Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Чумаківської сільської ради Дніпровського району |
Код ЄДРПОУ: | 42148476 |
Місцезнаходження: | 52024, Україна , Дніпропетровська обл., с. Чумаки, вул. Шкільна, буд. 13 |
Контактна особа: |
Людмила Данилова +380508591058 vkchumaki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2024 11:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 222 099,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 110,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з накладеним електронно-цифровим підписом/ кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 0,5%: 21110,50 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 днів. Перерахування коштів здійснюється на: р/р UA418201720355199001002080922 Держказначейська служба України, м. Київ, Виконавчи |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 21110.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки оплати за виконані роботи будуть здійснюватися Замовником із урахуванням положень Загальних умов укладання договорів по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами актів приймання виконаних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 10 календарних днів. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2024 10:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2024 10:20 |
Перелік змін від 24.10.2024 р..pdf | |
24 жовтня 2024 10:20 |
Протокол про внесення змін № 41-2024-Т від 24.10.2024 р..pdf | |
17 жовтня 2024 11:12 |
Протокол № 39-2024-Т від 17.10.2024 р..pdf | |
17 жовтня 2024 11:12 |
ТД с. Чумаки.docx | |
17 жовтня 2024 11:12 |
Проєкт Договору.docx |
24 жовтня 2024 10:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 жовтня 2024 10:20 |
Перелік змін від 24.10.2024 р..pdf
|
|||
24 жовтня 2024 10:20 |
Протокол про внесення змін № 41-2024-Т від 24.10.2024 р..pdf
|
|||
17 жовтня 2024 11:12 |
Протокол № 39-2024-Т від 17.10.2024 р..pdf
|
|||
17 жовтня 2024 11:12 |
ТД с. Чумаки.docx
|
|||
17 жовтня 2024 11:12 |
Проєкт Договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-18-000044 ● 3462ae69e71e4e5c83d55ccc96c87544
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2024 18:08 |
18.11.2024 № 169
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 01.11.2024 №003100-18/13683-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.11.2024 № 169
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2024-10-17-004425-a 17.10.2024 Виконавчий комітет Чумаківської сільської ради Дніпровського району
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-22 12:55:16
Запит на пояснення
див.файл
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-25 08:25:02
Пояснення замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби
Виконавчий комітет Чумаківської сільської ради (код за ЄДРПОУ 42148476), (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень управління Східного офісу Держаудитслужби в Дніпропетровській області, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт мережі водопостачання протяжністю 3,5 км по вулицям ж/м Новий, Меліоративна, Спеціалістів, Солов’їна, Студентська, Молодіжна в с. Чумаки Чумаківської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (ID: UA-2024-10-17-004425-a), (ID моніторингу: UA-M-2024-11-18-000044). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Замовником було прийнято рішення про проведення робіт «Капітальний ремонт мережі водопостачання протяжністю 3,5 км по вулицям ж/м Новий, Меліоративна, Спеціалістів, Солов’їна, Студентська, Молодіжна в с. Чумаки Чумаківської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області», з метою приведення до належного стану мереж водопостачання. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проєктно-кошторисній документації «Капітальний ремонт мережі водопостачання протяжністю 3,5 км по вулицям ж/м Новий, Меліоративна, Спеціалістів, Солов’їна, Студентська, Молодіжна в с. Чумаки Чумаківської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області» (шифр проєкту 24/02-2023, реєстраційний номер проєктної документації в ЄДЕСБ PD01: 7838-4068-7095-9617), розробленої проектувальником – ФОП Захаров Андрій Юрійович, яка отримала позитивний експертний звіт ТОВ «УК Експертиза» від 04 жовтня 2024 року № Т2167-ТВ. В проєктній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно із затвердженим проєктом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проєктом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проєктній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТам та чинному законодавству.
2. Щодо очікуваної вартості предмета закупівлі: Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме: робіт за статтями витрат, які зазначені у Зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва, без урахування видатків на проектні роботи, експертизу проекту, технічний нагляд та авторський нагляд, а саме: глава 1-9 що додається.
Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, який знаходиться в складі розробленої та затвердженої проєктної документації «Капітальний ремонт мережі водопостачання протяжністю 3,5 км по вулицям ж/м Новий, Меліоративна, Спеціалістів, Солов’їна, Студентська, Молодіжна в с. Чумаки Чумаківської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області», виконаний відповідно до вимог чинних кошторисних норм України у будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та інших нормативних документів. Дана норма закріплена у Наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Обґрунтування бюджетного призначення: Визначається на підставі рішення 39 сесії 8 скликання «Про внесення змін до рішення сесії Чумаківської сілської ради «Про бюджет Чумаківської сільської територіальної громади на 2024 рік»» від 25.09.2024 року № 1-39/VIII та Наказу начальника фінансового відділу Чумаківської сільської ради «Про внесення змін до бюджету Чумаківської сільської територіальної громади на 2024 рік» від 16.10.2024 року №6-Б, на підставі розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 11.10.2024 р. № 927/0/527-24, відповідно до обсягу видатків бюджету розвитку, які спрямовуються на будівництво об’єкта у бюджетному періоді.
3. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднена на офіційному вебсайті органу, що здійснює закупівлю: https://chumaki.otg.dp.gov.ua/rishennya-gromadi/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-kapitalnyi-remont-merezhi-vodopostachanni
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведення моніторингу Східним офісом Держаудитслужби (ID моніторингу: UA-M-2024-11-18-000044) по результатам закупівлі робіт «Капітальний ремонт мережі водопостачання протяжністю 3,5 км по вулицям ж/м Новий, Меліоративна, Спеціалістів, Солов’їна, Студентська, Молодіжна в с. Чумаки Чумаківської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (ID: UA-2024-10-17-004425-a), було встановлено порушення. Відповідно до Закону Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Оприлюдненою тендерною документацією не вимагалося надання додаткових підтверджень стосовно наявності працівників та обладнання. В такому випадку учасником повністю виконано вимоги тендерної документації. Слід зазначити те, що пропозиція учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації. Водночас, Замовник не мав змоги опублікувати повідомлення про виправлення невідповідностей, так як відповідно до Закону Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. У тендерній документації не зазначено вимог щодо надання підтверджуючих документів стосовно працівників та техніки, а тому у замовника не було навіть можливості скласти повідомлення відповідно до вимог Закону у частині зазначення посилання на вимогу тендерної документації. Відповідно, не було законних підстав для надання повідомлення про усунення невідповідностей, оскільки таких невідповідностей не було встановлено. Але разом з тим, на виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, Виконавчий комітет Чумаківської сільської ради повідомляє про те, що здійснено заходи, щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом проведення роз’яснювальної роботи. Також, повідомляємо про те, що Виконавчий комітет Чумаківської сільської ради Дніпровського району звернувся до учасника з проханням надати документи, що підтверджують наявність у учасника працівників та документів, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази (копії документів додаються).
2024-12-04 17:17:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43 Особливостей.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" |
3 999 483,92
UAH з ПДВ
|
3 999 483,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" #40944521 |
Переможець |
3 999 483,92
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2024 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2025 09:04
|
План фінансування.pdf | зміни до договору |
10 січня 2025 09:01
|
Календарний графік.pdf | зміни до договору |
10 січня 2025 09:01
|
Додаткова угода № 1 від 31.12.2024 р..pdf | зміни до договору |
10 січня 2025 09:01
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2024 11:33
|
Договір № 1-П від 11.11.2024 р..pdf | укладений |
11 листопада 2024 11:31
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
11 листопада 2024 11:31
|
Зведений кошторисний розрахунок.pdf | укладений |
11 листопада 2024 11:31
|
Календарний графік виконання робіт.pdf | укладений |
11 листопада 2024 11:31
|
План фінансування виконаних робіт.pdf | укладений |
11 листопада 2024 11:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились внести зміни до п.п. 18.1. Договору ( далі – Договір), погодивши змінити строк дії договору до 30 квітня 2025 року, та викласти в наступній редакції: «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності після підписання Сторонами відповідно до п.1.4 цього Договору і діє до 30.04.2025 року, у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.»; 2. Сторони домовились внести зміни до п.п. 11.4. Договору, погодивши змінити терміни для розрахунків за виконані роботи, та викласти в наступній редакції: «Розрахунки за цим Договором можуть здійснюваться протягом строку дії Договору, однак, в будь якому випадку не пізніше «30» квітня 2025 року.» 3. Сторони домовились внести відповідні зміни до календарного графіку виконання робіт та плану фінансування, та викласти зазначені зміни в додатках |
Номер договору про закупівлю: | 1-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |