Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт будівлі Пальченського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Вишенька Підгайцівської сільської ради (з облаштуванням найпростішого укриття) за адресою: вул. Перемоги, будинок 9 с Пальче Луцький р-н, Волинська обл. ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
1 298 733,00 UAH
UA-2024-10-02-005339-a 2ed0e424585d497cae538713b0bb7e9d
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Сидорчук

+380505169287 osvkb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 45550574
Місцезнаходження: 45602, Україна , Волинська обл., Луцький р-н, село Підгайці , вул.Шкільна будинок 30
Контактна особа: Олена Сидорчук
+380505169287
osvkb@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2024 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2024 00:00
Очікувана вартість: 1 298 733,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 493,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт будівлі Пальченського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Вишенька Підгайцівської сільської ради (з облаштуванням найпростішого укриття) за адресою: вул. Перемоги, будинок 9 с Пальче Луцький р-н, Волинська обл. ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45252, Україна, Волинська область, село Пальче, вулиця Перемоги будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 12:18

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-26-000023 ● 5b0dce557c4f4551833a2f5a7cd99883
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2024 15:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
26.12.2024 № 57-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 26.12.2024 № 57-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-10-02-005339-a від 02.10.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі –інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-01 11:31:24

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Поточний ремонт будівлі Пальченського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Вишенька Підгайцівської сільської ради (з облаштуванням найпростішого укриття) за адресою: вул. Перемоги, будинок 9 с Пальче Луцький р-н, Волинська обл. ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-02-005339-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-06 11:58:11

На запит від ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) про надання пояснень в рамках моніторингу від 26 груд 2024 00:00р. UA-M-2024-12-26-000023 процедури закупівлі

На запит від ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 26 груд 2024 00:00р. UA-M-2024-12-26-000023 процедури закупівлі : Поточний ремонт будівлі Пальченського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Вишенька Підгайцівської сільської ради (з облаштуванням найпростішого укриття) за адресою: вул. Перемоги, будинок 9 с Пальче Луцький р-н, Волинська обл. ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-02-005339-a, у відповідь на питання ,повідомляємо наступне:
1) Обґрунтування розміру бюджетного призначення(витрат),технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ,здійснено на основі розробленої проектно-кошторисної документації, дозвіл на розроблення якої надано Рішенням сесії Підгайцівської сільської ради №37/49 від 05 квітня 2024 року (додається).
2. Інформація щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Розміщено за посиланням : https://pidgayci-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-08-47-20-27-06-2024/

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-10 14:35:55

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт будівлі Пальченського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Вишенька Підгайцівської сільської ради (з облаштуванням найпростішого укриття) за адресою: вул. Перемоги, будинок 9 с Пальче Луцький р-н, Волинська обл. ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-02-005339-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пунктом 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 1 «1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога, що у випадку, якщо Учасник користуватиметься орендованими або залученими будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди та/або надання послуг та/або договору (-ів) оренди/послуг з екіпажем на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми.
У складі пропозиції Приватного підприємства «Рем Буд» надана довідка від 04.10.2024 №8 про наявність машин, механізмів, транспортних засобів (файл – «1. ДОВІДКА машини.pdf»), де у позиції за номером 7 заначено, що учасником на виконання робіт буде залучено вантажний автомобіль Рено Маскот, який орендований відповідно Договору оренди № 04/01/2021 від 04.01.2021 року. Також, у складі пропозиції Приватного підприємства «Рем Буд» надано Договір оренди № 04/01/2021 від 04.01.2021 року (файл – «3. Підтвердження машини.pdf», сторінка 17) вантажного автомобіля Рено Маскот, державний реєстраційний № AC9426BK, у Приватного підприємства «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЖЕ РОСТ».
Пунктом 3.1 Договору оренди № 04/01/2021 від 04.01.2021 року визначено, що факт передачі транспортного засобу засвідчується підписаним сторонами актом передачі транспортного засобу в оренду, що є невід’ємним додатком договору.
Однак, акт передачі транспортного засобу в оренду до Договору оренди № 04/01/2021 від 04.01.2021 року у пропозиції Приватного підприємства «Рем Буд» відсутній.
Надати інформацію та документи, які підтверджують факт передачі Приватним підприємством «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЖЕ РОСТ» вантажного автомобіля Рено Маскот, державний реєстраційний № AC9426BK, в оренду Приватному підприємству «Рем Буд».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-15 16:49:00

На запит від ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) про надання пояснень в рамках моніторингу

На запит від ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 26 груд 2024 00:00р. UA-M-2024-12-26-000023 процедури закупівлі : Поточний ремонт будівлі Пальченського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Вишенька Підгайцівської сільської ради (з облаштуванням найпростішого укриття) за адресою: вул. Перемоги, будинок 9 с Пальче Луцький р-н, Волинська обл. ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-02-005339-a, у відповідь на питання ,повідомляємо наступне: Замовник вважав, надану у складі пропозиції УЧАСНИКА, копію Договору-оренди №04/01/2021 від 04.01.2021 року між ПП «Рем Буд» та ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЖЕ РОСТ», на вантажний автомобіль Рено Маскот, державний реєстраційний № АС9426ВК, що містить підписи сторін, печатку ,технічний паспорт що підписані електронним підписом, документами що підтверджують відповідність УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям. Згідно запиту, додаємо документи що підтверджують фак передачі транспортного засобу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП РЕМ БУД 1 277 912,81
UAH з ПДВ
1 277 912,81
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 жовтня 2024 12:36
Електронний підпис
18 жовтня 2024 12:35
vytiah_pro_nesudymist_vid_2024-10-18.zip
18 жовтня 2024 12:35
Довідка (1)
18 жовтня 2024 12:35
Довідка.zip
16 жовтня 2024 12:43
Електронний підпис
16 жовтня 2024 12:42
Бенефеціар
16 жовтня 2024 12:42
Бенефеціар
16 жовтня 2024 12:42
Копія свідоцтва МАЗ
16 жовтня 2024 12:42
Копія свідоцтва МАЗ
16 жовтня 2024 12:42
Свідоцтво та протокол ОП
16 жовтня 2024 12:42
Свідоцтво та протокол ОП
10 жовтня 2024 16:11
Електронний підпис
10 жовтня 2024 15:54
1. ДОВІДКА машини.pdf
10 жовтня 2024 15:54
1. ДОВІДКА машини.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
10. Лист субпідряд.pdf
10 жовтня 2024 15:54
10. Лист субпідряд.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
12. Договір Ратнів ЗДО.pdf
10 жовтня 2024 15:54
13. Акти КБ2 КБ3.pdf
10 жовтня 2024 15:54
13. Акти КБ2 КБ3.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
14. Лист-відгук.pdf
10 жовтня 2024 15:54
14. Лист-відгук.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
18. Наказ на директора.PDF
10 жовтня 2024 15:54
19. Статут РЕМ БУД.PDF
10 жовтня 2024 15:54
19. Статут РЕМ БУД.PDF.p7s
10 жовтня 2024 15:54
21. Витяг.PDF
10 жовтня 2024 15:54
21. Витяг.PDF.p7s
10 жовтня 2024 15:54
22. Ліцензія.pdf
10 жовтня 2024 15:54
22. Ліцензія.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
31. Акт огляду.pdf
10 жовтня 2024 15:54
31. Акт огляду.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
4. ДОВІДКА мат тех.pdf
10 жовтня 2024 15:54
4. ДОВІДКА мат тех.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
5. Оренда склад.pdf
10 жовтня 2024 15:54
5. Оренда склад.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
6. Довідка працівники.pdf
10 жовтня 2024 15:54
7. Штатний розпис.pdf
10 жовтня 2024 15:54
7. Штатний розпис.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
8.imd
10 жовтня 2024 15:54
8_ДЦ_ДЦ_3.pdf
10 жовтня 2024 15:54
8_ДЦ_ДЦ_3.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
8_ДЦ_ДЦ_4.pdf
10 жовтня 2024 15:54
8_ДЦ_ДЦ_4.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
8_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf
10 жовтня 2024 15:54
8_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
8_ДЦ_ЗВВЛК_06-01-01.pdf
10 жовтня 2024 15:54
8_ДЦ_ЗВВЛК_06-01-01.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
8_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf
10 жовтня 2024 15:54
8_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
8_ДЦ_ЛК1_06-01-01.pdf
10 жовтня 2024 15:54
8_ДЦ_ЛК1_06-01-01.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
8_ДЦ_ПВР.pdf
10 жовтня 2024 15:54
8_ДЦ_ПВР.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
Календарний графік.pdf
10 жовтня 2024 15:54
Календарний графік.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
Розрах адмінвитрат.pdf
10 жовтня 2024 15:54
Розрах адмінвитрат.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
Розрах дані звв.pdf
10 жовтня 2024 15:54
Розрах дані звв.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
Сертифікат ISO 14001.pdf
10 жовтня 2024 15:54
Сертифікат ISO 14001.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
Сертифікат ISO 45001.pdf
10 жовтня 2024 15:54
Сертифікат ISO 45001.pdf.p7s
10 жовтня 2024 15:54
Сертифікат ISO 9001.pdf
10 жовтня 2024 15:54
Сертифікат ISO 9001.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП РЕМ БУД

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП РЕМ БУД
#37319887
Переможець 1 277 912,81
UAH з ПДВ
16 жовтня 2024 16:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2024 16:24

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно вимог до тендерної документації Додатку 1 до Кваліфікаційних критеріїв, просимо надати : 1. Технічний паспорт на транспортний засіб МАЗ 5334 (КС 3577); 2. Документи що підтверджують право власності на, приміщення складу №3, загальною площею 123 кв.м також на приміщення офісу (кабінет), загальною площею 30 кв.м 3.Для підтвердження кваліфікації особи відповідальної за охорону праці , потрібно надати документ(и) встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень , протоколів ,витягів з протоколів комісії з перевірки знань,тощо) чинних на дату оголошення закупівлі.

Документи

16 жовтня 2024 16:36
Довідка НАЗК
16 жовтня 2024 16:36
Електронний підпис
16 жовтня 2024 16:35
img20241016_14320464.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2024 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП РЕМ БУД
#37319887
1 277 912,81
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2024 16:36
Довідка НАЗК
16 жовтня 2024 16:36
Електронний підпис
16 жовтня 2024 16:35
img20241016_14320464.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2024 15:20
img20241226_14320217.pdf зміни до договору
26 грудня 2024 15:13
img20241226_15023128.pdf зміни до договору
26 грудня 2024 15:13
img20241226_14293436.pdf зміни до договору
26 грудня 2024 15:13
img20241226_14302961.pdf зміни до договору
26 грудня 2024 15:13
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2024 16:05
Договір 91.pdf укладений
29 жовтня 2024 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо , надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML