Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Черевики літні (ДК 021:2015: 18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного)
Очікувана вартість
1 069 120 840,00 UAH
UA-2024-11-19-017775-a d2f871af13824f05b9b8419621505261
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2024 18:27
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2024 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2024 00:00
Очікувана вартість: 1 069 120 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 345 604,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 10691208.4 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


N-02-01-08-000-0001

N-02-01-08-000-0001
Місце поставки – Україна
Черевики літні – 487 000 пар
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
487000 пара
Черевики літні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2025
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 10691208.4 UAH
Форма підтвердження: документ
25 листопада 2024 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2024 16:29
Додаток № 8. Проект договору (зі змінами).docx
25 листопада 2024 16:29
Порівняльна таблиця змін.docx
19 листопада 2024 18:35
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
19 листопада 2024 18:35
Розмірна сіткса_Черевики_літні_закупівля_2.xlsx
19 листопада 2024 18:35
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
19 листопада 2024 18:35
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
19 листопада 2024 18:35
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
19 листопада 2024 18:35
TS_CHEREVIKI_LITNI_OSTATOCHNA.pdf
19 листопада 2024 18:35
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
19 листопада 2024 18:35
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
19 листопада 2024 18:35
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
19 листопада 2024 18:35
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
19 листопада 2024 18:35
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
19 листопада 2024 18:35
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
25 листопада 2024 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2024 18:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2024 16:29
Додаток № 8. Проект договору (зі змінами).docx
19 листопада 2024 18:35
Додаток № 8. Проект договору.docx
25 листопада 2024 16:29
Порівняльна таблиця змін.docx
19 листопада 2024 18:35
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
19 листопада 2024 18:35
Розмірна сіткса_Черевики_літні_закупівля_2.xlsx
19 листопада 2024 18:35
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
19 листопада 2024 18:35
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
19 листопада 2024 18:35
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
19 листопада 2024 18:35
TS_CHEREVIKI_LITNI_OSTATOCHNA.pdf
19 листопада 2024 18:35
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
19 листопада 2024 18:35
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
19 листопада 2024 18:35
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
19 листопада 2024 18:35
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
19 листопада 2024 18:35
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
19 листопада 2024 18:35
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

certificate
Дата подання: 19 листопада 2024 18:48
Дата відповіді: 20 листопада 2024 14:11
As you requiring certificate, issued by MoD to be one of bidding documents, please provide proper contact (name, phone, email) in the "Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України", responsible for issuing such certificates. ====== Оскільки Вам потрібна довідка, видана МО, як одна з тендерних документів, просимо вказати належний контакт (ім’я, телефон, електронна пошта) в «Центральному управлінні розвитком матеріального забезпечення Збройних Сил України», відповідальному за видачу таких довідок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Інформацію щодо отримання Акту про відповідність можна отримати за телефоном Центрального управління розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України - (067) 558 39 24.
Розділення закупівлі на лоти
Дата подання: 20 листопада 2024 09:31
Дата відповіді: 21 листопада 2024 14:59
З метою уникнення монополістичних ризиків та забезпечення здорової конкуренції для усіх без винятку учасників торгів для розширення кола учасників просимо Вас розділити дану закупівлю на лоти.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 р. № 1275.
Звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля не відображає повний обсяг 2025 року. Найближчим часом будуть оголошені закупівлі за цим же предметом закупівлі.
Your last
Дата подання: 20 листопада 2024 15:37
Дата відповіді: 21 листопада 2024 14:59
Thank you for answer. We have almost 40 min conversation with the Chief of Department Mr. Schebec. With actual order providing of their Act before tender is technically impossible. Similar situation with certification is with MZU. BUT they are requiring registration of medicines in Ukraine from WINNER, not from all BIDDERS and providing proper time frames for that. Unless you will accept SGS or TUV Certificate of Compliance and testing of physical samples by winner before delivery, not before tender - I see no chance to help you. =============== Дякую за відповідь. У нас майже 40 хвилин розмова з начальником відділу паном Шебеком. При фактичному порядку надання їх Акту до проведення конкурсу технічно неможливо. Подібна ситуація з сертифікацією в МЗУ. АЛЕ вони вимагають реєстрації ліків в Україні від ПЕРЕМОЖЦЯ, а не від усіх УЧАСНИКІВ і встановлюють для цього належні терміни. Якщо ви не приймете сертифікат відповідності SGS або TUV і перевірку фізичних зразків переможцем перед поставкою, а не перед тендером, я не бачу жодних шансів вам допомогти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
your last
Дата подання: 21 листопада 2024 15:05
Дата відповіді: 21 листопада 2024 18:20
I was talking for 40 min yesterday with the chief of Department. Nobody is making decisions. Let's see who will supply you a half-million pairs...
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
щодо нормативно-технічної документації
Дата подання: 22 листопада 2024 11:06
Дата відповіді: 25 листопада 2024 11:28
Шановний замовнику! Просимо дати роз’яснення, щодо можливості підтвердження того що запропонований до постачання товар Учасника/Виробника відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення), Актом щодо перевірки зразка предмету речового майна, виготовленого відповідно до нормативно-технічної документації Міністерства оборони України, виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних сил України, в той час коли у додатку Додаток № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Черевики літні (ДК 021:2015: 18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного) зазначено: « Копія акту, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України». Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
Згідно Додатку №3 до Оголошення учасник надає копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар Учасника/Виробника відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення). Зміна найменування управління не впливає на чинність виданних актів.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ" 1 069 101 360,00
UAH з ПДВ
1 069 101 360,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 грудня 2024 15:07
Електронний підпис
05 грудня 2024 15:07
12. Протокол №10.pdf.p7s
05 грудня 2024 15:07
12. Протокол №10.pdf
05 грудня 2024 12:03
Електронний підпис
05 грудня 2024 12:03
11. Ліцензування.pdf.p7s
05 грудня 2024 12:03
10. Цінова пропозиція.pdf.p7s
05 грудня 2024 12:03
3. Статут та Опис.pdf.p7s
05 грудня 2024 12:03
2. Наказ №1.pdf.p7s
05 грудня 2024 12:03
1. Протокол № 1.pdf.p7s
05 грудня 2024 12:03
11. Ліцензування.pdf
05 грудня 2024 12:03
10. Цінова пропозиція.pdf
05 грудня 2024 12:03
3. Статут та Опис.pdf
05 грудня 2024 12:03
2. Наказ №1.pdf
05 грудня 2024 12:03
1. Протокол № 1.pdf
02 грудня 2024 15:48
Електронний підпис
02 грудня 2024 15:48
Електронний підпис
02 грудня 2024 15:48
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
02 грудня 2024 15:48
1. Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2024 15:48
26. Протокол № 1.pdf.p7s
02 грудня 2024 15:48
27. Наказ №1.pdf
02 грудня 2024 15:48
26. Протокол № 1.pdf
02 грудня 2024 15:48
27. Наказ №1.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"
#31862978
Переможець 1 069 101 360,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2024 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2024 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"
#31862978
1 069 101 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2024 14:47
Договір №435 12-24-РМ від 18.12.2024.pdf укладений
19 грудня 2024 14:37