Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33824934 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Ігор Митрофанов +380664332536 ojku@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2024 09:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 18 147 110,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90 735,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених Законом, сплатити на рахунок замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації 73000, м Херсон, просп. Ушакова 47, ЄДРПОУ 33824934 UA278201720355169007001001017 у Державній казначейській службі України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Банківська гарантія, надана банком-резидентом України, повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням УЕП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити найменування предмета закупівлі, номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями, із зобов'язанням банку-гаранта сплатити Замовнику (бенефіціару) кошти. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами Тендерної документації, відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: умов про обов’язкове надання Учасником письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються Замовником; умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); умов відкликання гарантії банком–гарантом. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із Замовником. Банківська гарантія надана учасником повинна містити умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90735.55 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається надання учасником-переможцем, не пізніше дати укладення договору на виконання робіт, забезпечення виконання такого договору у формі безвідкличної безумовної банківської гарантії у розмірі 1% від вартості договору про закупівлю на строк дії договору. Учасник надає Замовнику гарантію, складену на паперовому носії (оригінал банківської гарантії), оформлену з дотриманням вимог законодавства або завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку. Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із Замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов про обов’язкове надання Учасником письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються Замовником; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - умов відкликання гарантії банком–гарантом. Забезпечення виконання договору діє до повного виконання договору. Умови повернення гарантії (зобов'язання Учасника за банківською гарантією припиняється) у разі: 1) належним виконанням Учасником (переможцем, підрядником) зобов’язань за договором; 2) закінчення строку дії гарантії; 3) відмови Замовником від своїх прав за гарантією шляхом повернення її гарантові або шляхом подання гаранту письмової заяви про звільнення його від обов'язків за гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2024 14:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2024 13:54 |
ТД МОШ коригування +.doc | |
23 жовтня 2024 13:50 |
Протокол зміни коригування.pdf | |
23 жовтня 2024 09:29 |
Відомість обсягів робіт.rtf | |
23 жовтня 2024 09:29 |
Відомість ресурсів.xls |
24 жовтня 2024 14:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 жовтня 2024 13:54 |
ТД МОШ коригування +.doc
|
||||||
23 жовтня 2024 13:50 |
Протокол зміни коригування.pdf
|
||||||
23 жовтня 2024 09:29 |
Відомість обсягів робіт.rtf
|
||||||
23 жовтня 2024 09:29 |
Відомість ресурсів.xls
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-18-000087 ● 104ecfe419744d13874482058b229a87
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2024 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-10-23-001171-a 23.10.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-24 10:55:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт «Капітальний ремонт приміщень будівлі навчального корпусу та покрівлі Малоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: село Мала Олександрівка, вулиця Миру, 76, Бериславський район, Херсонська область, 74105 (коригування) (код ДК 021:2015 45453000-7) Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2024-10-23-001171-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцями процедури закупівлі умов пункту 7 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання учасником-переможцем, не пізніше дати укладення договору на виконання робіт, забезпечення виконання такого договору у формі безвідкличної безумовної банківської гарантії у розмірі 1% від вартості договору про закупівлю на строк дії договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-25 13:06:16
«Капітальний ремонт приміщень будівлі навчального корпусу та покрівлі Малоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: село Мала Олександрівка, вулиця Миру, 76, Бериславський район, Херсонська область, 74105 (коригування)
1. Предметом закупівлі «Капітальний ремонт приміщень будівлі навчального корпусу та покрівлі Малоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: село Мала Олександрівка, вулиця Миру, 76, Бериславський район, Херсонська область, 74105 (коригування) (код ДК 021:2015 45453000-7) Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є роботи, а саме будівництво. Згідно з п. 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво – це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення.
Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входять, в тому числі, відомості з обсягами робіт.
Ураховуючи вище викладене, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, на підставі якої складена тендерна документація.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Тобто замовнику надано право обирати яку саме інформацію зазначати у річному плані закупівель. Ураховуючи особливості предмета закупівлі (будівництво) замовником у річному плані зазначено очікувану вартість.
Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входить, в тому числі, інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація складається відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва".
Згідно з п. 3.1. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Ураховуючи вище викладене, очікувана вартість предмета закупівлі замовником визначена відповідно до проектної документації на будівництво, а саме інвесторської кошторисної документації. Таким чином, документами, що є обґрунтуванням розміру бюджетних призначень (витрат), та у яких визначено його очікувану вартість – є зведений кошторисний розрахунок (є частиною проєктної документації) та позитивний експертний звіт проектної документації (копії додаються).
2. 2. У зв'язку з відсутністю власного веб-сайту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено веб-сайті Херсонської обласної військової адміністрації https://khoda.gov.ua/image/catalog/files/%D0%97%D0%9A%D0%A0%2B%D0%95%D0%BA%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%B7%D0%B0%20%D0%9C%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%97%D0%9E%D0%A8%20%28%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B3%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%29.pdf
3. Учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції було надано документальне підтвердження виконання умов пункту 7 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації у формі безвідкличної безумовної банківської гарантії у розмірі 1% від вартості договору про закупівлю на строк дії договору – Файл «№43317» від 18.11.2024 року (додається).
Додатки:
- гарантія
- Зведений кошторисний розрахунок та висновок експертизи
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-27 15:19:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт «Капітальний ремонт приміщень будівлі навчального корпусу та покрівлі Малоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: село Мала Олександрівка, вулиця Миру, 76, Бериславський район, Херсонська область, 74105 (коригування) (код ДК 021:2015 45453000-7) Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2024-10-23-001171-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином здійснено оцінку відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АТЛАС БУД-ПРО» вимогам пункту 2 додатку 7 до тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпункті 3 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів).
2. Чому у додатку № 2 «Календарний графік на проведення робіт» до договору від 25.11.2024 № 25-11/157р (далі – Договір) не визначено строки виконання робіт відповідно до вимог пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), (не зазначено дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт передбачених договором підряду)?
3. Чому у додатку № 3 «План фінансування» до Договору не визначено строки фінансування робіт відповідно до вимог пункту 83, 84 Загальних умов (не зазначено джерела та напрямів фінансування (видами витрат) з помісячним розподілом)?
4. Чому у Договорі не визначено гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва) відповідно до пунктів 5, 103 Загальних умов?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-30 09:55:32
«Капітальний ремонт приміщень будівлі навчального корпусу та покрівлі Малоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: село Мала Олександрівка, вулиця Миру, 76, Бериславський район, Херсонська область, 74105 (коригування)
1. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 3 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Учасником надано довідку «Довідка НАЗК» (завантажено 12.11.2024р.). (додається).
2. Згідно п17 Загальних умов: «Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.». Договором підряду передбачена роботу (кількість 1) «Капітальний ремонт приміщень будівлі навчального корпусу та покрівлі Малоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: село Мала Олександрівка, вулиця Миру, 76, Бериславський район, Херсонська область, 74105 (коригування)» (код ДК 021:2015 45453000-7) Капітальний ремонт і реставрація. Тож, додатком до договору «Календарний план» і встановлено строк початку та закінчення робіт.
3. Згідно Загальних умов: «83. Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
84. План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо.».
Оскільки договір укладено на 2 роки, то план фінансування складено по роках.
4. У Договорі визначено гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва) відповідно до пунктів 5, 103 Загальних умов: «14.2. Підрядник гарантує досягнення Об’єктом реконструкції показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації Об’єкта відповідно до Договору протягом 10 років після прийняття Об’єкта Замовником.»
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація щодо виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі відкриті торги з особливостями Капітальний ремонт приміщень будівлі навчального корпусу та покрівлі Малоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: село Мала Олександрівка, вулиця Миру, 76, Бериславський район, Херсонська область, 74105 (коригування) (СРV за ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) UA-2024-10-23-001171-a На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі замовником проведено нараду під головуванням Заступника директора Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації - начальник управління будівництва, розвитку територій та фінансового забезпечення щодо неухильного дотримання вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель. На нараді обговорено питання щодо дотримання уповноваженою особою законодавства про публічні закупівлі під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг. Уповноваженою особою надано пояснення, що під час розробки тендерної документації та проекту договору неухильно дотримано положення п. 17 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінетом Міністрів України від 01.08.2005р. № 668, який передбачає: «17. Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.». Договором підряду, укладеним з переможцем відкритих торгів з особливостями «Капітальний ремонт приміщень будівлі навчального корпусу та покрівлі Малоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: село Мала Олександрівка, вулиця Миру, 76, Бериславський район, Херсонська область, 74105 (коригування)» ТОВ «АТЛАС БУД ПРО» передбачено виконання робіт: «Капітальний ремонт приміщень будівлі навчального корпусу та покрівлі Малоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: село Мала Олександрівка, вулиця Миру, 76, Бериславський район, Херсонська область, 74105 (коригування)». Оскільки закупівля здійснюється вцілому, предмет закупівлі не поділений на етапи (комплекси), то план фінансування підготовлено на весь обсяг – 1 робота. Таким чином, положень діючого законодавства не було порушено. На нараді вирішено: 1. Графік виконання робіт залишити у діючій редакції (додаток № 2 до Договору про закупівлю робіт № 25-11/157Р від 25 листопада 2024 року). 2. Стосовно виконання положень п. 84 Загальних умов: «84. План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо.», вирішено внести зміни до Договору № 25-11/157Р від 25 листопада 2024 року та викласти Додаток № 3 «План фінансування» у новій редакції та опублікувати у встановленому законом порядку.
2025-01-13 16:45:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАС БУД-ПРО" |
17 942 562,65
UAH з ПДВ
|
17 942 562,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАС БУД-ПРО" #43727259 |
Переможець |
17 942 562,65
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2024 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2025 16:43
|
ДУ №1 до 25-11_157Р МОШ коригування.pdf | зміни до договору |
13 січня 2025 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2024 10:33
|
Договір_25-11_157Р_Малоолександрівська ЗОШ.pdf | укладений |
27 листопада 2024 10:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 25-11/157Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |