Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 43749377 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛІЯНОК, будинок 62А |
Контактна особа: |
Володимир Медвідь +380678811989 medvidvova14@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ПЕЧЕНІЖИНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20563403 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2024 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2024 12:05 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2024 12:05 |
Очікувана вартість: | 380 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Після оплата в розмірі 100%. Розрахунки за поставлений товар згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 10 календарних днів | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2024 14:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2024 14:11 |
Тендерна документація нова редакція 18.11.2024.docx | |
18 листопада 2024 14:11 |
Перелік змін від 18.11.2024.docx | |
15 листопада 2024 15:49 |
Оголошення 15.11.2024.docx |
18 листопада 2024 14:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 листопада 2024 14:11 |
Тендерна документація нова редакція 18.11.2024.docx
|
|||
18 листопада 2024 14:11 |
Перелік змін від 18.11.2024.docx
|
|||
15 листопада 2024 15:49 |
Оголошення 15.11.2024.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-02-000001 ● b2cf6978326641dea43d3f0ccf4c2729
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2024 14:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.12.2024 №79-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.12.2024 №79-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-11-15-014183-a 15.11.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-04 10:39:59
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 – 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (металопрофіль та саморізи покрівельні)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-15-014183-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-09 14:12:03
Відповідь на звернення
Замовнику-ініціатору Печеніжинській спеціальній школі необхідно закупити відповідний обсяг металопрофілю та покрівельних саморізів згідно власної потреби та виділених з місцевого бюджету коштів.
Замовником-ініціатором здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року. Відповідно до підпункту 2 пункту 2 Розділу III даної методики, одним зі способів, які рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій до постачальників відповідних предметів закупівлі.
Замовник-ЦЗО отримав відповіді на запити цінових пропозицій від наступних постачальників необхідного товару: ТОВ «Металіка Профіль», ТОВ «Будсервіс Івано-Франківськ», ТОВ «ВВМ Явір». ТОВ Металіка Профіль запропонував ціну 406 247,88 грн з ПДВ, ТОВ «Будсервіс Івано-Франківськ» запропонував ціну 359 118,75 грн з ПДВ, ТОВ «ВВМ Явір» запропонував ціну 379 350 грн з ПДВ. Очікувану вартість сформовано відповідно до положень методики як середньоарифметичне значення отриманих від постачальників цінових пропозицій. Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить 380 000 грн з ПДВ.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами)», обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщеного на веб-сайті за посиланнями: https://internatpech.at.ua/index/2024_rik/0-182 (сторінка з закупівлями на 2024 рік); https://drive.google.com/drive/folders/1uj6QZAfkpBPnw_Kv1x8xr_h07amTxaGt (файл з обгрунтуванням по процедурі закупівлі UA-2024-11-15-014183-a).
Додатки:
- Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру державного призначення;
- Цінова пропозиція ТОВ «Металіка Профіль»;
- Цінова пропозиція ТОВ «Будсервіс Івано-Франківськ»
- Цінова пропозиція ТОВ «ВВМ Явір».
- Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та (або) розміру державного призначення.docx
- Цінова пропозиція ТОВ Металіка Профіль.pdf
- Цінова пропозиція ТОВ Будсервіс Івано-Франківськ.pdf
- Цінова пропозиція ВВМ Явір.zip
- Протокольне рішення № 140.pdf
- Електронний підпис
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-12-19 11:14:11
звернення по висновку
В тендерній документації міститься вимога щодо подачі в складі тендерної пропозиції погодженого проекту договору в сканованому форматі. Учасник закупівлі надав не сканований документ, що порушує положення пункту 3 розділу 6 Тендерної документації. Відповідно до Висновку про результати моніторингу розуміємо, що учасник при формуванні тендерної пропозиції повинен ігнорувати інформацію, яка міститься в тексті тендерної документації, звертаючи увагу лише на Додаток зі списком необхідних документів. З цього випливає, що недоцільно розміщувати в тексті тендерної документації будь-яку інформацію, яка пояснює особливості подачі документів вказаних у Додатку з переліком. Звертаємося до вас із проханням детальніше із посиланням на положення нормативно-правових актів обгрунтувати неможливість чи заборону вказування в тендерній документації роз'яснюючої інформації щодо документів, які вимагаються Додатком із переліком.
Відповідь просимо надати у строк достатній для оприлюднення нами інформації про заходи направлені на недопущення у подальшому таких порушень.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-12-23 14:28:41
Відповідь на звернення по висновку
На Ваше звернення по висновку від 19.12.2024 повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Згідно вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Також згідно вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно вимог пункту 43 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Таким чином у разі відсутності вимог до учасника у окремих додатках як те вимагається Особливостями у Замовника відсутні правові підстави для відхилення таких учасників у зв’язку з не поданням інформації, що не передбачена окремими додатками до тендерної документації.
Відповідно до вимог Закону та особливостей Замовнику не заборонено зазначати інформацію з вимогами до учасника в тендерній документації та додатках до неї, проте визначальною/ними інформацією та вимогами до учасників вважатимуться ті які зазначені в окремих додатках до тендерної документації на вимогу пункту 28 Особливостей.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заходом направленим на недопущення у подальшому виявлених порушень виступатиме усунення положення про обов'язковість подання сканованої копії проекту договору з тексту тендерної документації
2024-12-24 11:30:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2024 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВВМ ЯВІР" |
299 355,60
UAH з ПДВ
|
299 355,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" |
339 016,00
UAH з ПДВ
|
339 016,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВВМ ЯВІР" #35546011 |
Переможець |
299 355,60
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2024 18:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2024 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2025 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2024 11:55
|
Договір металопрофіль сканокопія.pdf | укладений |
12 грудня 2024 11:54
|