Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Війтівецький господар" |
Код ЄДРПОУ: | 39246910 |
Місцезнаходження: | 22050, Україна , Вінницька обл., Хмільницький район село Війтівці, вулиця Зої Космодемянської 8 |
Контактна особа: |
Заяць Юлія Олегівна +380688329749 kp_vgospodar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2024 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2024 02:00 |
Очікувана вартість: | 3 132 385,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 661,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2024 12:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2024 12:07 |
Відкриті торги з особливостями 2024_.docx | |
02 жовтня 2024 17:05 |
Окремий додаток перелік документів що подається переможцем.docx | |
02 жовтня 2024 17:05 |
Окремий додаток перелік документів що подається учасником.docx | |
02 жовтня 2024 17:05 |
кошторсна докум водогіт Терешпіль.pdf |
03 жовтня 2024 12:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
03 жовтня 2024 12:07 |
Відкриті торги з особливостями 2024_.docx
|
||
02 жовтня 2024 17:05 |
Окремий додаток перелік документів що подається переможцем.docx
|
||
02 жовтня 2024 17:05 |
Окремий додаток перелік документів що подається учасником.docx
|
||
02 жовтня 2024 17:05 |
кошторсна докум водогіт Терешпіль.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-21-000030 ● b0d0691a77494ae39bec17adf7938b28
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 17:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.10.2024 №90-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.10.2024 №90-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2024-10-02-012381-a, 02.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-21 17:50:17
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту вуличних водогонів в с. Терешпіль та с. Софіївка, Хмільницького району Вінницької області (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-02-012381-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому тендерна документація складена з порушенням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), а саме:
- у пункті 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, визначені статтею 17 Закону та не враховано зміни, які внесені Постановою №1178 до переліку підстав для відмови в участі у відкритих торгах, відповідно до пункту 47 Постанови №1178 в редакції чинній з 09 квітня 2024 року;
- у пункті 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, які не відповідають переліку таких підстав для відхилення, визначених пунктом 44 Постанови №1178 в редакції чинній з 09 квітня 2024 року;
- у пункті 4 Розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону та Постанови №1178, тоді як у пункті 17 Постанови №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Постанови №1178 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Постанови №1178?
4. Чи вносились зміни до тендерної документації. Якщо так, то чому в електронній системі закупівель разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносились?
5. Чому строк для подання тендерних прoпoзицiй визначено менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт?
6. Яким чином учасником ФОП Вознюк-Фелько Андрій Михайлович, якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги пункту 5 Додатку 2 тендерної документації щодо підписання договірної ціни, локальних кошторисів, зведеного кошторисного розрахунку, пояснювальної записки та підсумкової відомості ресурсів керівником (або уповноваженою особою) та інженером-кошторисником, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат та на якого надано відповідний документ, оскільки вищевказані документи підписані лише керівником?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-22 11:38:38
Відповіді на запитання
1. На підставі проектно-кошторисної документації було здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Файл був підгружений разом із ТД.
2. Були розглянуті ваші зауваження і було прийнято рішення про відміну відкритих торгів з особливостями.
3. Ніяких змін не було внесено. На стадії опублікування ТД було знайдено не коректність і було прийнято рішення замінити їх.
4. Ми врахували ваші зауваження і в подальшій роботі будемо звертати на це увагу.
5. Ми врахували ваші зауваження і прийняли рішення відхилити Учасника через не можливість усунення помилок.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-10-29 15:26:41
Роз'яснення щодо висновку
У зв'язку з виявленими порушеннями та не можливістю їх усунення, Нами було прийнято рішення про відміну відкритих торгів.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв'язку з виявленими порушеннями та не можливістю їх усунення, Нами було прийнято рішення про відміну відкритих торгів.
2024-10-30 11:43:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів
2024-10-30 12:30:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2024 02:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Вознюк-Фелько Андрій Михайлович |
2 721 828,00
UAH з ПДВ
|
2 721 828,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Вознюк-Фелько Андрій Михайлович #2810205898 |
Рішення скасоване |
2 721 828,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2024 11:43
|
ФОП Вознюк-Фелько Андрій Михайлович #2810205898 |
Очікує рішення |
2 721 828,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2024 11:43
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2024 15:45 |
Кінець періоду оскарження: | 02 листопада 2024 00:00 |
Дата відміни: | 02 листопада 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення вявлених порушень |
22 жовтня 2024 15:45
|
Електронний підпис |
22 жовтня 2024 15:22
|
IMG_0002 (1).pdf |