Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку, А4, 80 г/м²
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2024-11-15-014601-a 0efe3750daf247b58a9c9053e6b4c8e3
Запит (ціни) пропозицій    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лідія Гнідова

+380433250500 finypravlin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 листопада 2024

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управління Жмеринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02317869
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Центральна, 4
Контактна особа: Лідія Гнідова
+380433250500
finypravlin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Строк поставки Товару – протягом 7 (семи) робочих днів з дня укладання договору, але не пізніше 29.11.2024 року. Моментом постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання з понеділка по п'ятницю з 9-00 годдо 16-00 год. Місце постачання: вул. Центральна, 4, м. Жмеринка, Вінницька обл.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пачка
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 165%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, Центральна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються з урахуванням ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки товару, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, протягом 10 робочих днів після отримання належним чином оформленої видаткової накладної. У випадку затримки бюджетного фінансування або затримки проведення оплати за товар органами Держказначейства (враховуючи норми постанови КМУ вд 09.06.2021 р. №590) будь-які штрафні та оперативно-господарські санкції до ПОКУПЦЯ не застосовуються. ПОКУПЕЦЬ не несе відповідальності перед ПОСТАЧАЛЬНИКОМ за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового непроведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

15 листопада 2024 16:03
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ 2024.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Recycling (з вторинной сировини) Ні
Колір Можливі значення:
  • білий
  • Формат Можливі значення:
  • A4 (210х297 мм)
  • Кількість аркушів 500 штука
    Непрозорість від 92 до 98 відсоток
    Товщина від 105 до 110 мікрометр
    Білизна CIE від 165 до 180 відсоток
    Щільність паперу 80 грам на квадратний метр

    Інформація про відміну

    Торги відмінено
    Причина відміни
    відсутність пропозицій