Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Антонюк Ірина 380445631724 tender-uo1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2024 12:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 21 472 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 107 362,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджене наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції); - Довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним електронним\кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідальної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку. - випискою (платіжним дорученням), виданою банком-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документи, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 107362 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2024 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2024 16:27 |
Протокол внесення змін №1787.pdf | |
16 жовтня 2024 16:27 |
Перелік змін від 16.10.24.docx | |
16 жовтня 2024 16:26 |
Додаток № 3 (нова редакція).docx | |
08 жовтня 2024 12:23 |
Додаток № 4.docx | |
08 жовтня 2024 12:23 |
Додаток № 8.doc | |
08 жовтня 2024 12:23 |
Додаток № 6.doc | |
08 жовтня 2024 12:23 |
Додаток № 7.docx | |
08 жовтня 2024 12:23 |
ТД Кап ремонт фасаду 147.docx | |
08 жовтня 2024 12:23 |
Додаток № 5.docx | |
08 жовтня 2024 12:23 |
Додаток № 1.docx | |
08 жовтня 2024 12:23 |
Додаток № 2.doc |
16 жовтня 2024 16:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 жовтня 2024 16:27 |
Протокол внесення змін №1787.pdf
|
|||
16 жовтня 2024 16:27 |
Перелік змін від 16.10.24.docx
|
|||
16 жовтня 2024 16:26 |
Додаток № 3 (нова редакція).docx
|
|||
08 жовтня 2024 12:23 |
Додаток № 4.docx
|
|||
08 жовтня 2024 12:23 |
Додаток № 8.doc
|
|||
08 жовтня 2024 12:23 |
Додаток № 6.doc
|
|||
08 жовтня 2024 12:23 |
Додаток № 7.docx
|
|||
08 жовтня 2024 12:23 |
ТД Кап ремонт фасаду 147.docx
|
|||
08 жовтня 2024 12:23 |
Додаток № 5.docx
|
|||
08 жовтня 2024 12:23 |
Додаток № 1.docx
|
|||
08 жовтня 2024 12:23 |
Додаток № 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Одним із основних завдання головного інженера на підприємстві є перевірка обсягів виконаних ремонтно-будівельних та робіт з капітального/поточного ремонту, правильність застосування трудових і матеріально-технічних ресурсів відповідно до законодавства України, державних будівельних норм і правил та інших нормативних документів. Головний інженер безпосередню задіяний в процесі виконання будівельно-ремонтних робіт. Отже працівник підприємства на даній посаді контролює та створює умови для запобігання пошкодженню майна чи інше (страхових випадків) Замовника в процесі виконання робіт.
Страховий випадок – підтверджений рішенням суду факт виникнення обов’язку Страхувальника відшкодувати, відповідно до чинного законодавства України шкоду, заподіяну майновим інтересам Споживачів при здійсненні Страхувальником професійної діяльності, в наслідок неналежного виконання ним робіт (послуг) у відповідності до договору з Споживачем.
Споживачі - фізичні та/або юридичні особи на замовлення яких Страхувальник виконує роботи та/або надає послуги у відповідності до укладених з ними Договорів.
Оскільки в процесі виконання будівельно-ремонтних робіт можливий факт виникнення страхового випадку, Замовник зацікавлений у вирішені даного питання, шляхом отримання компенсації заподіяній шкоді майну.
Добровільне страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс)) може отримати безперешкодно кожне підприємство на своїх працівників, котрі задіяні в процесі виконання будівельно-ремонтних робіт надавши відповідні документи з підтвердженням працевлаштування та відповідного рівня освіти до займаної посади страховій компанії.
Одним із основних завдання виконроба є керування бригадою будівельників або монтажників, веде облік виконаних робіт та контролює їх якість. Виконроб приймає активну участь в процесі виконання будівельно-ремонтних робіт та відповідає за безпечне їх виконання застерігає від нанесення пошкоджень майну (страховий випадок) Замовника.
Страховий випадок – підтверджений рішенням суду факт виникнення обов’язку Страхувальника відшкодувати, відповідно до чинного законодавства України шкоду, заподіяну майновим інтересам Споживачів при здійсненні Страхувальником професійної діяльності, в наслідок неналежного виконання ним робіт (послуг) у відповідності до договору з Споживачем.
Споживачі - фізичні та/або юридичні особи на замовлення яких Страхувальник виконує роботи та/або надає послуги у відповідності до укладених з ними Договорів.
Оскільки в процесі виконання будівельно-ремонтних робіт можливий факт виникнення страхового випадку, Замовник зацікавлений у вирішені даного питання, шляхом отримання компенсації заподіяній шкоді майну.
Добровільне страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс)) може отримати безперешкодно кожне підприємство на своїх працівників, котрі задіяні в процесі виконання будівельно-ремонтних робіт надавши відповідні документи з підтвердженням працевлаштування та відповідного рівня освіти до займаної посади страховій компанії.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-27-000001 ● b0bd94e4963640e4baa29c01bc254154
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2024 10:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.12.2024 № 71-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 19.11.2024 № 003100-18/14401-2024, почати моніторинг процедури закупівлі/ закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 27.12.2024 № 71-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-10-08-004423-a 08.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-27 10:36:30
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-08-004423-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1.Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-31 11:08:28
Відповідь на запит
Начальнику Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
Сергію ТУРЕНКУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 21.11.2024 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються державними будівельними нормами (ДБН) та іншими нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Заклади освіти Дарницького району міста Києва комунальної власності передані в оперативне управління Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
З метою забезпечення комфортної та безпечної організації освітнього процесу в закладах освіти, управління освіти докладає зусиль щодо необхідності здійснення ремонтно – будівельних робіт в цих закладах.
Заклади освіти Дарницького району надають свої пропозиції – потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників закладів освіти та для створення безпечного освітнього середовища.
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації складає дефектний акт (відомість дефектів) – де зазначається обсяг робіт, які необхідно виконати та інвесторський кошторисний розрахунок (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) на певний вид робіт, в тому числі на закупівлю: Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), з врахуванням вимог Настанов з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Управлінням освіти надано розрахунок потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, для включення в адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту у межах бюджетних призначень, що затверджується розпорядженнями Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
На підставі вищезазначених документів й було визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
На підставі п. 2.4. Договору, після отримання експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації, ціна договору на Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») відкоригована у відповідності до суми експертного звіту (позитивного) шляхом укладання додатковї угоди.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням https://druo.kyivcity.gov.ua/diialnist/zakupivli/obgruntuvannia
Додатки:
1. Копія інвесторського кошторисного розрахунку (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) та відомості дефектів на Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
2. Експертний звіт
3. Розпорядження
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-10 13:25:51
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-08-004423-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Надати інформацію щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)» в розмірі 21 472 400,00 гривень, тоді як згідно наданого вами зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва за винятком Глава 10. «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги», кошти на здійснення технічного нагляду – 1,5% (256,786 тис грн.) та Глава 12. «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», вартість експертизи кошторисної документації – К=1,1 (11,506 тис грн.) очікувана вартість повинна була становити 21 204,064 тис грн.?
2. Чому під час укладання договору у календарному графіку виконання робіт, який є невід’ємною частиною договору не зазначено найменування всіх видів (етапів комплексів) робіт за об’єктом будівництва, що не відповідає пункту 17 Постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині зазначення в календарному графіку інформації про дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-15 15:56:22
Відповідь на запит
Начальнику Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
Сергію ТУРЕНКУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 10.01.2025 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» предбачають що, кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено на підставі інвесторського зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат)
Відповідно до положень пункту 3.38 «Настанови з визначення вартості будівництва Під час складання зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва» інвесторський зведений кошторисний розрахунок включає витрати кошти на здійснення технічного нагляду – 1,5% (Глава 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги», глава 10), а також вартість експертизи кошторисної документації (Глава 12. «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд»)
Звертаємо увагу, що очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на підставі інвесторського зведеного кошторисного розрахунку, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва.
В свою чергу, в додатках № 3 та № 4 до тендерної документації регламентовано, що «Загальна вартість пропозиції (Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів) є Договірною ціною на об'єкт будівництва. Договірна ціна визначається без урахування витрат на технічний нагляд.»
Крім того, абзацами 2 та 3 підпункту 4.1. пункті 4 Додатку № 3 до тендерної документації чітко визначено що:
- Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та без урахування витрат на технічний нагляд)
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%);(повна кошторисна вартість об'єкта будівництва по зведеному кошторису не повинна перевищувати оголошеної очікуваної вартості предмета закупівлі ).
Включення вартості проходження експертизи до договірної ціни обумовлено тим, що саме на підрядника покладається обов’язок проходження експертизи кошторисної документації, та передбачає відшкодування вартості проходження експертизи замовником.
Також слід зазначити, що витрати на здійснення технічного нагляду безпосередньо залежать від вартості будівельних робіт, саме тому розрахунок даного показника також покладено на Учасника (Підрядника).
2. Відповідно до пункту 17. Постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Враховуючи те, що даною закупівлею передбачено один вид робіт «Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження)», а Постановою № 668 не передбачено особливої форми графіка виконання робіт, тому Додаток № 6 до договору «Графік виконання робіт» в повній мірі відповідає умовам Постанови.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 січня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" |
17 376 256,80
UAH з ПДВ
|
17 376 256,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" #41142363 |
Переможець |
17 376 256,80
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2024 23:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2024 23:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2025 12:01
|
ДУ № 2 до Договору № 1155 від 31 жовтня 2024 р..pdf | зміни до договору |
11 лютого 2025 12:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2024 17:28
|
U_1031_ДЦ_ПВР.xls | зміни до договору |
04 грудня 2024 17:27
|
ДУ № 1 до договору № 1155.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2024 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2024 14:03
|
Договір 1155 від 31.10.2024 р..pdf | укладений |
01 листопада 2024 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2024 14:01
|
Договір 1155 від 31.10.2024 р..pdf | укладений |
01 листопада 2024 14:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктами 2.4., 2.6., 14.2. та 15.4. Договору від 31.10.2024 року № 1155 року (далі – Договір), уклали дану додаткову угоду (далі - Угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна цього Договору визначається позитивним експертним звітом, виданий ТОВ «ЕКОЕКСПЕРТИЗА» від 20 листопада 2024 № 1979Е/11/24 та згідно з Договірною ціною становить: 17 343 972,00 грн (сімнадцять мільйонів триста сорок три тисячі дев’ятсот сімдесят дві гривні 00 копійок), у т.ч. ПДВ (20%) – 2 890 662,00 грн (два мільйони вісімсот дев’яносто тисяч шістсот шістдесят дві гривні 00 копійок). Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток 1)». На 2024 рік наявні бюджетні зобов’язання Замовника за цим Договором становлять: 12 913 009,20 грн (дванадцять мільйонів дев’ятсот тринадцять тисяч дев’ять гривень 20 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 2 152 168,20 грн (два мільйони сто п’ятдесят дві тисячі сто шістдесят вісім гривень 20 коп.), відповідно до фактичних обсягів фінансування (асигнувань) та згідно Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 22.10.2024р. № 770 «Про внесення змін до розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024р. № 91». На 2025 рік очікувані бюджетні зобов’язання становлять: 4 430 962,80 (чотири мільйона чотириста тридцять тисяч дев’ятсот шістдесят дві гривні 80 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 738 493,80 гривень. 2. Внести зміни у додатки до Договору: Додаток 1 – Протокол узгодження Договірної ціни, Додаток 2 – Дефектний акт, Додаток 3 – Зведений кошторисний розрахунок, Додаток 4 – Локальний кошторис, Додаток 5 - Договірна ціна (вид Тверда), Додаток 6 - Графік виконання робіт та фінансування робіт, виклавши їх у новій редакції, що додаються. Коригування механічної помилки, допущеної при формуванні звіту про результати проведення процедури щодо строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1155 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони ,керуючись умовами Договору від 31 жовтня 2024 року № 1155 (далі -Договір ) уклали дану додаткову угоду ( далі -Угода) про наступне: Керуючись пунктами 2.6 та 14.2 Договору Сторони дійшли згоди, відповідно до фактичних обсягів фінансування (асигнувань) пункт 2.1. викласти в такій редакції: 2.1 Ціна цього Договору становить : 17 343 972,00 ( сімнадцять мільйонів триста сорок три тисячі дев`ятсот сімдесят дві гривні 00 копійок), у т.ч. ПДВ ( 20% )-2 890 662,00 гривень. Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни ( Додаток 1). У 2024 році вартість виконаних та сплачених робіт склала : 12 874 646,12 грн.( дванадцять мільйонів вісімсот сімдесят чотири тисячі шістсот сорок шість гривень 12 коп.), у т.ч. ПДВ -2 145 774,35 гривень, відповідно до Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 11.12.2024 р. № 933 " Про внесення змін до розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024 р.№ 91" Згідно розподілу у 2025 році наявні бюджетні забов`язання становлять : 4 469 325,88 грн (чотири мыльйона чотириста шістдесят дев`ять тисяч триста двадцять п`ять гривень 88 коп.), у в т.ч. ПДВ -744 887,65 гривень, відповідно до Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державній адміністрації від 29.01.2025 р № 57 " Про капітальний ремонт об`єктів , фінансується у 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації". |
Номер договору про закупівлю: | 1155 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |