Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00432426 |
Місцезнаходження: | 76008, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40 |
Контактна особа: |
Жага Ольга Миколаївна +380666552076 gahaolha@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Тендерна документація
20 вересня 2024 09:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-21-000007 ● 1cf55ae87b514fedb95ea937096d6d9a
- Статус: вирішено ● Дата: 04 лютого 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 11:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.10.2024 №69-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 21.10.2024 №69-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-09-20-000553-a 20.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-22 10:50:54
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Консультаційні послуги з впровадження, розгортання, підтримки обслуговування та розробки додаткових облікових систем на основі програмного комплексу BAS "Enterprise Resourсe Planning"» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-20-000553-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
2. Чи враховано Замовником при закупівлі предмету «Консультаційні послуги з впровадження, розгортання, підтримки обслуговування та розробки додаткових облікових систем на основі програмного комплексу BAS "Enterprise Resourсe Planning"» заборону здійснення державних закупівель товарів, послуг, робіт та заборону використання державними підприємствами, установами і організаціями України програмних продуктів, зокрема ''BAS ERP'', яка встановлена рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2024 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеним в дію Указом Президента України від 02 вересня 2024 року № 601/2024?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-24 16:45:08
Відповідь на запит
Відповідь надано у завантаженому файлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-01 11:45:04
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Консультаційні послуги з впровадження, розгортання та розробки додаткових облікових систем та модулів на основі програмного комплексу BAS "Enterprise Resouree Planning"» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-20-000553-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
Відповідно до Звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-09-20-000553-a Замовником укладено договір про надання консультаційних послуг з впровадження, розгортання, підтримки та розробки додаткових облікових систем на основі програмного комплексу BAS "Enterprise Resource Planning" від 18.09.2024 №8/24 з ФОП Равлик Роман Олексійович на суму 80 000,00 грн.
Водночас, відповідно до Звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-09-20-000277-a Замовником укладено договір про надання консультаційних послуг з впровадження, розгортання, підтримки та розробки додаткових облікових систем на основі програмного комплексу BAS "Enterprise Resource Planning" від 18.09.2024 №10/24 з ФОП Равлик Роман Олексійович на суму 99 800,00 грн.
Предмет закупівлі в обох випадках визначено Замовником за ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення.
Загальна сума договорів становить 179800,00грн.
Відповідно до пункту 6 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями.
Водночас, пунктом 10 Особливостей передбачено, що Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
1. Чим керувався Замовник укладаючи договори від 18.09.2024 №8/24 на суму 80 000,00 грн та від 18.09.2024 №10/24 на суму 99 800,00 грн з ФОП Равлик Роман Олексійович без використання електронної системи закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження, а також укладений договір від 18.09.2024 №8/24 з усіма додатками.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-04 14:45:48
Відповідь на запит
Відповідь на запит надано у завантажених файлах.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державній аудиторській службі України Надання інформації про усунення порушення замовником Комунальне підприємство «ЕЛЕКТРОАВТОТРАНС» Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник, КП «ЕАТ»), розглянувши висновок УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 11.11.2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-20-000553-a (далі - Висновок), повідомляє наступне. З метою усунення виявлених порушень, Замовником прийнято рішення про припинення зобов’язання за договором № 8/24 від 18.09.2024 року про надання інформаційно-консультативних послуг, а також вжито всіх необхідних заходів щодо розірвання вищезазначеного договору. Так, 15.11.2024 року КП «ЕАТ» направило ФОП Равлику Роману Олексійовичу супровідний лист разом з двома примірниками додаткової угоди про розірвання договору № 8/24 від 18.09.2024 року за взаємною згодою Сторін. Відповідно до Додаткової Угоди № 1 від 18.11.2024 року, яка підписана сторонами, Договір № 8/24 від 18.09.2024 року про надання інформаційно-консультативних послуг достроково розірвано. На підтвердження вищезазначеного долучаємо лист № 780/76-12/19в від 15.11.2024 та Додаткову Угоду № 1 від 18.11.2024 року до Договору № 8/24 від 18.09.2024 року про надання інформаційно-консультативних послуг. Інформація про припинення зобов’язань за договором № 8/24 від 18.09.2024 року буде оприлюднено на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства. Начальник відділу закупівель, уповноважена особа Жага О. М.
2024-11-18 13:46:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (.) • усунуто
Договір № 8/24 від 18.09.2024 року достроково розірвано
2025-02-04 09:43:15
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Равлик Роман Олексійович #3028021012 |
Переможець |
80 000,00
UAH
|
20 вересня 2024 09:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2024 09:19
|
Додаткова угода | укладений |
20 листопада 2024 09:18
|