Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Щуров Максим procurement@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2024 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2024 11:27 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2024 11:27 |
Очікувана вартість: | 56 792 413,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 283 962,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги») у розмірі: 1 135 000,00 грн. (один мільйон сто тридцять п’ять тисяч грн. 00 коп.). Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо). - лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє фінансову установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1135000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За перший місяць споживання Споживач здійснює попередню оплату у розмірі 30% заявлених обсягів електричної енергії протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Договору. Надалі, 30% попередня оплата заявлених обсягів споживання електричної енергії здійснюється не пізніше, ніж за 5 (п’ять) робочих днів до дати початку розрахункового періоду з наступним перерахунком (остаточним розрахунком), що проводиться за фактично поставлену електричну енергію. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Дата виставлення рахунку | Остаточний розрахунок у випадку недостатньої кількості коштів, що були сплачені відповідно до п. 4.9 Договору, здійснюється згідно рахунку протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання його Споживачем. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2024 16:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2024 16:31 |
ТД (нова редакція).docx | |
11 жовтня 2024 16:30 |
Додаток 5 (нова редакція).docx | |
11 жовтня 2024 16:30 |
Перелік змін (нова редакція).doc | |
11 жовтня 2024 16:30 |
Додаток 2 (нова редакція).docx | |
07 жовтня 2024 16:56 |
Додаток 1.docx | |
07 жовтня 2024 16:56 |
Додаток 7.docx | |
07 жовтня 2024 16:56 |
Додаток 6.docx | |
07 жовтня 2024 16:56 |
Додаток 3.docx | |
07 жовтня 2024 16:56 |
Додаток 4.docx |
11 жовтня 2024 16:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
11 жовтня 2024 16:31 |
ТД (нова редакція).docx
|
||||||||||||
11 жовтня 2024 16:30 |
Додаток 5 (нова редакція).docx
|
||||||||||||
11 жовтня 2024 16:30 |
Перелік змін (нова редакція).doc
|
||||||||||||
11 жовтня 2024 16:30 |
Додаток 2 (нова редакція).docx
|
||||||||||||
07 жовтня 2024 16:56 |
Додаток 1.docx
|
||||||||||||
07 жовтня 2024 16:56 |
Додаток 7.docx
|
||||||||||||
07 жовтня 2024 16:56 |
Додаток 6.docx
|
||||||||||||
07 жовтня 2024 16:56 |
Додаток 3.docx
|
||||||||||||
07 жовтня 2024 16:56 |
Додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (зі змінами) (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
У відповідності до абзацу 7 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Таким чином, замовник у тендерній документації самостійно встановлює спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим у тендерній документації.
Згідно частини 8 статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно абзацу першому статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Згідно пункту 44 статті частини 1 статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» підписувач – фізична особа, яка створює електронний підпис.
Відповідно до пункту 15 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» електронний підпис – це електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. При цьому, згідно пункту 27 статті частини 1 статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Відповідно до частини 1 статті 17 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання електронних даних за участю третіх осіб, може здійснюватися з використанням електронних довірчих послуг.
Згідно частини 1 статті 18 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» кваліфікована електронна довірча послуга створення, перевірки та підтвердження кваліфікованого електронного підпису чи печатки надається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг та включає надання користувачам електронних довірчих послуг засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки для генерації пар ключів та/або створення кваліфікованих електронних підписів чи печаток, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки, надання підписувачам та/або створювачам електронної печатки права використання засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, розміщених у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, який здійснює генерацію та/або управління парою ключів від імені підписувача чи створювача електронної печатки, а також технічну підтримку та обслуговування наданих засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Відповідно до частини 6 статті 18 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Таким чином, виходячи з вищенаведеного у складі тендерної пропозиції учасник торгів повинен надати оригінал відгук щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Скан - копія відгуку без кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» не буде вважатися оригіналом електронного документу.
Слід зазначити, що кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис можна отримати у податковому органі на безоплатній основі в день звернення. Крім того, банки України також надають послуги акредитованих центрів сертифікації ключів і можливо отримати електронний підпис за допомогою додатку, не виходячи з дому.
Таким чином, враховуючи норми законодавства у сфері публічних закупівель, а також електронного документообігу та електронних довірчих послуг тендерна документація повністю відповідає вимогам законодавства та не потребує внесення змін в цій частині.
Відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Згідно підпунктів 3, 5, 6 пункту 47 Особливостей, Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
Відповідно до підпункту 14 пункту 47 Особливостей, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Враховуючи те, що процедура закупівлі розпочинається з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів є необхідність встановлення способу відсутності підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей саме на момент проведення процедури закупівлі.
Таким чином, замовником у тендерній документації було встановлено вимогу щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених підпунктами 3, 5, 6 пункту 47 Особливостей, на дату не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, вимоги пунктів 1.1.-1.3. Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації встановлені замовником у відповідності до чинного законодавства у сфері публічних закупівель та не потребуються внесення відповідних змін.
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинен бути включений проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно частини 1 статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 2 статті 231 Господарського кодексу України встановлено, що у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах, зокрема, за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг).
Враховуючи зазначені норми законодавства замовником до проекту договору про закупівлю, який міститься у Додатку 4 до тендерної документації, було включено умову про сплату постачальником штрафу у розмірі 20% від вартості неякісного товару (електричної енергії). Таким чином, замовником встановлено цю вимогу відповідно до чинних норм законодавства України та тендерна документація не потребує змін у цій частині.
Згідно пункту 23 Порядку для надання податкової інформації іншим платникам податків платник податків через Електронний кабінет може надати контролюючому органу згоду на розкриття іншому платнику податків податкової інформації про нього у самостійно визначеному обсязі, шляхом вибору інформації, яка може бути надана платнику податків.
Таким чином, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції податкову інформацію учасника за попередньо наданою згодою, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу, яку вони можуть отримати у власному електронному кабінеті платника податків.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-12-000039 ● 9363c6c9ecd046c08a33d83a338caf46
- Статус: завершено ● Дата: 06 грудня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2024 14:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2024-10-07-012355-a 07.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-13 16:53:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної
енергії Столичний лісовий офіс (ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія),
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2024-10-07-012355-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону
України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в
Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу
України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого
2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та
документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від
потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній
моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі
яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи
офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що
здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору
економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У
разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для
перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України
невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї
тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом
на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-18 09:18:29
Пояснення
У відповідь на запит від 13.11.2024 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне.
Очікувана вартість предмета закупівлі «ДК 021:2015 09310000-5 електрична енергія (електрична енергія Столичний лісовий офіс)» визначена Замовником на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, шляхом отримання інформації про складові ціни з відкритих джерел інформації, а також на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
При цьому слід зазначити, що розрахунок очікуваної вартості та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (додається) розміщені на офіційному вебсайті Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» (https://e-forest.gov.ua/) у розділі «Закупівлі».
Ознайомитися зі вказаними документами можливо перейшовши за посиланням:
https://e-forest.gov.ua/wp-content/uploads/2024/10/Elektrychna-enerhiia-Stolychnyj.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-19 11:42:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії Столичний лісовий офіс (ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-07-012355-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: підпунктом 9.2 пункту 9 Додатку 5 тендерної документації Замовника, визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору укладеного між учасником та Оператором ринку, про купівлю продаж електричної енергії на ринку «на добу наперед» та копію договору укладеного між учасником та Оператором ринку, про купівлю продаж електричної енергії на внутрішньодобового ринку. Учасником на підтвердження вищезазначеної вимоги надано копію договору про купівлю продаж електричної енергії на ринку «на добу на перед» №723/03 РДН та копію договору про купівлю продаж електричної енергії на внутрішньодобовому ринку №№723/03 ВДР, які не містять ні фізичного ні електронного підпису, однак надано копії електронних сертифікатів підписів з яких не зрозуміло якого документу вони стосуються і не можливо перевірити їх достовірність за допомогою наявних сервісів.
З огляду на викладене, просимо надати інформацію, яким чином Замовник підтвердив відповідність тендерної пропозиції учасника АТ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ» вимогам підпункту 9.2 пункту 9 Додатку 5 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-22 19:13:18
Пояснення
У відповідь на запит від 19.11.2024 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 1.2 Розділу V Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору укладеного між учасником та Оператором ринку, про купівлю продаж електричної енергії на ринку «на добу наперед» та копію договору укладеного між учасником та Оператором ринку, про купівлю продаж електричної енергії на внутрішньодобового ринку.
На виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції учасником АТ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ» було надано копії договорів від 22.07.2022 №№ 723/03 РДН та 723/03 ВДР.
Відповідно пункту 2.1.3. Правил ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 308 (далі – Правила), договори про купівлю-продаж електричної енергії на РДН та ВДР укладаються в електронній формі.
Згідно пункту 2.3.2. Правил для укладення договору про купівлю-продаж електричної енергії на РДН/ВДР уповноважена особа учасника РДН/ВДР здійснює персоніфікований вхід у систему програмного забезпечення ОР, де вона повинна:
1) відкрити шаблон з текстом договору про купівлю-продаж електричної енергії на РДН/ВДР та внести у відкриті для заповнення поля необхідні реквізити;
2) підписати договір про купівлю-продаж електричної енергії на РДН/ВДР шляхом накладання КЕП;
3) направити ОР пропозицію щодо укладення договору про купівлю-продаж електричної енергії на РДН/ВДР (підписаний проєкт договору).
Пунктом 2.3.3. Правил встановлено, що ОР, отримавши пропозицію щодо укладення договору про купівлю-продаж електричної енергії на РДН/ВДР, повинен:
1) перевірити повноваження особи, яка підписала договір, та повноту інформації, що повинна бути зазначена в договорі;
2) направити протягом доби учаснику РДН/ВДР повідомлення про отримання пропозиції щодо укладення договору про купівлю-продаж електричної енергії на РДН/ВДР або про відхилення пропозиції з обґрунтуванням причин відхилення;
3) протягом доби з дати отримання пропозиції щодо укладення договору про купівлю-продаж електричної енергії на РДН/ВДР підписати зазначений договір шляхом накладення КЕП уповноваженої особи ОР;
4) протягом доби направити учаснику РДН/ВДР повідомлення про завершення укладення договору про купівлю-продаж електричної енергії на РДН/ВДР.
Згідно пункту 2.3.4. Правил учасник РДН/ВДР, отримавши повідомлення про завершення укладення договору про купівлю-продаж електричної енергії на РДН/ВДР, може переглянути підписаний обома сторонами договір у системі програмного забезпечення ОР і у разі потреби роздрукувати.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Згідно статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством.
Пунктом 5 Розділу І Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5 (далі – Порядок), встановлено, що паперовою формою електронного документа є його засвідчена паперова копія, створення якої визначається інструкцією з діловодства установи.
Відповідно до пункту 2 Глави 6 Розділу IV Порядку Порядок дій щодо створення засвідченої копії документа у паперовій формі з електронного документа визначається відповідно до вимог глави 11 розділу II Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 (далі – Правила діловодства).
Згідно Глави 11 Правил діловодства копія документа повинна відповідати оригіналу, тобто повністю відтворювати інформацію оригіналу і всі його зовнішні ознаки або їх частину.
Напис про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
Напис про засвідчення копії скріплюється печаткою установи (без зображення герба) або печаткою структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) установи (за наявності).
Враховуючи викладене, учасником було виконано вимоги пункту 1.2 Розділу V Додатку 2 до тендерної документації шляхом надання у складі тендерної пропозиції сканкопій паперових копій договорів від 22.07.2022 №№ 723/03 РДН та 723/03 ВДР укладених в електронній формі та засвідчених учасником у встановленому законодавством порядку.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-22 10:26:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії Столичний лісовий офіс (ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2024-10-07-012355-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином учасник АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ" підтвердив вимоги підпункту 10 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).
2. Надайте посилання або назву самого файлу поданого учасником на підтвердження підпункту 1.1.2 пункту 1 розділу І Додатку 1 тендерної документації, а саме відгук ТОВ «Конотопський авіаремонтний завод "АВІАКОН», який містити кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-27 17:48:01
Пояснення
У відповідь на запит від 22.11.2024 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне.
1. Стосовно наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).
Відповідно до підпункту 10 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).
Крім того, пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника у складі тендерної пропозиції учасник подає інформацію та документи передбачені у Додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 2 «Документи, які свідчать про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі передбачені пунктом 47 Особливостей» Розділу І Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому розділі, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Якщо під час подання тендерної пропозиції учасника буде відсутня технічна можливість самостійно декларувати відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі учасник має надати довідку у довільній формі про відсутність (чи наявність) підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених відповідним пунктом 47 Особливостей.
На виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції учасником АТ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ» надано Довідку щодо відсутності підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановлених в пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 від 15.10.2024 № 759/24-4 (файл «12_[15-10-2024 14.22.32]9. Довідка по пункту 47 Особливостей.pdf» додається), якою підтверджено, що учасник має затверджену антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Учасника.
Таким чином, учасником АТ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ» було виконано вимоги підпункту 10 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 2 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
2. Стосовно підтвердження учасником вимог підпункту 1.1.2 пункту 1 розділу І Додатку 1 тендерної документації.
Підпунктом 1.1. пункту 1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації замовником було встановлено кваліфікаційний критерій до учасників процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
В якості документального підтвердження наявності зазначеного кваліфікаційного критерію у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати:
1) Відповідно до підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу І Додатку 1 тендерної документації копію аналогічного договору.
Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є поставка електричної енергії.
2) Оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис, або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Таким чином, умовами тендерної документації, встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції копію одного аналогічного договору та оригінал відгуку на нього.
На виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції учасником АТ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ» було надано копію договору № 182 від 30.06.2023 (файл «4. Копія аналогічного договору.pdf» додається) та оригінал відгуку на нього № 584/2907 від 30.11.2023 (файл «5. Лист-відгук.pdf.asice.zip» додається).
Таким чином, учасником було документально підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у спосіб встановлений тендерною документацією.
Враховуючи викладене, копія договору № 3-1-18082023/39 від 01.09.2023 укладеного між учасником АТ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ» та ТОВ «Конотопський авіаремонтний завод «АВІАКОН» замовником не розглядалась.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2024 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
54 315 443,82
UAH з ПДВ
|
53 785 387,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО РЕСУРС" РІ ГРУП" |
53 785 456,26
UAH з ПДВ
|
53 785 456,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" |
54 305 921,70
UAH з ПДВ
|
54 021 959,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ" |
54 136 486,98
UAH з ПДВ
|
54 136 486,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ" |
55 867 147,10
UAH з ПДВ
|
55 867 147,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА СИЛА ЕНЕРГІЇ" |
56 792 412,92
UAH з ПДВ
|
56 792 412,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ" #32984271 |
Переможець |
53 785 387,44
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2024 16:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2024 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2024 16:28
|
Договір 06_2_11_2024_з від 06_11_2024.pdf | укладений |
06 листопада 2024 16:26
|