Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (будівництво ділянки для легкового автотранспорту та автобусів у пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець» та відновлення інфраструктури української частини існуючого пункту пропуску «Краківець» на українсько-польському кордоні) (DK 021-2015: 45200000-9 Works related to objects of completed or unfinished construction and objects of civil construction (construction of a section for passenger vehicles and buses at the crossing point for road traffic "Krakivets" and restoration of the infrastructure of the Ukrainian part of the existing checkpoint "Krakivets" on the Ukrainian-Polish border)
Очікувана вартість
19 447 000,00 EUR
UA-2024-10-10-005776-a ● 468ac0884c704c85ab4cb291c1c93f7a
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 43115923 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 11Г |
Контактна особа: |
Каліновський Віталій 0444811875 kalinavv@customs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2024 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2024 13:44 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2024 13:44 |
Очікувана вартість: | 19 447 000,00 EUR без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 194 470,00 EUR |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання електронної банківської гарантії (з урахуванням вимог тендерної документації). The customer requires the participants to provide security for the tender offer in the form of an electronic bank guarantee in the form of an electronic document sealed with a KEP (qualified electronic signature) of a person authorized to sign an electronic bank guarantee (taking into account the requirements of the tender documentation) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 97235 EUR |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладання договору про закупівлю із Учасником-переможцем відповідно до частини 1 ст. 27 Закону України « Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від останнього внести забезпечення виконання договору про закупівлю, розмір якого становить 2,5% (євро або у гривневому еквіваленті по курсу НБУ) вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання Договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом надання банківської гарантії (з урахуванням вимог тендерної документації) During the conclusion of the purchase contract with the winning Participant in accordance with part 1 of Art. 27 of the Law of Ukraine "On Public Procurement", the Customer requires the latter to provide security for the performance of the purchase contract, the amount of which is 2.5% (euro or hryvnia equivalent at the rate of the NBU) of the cost of the purchase contract. Ensuring the performance of the Purchase Agreement is provided by the Participant by providing a bank guarantee (taking into account the requirements of the tender documentation) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
ДК 021-2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (будівництво ділянки для легкового автотранспорту та автобусів у пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець» та відновлення інфраструктури української частини існуючого пункту пропуску «Краківець» на українсько-польському кордоні) (DK 021-2015: 45200000-9 Works related to objects of completed or unfinished construction and objects of civil construction (construction of a section for passenger vehicles and buses at the crossing point for road traffic "Krakivets" and restoration of the infrastructure of the Ukrainian part of the existing checkpoint "Krakivets" on the Ukrainian-Polish border)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2027
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування 100% кредитних коштів, отриманих відповідно до Договору між Урядом України та Урядом Республіка Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги від 09.09.2015 (далі – Кредит). Платежі сплачуються Урядом Республіки Польща, через банківську установу, уповноважену обслуговувати Кредит – Bank Gospodarstwa Krajowego (далі – Банк), відповідно до частини 1 статті 10 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги від 09.09.2015, з Державного бюджету Республіки Польща у польських злотих. Усі ціни, встановлені відповідно до світових ринкових цін та ціна Договору, виражаються в EURО. Можливий аванс до 25%. (Funding source 100% loan funds, received in accordance with Agreement between the Government of Ukraine and the Government Republic of Poland about providing credit on terms related assistance from 09.09.2015 (hereinafter referred to as Credit). Payments are made The Government of the Republic of Poland, through a banking institution, authorized to serve Credit - Bank Gospodarstwa Krajowego (hereinafter – the Bank), in accordance with part 1 Article 10 of the Agreement between The Government of Ukraine and the Government Republic of Poland about providing credit on terms related assistance from 09.09.2015, from the State budget of the Republic of Poland in Polish zlotys. All prices, established in accordance with world market prices and the price of the Contract are expressed in EURO. An advance payment is possible up to 25%) | Аванс | 14 | Банківські | 25 |
Виконання робіт | Джерело фінансування 100% кредитних коштів, отриманих відповідно до Договору між Урядом України та Урядом Республіка Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги від 09.09.2015 (далі – Кредит). Платежі сплачуються Урядом Республіки Польща, через банківську установу, уповноважену обслуговувати Кредит – Bank Gospodarstwa Krajowego (далі – Банк), відповідно до частини 1 статті 10 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги від 09.09.2015, з Державного бюджету Республіки Польща у польських злотих. Усі ціни, встановлені відповідно до світових ринкових цін та ціна Договору, виражаються в EURО. У разі надання авансу у розмірі до 25%. (Funding source 100% loan funds, received in accordance with Agreement between the Government of Ukraine and the Government Republic of Poland about providing credit on terms related assistance from 09.09.2015 (hereinafter referred to as Credit). Payments are made The Government of the Republic of Poland, through a banking institution, authorized to serve Credit - Bank Gospodarstwa Krajowego (hereinafter – the Bank), in accordance with part 1 Article 10 of the Agreement between The Government of Ukraine and the Government of the Republic of Poland on granting a loan on terms related assistance from 09.09.2015, from the State budget of the Republic of Poland in Polish zlotys. All prices, established in accordance with world market prices and the price of the Contract are expressed in EURO. In case of provision advance payment of up to 25%) | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 75 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні умови
Дата подання: 10 жовтня 2024 18:09
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 14:04
Добрий день.
В пункті 6 розділу I тендерної документації зазначено, що відповідно до частини другої статті 3 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги (далі – Договір), договір про закупівлю укладається з підприємцями з місцезнаходженням в Республіці Польща. Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи з місцезнаходженням в Республіці Польща.
Повідомляємо, що відповідно до пункту 2 Протоколу між Урядом України та Урядом Республіки Польща про внесення змін до Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, учиненого в м. Варшава 9 вересня 2015 року, зі змінами, внесеними Протоколом, учиненим у м. Варшава 3 грудня 2018 року, та Протоколом, учиненим у м. Варшава 15 вересня 2021 року (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2022 № "Про затвердження Протоколу між Урядом України та Урядом Республіки Польща про внесення змін до Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, учиненого в м. Варшава 9 вересня 2015 року, із змінами, внесеними Протоколом, учиненим у м. Варшава 3 грудня 2018 року, та Протоколом, учиненим у м. Варшава 15 вересня 2021 року"), пункт 2 статті 3 Договору змінено та викладено в такій редакції: «2. Контракти укладаються підприємцями з місцезнаходженням у Республіці Польща та юридичними особами - резидентами України не пізніше 31 грудня 2024 року».
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Замовником встановлено дискримінаційну умову по відношенню до юридичних осіб – резидентів України.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність чинному законодавству шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Слід зазначити що відповідно до статті 1 Договору
між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги, встановлено що Уряд Республіки Польща надає кредит у розмірі, який не перевищує 100 мільйонів євро (сто мільйонів EUR) (далі - Кредит), Уряду України для фінансування проектів з розбудови прикордонної дорожньої інфраструктури та облаштування пунктів пропуску українсько-польського кордону та інших проектів, що будуть погоджені Договірними Сторонами та фінансуватимуться в рамках окремих контрактів між експортерами з Польщі та юридичними особами - резидентами України.
Слід зазначити що відповідно до статті 1 Договору
між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги, встановлено що Уряд Республіки Польща надає кредит у розмірі, який не перевищує 100 мільйонів євро (сто мільйонів EUR) (далі - Кредит), Уряду України для фінансування проектів з розбудови прикордонної дорожньої інфраструктури та облаштування пунктів пропуску українсько-польського кордону та інших проектів, що будуть погоджені Договірними Сторонами та фінансуватимуться в рамках окремих контрактів між експортерами з Польщі та юридичними особами - резидентами України.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 11 жовтня 2024 15:07
Дата відповіді: 14 жовтня 2024 17:59
Добрий день, шановний замовник!
Дуже Вас просимо звернути увагу на той факт, що Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги вносилися зміни Протоколами від 03.12.2018 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/616_003-18#Text), від 15.09.2021 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/616_002-21#n2), від 14.12.2022 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/616_001-22#n2).
Протоколом від 14.12.2022 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/616_001-22#n2) було внесено зміни до статті 1 та викладено в редакції: «Уряд Республіки Польща надає кредит у розмірі, який не перевищує 160 (А НЕ 100!) мільйонів EUR (сто шістдесят мільйонів євро) (далі - Кредит), Уряду України для фінансування проектів з розбудови прикордонної дорожньої інфраструктури та облаштування пунктів пропуску українсько-польського кордону та інших проектів, що будуть погоджені Договірними Сторонами та фінансуватимуться в рамках окремих контрактів між експортерами з Польщі та юридичними особами - резидентами України (далі - Контракт). Кредит використовується для фінансування 100 % (сто відсотків) вартості Контрактів на поставку товарів, робіт та послуг з Республіки Польща до України.»
Також, ще раз звертаємо Вашу увагу не те, що пункті 6 розділу I тендерної документації зазначено, що відповідно до частини другої статті 3 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги, договір про закупівлю укладається з підприємцями з місцезнаходженням в Республіці Польща. Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи з місцезнаходженням в Республіці Польща.
Повідомляємо, що відповідно до пункту 2 Протоколу Протоколом від 14.12.2022 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/616_001-22#n2) пункт 2 статті 3 Договору змінено та викладено в такій редакції: «2. Контракти укладаються підприємцями з місцезнаходженням у Республіці Польща та юридичними особами - резидентами України не пізніше 31 грудня 2024 року».
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Замовником встановлено дискримінаційну умову по відношенню до юридичних осіб – резидентів України.
На підставі вищевикладеного, просимо привести тендерну документацію у відповідність чинному законодавству шляхом внесення відповідних змін, а саме викласти пункт 6 розділу I тендерної документації в наступній редакції: «Відповідно до частини другої статті 3 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги, договір про закупівлю укладається з підприємцями з місцезнаходженням у Республіці Польща та юридичними особами - резидентами України не пізніше 31 грудня 2024 року».
В разі невнесення змін до тендерної документації ми будемо змушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Договір між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги (далі – Договір) укладено з метою сприяння та поглиблення економічного співробітництва між Україною та Республікою Польща.
Саме тому, уряд Республіки Польща надає кредит для фінансування проектів з розбудови прикордонної дорожньої інфраструктури та облаштування пунктів пропуску українсько – польського кордону (далі – Проекти), а уряд України залучає до виконання окремих контрактів експортерів з Республіки Польща.
Тобто проекти за Договором фінансуються в рамках окремих контрактів між експортерами з Польщі та юридичними особами - резидентами України, якою в даній закупівлі є Державна митна служба України.
Відповідно до пункту 2 статті 3 Договору контракти укладаються підприємцями з місцезнаходженням у Республіці Польща (далі – польські підприємці) та юридичними особами - резидентами України (в даній закупівлі – Державна митна служба України).
Саме про виключне залучення польських підприємців до укладання контрактів в рамках Договору свідчать положення Договору, зокрема:
1. Стаття 3 визначає процедуру відбору Урядом України саме польських підприємців;
2. Стаття 4 визначає процедуру здійснення платежів саме польським підприємцям;
3. Стаття 5 визначає порядок виплати коштів саме польським підприємцям;
4. Стаття 8 визначає строки здійснення оплати саме польським підприємцям.
Відповідно до пункту 7 статті 3 Договору відбір польських підприємств повинен відповідати чинному законодавству України, включно з положеннями про публічні закупівлі (Протокол від 14.12.2022, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/616_001-22#n2).
Разом з тим відповідно до статті 12 Договору, положення цього Договору мають вищу силу над положеннями внутрішнього законодавства України.
Враховуючи зазначене, відповідно до умов Договору, участь у даній процедурі закупівлі мають право приймати виключно заінтересовані підприємці з місцезнаходженням в Республіці Польща.
Договір між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги (далі – Договір) укладено з метою сприяння та поглиблення економічного співробітництва між Україною та Республікою Польща.
Саме тому, уряд Республіки Польща надає кредит для фінансування проектів з розбудови прикордонної дорожньої інфраструктури та облаштування пунктів пропуску українсько – польського кордону (далі – Проекти), а уряд України залучає до виконання окремих контрактів експортерів з Республіки Польща.
Тобто проекти за Договором фінансуються в рамках окремих контрактів між експортерами з Польщі та юридичними особами - резидентами України, якою в даній закупівлі є Державна митна служба України.
Відповідно до пункту 2 статті 3 Договору контракти укладаються підприємцями з місцезнаходженням у Республіці Польща (далі – польські підприємці) та юридичними особами - резидентами України (в даній закупівлі – Державна митна служба України).
Саме про виключне залучення польських підприємців до укладання контрактів в рамках Договору свідчать положення Договору, зокрема:
1. Стаття 3 визначає процедуру відбору Урядом України саме польських підприємців;
2. Стаття 4 визначає процедуру здійснення платежів саме польським підприємцям;
3. Стаття 5 визначає порядок виплати коштів саме польським підприємцям;
4. Стаття 8 визначає строки здійснення оплати саме польським підприємцям.
Відповідно до пункту 7 статті 3 Договору відбір польських підприємств повинен відповідати чинному законодавству України, включно з положеннями про публічні закупівлі (Протокол від 14.12.2022, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/616_001-22#n2).
Разом з тим відповідно до статті 12 Договору, положення цього Договору мають вищу силу над положеннями внутрішнього законодавства України.
Враховуючи зазначене, відповідно до умов Договору, участь у даній процедурі закупівлі мають право приймати виключно заінтересовані підприємці з місцезнаходженням в Республіці Польща.
запит на роз'яснення
Дата подання: 16 жовтня 2024 13:11
Дата відповіді: 18 жовтня 2024 15:33
Доброго дня, 15.05.2024 року відбувся тендер під назвою. «ДК 021-2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (будівництво ділянки для легкового автотранспорту та автобусів у пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець» та відновлення інфраструктури української частини існуючого пункту пропуску «Краківець» на українсько-польському кордоні) (DK 021-2015: 45200000-9 Works related to objects of completed or unfinished construction and objects of civil construction (construction of a section for passenger vehicles and buses at the crossing point for road traffic "Krakivets" and restoration of the infrastructure of the Ukrainian part of the existing checkpoint "Krakivets" on the Ukrainian-Polish border)» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-15-012533-a) на суму 19 851 400,00 євро.
Тендер виграла компанія «UNIBEP S.A.», яка хотіла виконати роботу за 19 447 000,00 євро. Договір з «UNIBEP S.A.» не був підписаний
10.10.2024, оголошено тендер під тією ж назвою: „ДК 021-2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (будівництво ділянки для легкового автотранспорту та автобусів у пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець» та відновлення інфраструктури української частини існуючого пункту пропуску «Краківець» на українсько-польському кордоні) (DK 021-2015: 45200000-9 Works related to objects of completed or unfinished construction and objects of civil construction (construction of a section for passenger vehicles and buses at the crossing point for road traffic "Krakivets" and restoration of the infrastructure of the Ukrainian part of the existing checkpoint "Krakivets" on the Ukrainian-Polish border)” (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-10-005776-a ) на суму 19 447 000,00 євро.
Чи може Замовник пояснити, чому сума поточного тендеру є нижчою від суми, яку Замовник мав для контракту в травні 2024 року? Який обсяг технічного завдання було зменшено? Наш технічний аналіз завдання вже у травні вказував, що Замовник мав меншу суму, ніж фактична вартість робіт, які мають бути виконані.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Слід зазначити що визначення очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі, здійснюється на підставі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі - Наказ).
З метою економії коштів, з урахуванням вимог Наказу та враховуючи розгляд пропозицій учасників, замовником встановлена очікувана вартість предмету закупівлі у сумі 19 447 000,00 EUR.
Слід зазначити що визначення очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі, здійснюється на підставі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі - Наказ).
З метою економії коштів, з урахуванням вимог Наказу та враховуючи розгляд пропозицій учасників, замовником встановлена очікувана вартість предмету закупівлі у сумі 19 447 000,00 EUR.
працівникі
Дата подання: 16 жовтня 2024 13:41
Дата відповіді: 18 жовтня 2024 15:34
Доброго дня,
Учасник закупівлі повинен у складі Тендерної пропозиції надати таблицю: - „ Довідка про наявність працівників необхідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі” та зазначити у ній «Прізвище, ім’я, по батькові працівника» (п.10.1. Додатку №2 до ТД) і далі „10.2….На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника, необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), та копії наказів на всіх працівників наведених, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування) згідно із чинним законодавством України.”
Ми розуміємо, що Замовник відповідно Закону України «Про публічні закупівлі», може самостійно обирати кваліфікаційні та інші критерії в тендерній документації. Однак ми хотіли б пояснити недосвідченій компанії з Польщі, яка хотіла б взяти участь у тендері, як надати інформацію про своїх працівників і при цьому дотримання вимог захисту персональних даних RODO? Як можна подати пропозицію до Замовника таким чином, щоб імена працівників, їхні копії трудових книжок, трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування були видимі лише Замовнику?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до пункту 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), встановлено наступне: не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановлена саме у статті 16 Закону.
Відповідно до абзацу 9 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», «персональні дані — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована».
Згідно абзацу 7 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», «обробка персональних даних — будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем».
Відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», «згода суб'єкта персональних даних — добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди» .
Вимогами Додатку 1 до тендерної документації встановлено що Учасник гарантує достовірність поданих відомостей та отримання їх щодо вищевказаних працівників, які вказані у Додатку 1 до тендерної документації «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних» з урахуванням їх згоди на обробку персональних даних.
Під час підготовки тендерної пропозиції учасник керується вимогами тендерної документації з урахуванням законодавства країни, в якій зареєстрований такий учасник.
Також слід зазначити, що документи та оформлений електронний підпис, відповідно до законодавства країни, в якій зареєстрований такий учасник, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу та оформленого електронного підпису від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не поданням учасником документу та оформленого електронного підпису.
Відповідно до пункту 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), встановлено наступне: не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановлена саме у статті 16 Закону.
Відповідно до абзацу 9 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», «персональні дані — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована».
Згідно абзацу 7 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», «обробка персональних даних — будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем».
Відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», «згода суб'єкта персональних даних — добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди» .
Вимогами Додатку 1 до тендерної документації встановлено що Учасник гарантує достовірність поданих відомостей та отримання їх щодо вищевказаних працівників, які вказані у Додатку 1 до тендерної документації «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних» з урахуванням їх згоди на обробку персональних даних.
Під час підготовки тендерної пропозиції учасник керується вимогами тендерної документації з урахуванням законодавства країни, в якій зареєстрований такий учасник.
Також слід зазначити, що документи та оформлений електронний підпис, відповідно до законодавства країни, в якій зареєстрований такий учасник, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу та оформленого електронного підпису від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не поданням учасником документу та оформленого електронного підпису.
Проект Договору
Дата подання: 16 жовтня 2024 15:18
Дата відповіді: 18 жовтня 2024 15:35
Чи не може Замовник пояснити, чому один з Word документів у тендерній документації називається: "Проект Договору Краківець ДМСУ Unibep SA УКР_EN для тендеру Додаток 5 до ТД"? Будь ласка, виправте назву цього документа.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі! Щодо Вашого запитання повідомляємо наступне: У тендерну документацію будуть внесені зміни
щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 16 жовтня 2024 19:19
Дата відповіді: 18 жовтня 2024 15:36
Шановний замовник! Уважно розглянувши тендерну документацію звертаємо увагу, що вона містить дискримінаційну вимогу, яка значно звужує конкуренцію. Так, відповідно до підпункту 11.1 Додатку 2 до тендерної документації, Вами визначено, що аналогічним є договір з виконання аналогічних (відповідних) робіт з проектування та будівництва. Вимога щодо наявності саме договорів, які містять як проектування так і будівництво значно звужує коло учасників, при тому що більшість учасників, в тому числі і наша компанія, мають як договори з проектування так і з будівництва, але це окремі договори, що є сталою практикою. Просимо усунути дискримінаційну вимогу та визначити аналогічними договори з проектування та/або будівництва, що значно розширить коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі! Щодо Вашого запитання повідомляємо наступне: У тендерну документацію будуть внесені зміни
Щодо роз'яснення про тендерне забезпечення
Дата подання: 18 жовтня 2024 19:19
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 16:33
Шановний Замовник! Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації, учасник має надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії. При цьому, даним пунктом встановлено, що вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції» та гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах ”за №639 від 15.12.2004. Наша компанія є нерезидентом України та не має представництва в Україні (на даний час), відповідно банківськ гарантія нами буде оформлюватись в банку Республіки Польща, де обслуговується наша компанія. Вищевказані нормативні акти України не розповсюджуються на банки Республіки Польща, що робить неможливим отримання банківської гарантії, яка відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до примітки до додатку 2 в разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства, або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний подавати, якийсь з вказаних документів, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Просимо підтвердити, що примітка до додатку 2 відноситься також і до вимог щодо тендерного забезпечення, а саме, що учасники нерезиденти можуть надавати тендерне забезпечення у вигляді банківської гарантії, форма та зміст якої відповідає вимогам країни реєстрації учасника нерезидента (без дотримання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції» та гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах ”за №639 від 15.12.2004). Або просимо внести зміни до тендерної документації, які дозволять учасникам нерезидентам надавати банківські гарантії відповідно до вимог їх країн реєстрації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Тендерні пропозиції, у тому числі належне надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, розглядається Замовником на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.
На даний час процедура закупівлі робіт ДК 021-2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (будівництво ділянки для легкового автотранспорту та автобусів у пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець» та відновлення інфраструктури української частини існуючого пункту пропуску «Краківець» на українсько-польському кордоні) (DK 021-2015: 45200000-9 Works related to objects of completed or unfinished construction and objects of civil construction (construction of a section for passenger vehicles and buses at the crossing point for road traffic "Krakivets" and restoration of the infrastructure of the Ukrainian part of the existing checkpoint "Krakivets" on the Ukrainian-Polish border) (UA-2024-10-10-005776-a) перебуває на етапі подання тендерних пропозицій, у зв’язку з чим Замовник не має законодавчих підстав робити висновки щодо відповідності вимогам тендерної документації документів потенційних учасників, які наразі не подані через електронну систему закупівель (Prozorro).
Крім того, повідомляємо, що відповідно до підпункту 15.8 пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що документи, що вимагаються від учасника умовами цієї тендерної документації, але не передбачені для нього національним законодавством України, міжнародним законодавством або законодавством країни, в якій зареєстрований учасник, не надаються в складі документів тендерної пропозиції такого учасника.
При цьому, на заміну документа, не передбаченого для учасника національним законодавством України, міжнародним законодавством або законодавством країни, в якій він зареєстрований, учасник повинен надати в складі документів тендерної пропозиції аналогічний згідно із законодавством документ (за наявності), та письмове пояснення про причини ненадання документа, що вимагається умовами тендерної документації.
Оригінали офіційних документів, які надаються учасником в складі документів тендерної пропозиції з метою підтвердження їх дійсності та використання на території України, потребують легалізації у встановленому порядку, а саме:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05 жовтня 1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірені нотаріально (в разі, якщо документ не потребує легалізації відповідно до укладеної міжнародної угоди (конвенції тощо) між державою Україна та країною, в якій зареєстрований учасник – нерезидент України). В такому випадку учасник – нерезидент України повинен надати пояснення, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо), укладену між державою Україна та країною, в якій він зареєстрований.
Також, відповідно до підпункту 15.10. пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що документи та оформлений електронний підпис, відповідно до законодавства країни, в якій зареєстрований такий учасник, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу та оформленого електронного підпису від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не поданням учасником документу та оформленого електронного підпису.
Тендерні пропозиції, у тому числі належне надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, розглядається Замовником на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.
На даний час процедура закупівлі робіт ДК 021-2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (будівництво ділянки для легкового автотранспорту та автобусів у пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець» та відновлення інфраструктури української частини існуючого пункту пропуску «Краківець» на українсько-польському кордоні) (DK 021-2015: 45200000-9 Works related to objects of completed or unfinished construction and objects of civil construction (construction of a section for passenger vehicles and buses at the crossing point for road traffic "Krakivets" and restoration of the infrastructure of the Ukrainian part of the existing checkpoint "Krakivets" on the Ukrainian-Polish border) (UA-2024-10-10-005776-a) перебуває на етапі подання тендерних пропозицій, у зв’язку з чим Замовник не має законодавчих підстав робити висновки щодо відповідності вимогам тендерної документації документів потенційних учасників, які наразі не подані через електронну систему закупівель (Prozorro).
Крім того, повідомляємо, що відповідно до підпункту 15.8 пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що документи, що вимагаються від учасника умовами цієї тендерної документації, але не передбачені для нього національним законодавством України, міжнародним законодавством або законодавством країни, в якій зареєстрований учасник, не надаються в складі документів тендерної пропозиції такого учасника.
При цьому, на заміну документа, не передбаченого для учасника національним законодавством України, міжнародним законодавством або законодавством країни, в якій він зареєстрований, учасник повинен надати в складі документів тендерної пропозиції аналогічний згідно із законодавством документ (за наявності), та письмове пояснення про причини ненадання документа, що вимагається умовами тендерної документації.
Оригінали офіційних документів, які надаються учасником в складі документів тендерної пропозиції з метою підтвердження їх дійсності та використання на території України, потребують легалізації у встановленому порядку, а саме:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05 жовтня 1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірені нотаріально (в разі, якщо документ не потребує легалізації відповідно до укладеної міжнародної угоди (конвенції тощо) між державою Україна та країною, в якій зареєстрований учасник – нерезидент України). В такому випадку учасник – нерезидент України повинен надати пояснення, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо), укладену між державою Україна та країною, в якій він зареєстрований.
Також, відповідно до підпункту 15.10. пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що документи та оформлений електронний підпис, відповідно до законодавства країни, в якій зареєстрований такий учасник, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу та оформленого електронного підпису від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не поданням учасником документу та оформленого електронного підпису.
Термін подання тендерних пропозицій
Дата подання: 21 жовтня 2024 11:03
Дата відповіді: 22 жовтня 2024 14:44
Шановний Замовнику, оскільки проект дуже цікавий, ми хотіли б взяти участь у тендері. Нам потрібен час, щоб підготувати цінову пропозицію для цього тендеру та підготувати формальні документи (переклад).
Просимо перенести кінцевий термін подання тендерних пропозицій на 25.11.2024.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі! Ваше звернення залишено без задоволення.
Щодо можливості надання аналогічних договорів від об'єднання суб'єктів господарювання без створення юридичної особи
Дата подання: 21 жовтня 2024 20:10
Дата відповіді: 23 жовтня 2024 12:05
Шановний замовнику !
Наша компанія планує взяти участь у даній закупівлі. Ми маємо підтверджений досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у складі консорціуму (об'єднання суб'єктів господарювання) без створення юридичної особи. Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, передбачивши можливість на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів подавати договори консорціуму (об'єднання суб'єктів господарювання) без створення юридичної особи, у складі якого учасник виконував роботи, або надавав послуги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю робіт ДК 021-2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (будівництво ділянки для легкового автотранспорту та автобусів у пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець» та відновлення інфраструктури української частини існуючого пункту пропуску «Краківець» на українсько-польському кордоні) (DK 021-2015: 45200000-9 Works related to objects of completed or unfinished construction and objects of civil construction (construction of a section for passenger vehicles and buses at the crossing point for road traffic "Krakivets" and restoration of the infrastructure of the Ukrainian part of the existing checkpoint "Krakivets" on the Ukrainian-Polish border) будуть внесені зміни.
Щодо сертифікованих інженерів-проектувальників
Дата подання: 21 жовтня 2024 20:13
Дата відповіді: 23 жовтня 2024 12:05
Шановний Замовнику !
Відповідно до пункту 10.2 тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції обов'язково подають копію кваліфікаційного сертифікату архітектора або інженера-проектувальника (інженерів-проектувальників), який виданий уповноваженим на це органом згідно встановленої форми, та дійсний на території України, для можливості в подальшому отримання учасником позитивного висновку державної експертизи проектно-кошторисної документації згідно чинного Законодавства України. У разі залучення учасником до виконання робіт інженера проектувальника ( інженерів проектувальників) за договором, учасник надає разом з копією кваліфікаційного сертифікату інженера проектувальника договір про залучення даного інженера-проектувальника до виконання робіт. Наша компанія, у разі визначення її переможцем, має намір залучити до виконання робіт інженера-проектувальника (інженерів-проектувальників) за трудовим договором. Назва посади – «Архітектор», або «Інженер-проектувальник» за напрямом «Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2».
Також, відповідно до п. 10.2 тендерної документації зазначено, що «Учасник повинен мати основних інженерно-технічних працівників, які необхідні для забезпечення виконання робіт», серед яких є вимога наявності у учасника інженера-кошторисник. Для можливості в подальшому отримання учасником позитивного висновку державної експертизи проектно-кошторисної документації згідно чинного Законодавства України, інженер-кошторисник, який також відноситься до інженерів-проектувальників, повинен мати відповідний кваліфікаційний сертифікат. Тому, наша компанія, у разі визначення її переможцем, має намір залучити до виконання робіт інженера-кошторисника (інженерів-кошторисників) за трудовим договором. Назва посади – інженер-проектувальник за напрямом «Інженерно-будівельне проектування у частині виконання кошторисної документації».
В зв'язку з цим просимо Вас внести зміни до пункту 10.2 тендерної документації, передбачивши можливість на етапі подання тендерних пропозицій подавати гарантійний лист (гарантійні листи) щодо укладення договору (-ів) на виконання робіт з інженером- проектувальником, та інженером-кошторисником до моменту підписання договору про закупівлю робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю робіт ДК 021-2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (будівництво ділянки для легкового автотранспорту та автобусів у пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець» та відновлення інфраструктури української частини існуючого пункту пропуску «Краківець» на українсько-польському кордоні) (DK 021-2015: 45200000-9 Works related to objects of completed or unfinished construction and objects of civil construction (construction of a section for passenger vehicles and buses at the crossing point for road traffic "Krakivets" and restoration of the infrastructure of the Ukrainian part of the existing checkpoint "Krakivets" on the Ukrainian-Polish border) будуть внесені зміни.
щодо законності вимоги "нотаріального завірення оригіналів офіційних документів"
Дата подання: 24 жовтня 2024 15:28
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 15:13
Іноземний учасник – нерезидент зареєстрований у Республіці Польща має намір взяти участь в оголошеній публічній закупівлі та має підготовлені документи. У той же час зазначаємо, що вимоги Тендерної документації містять юридичні помилки з галузі міжнародного права, а саме в пп.в) п.8 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Розділу I. «Загальні положення» зазначено, що Оригінали офіційних документів повинні бути «завірені нотаріально».
В Україні та у Польщі «оригінали офіційних документів» не завіряються повторно жодним чином, в тому числі не можуть бути «завірені нотаріально».
Така вимога Тендерної документації є незаконною.
Просимо усунути з Тендерної документації цю вищезазначену вимогу пп.в) п.8 оскільки вона заздалегідь не може бути виконана та є неправомірною та незаконною та не ґрунтується на жодному нормативному акті, а дії по наявності такої вимоги є порушенням Ст.19 Конституції України та є підставою для оскарження в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі! Вимогами тендерної документації встановлено наступне: документи, що вимагаються від учасника умовами цієї тендерної документації, але не передбачені для нього національним законодавством України, міжнародним законодавством або законодавством країни, в якій зареєстрований учасник, не надаються в складі документів тендерної пропозиції такого учасника. При цьому, на заміну документа, не передбаченого для учасника національним законодавством України, міжнародним законодавством або законодавством країни, в якій він зареєстрований, учасник повинен надати в складі документів тендерної пропозиції аналогічний згідно із законодавством документ (за наявності), та письмове пояснення про причини ненадання документа, що вимагається умовами тендерної документації.
Тендерна документація
Дата подання: 24 жовтня 2024 19:39
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 15:15
Іноземний учасник – нерезидент зареєстрований у Республіці Польща має намір взяти участь в оголошеній публічній закупівлі та має підготовлені документи. У той же час зазначаємо, що вимоги Тендерної документації містять юридичні помилки, а саме в Додатку 4 до ТД "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" зазначено перелік основних вимог та передбачено п. 22 Вимоги з енергозбереження та енергоефективності, в якому зазначений недіючий документ: ДБН В 2.6-31:2016 "Теплова ізоляція будівель». Таким чином, вимога Замовник надати лист про відповідність Тендерної пропозиції вимогам додатку 4 є неправомірною. Просимо усунути дану невідповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі! Вимогами тендерної документації встановлено наступне: документи, що вимагаються від учасника умовами цієї тендерної документації, але не передбачені для нього національним законодавством України, міжнародним законодавством або законодавством країни, в якій зареєстрований учасник, не надаються в складі документів тендерної пропозиції такого учасника. При цьому, на заміну документа, не передбаченого для учасника національним законодавством України, міжнародним законодавством або законодавством країни, в якій він зареєстрований, учасник повинен надати в складі документів тендерної пропозиції аналогічний згідно із законодавством документ (за наявності), та письмове пояснення про причини ненадання документа, що вимагається умовами тендерної документації.
Відповідно до зазначеного та з метою належної підготовки тендерної пропозиції учаснику торгів необхідно надати лист про відповідність тендерної пропозиції вимогам чинного ДБН з енергозбереження та енергоефективності.
Відповідно до зазначеного та з метою належної підготовки тендерної пропозиції учаснику торгів необхідно надати лист про відповідність тендерної пропозиції вимогам чинного ДБН з енергозбереження та енергоефективності.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2024 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - INŻYNIERYJNE ADMA SPOŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
17 950 000,00
EUR
|
17 950 000,00
EUR
|
Відповіді учасника | Документи |
DROG-BUD Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia |
19 434 000,00
EUR
|
19 434 000,00
EUR
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - INŻYNIERYJNE ADMA SPOŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ #260764463 |
Переможець |
17 950 000,00
EUR
|
15 листопада 2024 15:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 листопада 2024 14:40
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 15 листопада 2024 15:22
Учасник | Пропозиція | Документи |
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - INŻYNIERYJNE ADMA SPOŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ #260764463 |
17 950 000,00
EUR
|
Документи |
---|