Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вул. Лісна в с. Дубина Львівської області (поточний ремонт)
Очікувана вартість
876 370,80 UAH
UA-2024-10-02-004422-a ● 1b076de056704e27b23556d7b6cac421
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СКОЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04056262 |
Місцезнаходження: | 82600, Україна , Львівська обл., м.Сколе, майдан Незалежності, будинок 1 |
Контактна особа: |
Вікторія Піщальник +380688898490 vita_karpyn@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2024 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 876 370,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 381,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вул. Лісна в с. Дубина Львівської області (поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2024 11:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2024 11:42 |
ТД Лісна.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 04 жовтня 2024 12:03
Дата відповіді: 07 жовтня 2024 11:07
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією ми виявили в ній ряд дискримінаційних та неправомірних вимог, зокрема: ДОДАТОК 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ розділ Інші документи п. 5 Відсутність негативного досвіду співпраці містить наступну вимогу Надати довідку довільної форми, видану Замовником закупівлі не раніше дати оголошення даної закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником.
Вимога щодо надання довідки виданої Замовником закупівлі не раніше дати оголошення даної закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу.
Встановлення Замовником такої вимоги, щодо надання потенційним Учасником довідки довільної форми, виданої Замовником закупівлі, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від Учасника, а напряму від самого Замовника.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть отримати таку довідку від Замовника.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати таку довідку, тобто ще до подання пропозиції та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні Учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи проведення закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Оскільки після отримання такої довідки, яка видана Замовником на ім’я учасника інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Для нас, як для потенційного Учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо надання довідки виданої Замовником закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником, дуже схожа за своєю природою до надання Учасником в своїй тендерній пропозиції Довідки огляду об’єкта, погоджених підписом Замовника, чим деякі Замовники часто зловживають та для отримання інформації про те, які саме учасники будуть приймати участь в процедурі закупівлі вимагають такі довідки в тендерних пропозиціях Учасників, і зазначаємо, що дана вимога була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, необґрунтовані та такими, що обмежують коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушують наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
За таких умов, суб’єкт оскарження вважає, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель.
Звертаємо увагу, що аналогічні вимоги були визнані колегією Антимонопольного комітету України дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону.
У відповідності до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, а саме: Рішення АМКУ №5252-р/пк-пз від 28.07.2022; Рішення АМКУ №3768-р/пк-пз від 23.02.2022, Рішення №12090-р/пк-пз від 03.08.2023, Рішення №8798-р/пк-пз від 15.06.2023, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції довідки огляду об’єкту, а також щодо надання довідки виданої Замовником закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону.
В разі відсутності належного реагування на нашу вимогу ми звернемося зі скаргою до АМКУ, правоохоронних та контролюючих органів, а також надамо розголос даної ситуації у ЗМІ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умови тендерної документації сформовано у відповідності до вимог ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі-Особливості).
Частина 2 ст.22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації. Відповідно до положень ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога про надання довідки про відсутність негативного досвіду співпраці узгоджується з положеннями пп.2 п.45 Особливостей, відповідно до якого Замовник може відхилити тендерну пропозицію у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Водночас, звертаю увагу, що замовник не створює жодних перешкод учасникам в отриманні такої довідки, враховуючи , що стаття 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію) та стаття 19 цього самого закону (запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту) передбачає можливість офіційно запросити від замовника відкритих торгів з особливостями лист-підтвердження про відсутність негативного досвіду співпраці. Таким чином дана вимога не є дискримінаційною та будь-хто бажаючий може звернутися до замовника зі запитом про надання будь-якої інформації на яку замовник зобов’язаний надати відповідь.
Одним із принципів здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, а не конфіденційність. Замовник безумовно дотримується принципів здійснення публічних закупівель, забезпечує рівні умови Учасникам всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель.
Частина 2 ст.22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації. Відповідно до положень ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога про надання довідки про відсутність негативного досвіду співпраці узгоджується з положеннями пп.2 п.45 Особливостей, відповідно до якого Замовник може відхилити тендерну пропозицію у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Водночас, звертаю увагу, що замовник не створює жодних перешкод учасникам в отриманні такої довідки, враховуючи , що стаття 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію) та стаття 19 цього самого закону (запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту) передбачає можливість офіційно запросити від замовника відкритих торгів з особливостями лист-підтвердження про відсутність негативного досвіду співпраці. Таким чином дана вимога не є дискримінаційною та будь-хто бажаючий може звернутися до замовника зі запитом про надання будь-якої інформації на яку замовник зобов’язаний надати відповідь.
Одним із принципів здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, а не конфіденційність. Замовник безумовно дотримується принципів здійснення публічних закупівель, забезпечує рівні умови Учасникам всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
738 807,60
UAH з ПДВ
|
738 807,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Переможець |
738 807,60
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2024 14:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 жовтня 2024 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2024 11:18
|
141-2024.pdf | укладений |
30 жовтня 2024 11:16
|