Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Бугай Дмитро Вікторович 380444199838 dugaj.103@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2024 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 12 440 228,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 201,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2024 17:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2024 17:07 |
ТД КР фасад 8.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-18-000073 ● 2875212ccbda4ecc8607a3c711ad5fd7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2024 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2024-11-11-014901-a 11.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-23 17:42:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) в ліцеї №8 Оболонського району м. Києва, вул. Вишгородська, 6)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-11-014901-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 20.12.2024 № 1 до договору від 03.12.2024 № 200-КР.
4. З огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», пояснити підстави оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси (додаток № 6 до договору підряду від 03.12.2024 № 200-КР, з урахуванням змін, внесених додатковою угодою від 20.12.2024 № 1 до договору) у форматі PDF.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-26 17:16:29
Пояснення Замовника на запит
Закупівля проводилась на виконання розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 22.10.2024 року №732 "Про внесення змін до розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 12 лютого 2024 року №105", для забезпечення енергозбереження в закладах освіти, з метою їх подальшої експлуатації та забезпечення діяльності.
Щодо обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», «Настанови з визначення вартості будівництва», «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництві», а також відповідно до ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»; ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти»; ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві»; ДБН В.2.5-56:2014 зі змінами «Системи протипожежного захисту»; ДБН А.2.2-3-2014 зі змінами «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На виконання вищевказаного, обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено Замовником на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/5B13E3700BCDC82EC2258BD20051059E (на підтвердження чого додатково надаємо скрін-копії сторінок публікації).
Під час виконання своїх договірних зобов’язань згідно договору 200-КР від 03.12.2024, спеціалістами підрядної організації було встановлено, що деякі види робіт, які були зазначені в технічному завданні, внесені туди помилково і потреби в їх виконанні немає, на що було запропоновано Замовнику укласти додаткову угоду, яка не призведе до підвищення ціни Договору, в якій буде приведено у відповідність кошторисну документацію до Договору до фактичного об’єму виконаних робіт.
З приводу публікування додаткової угоди №1 від 20.23.2024 повідомляємо наступне.
Уповноваженій особі було наголошено про суворий контроль за неухильним дотриманням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель під час публікування документів в електронній системі закупівель, а також про персональну відповідальність у разі допущення в майбутньому порушень під час організації та проведення публічних закупівель. В свою чергу, з метою поглиблення знань в сфері публічних закупівель та підвищення кваліфікаційного рівня, уповноважена особа з власної ініціативи зареєструвалась на участь у тематичних вебінарах, що організовані профільними інтернет-порталами та заплановані на найближчий час.
Додатки:
- Перелік робіт у виконанні яких немає потреби
- Відомість робіт та відомість ресурсів об’єкта будівництва
- Експертний звіт
- Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва
- Скрін-копії сторінок публікації на вебсайті
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-02 17:37:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) в ліцеї №8 Оболонського району м. Києва, вул. Вишгородська, 6)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-11-014901-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пояснення щодо відсутності інформації про обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни, розміщеної за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/5B13E3700BCDC82EC2258BD20051059E, яке надано Замовником на запит Держаудитслужби стосовно оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Пояснення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (далі – учасник) вимогам тендерної документації, визначеним підпунктом 1.6 пункту 1 «Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності» таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 1, щодо договору зі спеціалізованим підприємством про розміщення та захоронення твердих будівельних відходів, або такого ж договору від компанії-перевізника, що буде залучено учасником до вивезення будівельного сміття, враховуючи, що строк дії договору на приймання і захоронення відходів (куби) від 10.01.2023 № 605044/36 між учасником та приватним акціонерним товариством «Київспецтранс» закінчився 30.11.2024 (згідно додаткової угоди № 13).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-06 14:15:25
Пояснення на Запит
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 02-01-2025 у межах проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) в ліцеї №8 Оболонського району м. Києва, вул. Вишгородська, 6), унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2024-11-11-014901-a.
1. Стосовно посилання повідомляємо наступне, оскільки функціонал офіційного інтернет-порталу «Київаудит» не дає можливості повністю відкрити всю наявну інформацію через посилання, Вам було надано затверджені скін-копії сторінок обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни.
Крім того, додатково надаємо скан-копію обґрунтування опублікованого на офіційному сайті Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за посиланням: https://www.ruo-obolon.kiev.ua/wp-content/uploads/2024/11/UA-2024-11-11-014901-a.pdf
2. Стосовно договору зі спеціалізованим підприємством про розміщення та захоронення твердих будівельних відходів, або такого ж договору від компанії-перевізника, що буде залучено учасником до вивезення будівельного сміття, наданого Учасником товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», повідомляємо наступне.
Виходячи з того, що на момент розкриття пропозицій, наданий договір, згідно додаткової угоди №13, був чинний, тому Замовником було оприлюднено намір укласти Договір з вищевказаним Учасником. Також, враховуючи те, що Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав лист-згоду з умовами договору, в той час як в пункті 5.4.12. розділу 5 «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» Договору зазначено, що Підрядник зобов’язаний протягом 5 (п’яти) днів з моменту закінчення виконання Робіт (а так само в разі дострокового припинення Договору – з моменту припинення) самостійно та за рахунок власних коштів звільнити Об’єкт від будь-яких своїх тимчасових споруд, залишків матеріалів, обладнання (засобів, техніки, приладів, інструментів), відходів (сміття) тощо, тому Замовником було оприлюднено намір укласти Договір з вищевказаним Учасником. Відповідальність за заключення додаткових угод Учасника з іншими суб’єктами господарювання лягяє особисто на Учасника, тому, оскільки товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» було згодне з умовами Договору, відповідальність за виконання зобов’язань за Договором, та всі суміжні дії для забезпечення виконання робіт лягає на Підрядника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зауважимо, що дії та рішення уповноваженої особи щодо організації та проведення даної процедури закупівлі не призвели до завдання збитків чи настання негативних наслідків для Замовника. Станом на 31.12.2024 роботи виконані в повному обсязі та відповідно до всіх будівельних норм, у спеціалістів з технагляду також не виникло жодних зауважень про якість виконаних робіт. Разом з цим, уповноваженій особі було наголошено про суворий контроль за неухильним дотриманням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників, а також про персональну відповідальність у разі допущення в майбутньому порушень під час організації та проведення публічних закупівель. В свою чергу, з метою поглиблення знань в сфері публічних закупівель та підвищення кваліфікаційного рівня, уповноважена особа з власної ініціативи зареєструвалась на участь у тематичних вебінарах, що організовані профільними інтернет-порталами та заплановані на найближчий час. Таким чином, зауваження, викладені органом державного фінансового контролю (Держаудитслужбою) у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, повністю враховані та прийняті для керівництва в роботі з метою недопущення Замовником в подальшому порушень у сфері здійснення публічних закупівель.
2025-01-17 13:11:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
12 404 089,46
UAH з ПДВ
|
12 404 089,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
Переможець |
12 404 089,46
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2024 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2025 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2024 11:50
|
ДУ 1 до 200-КР.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2024 14:17
|
Фасад школа 8.rar | укладений |
03 грудня 2024 14:17
|
Договір 200-КР.pdf | укладений |
03 грудня 2024 14:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтями 632,651,652,654 Цивільного кодексу України та пунктом 16.3 Договору, в зв'язку зі зміною видів робіт на Об'єкті, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Додатку №3 Договору "Договірна ціна", зменшив ціну цього Договору на суму 12 561,94 грн. В зв'язку з цим, викласти у новій редакції додатки до Договору: Договірна ціна, Зведений кошторис, Локальний кошторис, Відомість ресурсів, Дефектний акт, План фінансування, Ціни на матеріальні ресурси Враховуючи внесені пунктом 1 цієї Додаткової угоди зміни, Сторони узгодили викласти пункт 3.1. Розділу 3 "ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ" Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 200-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |