Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Костюм літній польовий (тип 2) жіночий (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
57 000 600,00 UAH
UA-2024-11-19-011502-a a4a042e66109467ea384a237d6918102
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2024 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2024 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2024 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2024 14:57
Початок аукціону: 03 грудня 2024 14:57
Очікувана вартість: 57 000 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 285 003,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 570006 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


N-02-01-02-000-0003 N-02-01-02-000-0015

N-02-01-02-000-0003
N-02-01-02-000-0015

Місце поставки – Україна
Костюм літній польовий (тип 2) жіночий з тканини тип 4, клас 7 – 29 500 к-тів
Костюм літній польовий (тип 2) жіночий з тканини тип 4, клас 13 – 500 к-тів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29500 комплект
Костюм літній польовий (тип 2) жіночий з тканини тип 4, клас 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
500 комплект
Костюм літній польовий (тип 2) жіночий з тканини тип 4, клас 13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 570006 UAH
Форма підтвердження: документ
25 листопада 2024 16:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2024 16:18
Додаток № 8. Проект договору (зі змінами).docx
25 листопада 2024 16:18
Порівняльна таблиця змін.docx
19 листопада 2024 14:41
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
19 листопада 2024 14:41
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
19 листопада 2024 14:41
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
19 листопада 2024 14:41
Розмірна сітка_КЛП_жіночий_тип_4_клас_13.xlsx
19 листопада 2024 14:41
розмірна сітка_КЛП_жіночий_тип_4_клас_7.xlsx
19 листопада 2024 14:41
TC_klp_ type_2.pdf
19 листопада 2024 14:41
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
19 листопада 2024 14:41
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
19 листопада 2024 14:41
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
19 листопада 2024 14:41
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
19 листопада 2024 14:41
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
19 листопада 2024 14:41
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
19 листопада 2024 14:41
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
25 листопада 2024 16:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2024 14:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2024 16:18
Додаток № 8. Проект договору (зі змінами).docx
19 листопада 2024 14:41
Додаток № 8. Проект договору.docx
25 листопада 2024 16:18
Порівняльна таблиця змін.docx
19 листопада 2024 14:41
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
19 листопада 2024 14:41
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
19 листопада 2024 14:41
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
19 листопада 2024 14:41
Розмірна сітка_КЛП_жіночий_тип_4_клас_13.xlsx
19 листопада 2024 14:41
розмірна сітка_КЛП_жіночий_тип_4_клас_7.xlsx
19 листопада 2024 14:41
TC_klp_ type_2.pdf
19 листопада 2024 14:41
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
19 листопада 2024 14:41
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
19 листопада 2024 14:41
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
19 листопада 2024 14:41
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
19 листопада 2024 14:41
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
19 листопада 2024 14:41
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
19 листопада 2024 14:41
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Акт Цур
Дата подання: 20 листопада 2024 08:16
Дата відповіді: 20 листопада 2024 11:41
Добрий день. Скажіть будь ласка, чи може учасник використати Акт Цур на один з кольорів (або на клас 7, або на клас 13) для даної закупівлі на два види виробів ? Оскільки колір не впливає на характеристики виробу при проходженні перевірки на відповідність. Дякуємо!
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. У випадку отримання акту відповідності на виріб додаткове підтвердження відповідності за кожним видом виробу (кольором) не вимагається.
Продовження строку подання пропозицій
Дата подання: 20 листопада 2024 10:46
Дата відповіді: 20 листопада 2024 13:49
З метою отримання акту відповідності ЦУРМЗ просимо продовжити строк подання пропозицій на 7 календарних днів.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
У жовтні 2024 року анонсувався план закупівель речового майна на 2025 рік згідно якого потенційні учасники мали змогу завчасно розпочати підготовку до закупівель. У потенційних учасників є можливість отримати Акт про відповідність до оголошення закупівлі. Щодо отримання Акту про відповідність під час оголошеної закупівлі, згідно Алгоритму отримання Акту про відповідність, технічний комітет перевіряє зразок предмету та документи на відповідність до вимог нормативно-технічної документації у термін, що не перевищує 5 (п'яти) робочих днів.
Строк подання пропозиції цього оголошення відповідає вимогам чинного законодавства. Наразі, зміни в цій частині вноситись не будуть.
Розділення закупівлі на лоти
Дата подання: 20 листопада 2024 15:23
Дата відповіді: 21 листопада 2024 14:05
З метою уникнення монополістичних ризиків та забезпечення здорової конкуренції для усіх без винятку учасників торгів для розширення кола учасників просимо Вас розділити дану закупівлю на лоти.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля не відображає повний обсяг 2025 року. Найближчим часом будуть оголошені закупівлі за цим же предметом закупівлі.
Акт перевірки зразка
Дата подання: 20 листопада 2024 15:36
Дата відповіді: 21 листопада 2024 14:06
Для класів 7, 13 КЛП тип 2 може бути наданий один Акт перевірки зразка ЦУР МОУ виданий на КЛП тип 2 без зазначення класів ?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. У випадку отримання акту відповідності на виріб додаткове підтвердження відповідності за кожним видом виробу (кольором) не вимагається.
АКТ, складений за результатами перевірки фактичної відповідності Постачальника заявленим виробничим потужностям
Дата подання: 21 листопада 2024 10:50
Дата відповіді: 21 листопада 2024 14:06
Додатком №3.5 до державного контракту(договору) про закупівлю зазначено, що треба вказати наступну інформацію: «Фактична адреса (кожної потужності, які будуть задіяні у обігу харчових продуктів за Державним контрактом)». Зазначаємо, що предметом закупівлі не є харчові продукти тому просимо внести зміни згідно предмета закупівлі або видалити цей Додаток, якщо він не відноситься до предмету закупівлі. Водночас слід зауважити, що відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” зазначено, що у випадках, передбачених абзацами першим, другим пункту 3-8 Розділ X “Прикінцеві та перехідні положення”, замовники можуть НЕ ОПРИЛЮДНЮВАТИ інформацію про своє місцезнаходження ТА/АБО МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ (ВИКОНАВЦІВ РОБІТ ТА НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг). Тобто зазначення в договорі фактичної адреса кожної потужності, які будуть задіяні - несе ризики для безпеки постачальників, так як ідентифікує адресу виробництва та/або складських приміщень на території України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
До Оголошення будуть внесені зміни щодо невірного формулювання.
Щодо Додатку №3.5 до Договору: Актом, складеним за результатами перевірки фактичної відповідності Постачальника заявленим виробничим потужностям встановлюється фактична відповідність / фактична невідповідність Постачальника заявленим виробничим потужностям. Тобто, даний акт складається під час виконання договору і не підлягає оприлюдненню.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2024 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" 56 520 000,00
UAH з ПДВ
56 520 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ГРІН-МОДА" 56 550 600,00
UAH з ПДВ
56 550 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС" 56 880 000,00
UAH з ПДВ
56 880 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТУСМО" 57 000 600,00
UAH з ПДВ
57 000 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД" 57 000 600,00
UAH з ПДВ
57 000 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС" 57 000 600,00
UAH з ПДВ
57 000 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ" 57 000 600,00
UAH з ПДВ
57 000 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 грудня 2024 16:31
Електронний підпис
05 грудня 2024 11:55
Електронний підпис
02 грудня 2024 15:58
Електронний підпис
02 грудня 2024 15:58
Електронний підпис
02 грудня 2024 15:50
БГ КЛП (тип 2) 02.12.7z
02 грудня 2024 15:50
БГ КЛП (тип 2) 02.12.7z

Публічні документи

02 грудня 2024 17:48
Електронний підпис
02 грудня 2024 17:48
Електронний підпис
02 грудня 2024 17:46
1.Цінова пропозиція.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:46
1.Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2024 17:42
Електронний підпис
02 грудня 2024 17:42
Електронний підпис
02 грудня 2024 17:41
1.Цінова пропозиція.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:41
1.Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2024 17:41
117686-GL-127-16.rar
02 грудня 2024 17:41
14.Довідка_корупція_ТОВ.pdf
02 грудня 2024 17:41
Довідка.zip
02 грудня 2024 17:41
inform.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:41
Файл підпису.p7s
02 грудня 2024 17:41
inform.pdf
02 грудня 2024 17:41
inform.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:41
Витяг.pdf
02 грудня 2024 17:41
Витяг.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:41
Довідка (2).zip
02 грудня 2024 17:41
31.Довідка.pdf
02 грудня 2024 17:41
23.Витяг з ЄДР.pdf
02 грудня 2024 17:41
23.Витяг з ЄДР.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:41
31.Довідка.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:41
6.Звітність1.pdf
02 грудня 2024 17:41
20.Статут.pdf
02 грудня 2024 17:41
10.Договір 7ВОЗ2024.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:41
25.Витяг ПДВ.pdf
02 грудня 2024 17:41
12.Лист-гарантія.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:41
21.Опис до статуту.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:41
24.Виписка з ЄДР.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:41
11.Фінансова звітність.pdf
02 грудня 2024 17:41
29.Довідка.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:41
30.Довідка.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:41
19.Наказ на директора2.pdf
02 грудня 2024 17:41
7.Звітність2.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:41
30.Довідка.pdf
02 грудня 2024 17:41
21.Опис до статуту.pdf
02 грудня 2024 17:41
26.Гарантійний лист.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:41
7.Звітність2.pdf
02 грудня 2024 17:41
12.Лист-гарантія.pdf
02 грудня 2024 17:41
20.Статут.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:41
6.Звітність1.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:41
28.Довідка.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:41
26.Гарантійний лист.pdf
02 грудня 2024 17:41
24.Виписка з ЄДР.pdf
02 грудня 2024 17:41
29.Довідка.pdf
02 грудня 2024 17:41
28.Довідка.pdf
02 грудня 2024 17:41
25.Витяг ПДВ.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:41
10.Договір 7ВОЗ2024.pdf
02 грудня 2024 17:41
2.Гарантійний лист.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:41
3.Акт.pdf.p7s
02 грудня 2024 17:41
3.Акт.pdf
02 грудня 2024 17:41
2.Гарантійний лист.pdf
02 грудня 2024 17:41
117686-GL-127-16.rar

Публічні документи

02 грудня 2024 17:10
Електронний підпис
02 грудня 2024 17:10
Електронний підпис
02 грудня 2024 17:09
2. Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2024 17:09
16. Довідка керівник.zip
02 грудня 2024 17:09
13. Лист-гарантія.pdf
02 грудня 2024 17:09
20. Довідка ДПС.pdf
02 грудня 2024 17:09
14. Анкета.pdf
02 грудня 2024 17:09
21. Наказ антикорупція.pdf
02 грудня 2024 17:09
10. Договір 130-04-24-RM.pdf
02 грудня 2024 17:09
8. ЄСВ.rar
02 грудня 2024 17:09
8. ЄСВ.rar.p7s.zip
02 грудня 2024 17:09
7. штатний розпис.pdf
02 грудня 2024 17:09
3. Гарантійний лист.pdf
02 грудня 2024 17:09
4. АКТ КЛП тип 2.pdf

Публічні документи

02 грудня 2024 16:19
Електронний підпис
02 грудня 2024 16:19
Електронний підпис
02 грудня 2024 16:18
Цінова КЛП Жіночі.pdf
02 грудня 2024 16:18
Ліцензування.pdf
02 грудня 2024 16:18
Згода на ОПД.pdf
02 грудня 2024 16:18
Витяг про несудимість.zip
02 грудня 2024 16:18
Витяг з банкруцтва.zip
02 грудня 2024 16:18
ГЛ поставки.pdf
02 грудня 2024 16:18
Довідка про власника.pdf
02 грудня 2024 16:18
статут.pdf
02 грудня 2024 16:18
Довідка про виробника.pdf
02 грудня 2024 16:18
Анкета.pdf
02 грудня 2024 16:18
Витяг ПДВ.pdf
02 грудня 2024 16:18
Лист-гарантія.pdf
02 грудня 2024 16:18
ГЛ відчизняний.pdf
02 грудня 2024 16:18
Виписка.pdf
02 грудня 2024 16:18
Довідка з корупції.zip
02 грудня 2024 16:18
Рішення учасника.pdf
02 грудня 2024 16:18
баланс та Ф2 2023.pdf
02 грудня 2024 16:18
Guarantee_50.7z
02 грудня 2024 16:18
Довідка про МТБ.pdf
02 грудня 2024 16:18
Довідка ДПІ.pdf
02 грудня 2024 16:18
Наказ на директора.pdf
02 грудня 2024 16:18
Опис до статуту.pdf
02 грудня 2024 16:18
Аналогічний Договір 360.pdf
02 грудня 2024 16:18
Аналогічний договір 92.pdf
02 грудня 2024 16:18
Аналогічний договір 361.pdf
02 грудня 2024 16:18
Аналогічний договір 428.pdf
02 грудня 2024 16:18
Аналогічний договір 368.pdf
02 грудня 2024 16:18
Аналогічний договір 260.pdf
02 грудня 2024 16:18
Техопис.pdf
02 грудня 2024 16:18
Сертифікат ІСО.pdf
02 грудня 2024 16:18
Guarantee_50.7z

Публічні документи

02 грудня 2024 18:19
Електронний підпис
02 грудня 2024 18:19
Електронний підпис
02 грудня 2024 18:19
Цінова пропозиція.docx.p7s
02 грудня 2024 18:19
Цінова пропозиція.docx
02 грудня 2024 18:19
Банківська гарантія.zip
02 грудня 2024 18:19
Довідка НАЗК (ЮО).zip.p7s
02 грудня 2024 18:19
Довідка НАЗК (ФО).zip.p7s
02 грудня 2024 18:19
Статут_pdf.pdf
02 грудня 2024 18:19
Довідка НАЗК (ФО).zip
02 грудня 2024 18:19
Статут_pdf.pdf.p7s
02 грудня 2024 18:19
vytiah_pro_nesudymist_vid_2024-11-26.pdf
02 грудня 2024 18:19
Виписка з ЄДР_01.09.23.pdf
02 грудня 2024 18:19
Довідка НАЗК (ЮО).zip
02 грудня 2024 18:19
vytiah_pro_nesudymist_vid_2024-11-26.pdf.p7s
02 грудня 2024 18:19
Виписка з ЄДР_01.09.23.pdf.p7s
02 грудня 2024 18:19
Банківська гарантія.zip.p7s
02 грудня 2024 18:19
Акт КЛП тип 2.pdf.p7s
02 грудня 2024 18:19
Акт КЛП тип 2.pdf

Конфіденційні документи

02 грудня 2024 18:19
Аналогічний договір Костюм літній польовий з документами.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить чутливу інформацію

02 грудня 2024 18:19
Аналогічний договір Костюм літній польовий з документами.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить чутливу інформацію

02 грудня 2024 18:19
Аналогічний договір Сорочки поло з документами на приймання-передачу продукції.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить чутливу інформацію

02 грудня 2024 18:19
Аналогічний договір Сорочки поло з документами на приймання-передачу продукції.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить чутливу інформацію

Публічні документи

02 грудня 2024 18:23
Електронний підпис
02 грудня 2024 18:22
Довідка працівники.pdf
02 грудня 2024 18:22
Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2024 18:22
Виписка ЄДР.pdf
02 грудня 2024 18:22
Довідка ліцензування.pdf
02 грудня 2024 18:22
Лист-гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

БГ КЛП (тип 2) 02.12.7z

ТОВ "ГРІН-МОДА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

117686-GL-127-16.rar

ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "ТУСМО"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Guarantee_50.7z

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"
#19255777
Переможець 56 520 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2024 15:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 грудня 2024 10:52

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ПрАТ "АСТРА ЛЮКС": п.12, 13 анкети для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів не відповідає змісту п.12, 13 Додатку № 6 до Оголошення. Також учасником не проставлено відмітку «так/ні» у пунктах 13, 14 поданої анкети. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно : привести у відповідність та надати анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів згідно Додатку № 6 до Оголошення.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2024 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"
#19255777
56 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2025 11:44
Додаткова угода № 1 до Державного контракту (Договору) про закупівлю № 417 12-24-РМ.pdf зміни до договору
07 лютого 2025 11:29
Електронний підпис укладений
12 грудня 2024 09:09
ДЕРЖАВНИЙ КОНТРАКТ (ДОГОВІР) ПРО ЗАКУПІВЛЮ № 417 12-24-РМ від 11.12.2024.pdf укладений
12 грудня 2024 09:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2025
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 417/12-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML