Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крісло розкладне з реклайнером (ДК 021:2015: 39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2024-10-03-004228-a ● 1fbb0d240cb8458e8451ae43e24da6d4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
Код ЄДРПОУ: | 44496574 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
Контактна особа: |
Федорович Людмила Михайлівна +380322581125 1_tmo_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2024 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2024 15:00 |
Очікувана вартість: | 220 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Крісло розкладне з реклайнером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. І. Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2024 09:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2024 09:36 |
ТД_КРІСЛА (із змінами).docx | |
07 жовтня 2024 09:36 |
Перелік змін_07.10.docx |
07 жовтня 2024 09:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 жовтня 2024 09:36 |
ТД_КРІСЛА (із змінами).docx
|
|||
07 жовтня 2024 09:36 |
Перелік змін_07.10.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Графічне зображення
Дата подання: 03 жовтня 2024 16:59
Дата відповіді: 03 жовтня 2024 18:07
Добрий день, чи може графічне зображення крісла відрізнятись від надананого вами фото, якщо всі вимоги стосовно розмірів та характеристик буде виконано?
Відповідь: Шановний Учаснику. Фото крісла є примірним, тому його графічне зображення може відрізнятися.
Технічні вимоги
Дата подання: 04 жовтня 2024 11:19
Дата відповіді: 04 жовтня 2024 13:15
Шановний замовнику, у технічній специфікації зазначається, що механізм розкладання – механічний або електричний, проте нижче вказано, що крісло повинне мати електрорегулювання нахилу спинки, що унеможливлює застосування механічого механізму розкладання. Який конкретно механізм (мехаічний/електричний) вимагає замовник?
Відповідь: Шановний Учаснику. Крісло повинно мати електричний механізм нахилу.
Строки поставки товару
Дата подання: 04 жовтня 2024 11:26
Дата відповіді: 04 жовтня 2024 13:23
Шановний замовнику, у технічній специфікаціїт вказано, що строк поставки товару не пізніше ніж 31.10.2024, проте у проекті договору вказано 5.1. Строк поставки товару: до 31.12.2024. який саме термін постаки буде застосовуватись замовником?
Просимо врахувати, що строк поставки до 31.10.2024 є надто коротким, оскільки системою зазначено дату аукціону - 14.10.2024, підписання договору з переможцем закупівлі однозначно буде у другій частині місяця , що ускладнює або унеможливлює виконання умов догвору у встановлені замовником строки (до 31.10.2024). Просимо врахувати дані зауваження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Поставку крісел потрібно здійснити у найкоротший термін. Тому у технічній специфікації вказано, що строк поставки товару не пізніше ніж 31.10.2024. Поставка Товару, згідно умов договору, здійснюється протягом 5 робочих днів після отримання заявки від Покупця, але у строк, що не перевищує терміну дії договору (31.12.2024).
невідповідність строків
Дата подання: 05 жовтня 2024 10:25
Дата відповіді: 07 жовтня 2024 09:38
Просимо внести зміни у документацію, а саме у Додаток 3 та змінити частину про строк поставки товару: не пізніше 31.10.2024, оскільки даний пункт суперечить розділу 5 пункту 5.5. договору та розділу 4 п. 4.4. ТД.
Просимо привезти у відповідність вашу ТД.
Відповідь: Шановний Учаснику. У тендерну документацію внесено зміни.
Терміни виконання та відповідальність сторін
Дата подання: 07 жовтня 2024 13:51
Дата відповіді: 09 жовтня 2024 11:30
Добрий день, поясніть, коли постачальник повинен отримати заявку від покупця? Оскільки 5 робочих днів на виготовлення та поставку товару по даній закупівлі - це надто короткий строк, лише виготовлення товару по даній закупівлі займе 15 - 20 календарних днів. Дата заявки додатково буде узгоджуватись з постачальником?
Також прошу звернути увагу, що відповідальність за порушення умов договору несуть 2 сторони, як постачальник так і покупець, проте ваш проект договору передбачає відповідальність лише постачальника з накладенням:
1) За порушення термінів передачі Товару - штраф, у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від ціни невчасно переданого Товару за кожний день порушення строків передачі.
2)У випадку затримки передачі (відвантаження) - штраф у розмірі 5% від вартості не поставленого Товару за кожний день прострочення. За прострочення поставки понад 10 календарних днів, Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 10% відсотків від суми непоставленого Товару.
3) За відмову Постачальника від виконання зобов’язань з постачання якісного Товару - штраф в розмірі 20% від суми Договору.
Жодної санкції за порушення термінів оплати немає.
Просимо:
1) Уточнити, коли саме постачальник отримує заявку і чи узгоджують сторони між собою дату отримання заявки?
2) Внести зміни у проект договору, а саме у розділ 7 "Відповідальність сторін" та скоротити кількість штрафів за порушення умов договору зі сторони Постачальника до розумних меж, а також прописати санкції за несвоєчасту оплату зі сторони Покупця.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Розглянувши ваше звернення повідомляємо, що Замовник самостійно визначає умови та порядок проведення закупівлі, в тому числі самостійно приймає рішення щодо виставлення умов Учасникам.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2024 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ХОМИЧ ЮРІЙ ІГОРОВИЧ |
185 000,00
UAH з ПДВ
|
185 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ХОМИЧ ЮРІЙ ІГОРОВИЧ #3142007376 |
Переможець |
185 000,00
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2024 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2024 16:31
|
489 | укладений |
23 жовтня 2024 16:27
|