Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари
Очікувана вартість
14 500,00 UAH
UA-2024-10-01-006219-a b2b783734305472aac8fd11b5c4ba3d6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Храпчинська

+380507850280 julia15252621@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 18 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21431046
Вебсайт: https://cvlyceum18.e-schools.info/
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернвці, вул. Комарова, будинок 26 В
Контактна особа: Юлія Храпчинська
+380507850280
julia15252621@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Файл "Norma" А4 40 мк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Папір ксероксний Maestro A4 80г/м2 500 арк Standart
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
Плівка для ламінування 80 мкм, А4 Axent 2020-A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Папка картонна на зав"язках 40 мкн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Папка картонна швидкозшивач 40 мкн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Папка реєстратор "4Office" А4/70 мм бордовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Папка реєстратор "4Office" А4/70 мм чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Папка реєстратор "4Office" А4/70 мм сірий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

01 жовтня 2024 13:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОЗАЧОК ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА
#3167309186
Переможець 14 500,00
UAH
01 жовтня 2024 13:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
132210 Канцтовари.pdf укладений
01 жовтня 2024 13:15