Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 45550574 |
Місцезнаходження: | 45602, Україна , Волинська обл., Луцький р-н, село Підгайці , вул.Шкільна будинок 30 |
Контактна особа: |
Олена Сидорчук +380505169287 osvkb@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2024 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 298 733,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 493,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2024 12:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2024 12:18 |
Додаток №4 Вимоги до переможця.docx | |
02 жовтня 2024 12:18 |
П. 1. Тендерна документація за Особливостями зі змінами від 09.07.2024.docx | |
02 жовтня 2024 12:18 |
Додаток №3 проєкт дог..docx | |
02 жовтня 2024 12:18 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
02 жовтня 2024 12:18 |
Додаток №2 тех. завдання (нова редакція).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-26-000023 ● 5b0dce557c4f4551833a2f5a7cd99883
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2024 15:04 |
НАКАЗ
26.12.2024 № 57-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 26.12.2024 № 57-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-10-02-005339-a від 02.10.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі –інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-01 11:31:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Поточний ремонт будівлі Пальченського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Вишенька Підгайцівської сільської ради (з облаштуванням найпростішого укриття) за адресою: вул. Перемоги, будинок 9 с Пальче Луцький р-н, Волинська обл. ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-02-005339-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-06 11:58:11
На запит від ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) про надання пояснень в рамках моніторингу від 26 груд 2024 00:00р. UA-M-2024-12-26-000023 процедури закупівлі
На запит від ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 26 груд 2024 00:00р. UA-M-2024-12-26-000023 процедури закупівлі : Поточний ремонт будівлі Пальченського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Вишенька Підгайцівської сільської ради (з облаштуванням найпростішого укриття) за адресою: вул. Перемоги, будинок 9 с Пальче Луцький р-н, Волинська обл. ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-02-005339-a, у відповідь на питання ,повідомляємо наступне:
1) Обґрунтування розміру бюджетного призначення(витрат),технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ,здійснено на основі розробленої проектно-кошторисної документації, дозвіл на розроблення якої надано Рішенням сесії Підгайцівської сільської ради №37/49 від 05 квітня 2024 року (додається).
2. Інформація щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Розміщено за посиланням : https://pidgayci-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-08-47-20-27-06-2024/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-10 14:35:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт будівлі Пальченського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Вишенька Підгайцівської сільської ради (з облаштуванням найпростішого укриття) за адресою: вул. Перемоги, будинок 9 с Пальче Луцький р-н, Волинська обл. ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-02-005339-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пунктом 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 1 «1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога, що у випадку, якщо Учасник користуватиметься орендованими або залученими будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди та/або надання послуг та/або договору (-ів) оренди/послуг з екіпажем на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми.
У складі пропозиції Приватного підприємства «Рем Буд» надана довідка від 04.10.2024 №8 про наявність машин, механізмів, транспортних засобів (файл – «1. ДОВІДКА машини.pdf»), де у позиції за номером 7 заначено, що учасником на виконання робіт буде залучено вантажний автомобіль Рено Маскот, який орендований відповідно Договору оренди № 04/01/2021 від 04.01.2021 року. Також, у складі пропозиції Приватного підприємства «Рем Буд» надано Договір оренди № 04/01/2021 від 04.01.2021 року (файл – «3. Підтвердження машини.pdf», сторінка 17) вантажного автомобіля Рено Маскот, державний реєстраційний № AC9426BK, у Приватного підприємства «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЖЕ РОСТ».
Пунктом 3.1 Договору оренди № 04/01/2021 від 04.01.2021 року визначено, що факт передачі транспортного засобу засвідчується підписаним сторонами актом передачі транспортного засобу в оренду, що є невід’ємним додатком договору.
Однак, акт передачі транспортного засобу в оренду до Договору оренди № 04/01/2021 від 04.01.2021 року у пропозиції Приватного підприємства «Рем Буд» відсутній.
Надати інформацію та документи, які підтверджують факт передачі Приватним підприємством «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЖЕ РОСТ» вантажного автомобіля Рено Маскот, державний реєстраційний № AC9426BK, в оренду Приватному підприємству «Рем Буд».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-15 16:49:00
На запит від ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) про надання пояснень в рамках моніторингу
На запит від ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 26 груд 2024 00:00р. UA-M-2024-12-26-000023 процедури закупівлі : Поточний ремонт будівлі Пальченського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Вишенька Підгайцівської сільської ради (з облаштуванням найпростішого укриття) за адресою: вул. Перемоги, будинок 9 с Пальче Луцький р-н, Волинська обл. ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-02-005339-a, у відповідь на питання ,повідомляємо наступне: Замовник вважав, надану у складі пропозиції УЧАСНИКА, копію Договору-оренди №04/01/2021 від 04.01.2021 року між ПП «Рем Буд» та ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЖЕ РОСТ», на вантажний автомобіль Рено Маскот, державний реєстраційний № АС9426ВК, що містить підписи сторін, печатку ,технічний паспорт що підписані електронним підписом, документами що підтверджують відповідність УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям. Згідно запиту, додаємо документи що підтверджують фак передачі транспортного засобу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП РЕМ БУД |
1 277 912,81
UAH з ПДВ
|
1 277 912,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП РЕМ БУД #37319887 |
Переможець |
1 277 912,81
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2024 16:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2024 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 15:20
|
img20241226_14320217.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 15:13
|
img20241226_15023128.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 15:13
|
img20241226_14293436.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 15:13
|
img20241226_14302961.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2024 16:05
|
Договір 91.pdf | укладений |
29 жовтня 2024 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо , надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |