Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
216 216 000,00 UAH
UA-2024-11-25-014669-a e1ea56422a47430790807fd4614aaf71
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2024 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2024 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2024 12:02
Початок аукціону: 09 грудня 2024 12:02
Очікувана вартість: 216 216 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 081 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2162160 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


N-02-01-02-000-0001

N-02-01-02-000-0001

Місце поставки – Україна
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 - 117 000 к-тів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
117000 комплект
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 2162160 UAH
Форма підтвердження: документ
25 листопада 2024 15:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2024 15:45
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
25 листопада 2024 15:45
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
25 листопада 2024 15:45
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
25 листопада 2024 15:45
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
25 листопада 2024 15:45
TS_kostum_litniy_polyoviy.pdf
25 листопада 2024 15:45
Додаток № 8. Проект договору;.docx
25 листопада 2024 15:45
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
25 листопада 2024 15:45
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
25 листопада 2024 15:45
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
25 листопада 2024 15:45
Розмірна сітка_КЛП_тип_4_клас_7.xlsx
25 листопада 2024 15:45
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
25 листопада 2024 15:45
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
25 листопада 2024 15:45
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-18-000052 ● 485f4496b21d40b69090229ca1958c5f
  • Статус: завершено ● Дата: 20 січня 2025
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2024 16:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


18.12.2024 № 336

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
57 UA-2024-11-25-014669-a 25.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-24 13:31:40

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-25-014669-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень, а саме: надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-26 09:22:02

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-12-18-000052 (UA-2024-11-25-014669-a)

1. Постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.



Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».

Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.

За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.

Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.

Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.

Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.

Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).



Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі

Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.

Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення», а також на офіційному сайті Уповноваженого органу з розробки технічної специфікації Партнер Міністерства оборони України.

1.https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html

2.Партнер МО. Технічні специфікації



Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі

Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 17.10.2024р. № 232-ОД «Про затвердження Методики визначення орієнтовної вартості номенклатурної позиції та очікуваної вартості предмета закупівлі в Державному підприємстві Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».



Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-27 15:05:35

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі костюму літнього польового (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-25-014669-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Якими нормативно-правовими актами (із зазначенням чітких положень) керується ДОТ, при складанні оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), зокрема визначення вимог щодо «…Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною.» (пункт 12 Оголошення).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-01 12:43:28

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-12-18-000052 (UA-2024-11-25-014669-a)

Для збільшення конкуренції та розширення ринку Замовником у 2024 році було прийнято рішення ділити предмети закупівель на значну кількість лотів (зокрема, було оголошено понад 500 лотів), що надавало можливість брати участь у закупівлях новим учасникам, зокрема, суб'єктам малого, середнього, підприємництва, фізичним особам-підприємцям тощо.

Впродовж 2024 року спостерігались зловживання з боку недобросовісних учасників, що полягали у свідомому неусунені недоліків протягом 24 годин на вимогу Замовника. Декілька недобросовісних учасників, які регулярно беруть участь в закупівлях Замовника, свідомо використовували можливість неусунення невідповідностей протягом 24 годин задля вибору лотів, в яких їх цінова пропозиція є дорожчою, що фактично нівелювало результати електронних аукціонів та свідчило про антиконкурентні узгоджені дії учасників, що суперечить підпункту 1 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» «добросовісна конкуренція серед учасників». З прикладами вчинення учасниками антиконкурентних узгоджених дій можна ознайомитись у закупівлях з ідентифікаторами: UA-2024-03-04-002428-a, UA-2024-02-14-007241-a, UA-2024-04-03-012527-a.

Враховуючи вищенаведене, у зв'язку з великою кількістю закупівель, у яких спостерігалось зловживання можливістю не усунення невідповідностей протягом 24 годин, що призводило до нівелювання конкуренції та спотворення результатів торгів, було вирішено додати наступну вимогу в оголошення про проведення закупівель «…Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною» на підставі частини 3 статті 14 Закону: «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 січня 2025
Кінцевий строк оскарження: 17 січня 2025

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2024 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСТГЕН ЛТД" 213 525 000,00
UAH з ПДВ
189 539 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП БЛЮС ІРИНА РУСЛАНІВНА 216 216 000,00
UAH з ПДВ
189 540 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АнВа" 214 812 000,00
UAH з ПДВ
213 520 320,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" 215 303 400,00
UAH з ПДВ
215 303 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 216 208 980,00
UAH з ПДВ
216 208 980,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 грудня 2024 13:11
Електронний підпис
12 грудня 2024 13:10
Лист-відповідь.pdf.p7s
12 грудня 2024 13:08
Лист-відповідь.pdf
06 грудня 2024 22:59
Електронний підпис
06 грудня 2024 22:59
Key-6.dat
06 грудня 2024 22:57
12 Довідка корупц Ю.О..pdf.p7s
06 грудня 2024 22:57
08 Довідка працівники.pdf
06 грудня 2024 22:57
07 Довідка мтб.pdf.p7s
06 грудня 2024 22:57
13 Довідка МВС.pdf.p7s
06 грудня 2024 22:57
11 Довідка корупц Дир.pdf
06 грудня 2024 22:57
02 Лист гарантія дод 5.pdf
06 грудня 2024 22:57
12 Довідка корупц Ю.О..pdf
06 грудня 2024 22:57
18 Висновок СЕС КЛП.pdf.p7s
06 грудня 2024 22:57
00 БГ клп 216.zip
06 грудня 2024 22:57
01 Цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2024 22:57
18 Висновок СЕС КЛП.pdf
06 грудня 2024 22:57
08.1 Довідка працівники.pdf
06 грудня 2024 22:57
04 Договір з виробником.pdf
06 грудня 2024 22:57
07 Довідка мтб.pdf
06 грудня 2024 22:57
02 Лист гарантія дод 5.pdf.p7s
06 грудня 2024 22:57
11 Довідка корупц Дир.pdf.p7s
06 грудня 2024 22:57
01 Цінова пропозиція.pdf.p7s
06 грудня 2024 22:57
07.1 Довідка мтб.pdf
06 грудня 2024 22:57
13 Довідка МВС.pdf
06 грудня 2024 22:57
00 БГ клп 216.zip.p7s
06 грудня 2024 22:57
07.1 Довідка мтб.pdf.p7s

Публічні документи

06 грудня 2024 12:17
Електронний підпис
06 грудня 2024 12:17
Електронний підпис
06 грудня 2024 12:16
Електронний підпис
06 грудня 2024 12:16
Електронний підпис
06 грудня 2024 12:16
inform.pdf
06 грудня 2024 12:16
inform.pdf.p7s
06 грудня 2024 12:16
Виписка Блюс І.Р..pdf
06 грудня 2024 12:16
Блюс І.Р..zip

Публічні документи

16 грудня 2024 14:17
Електронний підпис
16 грудня 2024 14:15
3. Витяг з ЄДР на 01.11.2024.pdf
16 грудня 2024 14:15
2. Статут нова редакція.pdf
06 грудня 2024 17:28
Електронний підпис
06 грудня 2024 17:28
Електронний підпис
06 грудня 2024 17:27
10_4 Витяг МВС.rar
06 грудня 2024 17:27
8. Лист-гарантія.pdf
06 грудня 2024 17:27
6_5 ВН дог.338.pdf
06 грудня 2024 17:27
Гарантія 115674-GL-97-106.rar
06 грудня 2024 17:27
1. Цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2024 17:27
10_3 Довідка юр.о..zip
06 грудня 2024 17:27
10_6 Довідка ДПС.pdf
06 грудня 2024 17:27
6_4 ВН дог.336.pdf
06 грудня 2024 17:27
6_6 ВН дог.434.pdf
06 грудня 2024 17:27
10_4 Витяг МВС.pdf
06 грудня 2024 17:27
10_6 Довідка ДПС.zip
06 грудня 2024 17:27
10_2 Довідка ф.о..zip
06 грудня 2024 17:27
Гарантія 115674-GL-97-106.rar

Публічні документи

06 грудня 2024 15:42
Електронний підпис
06 грудня 2024 15:42
Електронний підпис
06 грудня 2024 15:41
БГ КЛП 117тис 06.12.7z
06 грудня 2024 15:41
БГ КЛП 117тис 06.12.7z

Публічні документи

06 грудня 2024 16:40
Електронний підпис
06 грудня 2024 16:40
Електронний підпис
06 грудня 2024 16:40
Анкета.pdf
06 грудня 2024 16:40
Анкета.pdf.asice.zip
06 грудня 2024 16:40
Цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2024 16:40
Досвід накладні.pdf.asice.zip
06 грудня 2024 16:40
Анкета.pdf.asice.zip
06 грудня 2024 16:40
Довідка щодо мат.бази.pdf
06 грудня 2024 16:40
Лист-гарантія.pdf.asice.zip
06 грудня 2024 16:40
inform.pdf (1).p7s
06 грудня 2024 16:40
Лист-гарантія.pdf
06 грудня 2024 16:40
АКТ КЛП тип 1.pdf.asice.zip
06 грудня 2024 16:40
Анкета.pdf
06 грудня 2024 16:40
Довідка щодо досвіду.pdf
06 грудня 2024 16:40
Баланс за 9міс 2024 з кв.2.pdf
06 грудня 2024 16:40
АКТ КЛП тип 1.pdf
06 грудня 2024 16:40
Досвід накладні.pdf
06 грудня 2024 16:40
inform (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСТГЕН ЛТД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Key-6.dat

ФОП БЛЮС ІРИНА РУСЛАНІВНА

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Блюс І.Р..zip

ТОВ "АнВа"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

БГ КЛП 117тис 06.12.7z

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСТГЕН ЛТД"
#44995742
Відхилено 189 539 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2024 14:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2024 15:47
ФОП БЛЮС ІРИНА РУСЛАНІВНА
#3632304207
Відхилено 189 540 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2024 15:23
ТОВ "АнВа"
#03058052
Переможець 213 520 320,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2024 09:56

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником 1. Надана цінова пропозиція суперечить пункту 7 Додатку № 1 до Оголошення, що запропонований товар буде вітчизняного виробництва (країна походження товару - Україна), Учасником надано Форму «Цінова пропозиція» із зазначенням країни походження товару Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії. 2. Не надано гарантійний лист в довільній формі від виробника запропонованого товару з гарантією про те, що товар буде вітчизняного виробництва (країна походження товару - Україна). 3. Не надано інформацію наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років згідно п. 3 Додатку 4 до Оголошення. Надання підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію від виробника не передбачено. 4.Не надано інформацію про наявність фінансової спроможності учасника згідно п. 4 Додатку № 4 до Оголошення. Надання підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію від виробника не передбачено. 5) не надано документ, передбачений п.11 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс», наданий учасником – сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. Надана учасником інформація з Єдиного реєстру боржників від 03.12.2024 не відповідає зазначеній вище формі. Для усунення невідповідностей необхідно надати : 1) Форму «Цінова пропозиція» згідно з ДОДАТКОМ № 2 до Оголошення та з урахуванням п. 7 Додатку № 1. 2) гарантійний лист в довільній формі від виробника запропонованого товару з гарантією про те, що товар буде вітчизняного виробництва (країна походження товару - Україна). 3) Надати інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років згідно п. 3 Додатку 4 до Оголошення (який підтверджується Учасником). 4) Надати інформацію про наявність фінансової спроможності учасника згідно п. 4 Додатку № 4 до Оголошення.5) Надати документ, передбачений п.11 Розділу 1 Додатку №7

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2024 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АнВа"
#03058052
213 520 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2025 13:27
ДУ 1 до Дог №470 12-24-РМ.pdf зміни до договору
06 лютого 2025 13:01
Електронний підпис укладений
25 грудня 2024 16:59
Договір №470 12-24-РМ від 24.12.2024.pdf укладений
25 грудня 2024 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2025
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 470/12-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML