Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
640 000,00 UAH
UA-2024-10-16-002608-a ● b7c7e389a77143aea0341ee7ba144d9a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою, інфраструктури, транспорту та охорони навколишнього середовища Нововодолазької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41826564 |
Місцезнаходження: | 63202, Україна , Харківська обл., смт Нова Водолага, вул. Донця Григорія, будинок 14 |
Контактна особа: |
Байрачна Наталія 380957228960 VODOLAGA.DHCS@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2024 10:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2024 14:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2024 15:55 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2024 15:55 |
Очікувана вартість: | 640 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80500 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Донця Григорія, 14 (об"єкти замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата електричної енергії за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк протягом 90 календарних днів з моменту отримання Споживачем відповідного Акту приймання-передачі на підставі рахунку (платіжного документу) Постачальника. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2024 14:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2024 14:09 |
перелік змін.docx | |
16 жовтня 2024 14:09 |
Додаток 2 Перелік документів для учасників із змінами.docx | |
16 жовтня 2024 10:30 |
Додаток 7 Перелік документів для переможців.docx | |
16 жовтня 2024 10:30 |
ТД 2024 електрична енергія.docx | |
16 жовтня 2024 10:30 |
Додаток 4 проект договору.docx |
16 жовтня 2024 14:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 жовтня 2024 14:09 |
перелік змін.docx
|
|||
16 жовтня 2024 14:09 |
Додаток 2 Перелік документів для учасників із змінами.docx
|
|||
16 жовтня 2024 10:30 |
Додаток 7 Перелік документів для переможців.docx
|
|||
16 жовтня 2024 10:30 |
ТД 2024 електрична енергія.docx
|
|||
16 жовтня 2024 10:30 |
Додаток 4 проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прошу привести у відповідність ТД
Дата подання: 16 жовтня 2024 13:09
Дата відповіді: 16 жовтня 2024 14:13
Доброго дня, відповідно до інформації, що зазначена у Додатку 2 до ТД, а саме пп 3 п 4 Учасник повинен надати "- Інформаційний лист від виробника товару або його представництва/філії (якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України), або від офіційного представника виробника в Україні в якому підтверджується, що термін офіційної гарантії не менше 12 місяців на обладнання, наявність гарантійної підтримки обладнання на території України та надається перелік авторизованих сервісних центрів з вказанням актуальних адрес та діючих контактних номерів телефонів. Під час гарантійної підтримки, доставка обладнання до/з авторизованого сервісного центру здійснюється за рахунок Учасника. ". Шановний Замовник, дана вимога НЕ МОЖЕ стосуватись закупівлі електричної енергії. Приберіть цю вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Дякуємо за ваше звернення. До додатку 2 тендерної документації було внесено зміни та опубліковано нову редакцію додатку 2 до тендерної документації.
Стосовно ISO
Дата подання: 16 жовтня 2024 13:17
Дата відповіді: 17 жовтня 2024 14:21
Доброго дня, Шановний Замовник, просимо прибрати з тендерної документації вимогу надання ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 45001:2018. Оскільки вимога надання цих документів є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями АМКУ від 10.05.2023 № 6270-р/пк-пз (UA-2023-04-26-009178-a);
від 31.08.2023 № 13858-р/пк-пз (UA-2023-08-17-012915-a).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Пунктом 54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ваше звернення розміщено в розділі «запитання до процедури», однак ваше запитання не містить запитань стосовно тендерної документації. Одночасно повідомляємо, що вимогами ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». У відповідності до даної вимоги в Додаток 4 до тендерної документації (пункти 7-12) було включено вимоги щодо наявності у учасника закупівлі відповідних сертифікатів ISO. Слід зазначити, що АМКУ не вважає наявність сертифікатів ISO в тендерній документації порушенням вимог законодавства з публічних закупівель, що відображено: Рішення №9066-р/пк-пз від 26.04.2021, оголошення № UA-2021-03-19-000685-c, Рішення №9066-р/пк-пз від 26.04.2021, оголошення № UA-2021-03-19-000685-c, Рішення №3526-р/пк-пз від 21.03.2023, оголошення № UA-2023-03-07-010488-а, Рішення №1137-р/пк-пз від 01.02.2023, оголошення № UA-2023-01-18-015548-а, Рішення №852-р/пк-пз від 25.01.2023, оголошення № UA-2023-01-11-008997-а, Рішення №5570-р/пк-пз від 27.04.2023, оголошення № UA-2023-04-13-003371-а, Рішення №14-р/пк-пз від 02.01.2023, оголошення № UA-2022-12-21-019364-а та багато інших.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2024 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" |
632 730,00
UAH з ПДВ
|
629 530,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗБУТ-ЕНЕРГО ПЛЮС" |
639 975,00
UAH з ПДВ
|
632 729,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" #34392042 |
Переможець |
629 530,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2024 09:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2024 10:56
|
Договір №140 від 04.11.2024.pdf | укладений |
04 листопада 2024 10:56
|