Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремінь до зброї кольору мультикам з двома швидкозмінними антабками (ДК 021:2015- 35340000-9 Частини вогнепальної зброї та боєприпасів)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2024-11-15-007538-a 4edb0e7bc145456a951c64e723a51193
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Колєсова

+380443654098 k.koliesova@dbr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ
Код ЄДРПОУ: 41760289
Місцезнаходження: 01011, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 28
Контактна особа: Катерина Колєсова
+380443654098
k.koliesova@dbr.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2024 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2024 00:00
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35340000-9: Частини вогнепальної зброї та боєприпасів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 штука
Ремінь до зброї кольору мультикам з двома швидкозмінними антабками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 35340000-9 — Частини вогнепальної зброї та боєприпасів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2024 12:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2024 12:33
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Данчевська Любов Орестівна" 130 000,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2024 11:06
Електронний підпис
30 листопада 2024 11:02
додаток 2.pdf
27 листопада 2024 15:51
Електронний підпис
27 листопада 2024 15:51
Електронний підпис
27 листопада 2024 15:26
Додаток 2.pdf
27 листопада 2024 15:26
Пропозиція.pdf
27 листопада 2024 15:26
Інформаційна довідка.pdf
27 листопада 2024 15:26
Витяг з ЄДР.pdf
27 листопада 2024 15:26
додаток 2 до договору.pdf
27 листопада 2024 15:26
Додаток 1 до договору.pdf
27 листопада 2024 15:26
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
27 листопада 2024 15:26
Відкриття ФОП.pdf
27 листопада 2024 15:26
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Данчевська Любов Орестівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "Данчевська Любов Орестівна"
#2625910464
Відхилено 130 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2024 11:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 листопада 2024 12:24

Вимога про усунення невідповідностей

У процесі розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи підприємця Данчевської Любові Орестівни (далі – ФОП Данчевська Л.О. ) уповноваженою особою Державного бюро розслідувань було встановлено таку невідповідність: ФОП Данчевська Л.О. не надала документи , відповідно до пунктів 3, 4, 5, 8, 14 або 15 або 16, 17, 18 додатку 3 до оголошення про спрощену закупівлю. Відповідно до частини 2 пункту восьмого Особливостей у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо надання ФОП Данчевська Л.О. наступних документів: - Довідка в довільній формі про виконання аналогічних договорів із зазначенням: назва організації - Замовника, № Договору, дата укладання Договору - Надати не менше одної копії аналогічного договору, відповідно до предмету закупівлі, із усіма додатками до договору та копії Актів приймання-передачі товару та/або видаткових накладних. - Копію(ї) відгуку(ів) від замовника(ів) з яким(и) укладався(лися) договір(ори) із зазначенням дати та номеру договору(ів) та інформацію про належно виконаний(і) договір(ори) (стосовно якості та строків), а також інших відомостей, які учасник вважає зазначити за доцільне. - Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації з зазначенням займаної посади та даними про стаж роботи. - Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість. - Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. - У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. - Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю». - Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не буде застосовано».

Документи

02 грудня 2024 11:14
Електронний підпис
02 грудня 2024 11:14
протокол 94.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій