Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
86 900,00 UAH
UA-2024-11-15-003141-a ● d2e57d1017c841e498518f31284d4311
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МИТНИЦЯ |
Код ЄДРПОУ: | 43997555 |
Місцезнаходження: | 03124, Україна , м. Київ обл., бульвар Гавела Вацлава,8а |
Контактна особа: |
Сторожик Юлія 0674252001 kyiv.agd@customs.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2024 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 86 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 435,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
310 послуга
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03124, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Гавела Вацлава,8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2024 15:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2024 15:51 |
ПЕРЕЛІК ВНЕСЕНИХ ЗМІН.docx | |
20 листопада 2024 15:51 |
Додаток 3_Кваліфікаційні вимоги_зміни.docx | |
20 листопада 2024 15:51 |
ТД_Картриджі_Зміни.doc | |
20 листопада 2024 15:51 |
Додаток 2_Цінова прпозиція.docx | |
15 листопада 2024 10:31 |
Додаток 1_Інформація про учасника.docx | |
15 листопада 2024 10:31 |
Додаток 4_Відсутність підстав.docx | |
15 листопада 2024 10:31 |
Додаток 5_Тех_вимоги.doc | |
15 листопада 2024 10:31 |
Додаток 6_Проєкт договору.docx |
20 листопада 2024 15:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2024 15:51 |
ПЕРЕЛІК ВНЕСЕНИХ ЗМІН.docx
|
|||
20 листопада 2024 15:51 |
Додаток 3_Кваліфікаційні вимоги_зміни.docx
|
|||
20 листопада 2024 15:51 |
ТД_Картриджі_Зміни.doc
|
|||
20 листопада 2024 15:51 |
Додаток 2_Цінова прпозиція.docx
|
|||
15 листопада 2024 10:31 |
Додаток 1_Інформація про учасника.docx
|
|||
15 листопада 2024 10:31 |
Додаток 4_Відсутність підстав.docx
|
|||
15 листопада 2024 10:31 |
Додаток 5_Тех_вимоги.doc
|
|||
15 листопада 2024 10:31 |
Додаток 6_Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо додатку 2 до тендерної документації
Дата подання: 18 листопада 2024 19:16
Дата відповіді: 19 листопада 2024 08:53
Шановний Замовнику!
Внесіть зміни будь ласка в додаток 2 до тендерної документації - не вірно вказаний предмет закупівлі.
Відповідь: Дякуємо, Ваше звернення ми врахували і внесемо зміни до тендерної документації.
Щодо дискримінаційної вимоги
Дата подання: 18 листопада 2024 19:19
Дата відповіді: 20 листопада 2024 14:00
Шановний Замовнику! У Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що учасник має надати: "Копії документів, що підтверджують наявність в учасника станції очистки (технічний паспорт виданий учаснику/ оборотно-сальдова відомість або витяг з неї/діючий договір оренди станції). Виробництво станції очистки або власність торгової марки повинно підтверджуватись копією атестата виробництва, або копією документу на власність торгової марки/знаку для відповідного обладнання". Дана вимога "Виробництво станції очистки картриджів або власність торгової марки повинно підтверджуватись копією атестата виробництва, або копією документу на власність торгової марки/знаку" є дискимінаційною та обмежує потенційне коло учасників, оскільки участь у закупівлі можуть прийняти тільки ті учасники, які є власниками торгової марки/знаку станції очистки картриджів чи мають на неї атестат виробництва. Якщо потенційним учасником станція очистки картриджів було придбана в 2011 році та виробник не надає йому атестат виробництва на неї, то він (учасник) не має змоги прийняти участі в даній закупівлі.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Дякуємо, Ваше звернення ми врахували і внесемо зміни до тендерної документації
Дякуємо, Ваше звернення ми врахували і внесемо зміни до тендерної документації
Стосовно стандартів ASTM / STMC
Дата подання: 18 листопада 2024 19:20
Дата відповіді: 20 листопада 2024 13:34
Шановний Замовнику!
Детально проаналізувавши чинне законодавство України, ми не знайшли інформації про зазначений стандарт ASTM / STMC. Відсутня інформація що підтверджує цей сертифікат, критерії відповідності, процедуру отримання, переліку організацій, які можуть видавати зазначені сертифікати, тощо. Проаналізувавши аналогічні закупівлі ми зрозуміли, що такий сертифікат видається виключно іноземними організаціями. Виробники та більше того імпортери не зобов’язані отримувати такий сертифікат. А вимога тендерної документації надати сертифікат виробника (або імпортера) тонеру, який підтверджує відповідність витратних матеріалів що використовуються для надання послуг, стандартам ASTM / STMC є необґрунтованою.
Згідно з пунктом 11 статті 23 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Тобто, участь в даній закупівлі можуть прийняти тільки ті учасники, які співпрацюють з виробниками або імпортерами тонеру (або є такими виробниками) з вищезазначеними сертифікатом. Також просимо звернути увагу на рішення АМКУ по аналогічній вимозі UA-2024-06-05-007264-a.
Просимо внести зміни до Документації та видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо, Ваше звернення ми врахували і внесемо зміни до тендерної документації.
Щодо радіаційної безпеки
Дата подання: 18 листопада 2024 19:22
Дата відповіді: 20 листопада 2024 13:27
Шанавний Замовнику! Вимога у додатку 3 до Тендерної документації - "Документи підтверджуючі радіаційну безпеку витратних матеріалів, що використовуються учасником: Копії протоколів про проведення випробувань та визначення радіологічних показників безпеки на тонер, яким буде проводитися заправка картриджів замовника, що виданий органом з оцінки відповідності на радіаційну безпеку на його офіційному бланку та за встановленою їм формою".
Учасники не повинні мати дані документи, адже предметом закупівлі не є закупівля тонеру, а надання послуг з заправки та відновлення тонером. Учасники не є виробниками тонеру, а закуповують його у виробників для надання послуг і не забов'язані проводити радіаційну безпеку. Просимо надати роз'яснення чи посилання на норму законодавства, де зазначено, що надавачі послуг мають проводити випробування витратних матеріалів, а саме тонеру!
або
Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Зауважимо, що екологічна спрямованість при визначенні предмета закупівлі забезпечує зменшення негативного впливу на стан здоров’я людини, а також ризики від цих впливів.
Заправка картриджів повинна проводитись із застосуванням високоякісних витратних матеріалів. Кожен потенційнийучасник у даному випадку повинен отримати від виробника документи, підтверджуючі якість та радіаційну безпеку витратних матеріалів, а саме – тонеру, який він буде використовувати під час надання послуг Замовнику.Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Зауважимо, що екологічна спрямованість при визначенні предмета закупівлі забезпечує зменшення негативного впливу на стан здоров’я людини, а також ризики від цих впливів.
Заправка картриджів повинна проводитись із застосуванням високоякісних витратних матеріалів. Кожен потенційнийучасник у даному випадку повинен отримати від виробника документи, підтверджуючі якість та радіаційну безпеку витратних матеріалів, а саме – тонеру, який він буде використовувати під час надання послуг Замовнику.Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ" |
81 105,00
UAH з ПДВ
|
81 105,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ" #43675253 |
Переможець |
81 105,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2024 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2025 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2024 13:52
|
Договір_229-24.pdf | укладений |
03 грудня 2024 13:52
|