Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). |
Код ЄДРПОУ: | 13697965 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Верховинна, будинок 69 |
Контактна особа: |
планово економічний відділ 380443650755,380444230750 onkocentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2024 18:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2024 13:05 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2024 13:05 |
Очікувана вартість: | 40 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 203 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до ч.2 ст.546 Цивільного кодексу України та ст.26 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII учасник - переможець процедури закупівлі забезпечує виконання договору про закупівлю шляхом перерахування грошових коштів у гривнях на рахунок Замовника. Термін перерахування коштів – не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Розмір забезпечення – 3% (три) відсотки від суми договору. У разі надання забезпечення (перерахування грошових коштів) учасник - переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору (платіжне доручення тощо). Договір укладається тільки після отримання Замовником платіжного доручення тощо. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Внесення забезпечення виконання договору про закупівлю не припиняє виконання зобов'язань Учасника за договором про закупівлю. Переможець, упродовж трьох днів з дня визначення його переможцем, направляє на електронну пошту Замовнику лист щодо надання реквізитів для перерахування коштів, як забезпечення виконання договору, та протягом чотирьох днів з дня отримання відповіді надає Замовнику на електронну пошту скан – копію платіжного доручення тощо. Не перерахування учасником – переможцем грошових коштів в строк, визначений для укладання договору, є відмовою учасника – переможця від укладання договору і Замовник відхиляє пропозицію такого учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до до відповідного бюджету/ на рахунок замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Замовником за фактично поставлений товар, який зазначений в накладній та відповідає Специфікації, здійснюється шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з дати поставки товару, при наявності коштів на рахунку Замовника та по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У разі затримки надходження коштів, розрахунок за товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником коштів на свій розрахунковий рахунок.Протягом всього періоду затримки (несвоєчасного надходження) коштів до Замовника не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений товар. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2024 18:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2024 18:28 |
Додаток №4 Перелік документів Учасник.docx | |
27 вересня 2024 18:28 |
Оголошення.pdf | |
27 вересня 2024 18:28 |
Додаток №5 Перелік документів Переможець.docx | |
27 вересня 2024 18:28 |
Додаток №3 Форма Тендерна пропозиція.docx | |
27 вересня 2024 18:28 |
ТД – система мамографічна.doc | |
27 вересня 2024 18:28 |
Додаток №2 Проект договору.docx | |
27 вересня 2024 18:28 |
Додаток №1 Технічні якісні характеристики.docx |
27 вересня 2024 18:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 вересня 2024 18:28 |
Додаток №4 Перелік документів Учасник.docx
|
|||
27 вересня 2024 18:28 |
Оголошення.pdf
|
|||
27 вересня 2024 18:28 |
Додаток №5 Перелік документів Переможець.docx
|
|||
27 вересня 2024 18:28 |
Додаток №3 Форма Тендерна пропозиція.docx
|
|||
27 вересня 2024 18:28 |
ТД – система мамографічна.doc
|
|||
27 вересня 2024 18:28 |
Додаток №2 Проект договору.docx
|
|||
27 вересня 2024 18:28 |
Додаток №1 Технічні якісні характеристики.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-01-000018 ● 43c7a4923728447f8291ba47fe3b4c74
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2024 09:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2024 №43-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 01.11.2024 №43-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-09-27-011682-a 27.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-04 10:27:25
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» код ДК 021:2015: 33110000-4 ; (33111650-2 - Мамографічні апарати), НК 024:2023: 37672 Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова – 1 комплект.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-27-011682-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-05 16:19:09
Відповідь на запит
______________ №________________
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО
ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Щодо надання пояснень на запит ДАСУ
в межах проведення моніторингу згідно
ідентифікатора закупівлі UA-2024-09-27-011682-a.
Відповідно до отриманого запиту ДАСУ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.11.2024 №43-З Суми «Про початок моніторингу процедур закупівель» та про надання пояснень отриманого через електронну систему закупівель від 04.11.2024 року, Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» (далі – КНП «КМКОЦ») у строки визначені Законом для надання пояснень/відповідей, повідомляє орган державної аудиторської служби про наступне:
Згідно номеру ID: UA-2024-09-27-011682-a Замовником оголошено Відкриті торги з особливостями на закупівлю за предметом: «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» код ДК 021:2015: 33110000-4 ; (33111650-2 - Мамографічні апарати), НК 024:2023: 37672 Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова – 1 комплект.»
1. По питанню щодо надання пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
В зв’язку з тим, що КНП «КМКОЦ» спеціалізований заклад, який на сьогодні є експертним центром, що проводить друге читання мамограм, проведених в закладах охорони здоров’я з визначеним діагнозом по стандартизованій шкалі BI-RADS від 0 до 2 включно, та в зв’язку зі збільшенням пацієнтів виникла потреба в проведені закупівлі сучасної мамографічної системи експертного рівня. Листом від 28.08.2024 року №061/17-1773 наш центр звернувся до Департаменту охорони здоров’я з проханням про виділення коштів на закупівлю мамографічної системи. Департаментом охорони здоров’я було розглянуто потребу, та виділено кошти для закупівлі.(Довідка додається)
Дана закупівля здійснювалось з метою надання безперебійної медичної допомоги онкологічним хворим, а саме, для проведення профілактики та встановлення діагнозу рак молочної залози на ранній стадії, а також оцінки ефективності проведеного лікування, виконання стереотаксичних біопсій, встановлення хіміотерапевтичних та хірургічних міток.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались Замовником з урахуванням уже існуючого обладнання в відділенні променевої діагностики, консультацій відповідних фахівців щодо наявності необхідних параметрів, функцій та комплектації мамографічної системи експертного рівня для виконання поставлених задач.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. З урахуванням специфіки предмету закупівлі, розрахунок очікуваної вартості визначався як середньоарифметичне значення наявних комерційних пропозицій потенційних учасників з урахуванням відповідності технічним вимогам, які передбачають широкий спектр можливостей мамографічної системи (скан копії комерційних пропозицій додаються).
2. По питанню щодо надання інформації про оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру коштів, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено шляхом розміщення на власному веб-сайті: https://onko.com.ua/images/KMKOC/Derzhavni-zakupivli/04_10_24.pdf
Додається:
Скан- копія листа ДОЗ;
Скан- копія Довідки про зміни плану асигнувань;
Скан - копія обґрунтування доцільності закупівлі;
Скан – копія наданої комерційної пропозиції ТОВ «Медгарант» ;
Скан – копія наданої комерційної пропозиції ТОВ «ТЕХМЕДКОНТРАКТ»;
Скан – копія наданої комерційної пропозиції ТОВ «УМТ+».
Уповноважена особа Ольга КЛИМЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2024 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УМТ+ |
40 682 000,00
UAH з ПДВ
|
40 682 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА" |
40 699 000,00
UAH з ПДВ
|
40 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УМТ+ #38716926 |
Переможець |
40 682 000,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2024 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2024 16:30
|
Додговір 452 від 21.10.2024.pdf | укладений |
21 жовтня 2024 16:30
|