Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі на вул. Князя Мстислава Удатного, 7 у м. Львові із застосуванням енергозберігаючих технологій та облаштування інклюзивного санвузла
Очікувана вартість
7 057 376,00 UAH
UA-2024-11-06-014996-a ● 2ea9c7e307664f7e98cad42d25534146
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління адміністрування та розвитку громад департаменту природних ресурсів, будівництва та розвитку громад Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43582049 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, площа Ринок, будинок 1 |
Контактна особа: |
Крекотень Світлана Анатоліївна 380322975655 lvivaglomeration@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2024 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 057 376,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 286,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі на вул. Князя Мстислава Удатного, 7 у м. Львові із застосуванням енергозберігаючих технологій та облаштування інклюзивного санвузла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79008, Україна, Львівська область, Львів, м. Львів, вул. Князя Мстислава Удатного, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом плати за фактично виконані роботи (у тому числі частинами), у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі наданих Підрядником Замовнику Актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт (Форма КБ-2в), а також Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форма КБ-3), з відстрочкою платежу до 15 календарних днів з дня підписання Акту приймання-передачі виконаних будівельних робіт. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
сертифікат
Дата подання: 07 листопада 2024 18:31
Дата відповіді: 08 листопада 2024 13:17
ДСТУ ISO 9000:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги.певнений замовник у правильній назві сертифіката ISO:ДСТУ ISO 9000:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги.
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше звернення є незрозумілим, будь ласка, перефразуйте його.
Працівники
Дата подання: 14 листопада 2024 07:59
Дата відповіді: 15 листопада 2024 08:11
Шановний замовнику, ви вимагаєте:
*Учасник для виконання робіт може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. У разі такого залучення, ця інформація подається відповідно до розділу №5 Додатку №2
* Обов’язкова наявність в штаті працівників: Головний інженер – 1 особа, Електромонтер – 1 особа, опоряджувальник будівельний – не менше 3-х осіб, інженер з проектно кошторисної документації – 1 особа... Цією вимогою ви суперечите сам собі. Тобто, що можна залучати працівників по цпд, проте в штаті має бути певна наявність працівників. Вимагаючи штатних праціників ви створюєте дискримінаційні вимоги та звужуєте коло потенційних учасників. На нашому підприємстві працює багато працівників різних будівельних професій, які здатні виконати роботи по даній закупівлі, проте саме трьох опоряджувальників будівельних немає. Вимагаємо внести зміни та забрати вимогу саме про штатних працівників, дозволити залучати їх по цпд, в протилежному випадку ми подамо скаргу до АМКУ 15.11.2024 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Сертифікати ДСТУ ISO 9000:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги.»
Дата подання: 17 листопада 2024 20:53
Дата відповіді: 18 листопада 2024 20:09
У п.5 додатку № 4 до тендерної документації Замовником встановлено натупну вимогу:
5. Надати в складі пропозиції сертифікати ДСТУ ISO 9000:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги.» За видами робіт: проведення робіт зі знесння та підготовчих робіт на будівельному майданчику КВЕД 43.1, водопровідних та інших будівельно – монтажних робіт КВЕД 43.3, електромонтажних робіт КВЕД 43.2, установлення та монтаж машин і устатковання КВЕД 33.20) Дані сертифікати мають бути чинні на момент подачі пропозиції. Також надається звіт наглядового аудиту вимогам ISO 9001:2015".
Вважаємо, що наведена вище вимога значно обмежує коло потенційних учасників закупівлі, є некоректною та дискримінаційною з огляду на наступне.
Як вбачається з формулювання тендерної документації, замовник вимагає надати на підтвердження впровадження Системи управління якістю в Учасника 2 (два) сертифікати, а саме: ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги.». Звертаємо увагу Замовника закупівлі на те, що наведені вище сертифікати фактично дублюють одне одного та є ідентичними за змістом. При цьому ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги.» повністю охоплює (включає в себе) всі вимоги ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». За таких обставин, вимога про наявніть в одного і того ж учасника одночасно двох таких сертифікатів є очевидно дискримінаційною, порушує принципи здійснення публічних закупівель та значно звужує коло потенційних учасників. При цьому, на підтвердження факту впровадження на підприємстві Учасника відповідної системи управління якістю цілком достатньою є наявність одного із таких сертифікатів, оскільки такі є в повній мірі взаємозамінними. Аналогічне стосується також звіту наглядового аудиту, який згідно тендерної документації має відповідати лише вимогам ISO 9001:2015, у той час як Замовник вимагає наявність в учасника двох сертифікатів: ДСТУ EN ISO 9001:2018, а також ДСТУ ISO 9001:2015. Такі вимоги є взаємно суперечиливими. Також вважаємо за необхідне зазначити, що прив'язка сертифікату ISO до виду економічної діяльності Учасника також є дискримінаційною по суті, оскільки повністю позбавляє можливості участі в закупівлі суб'єктів, у сертифікатах/установчих документах яких зазначені інші види економічної діяльності у будівельній галузі, зокрема, "41.20. Будівництво житлових і нежитлових будівель", та які, при цьому, мають всі необхідні дозвільні документи: ліцензії, декларації, тощо, на виконання робіт, визначених Технічним завданням Замовника. Відтак, просимо Вас розглянути дане звернення та виключити наведену вище дискримінаційну вимогу з додатку № 4 до тендерної документації.
Також зауважуємо, що п. 5 Додатку 4 до тендерної документації очевидно містить технічну (механічну) помилку, так як у ньому міститься посилання на ДСТУ ISO 9000:2015, який має назву "Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів (ISO 9000:2015, IDT)" у той час як Замовник очевидно має на увазі ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що до тендерної документації внесені зміни в частині вимог щодо наявності двох сертифікатів.
Проте, Стандарт «ISO Система управління якістю. Вимоги» є міжнародним документом, що визначає вимоги до системи управління якістю, впровадженої та функціонуючої на підприємстві учасника.
Сертифікат, виданий підприємству, підтверджує, що орган сертифікації перевірив функціонування системи управління якістю на підприємстві стосовно проведення:
• робіт зі знесення та підготовчих робіт на будівельному майданчику (КВЕД 43.1),
• водопровідних та інших будівельно-монтажних робіт (КВЕД 43.3),
• електромонтажних робіт (КВЕД 43.2),
• установлення та монтажу машин і устаткування (КВЕД 33.20).
Це підтверджує відповідність підприємства вимогам зазначеного стандарту.
Таким чином, Замовник упевнений у здатності учасника надавати послуги належної якості, необхідні для виконання робіт, передбачених технічним завданням.
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що до тендерної документації внесені зміни в частині вимог щодо наявності двох сертифікатів.
Проте, Стандарт «ISO Система управління якістю. Вимоги» є міжнародним документом, що визначає вимоги до системи управління якістю, впровадженої та функціонуючої на підприємстві учасника.
Сертифікат, виданий підприємству, підтверджує, що орган сертифікації перевірив функціонування системи управління якістю на підприємстві стосовно проведення:
• робіт зі знесення та підготовчих робіт на будівельному майданчику (КВЕД 43.1),
• водопровідних та інших будівельно-монтажних робіт (КВЕД 43.3),
• електромонтажних робіт (КВЕД 43.2),
• установлення та монтажу машин і устаткування (КВЕД 33.20).
Це підтверджує відповідність підприємства вимогам зазначеного стандарту.
Таким чином, Замовник упевнений у здатності учасника надавати послуги належної якості, необхідні для виконання робіт, передбачених технічним завданням.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОПАЛ" |
6 469 621,84
UAH з ПДВ
|
6 469 621,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОПАЛ" #22346348 |
Переможець |
6 469 621,84
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2024 16:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2024 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2024 15:30
|
104.pdf | укладений |
13 грудня 2024 15:29
|