Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зимноводівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04372282 |
Вебсайт: | http://zymnavoda.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 81110, Україна , Львівська обл., Зимна Вода, вул. Шухевича, 83 |
Контактна особа: |
Смалюх Ярина Богданівна +380322952207 zymnovodivskaotg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2024 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 жовтня 2024 14:02 |
Початок аукціону: | 14 жовтня 2024 14:02 |
Очікувана вартість: | 8 787 370,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії з грошовим покриттям (оформленої відповідно до вимог нормативного законодавства, а саме:постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2 пункту 3 цього розділу, відшкодувати на рахунок Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 2 пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/рUA328201720355119054088019753 МФО 820172, одержувач: Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області, код ЄДРПОУ 04372282 єдиним грошовим платежем. Реквізити можуть бути змінені у зв’язку з зміною нормативної бази або реорганізацією, про що буде повідомлено Замовником. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. 2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 43 936,85 грн. (сорок три тисячі дев’ятсот тридцядь шість гривень 85 копійок). 3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: строк, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше 90 календарних днів, з дня розкриття тендерних пропозицій. 3.1. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - 90 календарних днів. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 43936.85 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | - Учасник - переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 2% (два відсотки) від суми договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору: грошова застава. Реквізити для перерахування забезпечення виконання договору: р/р UA328201720355119054088019753, ДКСУ м.Київ МФО 820172, одержувач: Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області, код ЄДРПОУ 04372282. Реквізити можуть бути змінені у зв’язку з зміною нормативної бази або реорганізацією, про що буде повідомлено Замовником. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник надає: - копію платіжного доручення про перерахування не пізніше дати укладення договору суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку. - Учасник окремо подає письмове підтвердження про готовність надання забезпечення договору у вигляді грошової застави у довільній формі. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Акту приймання виконаних підрядних робіт. 4.2.Оплата за виконані роботи здійснюється у 7-ми денний термін з моменту підписання акту приймання виконаних підрядних робіт. 4.3.Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2024 16:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2024 16:01 |
ТД_роботи Калнишевського.docx | |
27 вересня 2024 16:01 |
Додаток _5.doc | |
27 вересня 2024 16:01 |
Додаток 4.xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-21-000055 ● f5dd491b737b4a3ba027ccba2178fb8a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2024 11:08 |
21.11.2024 № 172
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.11.2024 № 172
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2024-09-27-010559-a 27.09.2024 Зимноводівська сільська рада Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-22 13:20:30
запит на пояснення
див.файл
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-25 14:52:06
Щодо запиту
На запит ДАСУ від 22.11.2024 щодо моніторингу ID UA-2024-09-27-010559-a , подаємо наступну інформацію:
- визначення очікуваної вартості предмету закупівлі «Благоустрій населеного пункту в с.Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Калнишевського» проводилась з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та «Настанова з визначення вартості будівництва» (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») та обумовлено проектно-кошторисною документацією щодо предмета закупівлі – «Благоустрій населеного пункту в с.Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Калнишевського», відповідно до рішеннь виконавчого комітету Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області № 186 від 20.06.2024 року «Про затвердження проектно-кошторисної документації по проекту «Благоустрій населеного пункту в с.Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Калнишевського», №121 від 16.04.2024 «Про виготовлення проектно-кошторисної документації по проекту «Благоустрій населеного пункту в с.Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Калнишевського» та експертним звітом №04-04/174 від 18.06.2024, виконаним ТОВ «ВЕСТ БУД ЕКСПЕРТИЗА»;
-посилання на оприлюднення інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-27-010559-a
-посилання на власний веб-сайт на якому оприлюднено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://zvg.gov.ua/news/1725874631/
Скан-копії підтверджуючих документів надаються: 22 аркушах.
Уповноважена особа з питань публічних закупівель
Назар Гнатишин
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-11-25 15:16:45
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2024-11-26 17:10:20
Запит на пояснення
див.файл
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-11-28 12:51:43
Пояснення з власної ініціативи
На запит ДАСУ від 26.11.2024 щодо моніторингу ID UA-2024-09-27-010559-a , подаємо наступну інформацію:
1). У відповідності до пункту 2 Розділу 3 тендерної документації Учасник надав забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії з грошовим покриттям у сумі 43 936,85 грн. ( 42548 ТОВ БК ЗАХІД НЕО БУД p7s.7z - Додаток до листа № 1)
2). У відповідності до Додатку 12 до тендерної документації Учасник - переможець надав копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору у розмірі 2% (два відсотки) від суми договору про закупівлю.
Копія платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору розміщена на сторінці №10 у Додатках до Контракту (Додаток до листа № 2).
Також Учасник окремо подав Гарантійний лист щодо надання забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави (Гарантійний лист про надання забезпечен викон договору.pdf - Додаток до листа № 3)
Посилання на її розміщення:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-27-010559-a
https://www.dzo.com.ua/tenders/24390086
Скан-копії підтверджуючих документів надаються на 4 аркушах.
Додатки № 1,2,3
Уповноважена особа з питань публічних закупівель
Назар Гнатишин
- Пояснення на запитНа запит ДАСУ від 26.11.2024 щодо моніторингу ID UA-2024-09-27-010559-
- Додаток №1
- Додаток №2
- Додаток №3
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-12-24 11:15:14
Пояснення з власної ініціативи
Про надання пояснень
На лист Східного офісу Держаудитслужби № 040431-13/7190-2024 від 16.12.2024 щодо моніторингу ID UA-2024-09-27-010559-a, повідомляємо,
що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 року №922-VІІІ Зимноводівською сільською радою укладено Договір з Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЗО» Договір №0437228213052016-45 «Приєднання до Регламенту авторизованого електронного майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» від 01вересня 2024 року. Відповідно до ч. 4 ст. 12 Закону електронний майданчик повинен забезпечити:
• рівний доступ до організації закупівель;
• підтвердження особи користувача за допомогою кваліфікованого
електронного підпису під час розміщення документів в
електронній системі закупівель;
• автоматичну реєстрацію усіх дій користувачів на Електронному
майданчику у спеціальному журналі подій;
• перевірку достовірності своїх реєстраційних даних, що надаються
під час реєстрації в електронній системі закупівель, українською
та англійською мовами та у разі зміни таких даних;
• можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі
та виконання інших вимог, встановлених Законом України “Про
публічні закупівлі”;
• надсилання повідомлень замовнику та відображення їх у його
кабінеті на Електронному майданчику;
• надання можливості замовнику управляти документами, які були
створені на одному авторизованому/попередньо авторизованому
електронному майданчику, у разі перереєстрації замовника на
іншому авторизованому/попередньо авторизованому
електронному майданчику.
Станом на момент розгляду звернення інформація про наявність висновку Держаудитслужби щодо моніторингу в електронній системі електронного майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» не відображається. Про що надаємо відповідні скріншоти зроблені 23.12.2024 року.
Відповідно до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ІD: UA-2024-09-27-010559-a, інформуємо що Замовником 28.11.2024 року було розміщено в електронній системі закупівель пояснення з власної ініціативи щодо запиту на пояснення від 26.11.2024 Державної аудиторської служби України. Водночас, у вищевказаному поясненні Замовником було допущено технічну помилку та надано помилкове посилання на веб-сайт, щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке стосується іншого предмету закупівлі. Водночас, хочемо зазначити та уточнити, що Замовником було оприлюднено належне обгрунтування з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів згідно пункту 4¹ постанови КМУ № 710, щодо відповідного предмета закупівлі, за посиланням:
https://zvg.gov.ua/news/1728455259/.
Щодо фінансування, повідомляємо що відповідно до ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовником встановлено вимогу у Додатку 4.1 щодо надання Учасником орієнтовного графіку виконання робіт відповідно до видів та етапів виконання робіт та – орієнтовного графіку фінансування робіт відповідно до видів та етапів виконання робіт. Зазначимо, що Учасник надав усі необхідні документи у відповідності до зазначених вимог Тендерної документації в частині складеного плану фінансування та плану виконання будівництва у Додатку. Тендерною документацією не було перебачено обов’язку учасника відображення у плані фінансування та плані виконання поділ за окремими місяцями (листопад / грудень), а лише поділ за видами та етапами будівництва з врахуванням плану фінансування на 2024 та 2025 роки з урахуванням кінцевої дати виконання робіт.
Вважаємо, що учасником було подано належну інформацію щодо графіку фінансування робіт, що відповідає вимогам Тендерної документації.
Відсутність відображеного (в тому числі станом на час написання цього листа) на електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» (яким користується відповідно до договору приєднання замовник) висновку Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-27-010559-a. створює умови за якими як замовник, не можемо підтвердити отримання такого висновку через офіційні засоби комунікації при проведення закупівлі та відповідним чином відреагувати на нього.
Проте, замовником оглянуто висновок через інші електронні майданчики, та вжито заходів щодо недопущення викладених неточностей з зобов’язанням недопущення їх при проведенні інших закупівель.
Уповноважена особа Назар Степанович Гнатишин
- Про надання пояснення
- Договір Держзакупівлі. Онлайн
- Скріншот
- Скріншот
- Скріншот
- Скріншот
- Скріншот
- Скріншот
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушенням пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922. За результатами оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Постанови КМУ № 710 встановлено порушенням пункту 4¹ постанови КМУ № 710. За результатами аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення пункту 84 Постанови КМУ № 668 в частині складеного плану фінансування будівництва на поточний рік за місяцями, та відповідно, не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону № 922.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 жовтня 2024 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне Підприємство "Буд-Бізнес-Ром" |
7 509 563,00
UAH з ПДВ
|
7 509 563,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАРАНТСПЕЦБУД ЛТД" |
7 900 901,57
UAH з ПДВ
|
7 900 901,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» |
8 129 505,20
UAH з ПДВ
|
8 129 505,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне Підприємство "Буд-Бізнес-Ром" #35287204 |
Відхилено |
7 509 563,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2024 12:50
|
|
ТОВ "ГАРАНТСПЕЦБУД ЛТД" #40640296 |
Відхилено |
7 900 901,57
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2024 17:05
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» #40452418 |
Переможець |
8 129 505,20
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2024 14:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2024 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2024 15:55
|
Додаткова угода _ 1.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2024 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2024 15:18
|
Додатки до контракту | укладений |
15 листопада 2024 15:16
|
Підписаний контракт | укладений |
15 листопада 2024 15:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 173-11/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Благоустрій населеного пункту в с.Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Калнишевського | 1 |
8 129 505,20
UAH з ПДВ
|