Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Закупівля засобів індивідуального захисту органів дихання (протигази))
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2024-10-18-004193-a cd00dcc42922456fb2a0beb26ff0a07b
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Леонідович Бойко

+380993861118 boyko@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Сергій Леонідович Бойко
+380993861118
boyko@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2024 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2024 12:00
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


35814000-3 Протигази - 563 комплекта. Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.

35814000-3 Протигази - 563 комплекта. Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
563 комплект
Закупівля засобів індивідуального захисту органів дихання (протигази)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Розрахунки за Товар проводяться шляхом оплати Замовником протягом 180 робочих днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. 2. Оплата здійснюється після отримання Товару в повному обсязі на підставі видаткової накладної на Товар, підписаної уповноваженими особами Сторін. Пiсляоплата 180 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2024 11:12

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

25 жовтня 2024 14:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2024 14:50
ТД Закупівля протигазів зі змінами.docx
25 жовтня 2024 14:50
Додаток 1 до ТД Закупівля протигазів зі змінами.docx
25 жовтня 2024 14:50
Додаток 3 до ТД Закупівля протигазів зі змінами.doc
25 жовтня 2024 14:50
ТД Закупівля протигазів зі змінами.docx
25 жовтня 2024 14:50
Додаток 3 до ТД Закупівля протигазів зі змінами.doc
25 жовтня 2024 14:50
Додаток 1 до ТД Закупівля протигазів зі змінами.docx
25 жовтня 2024 14:50
Перелік внесених змін до ТД та оголошення Закупівля протигазів.doc
25 жовтня 2024 14:50
Перелік внесених змін до ТД та оголошення Закупівля протигазів.doc
18 жовтня 2024 11:12
Додаток 5 до ТД Закупівля протигазів.docx
18 жовтня 2024 11:12
Додаток 5 до ТД Закупівля протигазів.docx
18 жовтня 2024 11:12
Додаток 6 до ТД Закупівля протигазів.docx
18 жовтня 2024 11:12
Додаток 6 до ТД Закупівля протигазів.docx
18 жовтня 2024 11:12
Додаток 4 до ТД Закупівля протигазів.docx
18 жовтня 2024 11:12
Додаток 4 до ТД Закупівля протигазів.docx
18 жовтня 2024 11:12
Додаток 2 до ТД Закупівля протигазів.docx
18 жовтня 2024 11:12
Додаток 2 до ТД Закупівля протигазів.docx
25 жовтня 2024 14:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2024 11:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2024 14:50
ТД Закупівля протигазів зі змінами.docx
18 жовтня 2024 11:12
ТД Закупівля протигазів.docx
25 жовтня 2024 14:50
Додаток 1 до ТД Закупівля протигазів зі змінами.docx
18 жовтня 2024 11:12
Додаток 1 до ТД Закупівля протигазів.docx
25 жовтня 2024 14:50
Додаток 3 до ТД Закупівля протигазів зі змінами.doc
18 жовтня 2024 11:12
Додаток 3 до ТД Закупівля протигазів.doc
25 жовтня 2024 14:50
ТД Закупівля протигазів зі змінами.docx
18 жовтня 2024 11:12
ТД Закупівля протигазів.docx
25 жовтня 2024 14:50
Додаток 3 до ТД Закупівля протигазів зі змінами.doc
18 жовтня 2024 11:12
Додаток 3 до ТД Закупівля протигазів.doc
25 жовтня 2024 14:50
Додаток 1 до ТД Закупівля протигазів зі змінами.docx
18 жовтня 2024 11:12
Додаток 1 до ТД Закупівля протигазів.docx
25 жовтня 2024 14:50
Перелік внесених змін до ТД та оголошення Закупівля протигазів.doc
25 жовтня 2024 14:50
Перелік внесених змін до ТД та оголошення Закупівля протигазів.doc
18 жовтня 2024 11:12
Додаток 5 до ТД Закупівля протигазів.docx
18 жовтня 2024 11:12
Додаток 5 до ТД Закупівля протигазів.docx
18 жовтня 2024 11:12
Додаток 6 до ТД Закупівля протигазів.docx
18 жовтня 2024 11:12
Додаток 6 до ТД Закупівля протигазів.docx
18 жовтня 2024 11:12
Додаток 4 до ТД Закупівля протигазів.docx
18 жовтня 2024 11:12
Додаток 4 до ТД Закупівля протигазів.docx
18 жовтня 2024 11:12
Додаток 2 до ТД Закупівля протигазів.docx
18 жовтня 2024 11:12
Додаток 2 до ТД Закупівля протигазів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження
Дата подання: 18 жовтня 2024 16:18
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 17:02
Повідомляємо Вам, що за період 2014-2024 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено безліч тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), а саме - протигазів ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інших. При цьому постачальники надавали Сертифікати відповідності, в якості підтвердження сертифікації даної продукції в Україні. Дані Сертифікати не містили посилання на відповідність зареєстрованих Технічних умов України, а лише посилання на ГОСТ 12.4.041-2006 або ДСТУ ГОСТ 12.4.041-2006. Виробниками такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України. Водночас повідомляємо Вас, що в даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-7 – ТУ Г-10-1103-82 - належать Міністерству Оборони рф, так як протигаз ГП-7 був розроблений за завданням Міністерства Оборони СРСР в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво цивільних протигазів ГП-7 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашиської федерації. Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (https://www.tambovmash.ru/info/counterfeit/), протигази марки ГП-7 та його модифікації, у відповідності до військового стандарту рф ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення, проходять приймання за якістю Військовим представництвом міністерства оборони рашиської федерації (ВП МО рф) та ЗАБОРОНЕНІ ДО ВІЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади рашиської федерації(Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО рф), а також без погодження з територіальним органом Цивільної оборони і надзвичайних ситуацій (ФЗ № 28 від 12.02.98) та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю рф. Водночас, відповідно до українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади рф (Міністерства оборони рф), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання. Окрім цього, доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів ГП-7 та його модифікацій. Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання, а також використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля), який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерації, держави-агресора. Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих виробів за призначенням у разі застосування зброї масового знищення проти України в теперішній час в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за важливу інформацію, яку ви надали. Ми обов'язково її врахуємо в подальшому.
Щодо різьбового з'єднання протигазу
Дата подання: 18 жовтня 2024 16:19
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 17:03
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка яке саме різьбове з'єднання протигазу має бути!? Відповідно до міжнародного стандарту (EN 148-1:1999), імплементованого Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7") чи відповідно до стандарту рашистської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм) !?
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації, предмет закупівлі має відповідати виключно міжнародним стандартам імплементованих Україною, а саме вимогам ДСТУ EN 14387:2021 (EN 14387:2021, IDT), ДСТУ EN136:2003 (EN 136:1998, IDТ).
Таким чином, різьбове з'єднання протигазу має відповідати виключно стандарту імплементованого Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (EN 148-1:1999, IDТ), які включені до вищезазначених стандартів.
Щодо призначення протигазів
Дата подання: 18 жовтня 2024 16:19
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 17:04
Шановний Замовнику уточніть будь-ласка для яких цілей планується закупівля даних протигазів. Протигази закупляються для потреб пов'язаних з господарською діяльністю, чи для вирішення питань пов'язаних з цивільним захистом, зокрема передбачених у Постанові КМУ від 19.08.2002 р. №1200 ?
Відповідь: Дана закупівля здійснюється з метою вирішення питань цивільного захисту згідно вимогами Кодексу цивільного захисту України та Постанови КМУ № 1200 від 19.08.2002 (із змінами від 16.08.2024 № 936 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2002р. № 1200»).
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (ЗAPИНУ, ЗOМAНУ, V-ГAЗІВ ТA IПPИТУ)
Дата подання: 18 жовтня 2024 16:20
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 17:05
Шановний Замовнику уточніть будь-ласка, яким саме документом Учасник даної закупівлі має підтвердити захисні властивості фільтру ГП-7К від Бойових отруйних речовин нервово-паралітичної дії типу зарин, зоман, V-газів, отруйних речовин шкірно-наривної дії типу іприт (перелік БОР згідно вимог пункту 6.1.1.22 СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010) ? Сертифікатом ЯКОСТІ ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ ГП-7К чи протоколами випробувань на дані Бойові отруйні речовини?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації предмет закупівлі має відповідати вимогам стандартів ДСТУ EN 14387:2021 (EN 14387:2021, IDT), ДСТУ EN136:2003 (EN 136:1998, IDТ).
Окрім того, у пункті 2 Додатку № 5 до Тендерної документації, визначено перелік вимог та документів, якими має підтверджуватись відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.

Щодо поставки контрафактного продукту
Дата подання: 18 жовтня 2024 16:22
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 17:06
Шановний Замовнику, в черговий раз Вам наголошуємо, що оголошуючи закупівлю на лицеву частину МП-04, чи не насторожує Вас неминучість поставки Вам контрафактного продукту або ж завезеного контрабандним шляхом з рашиської федерасії? Ще раз Вам наголошуємо, в Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а також виробничих потужностей для виготовлення протигазових масок до протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД. Українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій та матеріально-технічної бази не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашистської федерасії держави-агресора.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за важливу інформацію, яку ви надали. Ми обов'язково її врахуємо.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні закупівлі ми дотримуємось стандартів України та встановлюємо вимоги до документального підтвердження необхідних нормативів, що здійснюються компетентними державними органами України.
Технічні вимоги до маски
Дата подання: 18 жовтня 2024 16:22
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 17:07
Шановний Замовнику, просимо Вас вказати основні параметри захисної протигазової маски, щоб було чітко зрозуміло, які саме маски Вам пропонувати.
Відповідь: Основні параметри захисної протигазової маски, викладені в Додатку № 1 до Тендерної документації.
Щодо захисних властивостей фільтру
Дата подання: 18 жовтня 2024 16:26
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 17:08
Згідно п.п. 5.1.1 ДСТУ EN 14387:2017 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)» Протигазові фільтри бувають таких типів: А, B, E, K AX і SX. — Тип А застосовний проти простих органічних газів і парів з температурою кипіння вище 65 С, визначених виробником; — Тип В застосовний проти простих неорганічних газів і парів, визначених виробником; — Тип Е застосовний проти діоксиду сірки та інших кислих газів та парів, визначених виробником; — Тип К застосовний проти аміаку й органічних аміачних похідних, визначених виробником; — Тип AX застосовний проти простих органічних газів і парів з температурою кипіння, що дорівнює або нижча 65 С. Тільки для одноразового використання; — Тип SX застосовний проти спеціально визначених газів і парів, визначених виробником. Водночас, згідно п. 5.2 ДСТУ EN 14387:2017 Протигазові фільтри типів А, В, Е і К класифікують за поглинальною здатністю таким чином: клас 1 — фільтри низької поглинальної здатності; клас 2 — фільтри середньої поглинальної здатності; клас 3 — фільтри високої поглинальної здатності. Просимо внести зміни в тендерну документацію зазначивши якого типу та класу захисту Фільтрувально-поглинальної коробки Учасники мають пропонувати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Додатку № 1 до Тендерної документації вказана фільтрувально-поглинальна коробка, ГП-7К, яка відповідає типу та класу (А1В1Е1К2SXР3DR), а саме: клас захисту – 2. У зв’язку з цим, тендерна документація не потребує змін.

Дискримінація українського виробника
Дата подання: 21 жовтня 2024 19:56
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 16:25
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що виробництво корпусів фільтрів з металу було розробкою радянського союзу (вважалось що для арктичного регіону ссср – пластик не підходить). Компанії виробники рашистської федерації (країни агресора) до цих пір продовжують виробництво корпусів фільтрів виключно з металу (в т.ч. з алюмінію). Натомість, усі імениті європейські виробники (окрім сербської та італійської компаній які є виробниками фільтрів в металічному корпусі та являються негласними дочірніми підприємствами компаній з рашистської федерації) виробляють корпуси фільтрів з ABS пластику. Сусідство рашистської федерації дозволяло широко збувати контрафактну та підроблену продукцію. Найчастіше було розповсюджена підробка дати виготовлення на алюмінієвому корпусі (фізична зміна дати виготовлення) та підробка етикетки на корпусі, що давало змогу стверджувати що це європейська продукція. Таким чином розповсюджувалась продукція з рашистської федерації, яка у більшості випадків була не в робочому стані. Широко відомо про нещасні випадки які трапились на шахтах коли працівники при аваріях використовували ці підробки, які призвели до трагічних наслідків. З початком агресії рашистської федерації у 2014 році, усі українські виробники почали переходити на виробництво корпусів фільтрів з ABS пластику, щоб унеможливити поставку продукції з рашистської федерації та прибрати контрафактну та підробну продукцію з ринку України. Згідно ДСТУ EN 148-1:2004 (EN 148-1:1999, IDТ) та ДСТУ EN 14387:2017 (EN 14387:2004+А1:2008, IDТ) на які Ви посилаєтесь, корпус фільтра може бути виготовлений з ABS пластику. Для нас є незрозумілим Ваше баження не розуміємо закуповувати виключно фільтр в металічному корпусу. З огляду на вище сказане, вважаємо вимогу щодо металевого корпусу - дискримінацією українського виробника та вимагаємо прибрати з технічних вимог на предмет закупівлі фразу – металевий корпус, та замінити на – матеріал корпуса фільтра ABS пластик.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з Вашим зверненням до тендерної документації будуть внесені зміни.
Щодо різьбового з'єднання протигазу
Дата подання: 21 жовтня 2024 20:00
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 16:26
Шановний Замовнику, в одному із останніх своїх роз'яснень (Відповідь: 21.10.24, 17:03) Ви зазначили, що різьбове з'єднання протигазу має відповідати виключно стандарту імплементованого Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (EN 148-1:1999, IDТ). З метою загальнобов'язкового дотримання всіма Учасниками закупівлі вимог Замовника, які озвучені вищезгаданому роз'ясненні, просимо Замовника, вимоги щодо різьбового з'єднання протигазу внести в тендерну документацію, а саме – "різьбове з'єднання протигазу має відповідати виключно стандарту імплементованого Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (EN 148-1:1999, IDТ)".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з Вашим зверненням до тендерної документації будуть внесені зміни.
Несумісність складових частин Протигазу фільтрувального ГП-7
Дата подання: 21 жовтня 2024 20:03
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 16:27
Відповідно до СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «ФІЛЬТРУВАЛЬНІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОРГАНІВ ДИХАННЯ НАСЕЛЕННЯ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» а саме п. 6.1.2.3 «Фільтри та лицьові частини ЗІЗОД повинні мати стандартні нарізеві з’єднання відповідно до ДСТУ EN 148-1 або ГОСТ 8762». З чого випливає, що основні складові протигазу (маска та фільтр) між собою мають бути сумісними, а відтак мають мати одинакові різьбові з'єднання, тобто відповідати або міжнародному стандарту ДСТУ EN148-1:2004 (Різьба Rd 40*1/7") або стандарту рашистської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм). Згідно Вашого останнього роз'яснення щодо різьбового з'єднання протигазу, Протигаз фільтрувальний ГП-7 має відповідати міжнародному стандарту ДСТУ EN148-1:2004 (Нарізь Rd 40*1/7"). Водночас звертаємо Вашу увагу на те, що Протигаз фільтрувальний ГП-7 (ІЗОД-1) виготовлений відповідно до ТУ Г-10-1103-82 (належать Міністерству Оборони рф ), де Протигазова маска відповідає стандарту ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм), а не ДСТУ EN148-1:2004 (Нарізь Rd 40*1/7"). Протигазових масок МП-04 (а також (ШМП-1) з різьбою Rd 40*1/7" (ДСТУ EN148-1:2004) НЕ ІСНУЄ В ПРИРОДІ! В даному факті Ви можете переконатись переглянувши інформацію на сайті офіційних заводів виробників - АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашистської федерації ( https://protivogaz.ru/company/proizvodstvennye-ploshchadki/ ). Фільтр, як складова протигазу може виготовлятись відповідно ДСТУ EN148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7"), але в разі її комплектації з такою маскою (МП-04), призведе до того, що складові протигазу (маска, фільтр) будуть мати РІЗНІ РІЗЬБОВІ З'ЄДНАННЯ, а відтак не сумісні! Використання за призначенням протигазу із несумісними складовими, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Враховуючи наведені факти, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження, а натомість розглянути варіант закупівлі сучасних засобів індивідуального захисту відомих світових товаровиробників!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації відсутні будь-які посилання на стандарти Російської Федерації.
Відповідно до ДСТУ EN 14387:2021 фільтр має відповідати ДСТУ EN148-1:2004 (Різьба Rd 40*1/7").
Щодо різьбового з'єднання ГОСТ 8762-75 маски протигазу ГП-7
Дата подання: 21 жовтня 2024 20:04
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 16:28
Замовнику до відома: повідомляємо Вам що ГОСТ 8762-75 – це стандарт розроблений в срср в 1975 р, але який діє в рашиській федерасії. Водночас, доводимо до Вашого відома, що усі ГОСТ, розроблені до 1992 року, скасовано на виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2014 № 695 та схваленої постановою Верховної Ради України від 11.12.2014 № 26-VIII, з поступовою втратою чинності. Згідно Наказу ДП "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 14.12.2015 за № 186 "Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року (із змінами і доповненнями) чітко сказано, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2014 № 695 та схваленою Постановою Верховної Ради України від 11.12.2014 № 26-VIII щодо припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР у пункті 1 сказано: "Скасувати повністю чинність міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року, з 01 січня 2018 року": – Поз.171 - ГОСТ 8762-75 - Резьба круглая диаметром 40 мм для противогазов и калибры к ней. Основные размеры. ( http://katalog.uas.org.ua/poznach2.php?poznach=%D0%93%D0%9E%D0%A1%D0%A2+8762-75 ) Таким чином ГОСТ 8762-75 з 01 січня 2018 року втратив свою чинність і закупівля лицевих частин протигазу, які по факту виготовлені згідно ГОСТ 8762-75 є протизаконним!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації відсутні будь-які посилання на стандарти Російської Федерації.
Відповідно до ДСТУ EN 14387:2021 фільтр має відповідати ДСТУ EN148-1:2004 (Різьба Rd 40*1/7").
Щодо невідповідності захисних властивостей Протигазу фільтруючого ГП-7 вимогам чинного законодавства
Дата подання: 21 жовтня 2024 20:15
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 16:29
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що закупляючи Протигаз фільтруючий типу ГП-7 для вирішення питань пов'язаних з цивільним захистом Ваше підприємство має дотримуватись норм чинного законодавства у сфері цивільного захисту, під час формування технічних вимог до предмету закупівлі Код ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування. В першу чергу обов’язковими до виконання є Постанова Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2002 року № 1200 «Про затвердження Порядку забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю» (далі – Постанова), а також СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «Фільтрувальні засоби індивідуального захисту органів дихання населення у надзвичайних ситуаціях» (Далі - СОУ МНС). Відповідно до вимог пункту 2 Загальної частини Постанови на випадок загрози застосування ядерної зброї та інших видів зброї масового ураження проти України В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ працівники формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту завчасно забезпечуються такими засобами радіаційного та хімічного захисту: засобами індивідуального захисту органів дихання від БОЙОВИХ ОТРУЙНИХ РЕЧОВИН – для працівників підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності (далі - суб’єкти господарювання), що належать до категорії цивільного захисту, - суб’єктами господарювання за рахунок власних коштів; – для працівників об'єктових формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту - суб'єктами господарювання за рахунок власних коштів. Таким чином протигази, які Ви плануєте закупити, мають захищати від Бойових отруйних речовин (далі – БОР). Окрім цього у пункті 1.1. СОУ МНС, чітко вказано що: "Цeй cтaндapт уcтaнoвлює клacифiкaцiю й зaгaльнi тexнiчнi вимoги дo фiльтpувaльниx зacoбiв iндивiдуaльнoгo зaxиcту opгaнiв диxaння нaceлeння тa ocoбoвoгo складу нeвoєнiзoвaниx фopмувaнь i дiтeй вiкoм дo 1,5 poку (дaлi – ЗIЗOД) вiд впливу БOЙOВИX OТPУЙНИX PEЧOВИН, нeбeзпeчниx xiмiчниx, paдioaктивниx тa бioлoгiчниx peчoвин в умoвax нaдзвичaйниx cитуaцiй (дaлi – HC) тa пiд чac лiквiдувaння ïx нacлiдкiв У МИPНИЙ I ВOЄННИЙ ЧAC.". Пункт 1.3 СОУ регламентує що: "Цeй cтaндapт зacтocoвують opгaнiзaцiï тa пiдпpиємcтвa, якi здiйcнюють пpoeктувaння тa вигoтoвлeння ЗIЗOД, a тaкoж opгaни викoнaвчoï влaди, opгaни мicцeвoгo caмoвpядувaння, iншi дepжaвнi opгaни, OPГAНIЗAЦIÏ ТA ПIДПPИЄМCТВA, якi зaбeзпeчують нaceлeння тa ocoбoвий cклaд нeвoєнiзoвaниx фopмувaнь цими зacoбaми у paзi зaгpoзи виникнeння тa в умoвax HC." У пункті 6.1.1.1 та 6.1.1.22 СОУ МНС відповідно вимагається що: "Фiльтpувaльнi ЗIЗOД пoвиннi зaбeзпeчити oчищeння пoвiтpя, щo вдиxуєтьcя, вiд БOЙOВИX OТPУЙНИX PEЧOВИН, нeбeзпeчниx xiмiчниx, paдioaктивниx тa бioлoгiчниx peчoвин, кoнцeнтpaцiя якиx у пoвiтpi пepeвищує гpaничнo дoпуcтимi piвнi." "ЗIЗOД пoвинeн зaxищaти вiд пapи типу ЗAPИН, ЗOМAН, V-ГAЗИ ТA IПPИТУ у paзi впливу пpoтягoм 6 гoдин дoзи, щo cтaнoвить 3 мг нa xв/л." Водночас в Додатку №1 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" хоч і згадується захист від зарину, зоману, табуну, іприту, люзіту, VX газів, які відносяться до двох основних найнебезпечніших класів, а саме до Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії, проте чітко не описано що вимагається захист саме від Бойових отруйних речовин. Зважаючи на все вищесказане, просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства, а саме пункту 2 Загальної частини Постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2002 р. № 1200 та пунктів 6.1.1.1, 6.1.1.22 СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 на який Ви посилаєтесь, вказавши у технічних вимогах до тендерної документації «захист від Бойових отруйних речовин (зарин, зоман, іприт, VX гази, фосген, дифосген, синильна кислота)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Бойові отруйні речовини (БОР) — токсичні хімічні сполуки які призначені для враження живої сили. Згідно фізіологічної класифікації бойові отруйні речовини поділяють на:
нервово-паралітичні (фосфорорганічні сполуки): зарин, зоман, табун, VX;
загальноотруйні: синильна кислота, хлорциан, рицин;
задушливі: фосген, дифосген;
шкірно-наривні: іприти, азотисті іприти, люїзит;
інкапаситанти (несмертельної дії).
Виходячи з вище зазначеного, в технічному завданні враховані основні БОР.

Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та ін.)
Дата подання: 21 жовтня 2024 20:16
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 16:30
Шановний Замовнику, хочемо Вам наголосити, що затребуваний Вами перелік документів - Декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту ЗІЗ (ПКМУ № 771 від 21.08.2019), сертифікат(и) експертизи типового зразка (модуль В), висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи, інструкція та/або паспорт на виріб НЕ ПІДТВЕРДЯТЬ Вам захист від Бойових отруйних речовин типу зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інших! В даних документах просто непередбачено надання інформації щодо захисних властивостей протигазу від БОР (!). Затребувані Вами документи зможуть лише підтвердити захисні властивості ЗІЗОД від небезпечних промислових речовин (органічного та неорганічного походження, кислотних газів та їх випарів, сірчаного газу, хлористого водню, хлору, аміаку та його органічних похідних, оксидів азоту, випарів ртуті, сірководню), а також відповідність протигазу вимогам Технічного регламенту ЗІЗ (ПКМУ № 771 від 21.08.2019), но в жодному випадку не захист від Бойових отруйних речовин типу зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інших (!). В даному випадку необхідно вимагати що найменше Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ, або ж сам протокол випробувань із зазначенням захисних властивостей від БОР! Тобто, Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ - це документ оформлений ВИРОБНИКОМ ФІЛЬТРУ, в якому зазначаються і детально описуються захисні властивості фільтру за результатами випробувань на Бойові отруйні речовини із зазначенням часу захисної дії від отруйних речовин, в першу чергу, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії (до прикладу таких як зарин, зоман, іприт, VХ-гази та ін.)! Окрім цього даний документ має бути завірений підписом та печаткою виробника (!), що означає, що саме ВИРОБНИК ФІЛЬТРУ гарантує захисні властивості його продукції від Бойових отруйних речовин Загальноотруйної, Задушливої, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії. Такий підхід раціональний та об'єктивний, оскільки унеможливить свідомі маніпуляції зі сторони недобросовісних учасників, а відтак недопустить введення Замовника в оману. Вимагання Сертифікату якості від виробника фільтру в жодному випадку не призведе до дискримінації учасників, а навпаки створить передумови для добросовісної конкуренції, більшої відкритості та прозорості на всіх стадіях проведення цієї закупівлі. Будь-який реальний виробник, після проходження випробувань фільтру на Бойові отруйні речовини зможе власноруч оформити свій Сертифікат якості без будь-яких перешкод чи якихось додаткових фінансових затрат. Окрім цього, повідомляємо Вам, що Замовник вправі вимагати не тільки загальнообов’язкові документи які регламентуються Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII (а саме сертифікат експертизи зразка та декларація про відповідність технічному регламенту), але й інші документи які зможуть підтвердити відповідність запропонованого продукту, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати тощо), що в свою чергу передбачено пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (!). Невідповідність фільтру затребуваним технічним вимогам, внаслідок свідомих маніпуляцій недобросовісних учасників, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами у випадку використання такої продукції за призначенням у разі застосування зброї масового ураження проти України в сучасних умовах воєнного стану. Враховуючи всю вищенаведену інформацію, просимо Замовника додати у перелік документів тендерної документації "Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ на Бойові отруйні речовини типу зарин, зоман, іприт, VХ-гази, фосген, дифосген, синильна кислота та інші".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації для підтвердження якісних характеристик товару вимагається надання сертифікату експертизи та декларації відповідності ДСТУ EN 14387:2021. Зазначений тип ФПК повинен бути з відповідним маркуванням відповідно до розділу 7 ДСТУ EN 14387:2021.
Технічні вимоги до маски
Дата подання: 21 жовтня 2024 20:36
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 16:31
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що в Додатку № 1 до Тендерної документації Ви якраз і не зазначили основні параметри захисної протигазової маски, щоб було чітко зрозуміло, які саме маски Вам пропонувати! Ви не зазначили якого класу маски мають бути (1-го, 2-го чи 3-го)!? Вами не вказано маска має бути розмірною чи виготовлена в універсальному розмірі!? Вами не вказано захисна маска має бути споряджена одним панорамним склом чи двома окулярами!? З якого матеріалу має бути виготовлена маска (бутилу, неопрену, латексу, термопластичного еластомеру, силікону)!? Маска має мати переговорну мембрану чи ні!? Яка Вага маски має бути!? Під'єднання фільтру до маски має бути з двох сторін чи по центру!? Таким чином, просимо Замовника відповісти по суті заданого питання!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги до маски МП-04 та її розмірів чітко вказані в Додатку № 1 до Тендерної документації.
Щодо захисних властивостей фільтру
Дата подання: 21 жовтня 2024 20:42
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 16:31
Шановний Замовнику, в одному із останніх своїх роз'яснень (Відповідь: 21.10.24, 17:08) Ви зазначили, що"фільтрувально-поглинальна коробка, ГП-7К, яка відповідає типу та класу (А1В1Е1К2SXР3DR), а саме: клас захисту – 2". Але до кінця не зрозуміло, якщо Ви вказуєте що клас захисту – 2, то чому по типу АВЕ ви вказуєте 1-й клас !? Тобто Ви суперечите самі собі! Отож, який саме тип та клас фільтру Вам пропонувати !?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з Вашим зверненням до тендерної документації будуть внесені зміни.
тип SX
Дата подання: 21 жовтня 2024 20:49
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 16:32
Шановний Замовнику, в одному із останніх своїх роз'яснень (Відповідь: 21.10.24, 17:08) Ви зазначили, що"фільтрувально-поглинальна коробка, ГП-7К, яка відповідає типу та класу (А1В1Е1К2SXР3DR)". Оскільки в маркуванні типу затребуваного Вами фільтру присутній тип SX (різні товаровиробники під маркуванням SX можуть позначати різні речовини, з різним захисними властивостями), а ми як Учасник плануємо надати еквівалент заявленого Вами фільтра, тому просимо Замовника, надати уточнення : 1) Тип речовини під якими зашифрований тип SX; 2) Згідно вимог ДСТУ EN 14387:2017 зазначити допустиму концентрацію у повітрі для речовин під якими маркують SX; 3) Згідно пункту 6.12.3.1 ДСТУ EN 14387:2017 зазначити час захисної дії для речовин під якими маркують SX; 4) Зазначити просококову концентрацію для речовин під якими маркують SX. Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначене прохання щодо уточнення, це не наша примха, а обов'язкова вимога державного стандарту ДСТУ EN 14387:2017 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)" для надання еквіваленту фільтру з типом SX.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік БОР від яких має захистити ФПК (ГП-7К) визначено у п. 2 Технічного завдання (Додаток 1 до тендерної документації).
Щодо заміщення контрафактних протигазів
Дата подання: 21 жовтня 2024 20:50
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 16:33
Шановний Замовнику, інформація щодо контрафактних протигазів надана Вам на основі загальнодоступної інформації, в тому числі офіційних сайтів органів державної влади - http://sfs.gov.ua/media-tsentr/operativni-novini/350448.html , а також авторитетних вітчизняних новинних ресурсів - ( https://censor.net/ua/photo_news/3085797/vykryto_posadovyh_osib_pidpryyemstva_yaki_pidrobyly_dokumenty_dlya_uchasti_v_tenderah_schob_postavyty ). В результаті здійснених перевірок та обшуків правоохоронними органами (в.т.ч. за участі Генеральної прокуратури України), були відкриті кримінальні провадження по факту спричинених матеріальних збитків державі в особливо великих розмірах. Тому просимо Вас розглянути можливість щодо заміщення контрафактних протигазів на сучасні ЗІЗОД від надійних та добросовісних постачальників. На сьогоднішній день на ринку України, серед засобів індивідуального захисту органів дихання, достатньо потужно присутні виробники ЗІЗОД європейських та американських компаній. Також українськими виробниками спільно з іноземними підприємствами налагоджене виробництво сучасних засобів індивідуального захисту, хоч і з ціною дещо вищою ніж контрафактні протигази по 1000-1500 грн./шт. Необхідно усвідомити, що сучасні ЗІЗОД із широким класом захисту, які забезпечують вимоги чинного законодавства у сфері ЦЗ, не можуть коштувати дешевше ніж 3500-4500 грн./шт. Наша компанія забезпечувала сучасними протигазами установи та організації після визнання інспекторами з техногенної безпеки закуплених протигазів ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2) держструктурами не придатними для використання та такими, що не виконують вимоги "Припису про усунення порушень законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки". Закупівля Протигазів ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2) несе за собою не тільки фінансові ризики (спричинить недоцільне використання державних коштів) але й випадку використання таких протигазів за призначенням, в сучасних умовах воєнного стану, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами, а відтак до кримінальної відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
А також, забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою.

Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та ін.)
Дата подання: 24 жовтня 2024 22:04
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 14:53
Шановний Замовнику, наголошуємо Вам ще раз, що затребуваний Вами перелік документів - Декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту ЗІЗ (ПКМУ № 771 від 21.08.2019), сертифікат(и) експертизи типового зразка (модуль В), висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи, інструкція та/або паспорт на виріб НЕ ПІДТВЕРДЯТЬ Вам захист від Бойових отруйних речовин типу зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інших! В ДАНИХ ДОКУМЕНТАХ ПРОСТО НЕПЕРЕДБАЧЕНО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО ЗАХИСНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ПРОТИГАЗУ ВІД БОЙОВИХ ОТРУЙНИХ РЕЧОВИН (!!!). Затребувані Вами документи зможуть лише підтвердити захисні властивості ЗІЗОД від небезпечних промислових речовин (органічного та неорганічного походження, кислотних газів та їх випарів, сірчаного газу, хлористого водню, хлору, аміаку та його органічних похідних, оксидів азоту, випарів ртуті, сірководню), а також відповідність протигазу вимогам Технічного регламенту ЗІЗ (ПКМУ № 771 від 21.08.2019), но в жодному випадку не захист від Бойових отруйних речовин типу зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інших (!). В даному випадку необхідно вимагати що найменше Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ, або ж сам протокол випробувань із зазначенням захисних властивостей від БОР! Тобто, Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ - це документ оформлений ВИРОБНИКОМ ФІЛЬТРУ, в якому зазначаються і детально описуються захисні властивості фільтру за результатами випробувань на Бойові отруйні речовини із зазначенням часу захисної дії від отруйних речовин, в першу чергу, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії (до прикладу таких як зарин, зоман, іприт, VХ-гази та ін.)! Окрім цього даний документ має бути завірений підписом та печаткою виробника (!), що означає, що саме ВИРОБНИК ФІЛЬТРУ гарантує захисні властивості його продукції від Бойових отруйних речовин Загальноотруйної, Задушливої, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії. Такий підхід раціональний та об'єктивний, оскільки унеможливить свідомі маніпуляції зі сторони недобросовісних учасників, а відтак недопустить введення Замовника в оману. Вимагання Сертифікату якості від виробника фільтру в жодному випадку не призведе до дискримінації учасників, а навпаки створить передумови для добросовісної конкуренції, більшої відкритості та прозорості на всіх стадіях проведення цієї закупівлі. Будь-який реальний виробник, після проходження випробувань фільтру на Бойові отруйні речовини зможе власноруч оформити свій Сертифікат якості без будь-яких перешкод чи якихось додаткових фінансових затрат. Окрім цього, повідомляємо Вам, що Замовник вправі вимагати не тільки загальнообов’язкові документи які регламентуються Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII (а саме сертифікат експертизи зразка та декларація про відповідність технічному регламенту), але й інші документи які зможуть підтвердити відповідність запропонованого продукту, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати тощо), що в свою чергу передбачено пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (!). Невідповідність фільтру затребуваним технічним вимогам, внаслідок свідомих маніпуляцій недобросовісних учасників, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами у випадку використання такої продукції за призначенням у разі застосування зброї масового ураження проти України в сучасних умовах воєнного стану. Враховуючи всю вищенаведену інформацію, просимо Замовника додати у перелік документів тендерної документації "Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ на Бойові отруйні речовини типу зарин, зоман, іприт, VХ-гази, фосген, дифосген, синильна кислота та інші".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Замовник формує технічну специфікацію до тендерної документації, виходячи із потреб закупівлі товару з зазначеними технічними характеристиками. Саме Замовник визначає, що йому потрібно закупити для своїх потреб (в тому числі для виконання завдань цивільного захисту у мирний та воєнний час). Перелік документів, необхідних для визначення якісних характеристик товару (предмету закупівлі), зазначено у додатку №5 до тендерної документації.».

Технічні вимоги до маски
Дата подання: 24 жовтня 2024 22:14
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 14:54
Шановний Замовнику, наголошуємо Вам ще раз - зазначених Вами параметрів в Додатку № 1 до Тендерної документації до захисної маски недостатньо, для того щоб Учасники могли запропонувати Вам відповідний еквівалент! Таким чином, просимо надати відповідь по суті заданих Вам конкретних запитань, а саме: 1) Якого класу маски мають бути (1-го, 2-го чи 3-го)!? 2) Маска має бути розмірною чи виготовлена в універсальному розмірі!? 3) З якого матеріалу має бути виготовлена маска (бутилу, неопрену, латексу, термопластичного еластомеру, силікону)!? 4) Яка вага маски має бути!? 5) Під'єднання фільтру до маски має бути з двох сторін чи по центру!? Дякуємо за порозуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Додатку № 1 до Тендерної документації надана інформація про захисну маску та її тактико-технічні характеристики. Інші вимоги до захисної маски враховані у внесених змінах до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 19 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій