Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

МОРФІНУ ГІДРОХЛОРИД розчин для ін'єкцій 10 мг/мл по 1 мл №10, МНН: Morphine, ДК 021:2015:33600000-6 – Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
6 250,00 UAH
UA-2024-11-18-004268-a 4c934fa5d5444f6882f4745719e8c17e
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Міхайленець

+380672712849
+0486621201
balta_crb_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 листопада 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 01998644
Місцезнаходження: 66101, Україна , Одеська обл., Подільський р-н, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181
Контактна особа: Наталія Міхайленець
+380672712849, +0486621201
balta_crb_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Зверніть увагу!!! Кількість товару зазначена у найменшій одиниці виміру.
Постачальник повинен передати/поставити Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати нормам і стандартам діючого законодавства України та вимогам, визначеним у Договорі. Товар повинен бути запакований в оригінальну упаковку виробника з нанесенням відповідного маркування, а також належним чином зареєстрований в Україні. Якість Товару підтверджується деклараціями відповідності, сертифікатами відповідності/якості та/або іншими документами на Товар. Документи, що засвідчують якість та відповідність Товару, Постачальник зобов’язаний передати Замовнику в момент передачі Товару відповідно до заявки Замовника. Термін придатності Товару на момент фактичного прийняття Товару має становити не менше, як 75 % (сімдесят п’ять) відсотків від терміну придатності, встановленого виробником, якщо інший термін придатності не буде погоджений Сторонами.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Морфін, розчин для ін`єкцій, 10 мг/мл по 1 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, Подільський район, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 33660000-4 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
МНН: Morphine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Термін поставки Товару до 25 грудня 2024 року. Постачальник забезпечує доставки Товару Замовнику переважно в робочі дні та робочий час (з 8-00 до 16-00), а за погодженням із Замовником поза межами робочого часу. Постачальник має упакувати Товар у транспортну упаковку таким чином, щоб не допустити псування, пошкодження та/або знищення Товару під час його транспортування, навантажувально-розвантажувальних робіт та забезпечити виконання вимог, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування лікарських засобів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму. Упаковки лікарських засобів мають відповідати тим, що зареєстровані в Державному фармакологічному центрі МОЗ України, не повинні бути пошкоджені, розкриті, не укомплектовані чи недоукомплектовані. Одноразова поставка 3 Робочі 100
Поставка товару До ціни Товару включені всі витрати Постачальника, які він може понести у зв’язку із виконанням ним обов’язків за Договором, в тому числі витрати, безпосередньо пов’язані з Товаром, витрати, пов’язані із забезпеченням схоронності, транспортуванням, пакуванням, маркуванням, страхуванням та доставкою Товару до місця поставки за Договором тощо. Розрахунки за фактично отриманий належної якості Товар здійснюються Замовником шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів, після підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

18 листопада 2024 11:23
Проект Договору ЗЦП Фармацевтична продукція.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Об'єм Можливі значення:
  • 1
  • Тип пакування Можливі значення:
  • Ампули
  • Флакон
  • Доза діючої речовини Можливі значення:
  • 10 мг/мл
  • Форма випуску Можливі значення:
  • Розчин для ін`єкцій
  • Класифікація згідно АТХ Можливі значення:
  • N02AA01
  • Класифікація згідно МНН Можливі значення:
  • Morphine
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 21 листопада 2024 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    КП "ОДЕСФАРМ" 5 500,00
    UAH з ПДВ
    5 500,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    19 листопада 2024 08:14
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Об'єм 1
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип пакування Ампули
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Доза діючої речовини 10 мг/мл
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Форма випуску Розчин для ін`єкцій
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Класифікація згідно АТХ N02AA01
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Класифікація згідно МНН Morphine

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    КП "ОДЕСФАРМ"
    #23872470
    Переможець 5 500,00
    UAH з ПДВ
    21 листопада 2024 08:12

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 21 листопада 2024 08:12

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    КП "ОДЕСФАРМ"
    #23872470
    5 500,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    22 січня 2025 13:37
    Електронний підпис укладений
    22 листопада 2024 15:27
    Договір про закупівлю №177 ЗЦП.pdf укладений
    22 листопада 2024 15:05

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 22 листопада 2024 — 31 грудня 2024
    Сума оплати за договором: 5 500,00
    UAH (в тому числі ПДВ 359,81 UAH)