Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт штабу
Очікувана вартість
17 175 327,73 UAH
UA-2024-10-25-002007-a 395ee6cde9a04aeba01f8b92be3ced2e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Качук

+380978633447 vtkbv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 14323014
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Дмитро Качук
+380978633447
vtkbv@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2024 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2024 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2024 00:00
Очікувана вартість: 17 175 327,73 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 876,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія у розмірі 85 876,63 грн (0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 85876.63 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 4% від ціни договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт штабу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Івано-Франківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Підрядника платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за Договором. Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються виходячи з об’ємів виконаних робіт, їх вартості на підставі представлених Підрядником до 20 числа кожного місяця актів виконаних робіт КБ-2в та довідки КБ-3 у строк протягом 10 робочих днів з моменту прийняття фактично виконаних робіт Замовником. Акти виконаних робіт повинні надаватися Підрядником з усіма виконавчими та підтверджуючими відповідно умов Договору документами. У разі якщо на рахунку Замовника стосовно об’єкта будівництва відсутні або недостатньо коштів загального фонду Державного бюджету України для оплати у повному обсязі наданих підрядником актів виконаних робіт Замовник має право відкласти прийняття наданих підрядником актів (акта) виконаних робіт, а оплату таких робіт притримати до надходження на рахунок Замовника стосовно об’єкта будівництва коштів загального фонду Державного бюджету України в достатньому для оплати актів (акта) обсязі. Пiсляоплата 10 Робочі 95
Виконання робіт За умови відсутності зауважень до виконаних робіт з боку Замовника, кінцеві розрахунки за Договором здійснюються у двотижневий термін після приймання Замовником за актами виконаних у повному обсязі згідно умов Договору (закінчених) робіт та видачі сертифіката, що підтверджує введення об’єкта в експлуатацію, але в будь-якому випадку не раніше прийняття Замовником за актами закінчених (виконаних відповідно умов Договору) робіт. Разом з тим, у разі наявних зауважень залишок коштів може бути використано Замовником в рахунок сум відшкодування нанесених останньому невиконанням/неналежним виконанням зобов’язань за Договором збитків, штрафних санкцій (прострочення виконання, неякісно виконані роботи, повернення переплачених сум грошових коштів за Договором тощо), що підлягають сплаті Підрядником відповідно умов Договору. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія у розмірі 85 876,63 грн (0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі).

Сума забезпечення: 85876.63 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення пропозицій
Вимоги до документу: Банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП банка-гаранта.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 4% від ціни договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення виконання умов договору про закупівлю.
Вимоги до документу: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 4% від ціни договору.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-18-000045 ● 0e5a51924676403897182e53e5242204
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2024 17:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


18.12.2024 № 336

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2024-10-25-002007-a 25.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-24 09:49:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є роботи з капітального ремонту штабу, замовником якої є Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-25-002007-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання ТОВ «БТК ПЛЮС» пункту 12 Оголошення, в частині надання забезпечення виконання договору.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання ТОВ «БТК ПЛЮС» документів, передбачених вимогами Форми ІІІ Додатку № 2 до Оголошення.
5. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповіді ще немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БТК ПЛЮС" 17 175 327,28
UAH з ПДВ
17 175 327,28
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 листопада 2024 17:02
Електронний підпис
08 листопада 2024 17:01
5 Сальдо.pdf.p7s
08 листопада 2024 17:01
5 Сальдо.pdf
08 листопада 2024 16:59
Посвідчення директор.rar.p7s
08 листопада 2024 16:59
відгук.pdf.p7s
08 листопада 2024 16:59
Аналогіч2.pdf.p7s
08 листопада 2024 16:59
Аналогіч1.pdf.p7s
08 листопада 2024 16:59
6 Аналогічний досвід.pdf.p7s
08 листопада 2024 16:59
5 Сальдо.pdf.p7s
08 листопада 2024 16:59
3 Пояснення щодо ліцензії.pdf.p7s
08 листопада 2024 16:59
2 МТБ.pdf.p7s
08 листопада 2024 16:59
1 мтб.rar.p7s
08 листопада 2024 16:59
1 календарний графік.pdf.p7s
08 листопада 2024 16:59
Посвідчення директор.rar
08 листопада 2024 16:59
відгук.pdf
08 листопада 2024 16:59
Аналогіч2.pdf
08 листопада 2024 16:59
Аналогіч1.pdf
08 листопада 2024 16:59
6 Аналогічний досвід.pdf
08 листопада 2024 16:59
5 Сальдо.pdf
08 листопада 2024 16:59
3 Пояснення щодо ліцензії.pdf
08 листопада 2024 16:59
2 МТБ.pdf
08 листопада 2024 16:59
1 мтб.rar
08 листопада 2024 16:57
1 Календарний графік_до дог.xlsx
08 листопада 2024 16:57
1 календарний графік.pdf
04 листопада 2024 14:42
Електронний підпис
04 листопада 2024 14:42
Електронний підпис
04 листопада 2024 14:42
2 Врахування норм.pdf.p7s
04 листопада 2024 14:42
аналогічні.rar.p7s
04 листопада 2024 14:42
МТБ власне.rar.p7s
04 листопада 2024 14:42
Дозвільні та ISO.rar.p7s
04 листопада 2024 14:42
АВК.pdf.p7s
04 листопада 2024 14:42
4 Субпідрядник.pdf.p7s
04 листопада 2024 14:42
оренда мтб.rar.p7s
04 листопада 2024 14:42
8 Працівники ІТП.pdf.p7s
04 листопада 2024 14:42
5 МТБ.pdf.p7s
04 листопада 2024 14:42
6 Аналогічний досвід.pdf.p7s
04 листопада 2024 14:42
1 Гарантійний лист.pdf.p7s
04 листопада 2024 14:42
кошторис.rar.p7s
04 листопада 2024 14:42
9 Працівники Робітники.pdf.p7s
04 листопада 2024 14:42
Проект Договору.pdf.p7s
04 листопада 2024 14:42
7 опис до статуту.pdf.p7s
04 листопада 2024 14:42
0 Рішення.pdf.p7s
04 листопада 2024 14:42
Працівники накази і штат.pdf.p7s
04 листопада 2024 14:37
BG 4411.zip
04 листопада 2024 14:37
6 Аналогічний досвід.pdf
04 листопада 2024 14:37
2 Врахування норм.pdf
04 листопада 2024 14:37
аналогічні.rar
04 листопада 2024 14:37
7 опис до статуту.pdf
04 листопада 2024 14:37
Дозвільні та ISO.rar
04 листопада 2024 14:37
0 Рішення.pdf
04 листопада 2024 14:37
кошторис.rar
04 листопада 2024 14:37
5 МТБ.pdf
04 листопада 2024 14:37
1 Гарантійний лист.pdf
04 листопада 2024 14:37
4 Субпідрядник.pdf
04 листопада 2024 14:37
Працівники накази і штат.pdf
04 листопада 2024 14:37
оренда мтб.rar
04 листопада 2024 14:37
МТБ власне.rar
04 листопада 2024 14:37
9 Працівники Робітники.pdf
04 листопада 2024 14:37
Календарний графік_до дог.xlsx
04 листопада 2024 14:37
Проект Договору.pdf
04 листопада 2024 14:37
АВК.pdf
04 листопада 2024 14:37
8 Працівники ІТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БТК ПЛЮС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

BG 4411.zip

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БТК ПЛЮС"
#32958744
Переможець 17 175 327,28
UAH з ПДВ
11 листопада 2024 12:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 листопада 2024 17:48

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду пропозиції ТОВ «БТК ПЛЮС» було виявлено перелік невідповідностей, такі як: 1.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції було надано календарний графік виконання робіт, який не відповідає вимогам зазначеними в Додатку № 1 (календарний графік), а саме не відмічені святкові та вихідні дні; та колонка 10 - не співпадає з графіком виконання робіт. 1.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: Додаток 1 до проєкту договору. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати календарний графік виконання робіт (Додаток № 1 до договору) відповідно до форми та вимог Додатку 1 до договору. 2.1. Виявлені невідповідності: в наданій Учасником довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази було зазначено перелік автотранспортних засобів (вантажний бортовий кран-маніпулятор та вантажний бортовий тентований фургон) з відміткою «власне», але у свою чергу Учасник у складі своєї пропозиції надає договори найму (оренди) на зазначені автотранспортні засоби. 2.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 20 п. 3 Форми І Додатку № 2 до оголошення. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документи, які підтверджують правовласності на зазначені автотранспортні засоби або надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з відповідною інформацією найму (оренди) на автотранспортні засоби. 3.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції не було надано ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів складності не нижче СС1 передбаченої законом. 3.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 37 п. 3 Додатку № 3 до оголошення. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів складності не нижче СС1 передбаченої законом. 4.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції було надано локальні кошториси в форматі Exel, замість pdf. 4.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: Додаток № 3 до проєкту договору. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати локальні кошториси у форматі pdf. 5.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції було надано аналогічний договір №1/28 субпідряду від 28 грудня 2023 року на реконструкцію надземної частини громадського будинку та аналогічний договір №2/2020 від 14 вересня 2020. Але відповідно до п. 4 Форми І Додатку № 2 до оголошення зазначено, що аналогічним договором (договорами) відповідно до умов цього Оголошення є договори, які підтверджують наявність в Учасника досвіду виконання робіт як Генеральним підрядником (підрядником) об’єктів (капітальний ремонт) будівництва будівель складність яких віднесена до СС1 клас наслідків та/або до І та ІІ категорії або вищого класу наслідків та/або категорії складності. 5.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 21 п. 4 Форми І Додатку № 2 до оголошення. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Сканкопії аналогічних договорів (не менше двох) у повному обсязі (аналогічним договором (договорами) відповідно до умов цього Оголошення є договори, які підтверджують наявність в Учасника досвіду виконання робіт як Генеральним підрядником (підрядником) об’єктів (капітальний ремонт) будівництва будівель складність яких віднесена до СС1 клас наслідків та/або до І та ІІ категорії або вищого класу наслідків та/або категорії складності). 6.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції не було надано витягу з оборотно-сальдової відомості учасника станом не раніше 15.05.2024 року, який підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази або договору оренди з переліком майна, що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна, або договору на надання послуг (з переліком обладнання/транспортних засобів/механізмів). 6.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 20 п. 3 Форми І Додатку № 2 до оголошення. 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасником у складі своєї пропозиції повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості учасника станом не раніше 15.05.2024 року, який підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази або договору оренди з переліком майна, що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна, або договору на надання послуг (з переліком обладнання/транспортних засобів/механізмів). 7.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції не було надано на директора Льодіна Тараса Івановича сканкопії оригіналів чинних посвідчень та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці, який пройшов навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) та Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18). 7.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 21-22 п. 6 Форми І Додатку № 2 до оголошення. 7.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасником у складі своєї пропозиції повинен надати сканкопії оригіналів чинних посвідчень та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці на директора Льодіна Тараса Івановича, який пройшов навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) та Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18).

Документи

11 листопада 2024 12:02
Електронний підпис
11 листопада 2024 12:01
Untitled.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2024 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БТК ПЛЮС"
#32958744
17 175 327,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2024 12:02
Електронний підпис
11 листопада 2024 12:01
Untitled.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2024 17:01
ДУ 1.pdf зміни до договору
17 грудня 2024 17:00
Електронний підпис укладений
18 листопада 2024 16:41
Д 675.pdf укладений
18 листопада 2024 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням бюджетних асигнувань в 2024 році.
Номер договору про закупівлю: 675
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML