Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція системи теплопостачання Комунального некомерційного підприємства "Криворізька міська лікарня №16" Криворізької міської ради із встановленням блочно-модульної котельні та приєднанням її до інженерних мереж за адресою: вулиця Шухевича Романа, 32А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50053»
(ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
1 560 000,00 UAH
UA-2024-10-08-008151-a ● 61814884ed8b41f382340559ac084f1d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01986233 |
Місцезнаходження: | 50053, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Шухевича Романа, буд. 32А |
Контактна особа: |
Марина Римська +380671909381 rims08091981@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2024 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2024 14:51 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2024 14:51 |
Очікувана вартість: | 1 560 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція системи теплопостачання Комунального некомерційного підприємства "Криворізька міська лікарня №16" Криворізької міської ради із встановленням блочно-модульної котельні та приєднанням її до інженерних мереж за адресою: вулиця Шухевича Романа, 32А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50053»
(ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Розгорнути
Згорнути
(ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Шухевича Романа, 32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2024 15:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2024 15:17 |
Додаток 3 кваліфікаційні критерії зміни 11.10.2024.docx | |
11 жовтня 2024 15:17 |
ТД ПКД зміни 11.10.2024.docx | |
11 жовтня 2024 15:17 |
Додаток 2 ( технічні вимоги) зміни 11.10.2024.docx | |
11 жовтня 2024 15:17 |
Додаток 6 Перелік документів для учасника зміни 11.10.2024.docx | |
11 жовтня 2024 15:17 |
протокол 222.PDF | |
11 жовтня 2024 15:17 |
перелік змін 11.10.2024.doc | |
08 жовтня 2024 13:59 |
Додаток 7 Перелік документів для переможця.docx | |
08 жовтня 2024 13:59 |
ТД ПКД.docx | |
08 жовтня 2024 13:59 |
Додаток 6 Перелік документів для учасника .docx | |
08 жовтня 2024 13:59 |
Додаток 1 (тендерна пропозиція).docx | |
08 жовтня 2024 13:59 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
08 жовтня 2024 13:59 |
Додаток 3 кваліфікаційні критерії.docx | |
08 жовтня 2024 13:59 |
Додаток 2 ( технічні вимоги).docx |
11 жовтня 2024 15:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 жовтня 2024 15:17 |
Додаток 3 кваліфікаційні критерії зміни 11.10.2024.docx
|
|||
11 жовтня 2024 15:17 |
ТД ПКД зміни 11.10.2024.docx
|
|||
11 жовтня 2024 15:17 |
Додаток 2 ( технічні вимоги) зміни 11.10.2024.docx
|
|||
11 жовтня 2024 15:17 |
Додаток 6 Перелік документів для учасника зміни 11.10.2024.docx
|
|||
11 жовтня 2024 15:17 |
протокол 222.PDF
|
|||
11 жовтня 2024 15:17 |
перелік змін 11.10.2024.doc
|
|||
08 жовтня 2024 13:59 |
Додаток 7 Перелік документів для переможця.docx
|
|||
08 жовтня 2024 13:59 |
ТД ПКД.docx
|
|||
08 жовтня 2024 13:59 |
Додаток 6 Перелік документів для учасника .docx
|
|||
08 жовтня 2024 13:59 |
Додаток 1 (тендерна пропозиція).docx
|
|||
08 жовтня 2024 13:59 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
08 жовтня 2024 13:59 |
Додаток 3 кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
08 жовтня 2024 13:59 |
Додаток 2 ( технічні вимоги).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогічного договора
Дата подання: 08 жовтня 2024 19:13
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 12:08
Шановний Замовнику!
Відповідно до підпункту 3 пункту 1 Додатку 3 та підпункту 3 пункту 2 Додатку 6 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про наявність в Учасника закупівлі укладених у 2022-2024 роках, 2 (Двох) аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічними договорами (роботами) є – договори на виконання або робіт або надання послуг з розробки проектної документації на нове будівництво або капітальний ремонт або реконструкцію з класом (наслідків) відповідальності об’єкта будівництва – СС3.
Включенням Замовником до тендерної документації обмежень для підтвердження досвіду учасника наданням інформації щодо виконання 2- - х договорів з розробки проектної документації на нове будівництво або капітальний ремонт або реконструкцію з класом (наслідків) відповідальності об’єкта будівництва – тільки СС3, укладених у 2022-2024 роках, при тому, що відповідно до п. 15 Завдання на проектування, яке викладено у Додатку 2 тендерної документації Клас наслідків (відповідальності) об’єкта - СС2, СС3, Замовник значно звужує кількість потенційних учасників даної закупівлі, чим безпідставно обмежує конкуренцію.
Згідно діючого законодавства інженери-проектувальники з кваліфікаційними сертифікатами згідно професійної спеціалізації щодо проектування об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3, мають право на проектування об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 без обмежень щодо досвіду підприємства, на якому вони зараз працюють незалежно від того чи мало це підприємство досвід проектування об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3.
Отже, чому в супереч діючому законодавству Ви дискримінуєте і піддаєте сумніву спроможність та професіоналізм стосовно виконання робіт, що є предметом закупівлі потенційних учасників, які мають досвід розробки ПКД у 2022-2024 роках щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 і мають інженерів-проектувальників з кваліфікаційними сертифікатами згідно професійної спеціалізації щодо проектування об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3?
Для запобігання затягування терміну проведення процедури закупівлі через вимушеність подання скарги до АМКУ стосовно наявності вищезазначеного положення стосовно обмеження досвіду розробки проектної документації на нове будівництво або капітальний ремонт або реконструкцію з класом (наслідків) відповідальності об’єкта будівництва – тільки СС3, яке дискримінує учасника процедури, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом викладення поняття аналогічного договору, яке надається у підпункті 3 пункту 1 Додатку 3 та підпункті 3 пункту 2 Додатку 6 до тендерної документації у новій редакції, а саме::
«Аналогічними договорами (роботами) є – договори на виконання або робіт або надання послуг з розробки проектної документації на нове будівництво або капітальний ремонт або реконструкцію з класом (наслідків) відповідальності об’єкта будівництва не нижче СС2».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. По суті вашого запитання будуть внесені зміни до тендерної документації.
термін виконання
Дата подання: 14 жовтня 2024 14:23
Дата відповіді: 14 жовтня 2024 14:37
Доброго дня, чи можливе продовження терміну виконання робіт при необхідності, та перенесення на слідуючий рік ?
Відповідь: Добрий день. Продовження терміну виконання робіт та перенесення на наступний рік неможливо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 жовтня 2024 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД" |
1 022 485,45
UAH з ПДВ
|
1 022 485,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРАД.КОМ" |
1 376 710,53
UAH з ПДВ
|
1 376 710,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД" #39935189 |
Переможець |
1 022 485,45
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2024 12:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2024 10:01
|
ду 1 дог 535.PDF | укладений |
05 грудня 2024 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2024 09:10
|
дог 535.PDF | укладений |
07 листопада 2024 09:10
|
договірна ціна.PDF | укладений |
07 листопада 2024 09:10
|
додатки.PDF | укладений |
07 листопада 2024 09:10
|
завдання на проєктування.PDF | укладений |
07 листопада 2024 09:10
|