Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
Очікувана вартість
21 472 400,00 UAH
UA-2024-10-08-004423-a a5e9949c80914180b1fa8f5c4fa3cabd
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антонюк Ірина

380445631724 tender-uo1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Антонюк Ірина
380445631724
tender-uo1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2024 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2024 00:00
Очікувана вартість: 21 472 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 107 362,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджене наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції); - Довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним електронним\кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідальної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку. - випискою (платіжним дорученням), виданою банком-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документи, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 107362 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, м. Київ, вул. Олійника 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 12:37

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджене наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції); - Довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним електронним\кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідальної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку. - випискою (платіжним дорученням), виданою банком-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документи, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії.

Сума забезпечення: 107362 UAH
Форма підтвердження: документ
16 жовтня 2024 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2024 16:27
Протокол внесення змін №1787.pdf
16 жовтня 2024 16:27
Перелік змін від 16.10.24.docx
16 жовтня 2024 16:26
Додаток № 3 (нова редакція).docx
08 жовтня 2024 12:23
Додаток № 4.docx
08 жовтня 2024 12:23
Додаток № 8.doc
08 жовтня 2024 12:23
Додаток № 6.doc
08 жовтня 2024 12:23
Додаток № 7.docx
08 жовтня 2024 12:23
ТД Кап ремонт фасаду 147.docx
08 жовтня 2024 12:23
Додаток № 5.docx
08 жовтня 2024 12:23
Додаток № 1.docx
08 жовтня 2024 12:23
Додаток № 2.doc
16 жовтня 2024 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2024 12:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2024 16:27
Протокол внесення змін №1787.pdf
16 жовтня 2024 16:27
Перелік змін від 16.10.24.docx
16 жовтня 2024 16:26
Додаток № 3 (нова редакція).docx
08 жовтня 2024 12:23
Додаток № 3.docx
08 жовтня 2024 12:23
Додаток № 4.docx
08 жовтня 2024 12:23
Додаток № 8.doc
08 жовтня 2024 12:23
Додаток № 6.doc
08 жовтня 2024 12:23
Додаток № 7.docx
08 жовтня 2024 12:23
ТД Кап ремонт фасаду 147.docx
08 жовтня 2024 12:23
Додаток № 5.docx
08 жовтня 2024 12:23
Додаток № 1.docx
08 жовтня 2024 12:23
Додаток № 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічного завдання
Дата подання: 11 жовтня 2024 14:52
Дата відповіді: 14 жовтня 2024 15:18
Шановний замовник. ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), відділ №4, приямки, розділ №4, вимощення , в п.199 "Улаштування фундаментних плит залізобетонних плоских(100мм)" - кількість 828 м3, це помилково чи так воно є? Споростуйте або підтвердіть. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання. Зазначені дані помилкові. Точні дані уточнюються. За результатами уточнень будуть внесені відповідні зміни.
щодо страхового полісу від головного інженера
Дата подання: 14 жовтня 2024 12:29
Дата відповіді: 17 жовтня 2024 23:47
Умовами Документації вимагається надати документ, який підтверджує страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс)) щодо головного інженера. Обгрунтуйте обов"язковість такої вимоги щодо посади головного інженера. Зазвичай такий документ надає лише інженер -кошторисник.
Відповідь: Головний інженер – це є першим заступником керівника підприємства і несе відповідальність за результати та ефективність виробничої діяльності підприємства.
Одним із основних завдання головного інженера на підприємстві є перевірка обсягів виконаних ремонтно-будівельних та робіт з капітального/поточного ремонту, правильність застосування трудових і матеріально-технічних ресурсів відповідно до законодавства України, державних будівельних норм і правил та інших нормативних документів. Головний інженер безпосередню задіяний в процесі виконання будівельно-ремонтних робіт. Отже працівник підприємства на даній посаді контролює та створює умови для запобігання пошкодженню майна чи інше (страхових випадків) Замовника в процесі виконання робіт.
Страховий випадок – підтверджений рішенням суду факт виникнення обов’язку Страхувальника відшкодувати, відповідно до чинного законодавства України шкоду, заподіяну майновим інтересам Споживачів при здійсненні Страхувальником професійної діяльності, в наслідок неналежного виконання ним робіт (послуг) у відповідності до договору з Споживачем.
Споживачі - фізичні та/або юридичні особи на замовлення яких Страхувальник виконує роботи та/або надає послуги у відповідності до укладених з ними Договорів.
Оскільки в процесі виконання будівельно-ремонтних робіт можливий факт виникнення страхового випадку, Замовник зацікавлений у вирішені даного питання, шляхом отримання компенсації заподіяній шкоді майну.
Добровільне страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс)) може отримати безперешкодно кожне підприємство на своїх працівників, котрі задіяні в процесі виконання будівельно-ремонтних робіт надавши відповідні документи з підтвердженням працевлаштування та відповідного рівня освіти до займаної посади страховій компанії.
щодо страхового полісу від виконроба
Дата подання: 14 жовтня 2024 12:31
Дата відповіді: 17 жовтня 2024 23:48
умовами документації вимагається документ, який підтверджує страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс) від виконроба. Обгрунтуйте обов'язковість такої вимоги.
Відповідь: 2. Виконроб (виконавець робіт) – посада керівника середньої ланки на будівництві. Виконроб здійснює керівництво будівництвом на своїй ділянці.
Одним із основних завдання виконроба є керування бригадою будівельників або монтажників, веде облік виконаних робіт та контролює їх якість. Виконроб приймає активну участь в процесі виконання будівельно-ремонтних робіт та відповідає за безпечне їх виконання застерігає від нанесення пошкоджень майну (страховий випадок) Замовника.
Страховий випадок – підтверджений рішенням суду факт виникнення обов’язку Страхувальника відшкодувати, відповідно до чинного законодавства України шкоду, заподіяну майновим інтересам Споживачів при здійсненні Страхувальником професійної діяльності, в наслідок неналежного виконання ним робіт (послуг) у відповідності до договору з Споживачем.
Споживачі - фізичні та/або юридичні особи на замовлення яких Страхувальник виконує роботи та/або надає послуги у відповідності до укладених з ними Договорів.
Оскільки в процесі виконання будівельно-ремонтних робіт можливий факт виникнення страхового випадку, Замовник зацікавлений у вирішені даного питання, шляхом отримання компенсації заподіяній шкоді майну.
Добровільне страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс)) може отримати безперешкодно кожне підприємство на своїх працівників, котрі задіяні в процесі виконання будівельно-ремонтних робіт надавши відповідні документи з підтвердженням працевлаштування та відповідного рівня освіти до займаної посади страховій компанії.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-27-000001 ● b0bd94e4963640e4baa29c01bc254154
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 грудня 2024 10:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

27.12.2024 № 71-з

Ужгород

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 19.11.2024 № 003100-18/14401-2024, почати моніторинг процедури закупівлі/ закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Сергій ТУРЕНОК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 27.12.2024 № 71-з

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-10-08-004423-a 08.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-27 10:36:30

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-08-004423-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1.Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-31 11:08:28

Відповідь на запит

Начальнику Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
Сергію ТУРЕНКУ


Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 21.11.2024 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:

1. Якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються державними будівельними нормами (ДБН) та іншими нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Заклади освіти Дарницького району міста Києва комунальної власності передані в оперативне управління Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
З метою забезпечення комфортної та безпечної організації освітнього процесу в закладах освіти, управління освіти докладає зусиль щодо необхідності здійснення ремонтно – будівельних робіт в цих закладах.
Заклади освіти Дарницького району надають свої пропозиції – потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників закладів освіти та для створення безпечного освітнього середовища.
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації складає дефектний акт (відомість дефектів) – де зазначається обсяг робіт, які необхідно виконати та інвесторський кошторисний розрахунок (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) на певний вид робіт, в тому числі на закупівлю: Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), з врахуванням вимог Настанов з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Управлінням освіти надано розрахунок потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, для включення в адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту у межах бюджетних призначень, що затверджується розпорядженнями Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
На підставі вищезазначених документів й було визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
На підставі п. 2.4. Договору, після отримання експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації, ціна договору на Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») відкоригована у відповідності до суми експертного звіту (позитивного) шляхом укладання додатковї угоди.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням https://druo.kyivcity.gov.ua/diialnist/zakupivli/obgruntuvannia

Додатки:
1. Копія інвесторського кошторисного розрахунку (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) та відомості дефектів на Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
2. Експертний звіт
3. Розпорядження

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-10 13:25:51

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-08-004423-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Надати інформацію щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)» в розмірі 21 472 400,00 гривень, тоді як згідно наданого вами зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва за винятком Глава 10. «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги», кошти на здійснення технічного нагляду – 1,5% (256,786 тис грн.) та Глава 12. «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», вартість експертизи кошторисної документації – К=1,1 (11,506 тис грн.) очікувана вартість повинна була становити 21 204,064 тис грн.?
2. Чому під час укладання договору у календарному графіку виконання робіт, який є невід’ємною частиною договору не зазначено найменування всіх видів (етапів комплексів) робіт за об’єктом будівництва, що не відповідає пункту 17 Постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині зазначення в календарному графіку інформації про дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-15 15:56:22

Відповідь на запит

Начальнику Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
Сергію ТУРЕНКУ


Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 10.01.2025 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:

1. Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» предбачають що, кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено на підставі інвесторського зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат)
Відповідно до положень пункту 3.38 «Настанови з визначення вартості будівництва Під час складання зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва» інвесторський зведений кошторисний розрахунок включає витрати кошти на здійснення технічного нагляду – 1,5% (Глава 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги», глава 10), а також вартість експертизи кошторисної документації (Глава 12. «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд»)
Звертаємо увагу, що очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на підставі інвесторського зведеного кошторисного розрахунку, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва.
В свою чергу, в додатках № 3 та № 4 до тендерної документації регламентовано, що «Загальна вартість пропозиції (Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів) є Договірною ціною на об'єкт будівництва. Договірна ціна визначається без урахування витрат на технічний нагляд.»
Крім того, абзацами 2 та 3 підпункту 4.1. пункті 4 Додатку № 3 до тендерної документації чітко визначено що:
- Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та без урахування витрат на технічний нагляд)
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%);(повна кошторисна вартість об'єкта будівництва по зведеному кошторису не повинна перевищувати оголошеної очікуваної вартості предмета закупівлі ).
Включення вартості проходження експертизи до договірної ціни обумовлено тим, що саме на підрядника покладається обов’язок проходження експертизи кошторисної документації, та передбачає відшкодування вартості проходження експертизи замовником.
Також слід зазначити, що витрати на здійснення технічного нагляду безпосередньо залежать від вартості будівельних робіт, саме тому розрахунок даного показника також покладено на Учасника (Підрядника).

2. Відповідно до пункту 17. Постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Враховуючи те, що даною закупівлею передбачено один вид робіт «Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №147 комбінованого типу Дарницького району м. Києва, вул. Олійника 6 (заходи з енергозбереження)», а Постановою № 668 не передбачено особливої форми графіка виконання робіт, тому Додаток № 6 до договору «Графік виконання робіт» в повній мірі відповідає умовам Постанови.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 січня 2025
Кінцевий строк оскарження: 22 січня 2025

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" 17 376 256,80
UAH з ПДВ
17 376 256,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 жовтня 2024 13:19
Електронний підпис
28 жовтня 2024 13:18
6. Дозвільні документи.pdf
24 жовтня 2024 17:24
Електронний підпис
24 жовтня 2024 17:24
ЦПХ Коношук.pdf
22 жовтня 2024 22:51
Електронний підпис
22 жовтня 2024 22:49
6. Кошторис.pdf
22 жовтня 2024 22:49
6.1 Кошторис.rar
22 жовтня 2024 22:49
906.imd
22 жовтня 2024 22:49
11. Тендерна пропозиція.pdf
22 жовтня 2024 22:49
12. Довідки з банку.pdf
22 жовтня 2024 22:49
14. Ліцензія.pdf
22 жовтня 2024 22:49
15. Сертифікат ISO.pdf
22 жовтня 2024 22:49
16. Декларація.pdf
22 жовтня 2024 22:49
17. Дозвіл.pdf
22 жовтня 2024 22:49
7. Проект договору.pdf
22 жовтня 2024 22:49
8. Статут.pdf
22 жовтня 2024 22:49
9. Виписка ЄДР.pdf
22 жовтня 2024 22:49
Guarantee 107 362.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРБУД КОЗАК"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Guarantee 107 362.zip

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації: 1.1.Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)): 1.2. Перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріально-технічної бази, що мають бути залучені для виконання робіт: Крани на автомобільному ходу/кран стріловий автомобільний Навантажувач та/або екскаватор-навантажувач Екскватор одноковшевий На підтвердження наявності машин та механізмів надати докумети, що підтверджує право власності (технічний паспорт або інший документ) або договір оренди та/або договір надання послуг. Для документального підтвердження спроможності експлуатувати обладнання згідно мінімального переліку в п. 1.2 цього Додатку, надати Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтвержують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки (якщо такі машини і устатковання відносяться до машин і устатковання підвищеної небезпеки згідно Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 1.3 На підтвердження наявності приміщення в пропозиції надати документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про право власності) та/або оренди та/або право користування.

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації: 2.1. Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання: 2.2.У довідці обов’язково мають бути зазначені працівники ІТР: - керівник/директор (надати в складі тендерної пропозиції оригінал чи копію документів на підтвердження будівельно/технічної освіти) (обов’язкове проходження навчання керівника Правил ОП під час виконання робіт на висоті" НПАОП 0.00-1.15-07, Правил ОП під час роботи з інструментом та пристроями"НПАОП 0.00-1.71-13, Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт" НПАОП 0.00-1.75-15, Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18, Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями ОП працівників, Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві" НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2-2-2009 ), з «Правил охорони праці під час зварювання металів Правил охорони праці під час зварювання металів» (НПАОП 28.52-1.31-13), з питань електробезпеки (ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ) та підтвердити ІV групу з електробезпеки; Навчання та перевірка знань правил пожежної безпеки в Україні на підтвердження проходження навчання надати посвідчення та протоколів про проходження навчання.) - головний інженер (з вищою технічною/будівельною освітою) (має пройти навчання з охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 28.52-1.31-13, з питань електробезпеки (ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ) та підтвердити ІV групу з електробезпеки, на підтвердження учасник має надати скан-копії посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідання по перевірці знань з питань охорони праці). Додатково надати документ про отримання вищої освіти, документ, який підтверджує страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс)). - виконавець робіт/виконроб (з вищою технічною/будівельною освітою) (виконавець має пройти навчання з охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 28.52-1.31-13, з питань електробезпеки (ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ) та підтвердити ІV групу з електробезпеки, на підтвердження учасник має надати скан-копії посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідання по перевірці знань з питань охорони праці). Додатково надати документ про отримання вищої освіти, документ, який підтверджує страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс); - інженер проектуальник в частині кошторисної документації (надати копію чи оригінал кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, в разі необхідності надати свідоцтво про підвищення кваліфікації та договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страховий поліс діючий на термін подачи тендерної пропозиції. - інженер з охорони праці (для підтвердження Учасник повинен надати чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С- 001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату; документ про отримання освіти. 2.3. Обовязково в довідку п.2.1. вказати працівників робітничих професій/спеціальностей, а саме: - Монтажник систем утеплення будівель; - Лицювальник- плиточник; - Опоряджувальник будівельний; - Зварник; - покрівельник будівельний. На кожного працівника, зазначеного в довідці згідно п. 2.3., що буде безпосередньо виконувати роботи на об’єкті Замовника, надати копію документу про одержання кваліфікації згідно посади (свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства), а також протокол (витяг з протоколу) та посвідчення про проходження навчання та перевірку знань: НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07. 2.4. Для підтвердження трудових відносин з працівниками робітничих професій / спеціальностей Учасник в складі тендерної пропозиції має надати копії документів, які підтверджують наявність працівників Учасника, зазначених в довідці (накази про прийняття на роботу або сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування вказаних працівників або про трудові цивільні відносини з Учасником (цивільно- правові угоди тощо)) відповідно до КЗпП, ЦКУ. 2.5. Обов’язкове проходження навчання головного інженера з перевірки знань з пожежної безпеки на підтвердження інформації надати у складі пропозиції протокол або витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з пожежної безпеки: правил пожежної безпеки в Україні (затверджені наказом МВС України від 30.12.2014 р. № 1417), знань з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на обʼєктах, основних причин пожеж, заходів пожежної безпеки на робочому місці та наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку.

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації: 3.1. Аналогічним договором є договір, який включає виконання робіт, подібних визначеним у технічному завданні. 3.2. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 3.2.1. Довідка про виконання аналогічного договору по предмету закупівлі, із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників; 3.2.2. Скан-копія аналогічного договору з всіма додатками та документами які підтверджують виконання робіт (акт прийнмання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в (або за іншою формою, передбаченою договором, у разі, якщо її застосування та форма відповідають вимогам законодавства, що підтверджує загальну вартість фактично виконаних будівельних робіт), що наведений в довідці про виконання аналогічного договору; 3.2.3. Скан-копія листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (повинен містити інформацію про роботи, які виконувалися, вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства). Допускається надання інформації про договір, по якому ще не завершені роботи, при цьому вимога п.3.1 цього Додатку про виконання робіт, подібних до визначених у технічному завданні, повинна бути підтверджена актами виконаних робіт.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРБУД КОЗАК"
#41142363
Переможець 17 376 256,80
UAH з ПДВ
24 жовтня 2024 23:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2024 23:04

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Учасник не надав затверджену антикорупційну програму що не відповідає вимогам підпункту 10 пункту 5.3 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації. 2. Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, проте не зазначив в ній інформацію щодо наявності навантажувача та/або екскаватора-навантажувача а також екскватора одноковшевого, що не відповідає вимогам п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. 3. Учасник не надав чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С- 001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату на інженера з охорони праці Колесника Євгена Миколайовича, що не відповідає вимогам п. 2.2. Додатку 1 до тендерної документації. 4. Учасник не підтвердив трудові відносини з працівником робітничої професії покрівельником будівельним Коношуком Юрієм Олексійовичем та не надав копію/ї відповідного/их документу/ів, які підтверджують наявність даного працівника у Учасника, що не відповідає вимогам п. 2.4. Додатку 1 до тендерної документації. Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.

Документи

24 жовтня 2024 23:08
Довідка НАЗК
24 жовтня 2024 23:07
Електронний підпис
24 жовтня 2024 23:06
Протокол № 1858.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2024 23:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРБУД КОЗАК"
#41142363
17 376 256,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2024 23:08
Довідка НАЗК
24 жовтня 2024 23:07
Електронний підпис
24 жовтня 2024 23:06
Протокол № 1858.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2025 12:01
ДУ № 2 до Договору № 1155 від 31 жовтня 2024 р..pdf зміни до договору
11 лютого 2025 12:00
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2024 17:28
U_1031_ДЦ_ПВР.xls зміни до договору
04 грудня 2024 17:27
ДУ № 1 до договору № 1155.pdf зміни до договору
04 грудня 2024 17:25
Електронний підпис укладений
01 листопада 2024 14:03
Договір 1155 від 31.10.2024 р..pdf укладений
01 листопада 2024 14:03
Електронний підпис укладений
01 листопада 2024 14:01
Договір 1155 від 31.10.2024 р..pdf укладений
01 листопада 2024 14:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктами 2.4., 2.6., 14.2. та 15.4. Договору від 31.10.2024 року № 1155 року (далі – Договір), уклали дану додаткову угоду (далі - Угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна цього Договору визначається позитивним експертним звітом, виданий ТОВ «ЕКОЕКСПЕРТИЗА» від 20 листопада 2024 № 1979Е/11/24 та згідно з Договірною ціною становить: 17 343 972,00 грн (сімнадцять мільйонів триста сорок три тисячі дев’ятсот сімдесят дві гривні 00 копійок), у т.ч. ПДВ (20%) – 2 890 662,00 грн (два мільйони вісімсот дев’яносто тисяч шістсот шістдесят дві гривні 00 копійок). Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток 1)». На 2024 рік наявні бюджетні зобов’язання Замовника за цим Договором становлять: 12 913 009,20 грн (дванадцять мільйонів дев’ятсот тринадцять тисяч дев’ять гривень 20 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 2 152 168,20 грн (два мільйони сто п’ятдесят дві тисячі сто шістдесят вісім гривень 20 коп.), відповідно до фактичних обсягів фінансування (асигнувань) та згідно Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 22.10.2024р. № 770 «Про внесення змін до розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024р. № 91». На 2025 рік очікувані бюджетні зобов’язання становлять: 4 430 962,80 (чотири мільйона чотириста тридцять тисяч дев’ятсот шістдесят дві гривні 80 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 738 493,80 гривень. 2. Внести зміни у додатки до Договору: Додаток 1 – Протокол узгодження Договірної ціни, Додаток 2 – Дефектний акт, Додаток 3 – Зведений кошторисний розрахунок, Додаток 4 – Локальний кошторис, Додаток 5 - Договірна ціна (вид Тверда), Додаток 6 - Графік виконання робіт та фінансування робіт, виклавши їх у новій редакції, що додаються. Коригування механічної помилки, допущеної при формуванні звіту про результати проведення процедури щодо строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 1155
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2025
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони ,керуючись умовами Договору від 31 жовтня 2024 року № 1155 (далі -Договір ) уклали дану додаткову угоду ( далі -Угода) про наступне: Керуючись пунктами 2.6 та 14.2 Договору Сторони дійшли згоди, відповідно до фактичних обсягів фінансування (асигнувань) пункт 2.1. викласти в такій редакції: 2.1 Ціна цього Договору становить : 17 343 972,00 ( сімнадцять мільйонів триста сорок три тисячі дев`ятсот сімдесят дві гривні 00 копійок), у т.ч. ПДВ ( 20% )-2 890 662,00 гривень. Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни ( Додаток 1). У 2024 році вартість виконаних та сплачених робіт склала : 12 874 646,12 грн.( дванадцять мільйонів вісімсот сімдесят чотири тисячі шістсот сорок шість гривень 12 коп.), у т.ч. ПДВ -2 145 774,35 гривень, відповідно до Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 11.12.2024 р. № 933 " Про внесення змін до розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024 р.№ 91" Згідно розподілу у 2025 році наявні бюджетні забов`язання становлять : 4 469 325,88 грн (чотири мыльйона чотириста шістдесят дев`ять тисяч триста двадцять п`ять гривень 88 коп.), у в т.ч. ПДВ -744 887,65 гривень, відповідно до Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державній адміністрації від 29.01.2025 р № 57 " Про капітальний ремонт об`єктів , фінансується у 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації".
Номер договору про закупівлю: 1155
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML