Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 05415958 |
Вебсайт: | https://kmkl3.itmed.org |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26 |
Контактна особа: |
Письменський Ігор Юрійович 380445127333 tender_kmkl_3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2024 12:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 24 939 477,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 124 697,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності банківської гарантії або не підтвердження банківської гарантії кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності), подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Електронна банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). Розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 3 % очікуваної вартості предмета закупівлі та складає 748 000 грн. (сімсот сорок вісім тисяч гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №3» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), вулиця Петра Запорожця,26 м.Київ ,021225. Код ЕДРПОУ: 05415958 Р/Р: UA3130522990000026001036207675 АТ КБ "ПРИВАТБАНК" м. Київ МФО 305299 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 748000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у складі пропозиції лист гарантію про те, що у разі визначення його переможцем цієї закупівлі, він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок такого замовника. Умови щодо неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю зазначені у Додатку №3 до тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2024 12:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2024 12:39 |
додаток 6(пояснювальна).docx | |
02 жовтня 2024 12:39 |
додаток 7(документи для учасника).docx | |
02 жовтня 2024 12:39 |
додаток 4(лист згода фіз.особи).docx | |
02 жовтня 2024 12:39 |
додаток 2(ведом.про учасника).docx | |
02 жовтня 2024 12:39 |
додаток 8 (документи для переможця).docx | |
02 жовтня 2024 12:39 |
ТД пот.рем..docx | |
02 жовтня 2024 12:39 |
додаток 5 (лист згода проєкт договору).docx | |
02 жовтня 2024 12:39 |
додаток 3(проєкт договору).docx | |
02 жовтня 2024 12:39 |
додаток 1(техн.характ.).docx | |
02 жовтня 2024 12:39 |
відомість обсягів робіт.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-28-000008 ● 35dc0841f0f24eb7ab8bf52bc7741f0a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2024 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2024 № 64-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2024-10-02-005588-a 02.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-11 11:26:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями по закупівлі «Поточний ремонт приміщень другого поверху в головному корпусі (стаціонар) КНП «Київська міська клінічна лікарня № 3, вул.П.Запорожця, 26 у Дніпровському районі», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, очікуваною вартістю 24 939 477,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-02-005588-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору на виконання ремонту від 30.10.2024 № 2945, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «Європейські стандарти будівництва» (далі – ТОВ «Європейські стандарти будівництва»), з наданням підтверджуючих документів.
3. Згідно з вимогами пункту 3.9 додатку 1 та пункту 9 додатку 8 до тендерної документації Замовника Переможець процедури закупівлі у строк, що передбачений Особливостями для підписання договору про закупівлю, надає замовнику:
9.1. на погодження електронну версію (IMD файл) кошторисної документації:
- договірна ціна (згідно з формою додатку 30 до Настанови);
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів.
9.2. у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)»:
- календарний графік виконання робіт за підписом керівника (уповноваженої особи) із зазначенням прізвища, ініціалів та посади.
Надати пояснення, яким чином переможець ТОВ «Європейські стандарти будівництва», виконав вищезазначену вимогу Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-16 10:55:27
Відповідь на запит
У відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації) (далі – Замовник) надає відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
ВІДПОВІДЬ:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та очікувана вартість визначені на підставі проектної документації за робочим проектом «Поточний ремонт приміщень другого поверху в головному корпусі (стаціонар) КНП «Київська міська клінічна лікарня №3, вул.П.Запорожця,26 у Дніпровському районі», згідно із вимогами чинного законодавства, який отримав позитивну експертну оцінку від 02.08.2024 року № 087-24о.
Очікувана вартість послуг, що є предметом закупівлі, була розрахована виходячи із загальної кошторисної вартості об’єкту за мінусом вартості супутніх послуг.
На підтвердження надаємо експертну оцінку, зведений кошторисний розрахунок, відомість обсягів робіт.
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору на виконання ремонту від 30.10.2024 № 2945, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «Європейські стандарти будівництва» (далі – ТОВ «Європейські стандарти будівництва»), з наданням підтверджуючих документів.
ВІДПОВІДЬ:
Станом на 16.12.2024 договір виконано на суму 1 085 891,66 грн. з ПДВ. Відповідні документи надаємо.
3. Згідно з вимогами пункту 3.9 додатку 1 та пункту 9 додатку 8 до тендерної документації Замовника Переможець процедури закупівлі у строк, що передбачений Особливостями для підписання договору про закупівлю, надає замовнику:
9.1. на погодження електронну версію (IMD файл) кошторисної документації:
- договірна ціна (згідно з формою додатку 30 до Настанови);
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів.
9.2. у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)»:
- календарний графік виконання робіт за підписом керівника (уповноваженої особи) із зазначенням прізвища, ініціалів та посади.
Надати пояснення, яким чином переможець ТОВ «Європейські стандарти будівництва», виконав вищезазначену вимогу Замовника.
ВІДПОВІДЬ:
Переможець торгів ТОВ «Європейські стандарти будівництва» надав документи на електронному носії Замовнику, які визначені вимогами пункту 3.9 додатку 1 та пункту 9 додатку 8 до тендерної документації, у строк визначений Законом та Особливостями для підписання договору про закупівлю. Замовник перевірив календарний графік виконання робіт, електронну версію (IMD файл) кошторисної документації та погодив договірну ціну, враховуючи відсутність зауважень до неї.
Додатки:
1. Позитивна експертна оцінка від 02.08.2024 року № 087-24о.
2. Зведений кошторисний розрахунок від 02.08.2024 року
3. Відомість обсягів робіт
4. Довідка про вартість виконаних робіт та витрат за грудень 2024 року форми КБ-3.
5. Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2024 року форми КБ-2в.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Для усунення порушення виявленого Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області були внесені зміни до договору на виконання ремонту від 30.10.2024 № 2945,шляхом підписання додаткової угоди та скорегований «Календарний графік робіт по об’єкту «Поточний ремонт приміщень другого поверху в головному корпусі (стаціонар) КНП «Київська міська клінічна лікарня № 3, вул.П.Запорожця, 26 у Дніпровському районі» на 2024-2025 роки»,додаткову угоду та календарний план додаємо.
2024-12-20 13:54:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКІ СТАНДАРТИ БУДІВНИЦТВА" |
24 424 236,05
UAH з ПДВ
|
24 424 236,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКІ СТАНДАРТИ БУДІВНИЦТВА" #41492268 |
Переможець |
24 424 236,05
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2024 09:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 жовтня 2024 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2024 14:01
|
Додаткова угода 1 від 20.12.24 усунення порушень моніторингу.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2024 16:56
|
дод.ч.5.pdf | укладений |
01 листопада 2024 16:54
|
дод.ч.6.pdf | укладений |
01 листопада 2024 16:54
|
дод.ч3.pdf | укладений |
01 листопада 2024 16:44
|
дод.ч.4.pdf | укладений |
01 листопада 2024 16:44
|
додаток.ч1.pdf | укладений |
01 листопада 2024 16:44
|
дод.ч.2.pdf | укладений |
01 листопада 2024 16:44
|
договір 2945 від 30.10.24 пот.рем.приміщ.2 поверху стац..pdf | укладений |
01 листопада 2024 16:44
|
догов.забезп.викон.договору.pdf | укладений |
01 листопада 2024 16:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Усунення порушень виявлених у висновку Державної аудиторської служби України північного офісу Держаудитслужби Управління північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області |
Номер договору про закупівлю: | 2945 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |