Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Муфельні печі (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42340000-1 – Печі непобутового призначення).
Очікувана вартість
409 500,00 UAH
UA-2024-10-08-003777-a d4bb589336104943aa48d28d0a1db284
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виборна Наталія Іванівна

380674052140 met-sut@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станція юних техніків - Центр науково-технічної творчості молоді
Код ЄДРПОУ: 22872137
Вебсайт: http://www.sut-cnttm.kiev.ua/
Місцезнаходження: 02139, Україна , Київська обл., Київ, Кибальчича 12- А
Контактна особа: Виборна Наталія Іванівна
380674052140
met-sut@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2024 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2024 09:00
Очікувана вартість: 409 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 047,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42340000-1: Печі непобутового призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Муфельні печі (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42340000-1 – Печі непобутового призначення).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02139, Україна, м. Київ, Кибальчича 12- А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 42340000-1 — Печі непобутового призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 жовтня 2024 11:05

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

08 жовтня 2024 11:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2024 11:04
тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-01-21-000035 ● 63559ceff0cc49c6b9518b30c9b80fdb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2025 14:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
21.01.2025 № 7-з

Тернопіль


Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Роман СНІГУР



Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.01.2025 №7-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2024-10-08-003777-a від 08.10.2024 - дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-22 08:58:47

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Муфельні печі (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42340000-1 – Печі непобутового призначення)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-08-003777-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.

1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-24 15:43:20

Пояснення

У Станції юних техніків - Центрі науково-технічної творчості молоді (далі – Замовник) розглянуто запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 22.01.2025, який оприлюднений в електронній системі закупівель в межах проведення моніторингу (моніторинг № UA-M-2025-01-21-000035) процедури закупівлі № UA-2024-10-08-003777-a «Муфельні печі (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42340000-1 – Печі непобутового призначення).».
За результатами розгляду надаємо наступні пояснення.
Закупівля товару «Муфельні печі (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42340000-1 – Печі непобутового призначення)» здійснювалася відповідно до коштів виділених згідно рішень Київської Міської Ради від до рішення Київської міської ради від 19.09.2024 року № 8/9816 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 14 грудня 2023 року №7531/7572 «Про бюджет міста Києва на 2024 рік», яке розміщене за посиланням:
https://kmr.gov.ua/sites/default/files/8-9816.pdf
Код програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів – 60240000 «Кошти що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду)».
Розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 шляхом використання методу визначення очікуваної вартості, передбаченим вищевказаним документом – розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом ринкових консультацій.
Метод ринкових консультацій – це метод дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін постачальників/підрядників та рівня конкуренції.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі необхідних технічних та експлуатаційних характеристик обладнання, потрібного для забезпечення якісного функціонування гуртків Зразковий художній колектив “Керамічна майстерня: декор” та Зразковий художній колектив творчої студії «Художня кераміка» загальною чисельністю – 150 дітей. У зазначених гуртках дітей навчають основам декоративно-ужиткового мистецтва, кераміки (глини); оволодінню техніками моделювання, ліплення та розпису керамічних виробів.
Посилання на офіційні веб-сторінки гуртків з описом діяльність гуртків:
https://sut-cnttm.kiev.ua/merezha-hurtkiv/khudozhno-estetychnyj-napriam/keramichna-majsternia-dekor/
https://sut-cnttm.kiev.ua/merezha-hurtkiv/khudozhno-estetychnyj-napriam/khudozhnia-keramika/

З метою дотримання принципів прозорості в сфері публічних закупівель та відповідно до розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 р. №1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю» обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості розміщені на офіційному веб-порталі «Київаудит» за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/02C28D247E94BBA2C2258BB000299053
Замовник також додає до пояснень у форматі PDF: документ «Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни» та технічну інформацію, що використовувалася при виборі характеристик муфельних печей (Технічний опис муфельних печей від виробника, Технічний опис глини, з якою працюють вихованці гуртків).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-27 12:22:12

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Муфельні печі (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42340000-1 – Печі непобутового призначення)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-08-003777-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.

1. Аналізом тендерної документації встановлено, що всупереч вимог пункту 28 Особливостей №1178 в ній відсутня інформація про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Виходячи з вищенаведеного надайте інформацію чи наявна в тендерній документації інформація про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, із зазначенням сторінки тендерної документації. Якщо вказана інформація відсутня вкажіть причину її не зазначення.
2. В пункті 12 «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Замовником встановлено вимогу « Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов'язковим перекладом українською мовою. Текст перекладу повинен бути засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання).
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.»
В складі пропозиції ФОП Шибецький Олег Григорович на виконання вимог пункту 13 «Технічної специфікації» (Додаток №2 до тендерної документації ) надано документи ( файли Authorization Letter, Сertificate of Training, сертифікат навчання Красуцький А.А.) без перекладу на українську мову.
Окрім цього, в складі пропозиції відсутні документи, подача яких відповідно до Додатку №2 є обов’язковою , а саме сертифікат якості заводу виробника та декларація про відповідність.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію чи наявні складі пропозиції ФОП Шибецький О.Г. вищевикладені документи із зазначенням назви файлу, якщо ні зазначте як Вами розглядалась пропозиція вказаного учасника на відповідність вимогам тендерної документації.
3. В додатку №2 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «На підтвердження відповідності всім загальним та технічним вимогам Замовника, Учасник повинен завантажити в складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи: відповідну технічну документацію на запропонований товар (паспорт, сертифікат тощо), де міститься його детальний технічний опис із зазначенням всіх технічних параметрів та комплектації».
Учасником торгів ФОП Шибецький О.Г. надано на власному бланку технічну специфікацію (файли «Тех.специфікація», «Тех.спец. дод2») із сканованими фото та описом технічних характеристик, в якій відсутні окремі характеристики відповідно до вищевказаного додатку, а саме напруга живильної мережі, В 220-240 (п.2), частота змінного струму Гц 50 (п.3), число фаз 1 (п.5), термопара ТПП (S) діаметром 5,0х200 м (п.12).
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами розглядалась пропозиція вказаного учасника на відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі визначених у тендерній документації?
4. В підпункту 2.4 пункту 2 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені згідно п. 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» тендерної документації Замовником встановлено вимогу «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12, а саме:
- з урахуванням відновлення доступу до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, замовник самостійно здійснює перевірку відсутності щодо учасника підстави, зазначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей та з використанням порталу https://corruptinfo.nazk.gov.ua/. В той же час відомості, що містяться у вільному доступі на вказаному порталі, не відображають інформацію стосовно місця роботи, посади на час вчинення особою корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, що унеможливлює повну та об’єктивну ідентифікацію особи лише за наявною інформацією щодо ПІБ такої особи, зокрема у випадку можливого співпадіння щодо ПІБ декількох осіб. Таким чином виключно у випадку, якщо згідно відомостей з порталу https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ наявна інформація про притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, особи, прізвище, ім’я та по-батькові якої співпадають з відповідними ПІБ керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, учасник-переможець у строки та в порядку, передбаченому цим пунктом повинен на підтвердження відсутності підстави, зазначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей надати інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка містить інформацію про наявність або відсутність відомостей в такому реєстрі, стосовно керівника учасника процедури закупівлі, або фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, сформовану в онлайнрежимі на основі персональних даних, вказаних у електронному підписі зазначеної особи, та згідно Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, затвердженого рішенням Національного агентства від 09.02.2018 № 166 (далі - Положення), або витяг з вказаного реєстру щодо такої особи, та який отриманий згідно умов Положення, що повинні бути видані (отримані особою) не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів в електронній системі закупівель;
- витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", щодо осіб (особи), визначених згідно п. п. 5, 6, 12 п. 47 Особливостей, отриманий в порядку, передбаченому згідно наказу МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ від 30 березня 2022 року N 207, та який містить інформацію станом на дату не раніше ніж за 30 днів щодо дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 17.10.2024, однак вищевказаних документів переможцем торгів ФОП Шибецький О.Г. у визначений термін не оприлюднено.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами розглядалась пропозиція вказаного учасника на відповідність вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-30 15:51:12

Пояснення від 30.01.2025 р

В Станції юних техніків - Центрі науково-технічної творчості молоді (далі – Замовник) розглянуто запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 27.01.2025, який оприлюднений в електронній системі закупівель в межах проведення моніторингу (моніторинг № UA-M-2025-01-21-000035) процедури закупівлі № UA-2024-10-08-003777-a «Муфельні печі (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42340000-1 – Печі непобутового призначення).».
За результатами розгляду на третій робочий день з дня оприлюднення запиту надаємо наступні пояснення.

1. Щодо відсутності інформації про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що інформація, що всупереч вимог пункту 28 Особливостей №1178 в тендерній документації відсутня інформація про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів – не відповідає дійсності.
А саме: в підпункті 9.3. пункту 9 Розділу 2 тендерної документації зазначено:
«9.3. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

2. Щодо неподання сертифікату якості заводу виробника, декларації про відповідність та наявності в тендерній пропозиції документів без перекладу українською мовою.
Вимога Додатку 2 до тендерної документації щодо обов’язкового надання сертифікату якості заводу виробника та декларації про відповідність стосувалася не документів тендерної пропозиції, а вже безпосереднього виконання договору про закупівлю. Це підтверджується іншими вимогами тендерної документації, та положеннями проекту договору про закупівлю.
В пункті 4 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» Розділу 2 тендерної документації вказано «Не передбачено» – тобто означає, що надання сертифікатів якості, відповідності, декларацій відповідності не є обов’язковим при подання пропозиції учасника.
Також згідно пункту 2.1. проекту договору про закупівлю товарів (Додаток 1 до тендерної документації) якість товару, який постачається згідно умов цього Договору, повинна відповідати технічним умовам тендерної документації, технічній документації, діючий на території України, державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується сертифікатом (паспортом) якості виробника (надаються при постачанні). У разі відсутності сертифіката (паспорта) якості виробника чи порушенням в його оформленні Замовник має право не приймати доставлену продукцію.
Таким чином в договорі прописано, що сертифікати повинні були подаватися під час виконання договору – під час доставки товару.
Водночас у складі тендерної пропозиції учасником було подано лист, в якому гарантувалося надання декларації відповідності технічному регламенту при поставці обладнання (файл «Гарантійний лист щодо сертифікату»).
Під часу розгляду документів без перекладу українською мовою (файли Authorization Letter, Сertificate of Training, сертифікат навчання Красуцький А.А.) Замовник виходив з наступного.
В пункті 13 Технічних вимог Додатку 2 до тендерної документації вказано:
«Обов’язковий монтаж та ввід в експлуатацію печі, проведення навчання по експлуатації сертифікованим інженером (обов’язково надання сертифікату про проходження навчання від заводу-виробника Nabertherm).».
У пункті Технічних вимог не було вказано, що документи щодо навчання подаються учасником обов’язково у складі тендерної пропозиції. Враховуючи їх необов’язковий характер, зазначені документи як додаткові були взяті до уваги без перекладу українською мовою. Водночас по факту на етапі доставку товару ці документи були передані Замовнику в оригіналі та в перекладі українською мовою.
Також у складі тендерної пропозиції учасником надано гарантійний лист, що в разі перемоги в тендері поставлений товар буде введений в експлуатацію та проведене навчання сертифікованим інженером (файл «Гарантійне інженер»).

3. Щодо розгляду пропозиції учасника на відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі, визначених у тендерній документації
Відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічній специфікації надає у складі тендерної пропозиції:
1. Гарантійний лист Учасника про те, що строк гарантії на товар – не менше 12 місяців з моменту поставки товару та його передання Замовнику, за умови дотримання правил транспортування і зберігання товару, якщо більший строк не передбачений виробником. У разі якщо виробник надає більший гарантійний строк на свій товар, то гарантійним строком є гарантійний строк виробника.
2. На підтвердження відповідності всім загальним та технічним вимогам Замовника, Учасник повинен завантажити в складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи: відповідну технічну документацію на запропонований товар (паспорт, сертифікат тощо), де міститься його детальний технічний опис із зазначенням всіх технічних параметрів та комплектації.
У складі тендерної пропозиції Учасник надав відповідний гарантійний лист (файл «Гарантійний лист щодо гарантії на товар») та файл «Тех.специфікація».
У файлі «Тех.специфікація» містився детальний технічний опис товару із зображення товару, його складових, зазначенням його технічних параметрів та комплектації. Зокрема, було вказано модель (Піч з вертикальним завантаженням Nabertherm Top 60), максимальну температура в робочому просторі, оС (1320 оС), об’єм в літрах (60 л), споживна потужність в кВт (3,6), вага в кг (72 кг), кількість фаз (показано в графі «Мережа» – 1-фазна) внутрішні та зовнішні розміри, а також інші параметри. Крім цього в документі детально описано стандарту комплектацію товару: Контролер В500 з сенсорною панеллю управління (5 програм з 4 сегментами в кожній), фіксовані транспортувальні ролики для простого переміщення печі та ін.
Таким чином учасник підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним вимогам до предмету закупівлі, визначеним у тендерній документації.

4. Щодо подання документів переможцем процедури закупівлі.
22 жовтня 2024 року Замовник отримав від учасника листа, в якому повідомлялося, що з технічних причин ФОП Шибецький Олег Григорович не зміг отримати та завантажити на четвертий день вказані документи в електронну систему закупівель. Учасник гарантував, що у разі необхідності готовий надати всі необхідні документи в паперовому вигляді. Також до листа ФОП Шибецький Олег Григорович додав документи переможця (станом на 10.05.2024) по іншій закупівлі, що відбувалася в 2024 році, та які Замовник може перевірити в електронній системі закупівель – Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" та Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Враховуючи викладене та нагальність потреби закупівлі товару, Замовник прийняв виважене рішення підписати договір із учасником.

Додатки:
1. Гарантійний лист щодо сертифікату.
2. Гарантійний лист щодо навчання інженера (Файл «Гарантійне інженер»).
3. Гарантійний лист щодо гарантії на товар.
4. Технічна специфікація (файл «Тех.специфікація»).
5. Сертифікат відповідності на англійській та українській мовах.
6. Certificate of Training англійською мовою та в перекладі українською.
7. Authorization Letter в оригіналі та перекладі українською мовою.
8. Лист, що ФОП Шибецький О.Г. є дилером ПП «Стасенко і партнери».
9. Витяг про відсутність судимості, повний.
10. Інформаційна довідка з ЄДР.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-02-03 08:42:09

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Муфельні печі (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42340000-1 – Печі непобутового призначення)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-08-003777-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.

1. Надайте інформацію, щодо стану виконання договору?

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-02-05 16:38:33

Пояснення

В Станції юних техніків - Центрі науково-технічної творчості молоді (далі – Замовник) розглянуто запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 03.02.2025, який оприлюднений в електронній системі закупівель в межах проведення моніторингу (моніторинг № UA-M-2025-01-21-000035) процедури закупівлі № UA-2024-10-08-003777-a «Муфельні печі (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42340000-1 – Печі непобутового призначення).».
За результатами розгляду надаємо наступні пояснення.
Стан виконання договору № 52 від 30 жовтня 2024 року – виконаний у повному обсязі. Копія платіжної інструкції додається.

Надання інформації про усунення порушення замовником

В Станції юних техніків - Центрі науково-технічної творчості молоді (далі – Замовник) розглянуто висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 06.02.2025, який оприлюднений в електронній системі закупівель в межах проведення моніторингу (моніторинг № UA-M-2025-01-21-000035) процедури закупівлі № UA-2024-10-08-003777-a «Муфельні печі (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42340000-1 – Печі непобутового призначення).». За результатами розгляду були вжиті наступні заходи. 1. Проведена роз’яснювальна робота щодо недопущення у подальшому встановлених порушень при розгляді тендерних пропозицій, а також уповноваженою особою пройдене економічне навчання : семінар «Останні зміни в законодавстві з питань публічних закупівель. Відкриті торги ( з особливостями) з урахуванням змін.». Сертифікат додається .

2025-02-13 17:15:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 лютого 2025
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2024 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИБЕЦЬКИЙ ОЛЕГ ГРИГОРОВИЧ 409 500,00
UAH з ПДВ
409 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 жовтня 2024 16:02
Електронний підпис
14 жовтня 2024 16:02
Електронний підпис
14 жовтня 2024 15:59
Тендерна пропозиція.pdf
14 жовтня 2024 15:59
Certificate of Training.pdf
14 жовтня 2024 15:59
Лист-згода про договір.pdf
14 жовтня 2024 15:59
Authorization Letter.pdf
14 жовтня 2024 15:59
Витяг з ЄП_+46.69 квед.pdf
14 жовтня 2024 15:59
Довідка 47.pdf
14 жовтня 2024 15:59
Гарантійне інженер.pdf
14 жовтня 2024 15:59
Тех.спец.дод.2.pdf
14 жовтня 2024 15:59
Тех.специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИБЕЦЬКИЙ ОЛЕГ ГРИГОРОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИБЕЦЬКИЙ ОЛЕГ ГРИГОРОВИЧ
#3010102397
Переможець 409 500,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2024 12:22

Документи

17 жовтня 2024 12:22
Довідка НАЗК
17 жовтня 2024 12:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2024 12:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИБЕЦЬКИЙ ОЛЕГ ГРИГОРОВИЧ
#3010102397
409 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2024 12:22
Довідка НАЗК
17 жовтня 2024 12:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2025 16:27
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2024 14:49
рішення УО про виявлення технічних помилок_0001.pdf зміни до договору
31 жовтня 2024 14:49
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2024 10:01
Дог 409 500 (Печі).pdf укладений
31 жовтня 2024 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-10-08-003777-a) щодо Закупівлі було виявлено технічну помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме: внесення в рядок плану закупівлі ( UA-P-2024-10-08-003722-a ) КЕКВ 2210, заміть 3110. У зв’язку з тим, що система Prozorro не дає технічної можливості виправити зазначену помилку шляхом коригування невірної та помилково опублікованої інформації на сторінці закупівлі № UA-2024-10-08-003777-a та оскільки на даний момент в електронній системі закупівель Договір № 52 від 30.10.2024 р. завершено, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель – відкритості та прозорості, уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про допущення Уповноваженою особою технічних (механічних, формальних) помилок під час здійснення закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-10-08-003777-a, щодо Закупівлі. У зв’язку з цим вжити наступних заходів: 1. Розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу рішення про виправлення вищезазначеної допущеної технічної помилки шляхом оприлюднення цього протоколу та відповідної Додаткової угоди. Вірним вважати КЕКВ 3110.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 409 500,00
UAH з ПДВ