Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39561452 |
Місцезнаходження: | 16000, Україна , Чернігівська обл., м. Новгород-Сіверський, вул. Князя Ігоря, будинок 32 А |
Контактна особа: |
Вікторія Приход +0465823979 viktoriaprihod1509@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2024 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 96 623 217,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 966 232,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): електронна гарантія (банківська/ страхова / фінансової установи). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Місцезнаходження Замовника: Україна, 16000, Чернігівська обл., Новгород-Сіверський р-н, місто Новгород-Сіверський, вул. Ігоря князя, будинок 32 А Код ЄДРПОУ: 39561452 МФО: 820172, IBAN №UA358201720355159001000089389 в ДКСУ м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 480000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 (один) % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Місцезнаходження Замовника: Україна, 16000, Чернігівська обл., Новгород-Сіверський р-н, місто Новгород-Сіверський, вул. Ігоря князя, будинок 32 А Код ЄДРПОУ: 39561452 МФО: 820172 IBAN №UA358201720355159001000089389 в ДКСУ м. Київ Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії Договору про закупівлю не менш ніж на один місяць. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем, строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості виконання робіт; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування: місцевий бюджет (Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником виконаних Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за проведення робіт, які є предметом даного Договору. Замовник також може (має право) проводити часткову оплату виконаних за Договором робіт шляхом здійснення проміжних платежів за фактично виконану Виконавцем роботу на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) за умови наявності відповідного бюджетного фінансування та в межах надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника на проведення робіт, які є предметом даного Договору. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2024 16:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2024 16:53 |
Тендерна документація нове будівнгицтво.docx | |
19 вересня 2024 14:51 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
19 вересня 2024 14:51 |
Додаток 5 до тендерної документації.docx | |
19 вересня 2024 14:51 |
Оголошення нове будівництво.docx | |
19 вересня 2024 14:51 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
19 вересня 2024 14:51 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
19 вересня 2024 14:51 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx |
19 вересня 2024 16:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
19 вересня 2024 16:53 |
Тендерна документація нове будівнгицтво.docx
|
||
19 вересня 2024 14:51 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx
|
||
19 вересня 2024 14:51 |
Додаток 5 до тендерної документації.docx
|
||
19 вересня 2024 14:51 |
Оголошення нове будівництво.docx
|
||
19 вересня 2024 14:51 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx
|
||
19 вересня 2024 14:51 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
||
19 вересня 2024 14:51 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-16-000019 ● aa71267348ee4d02a47aa0911c969e8a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2024 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.10.2024 № 55-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2024-09-19-009813-a 19.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-23 17:23:08
Запит щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю: «Нове будівництво протирадіаційного укриття для Новгород-Сіверського ліцею №1 Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області, за адресою: буд.2, вул. Б. Майстренка, м. Новгород-Сіверський Чернігівська область (код за ЄЗС ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель)», очікуваною вартістю 96 623 217,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-19-009813-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, протокол засідання робочої групи тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Тендерна пропозиція ТОВ «БК «ВОЛМАКС» не відповідає вимогам пунку 3 додатку 1 тендерної документації Замовника, відповідно до якої «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний (завершений) договір на виконання робіт, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання будівельних робіт з нового будівництва, (будівництва) об’єктів. Не може вважатись аналогічним договором такий, яким не підтверджуються повністю виконані обов’язки за цим договором. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору), - копія форми КБ-3 на повне виконання робіт або декларації про готовність об’єкта до експлуатації чи сертифікату про готовність об’єкта до експлуатації; - звіт про виконання договору**, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.»
Проте, вартість виконаних робіт відповідно до наданих ТОВ «БК «ВОЛМАКС» у складі тендерної пропозиції довідок про вартість виконаних робіт за формою кб-3 (36836,73240 тис. грн) (за наданим аналогічним державним договором № 44-Б від 08.03.2024, укладеним ТОВ «БК «ВОЛМАКС» з Управлінням капітального будівництва Чернігівської ОДА), не відповідають остаточній сумі договору згідно додаткової угоди № 8 до договору № 44-Б від 08.03.2024 та сумі виконання договору згідно з наданого Управлінням капітального будівництва Чернігівської ОДА листу-відгуку (37880,12096 тис. грн).
Крім того, на виконання вимог щодо усунення виявлених недоліків та невідповідностей надано наказ учасника від 01.10.2024 № 58 про переведення працівника Сітько В.П. з посади виконавець робіт на посаду майстра будівельних та монтажних робіт, проте у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 10.10.2024 № 351, відповідно до якої, досвід роботи на цій посаді складає 0,7 років, що не відповідає інформації з наказу. Також, у вказаній довідці зазначено спеціальності окремих працівників, які не відповідають інформації з наданих дипломів.
Враховуючи викладене, просимо надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником не надано ТОВ «БК «ВОЛМАКС» можливість виправити вищезазначені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-28 16:53:02
На виконання запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 23.10.2024 року відділ освіти, молоді та порту Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області надає пояснення:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені за затвердженою проектно-кошторисною документацією, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» і зазначені в тендерній документації. Передбачено виконання комплексу робіт з нового будівництва протирадіаційного укриття для Новгород-Сіверського ліцею №1.
Найменування, обсяг виконання робіт наведено у Додатку 2 до тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи від 19 вересня 2024 року.
Очікувана вартість закупівлі робіт складає 96623217.00 грн. з ПДВ.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної згідно з вимогами Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та затвердженого Експертного звіту № 3176/23 від 18 грудня 2023 року (Реєстраційний номер EX01:1919-5354-0127-2426) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом: Нове будівництво протирадіаційного укриття для Новгород-Сіверського ліцею №1 Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області, за адресою: буд.2, вул. Б. Майстренка, м. Новгород-Сіверський Чернігівська область (код за ЄЗС ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель).
Додаються скан-копії зведеного кошторисного розрахунку, підсумкова відомість ресурсів, експертний звіт, локальні кошториси.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» https://nsm.osv.org.ua/derzhavni-zakupivli-22-43-39-12-10-2021/
2. Стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасником надано (з урахуванням виправлення невідповідностей) довідку №287 від 10.10.2024, в якій зазначена Інформація про досвід виконання аналогічного договору. Відповідно до цієї інформації (стовпчик 5) ціна договору згідно додаткової угоди №8 від 29.08.2024 становить 37880120,96 грн. з ПДВ. Факт виконання договору підтверджується листом-відгуком УКБ ОДА №01-11/3898 від 26.09.2024, в якому зазначено, що: загальна вартість договору становить 37880,12096 тис. грн., сума виконаних робіт становить 37880,12096 тис. грн. Така ж вартість робіт зазначена у додатку №2 до договору від 08.03.2024 № 44-Б.
Замовник вважає надану учасником інформацію цілком достатньою для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Окремо зазначимо, Замовник не здійснює аналіз/аудит наданих документів в частині наявності чи відсутності внутрішніх помилок /технічних невідповідностей /тощо, за їх повноту і відповідність вимогам законодавства України несуть відповідальність безпосередньо сторони, що їх створювали: УКБ ОДА та ТОВ «БК «ВОЛМАКС».
Таким чином, учасником надана повна інформація для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідно до вимог тендерної документації.
3. Що стосується досвіду роботи працівника Сітько В.П., Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «2.1 Додаток 1-2 Довідка наявн працівник» (довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 23.09.2024 №286), що містить в повному обсязі потрібну (запитувану) інформацію, стосовно досвіду роботи на цій посаді (років) Сітько В.П. (досвід 0.7 років на посаді виконавець робіт), ця інформація цілком відповідала вимозі тендерної документації та не надавалась на виправлення невідповідностей.
Отже, як вказано у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 10.10.2024 № 351 (довідка складена на виправлення невідповідностей) цей досвід (0.7 років) він мав на посаді виконавець робіт, але був переведений на посаду майстра будівельних та монтажних робіт. Враховуючи, що посади виконавця робіт та майстра будівельних та монтажних робіт відносяться до одного коду класифікатора професій 1223.2, ця інформація не може бути розцінена як недостовірна, оскілки вона не є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
4. Щодо зазначення спеціальності окремих працівників, які не відповідають інформації з наданих дипломів.
Умовами тендерної документації не передбачено та не вимагалась, щоб спеціальності працівників збігалися з назвами посад на підприємстві. Крім того, така вимога не передбачена і в КЛАСИФІКАТОРІ ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010. Національний класифікатор України "Класифікатор професій" призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, Федерацією роботодавців України, всіма суб'єктами господарювання під час запису про роботу у трудові книжки працівників. Професійні назви робіт, які наведені у цьому класифікаторі, рекомендовано застосовувати під час утворення нових назв професій та посад у зв'язку з розвитком нових видів економічної діяльності та технологій.
При цьому слід зазначити, що учасником надана повна інформація для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до вимог тендерної документації.
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва.pdf
- ЛК 02-02-01.PDF
- ЛК 02-02-02.PDF
- ЛК 02-02-03.PDF
- ЛК 02-02-04.PDF
- ЛК 02-02-05.PDF
- ЛК 02-02-07.PDF
- ЛК 02-02-08.PDF
- ЛК 02-02-09.PDF
- ЛК 02-02-010.PDF
- ЛК 02-02-0602-01-08.PDF
- ЛК 04-02-01.PDF
- ЛК 04-02-02.PDF
- ЛК 06-01-02.PDF
- ЛК 06-01-0306-01-02.PDF
- ЛК 06-02-01.PDF
- ЛК 06-02-02.PDF
- ЛК 07-01-01.PDF
- ЛК 07-02-01.PDF
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01.pdf
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02.pdf
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03.pdf
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-04.pdf
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-05.pdf
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-07.pdf
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-09.pdf
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-010.pdf
- Локальний кошторис на будівельні роботи №04-01-01.pdf
- Локальний кошторис на будівельні роботи №04-01-02.pdf
- Локальний кошторис на будівельні роботи №04-01-03.pdf
- Локальний кошторис на будівельні роботи №06-01-01.pdf
- Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-06 02-01-08.pdf
- Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-08.pdf
- Підсумкова відомість ресурсів.pdf
- Експертний звіт.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 15:10:27
Запит щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю: «Нове будівництво протирадіаційного укриття для Новгород-Сіверського ліцею №1 Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області, за адресою: буд.2, вул. Б. Майстренка, м. Новгород-Сіверський Чернігівська область (код за ЄЗС ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель)», очікуваною вартістю 96 623 217,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-19-009813-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Які зміни внесено до тендерної документації, оприлюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro о 16:53 год. 19.09.2024 («Тендерна документація нове будівнгицтво.docx»), у порівнянні з попередньою версією тендерної документації («Тендерна документація нове будівнгицтво 09.09.docx»), оприлюдненою 19.09.2024 о 14:51 год.?
2. З яких причин при внесенні змін до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено перелік змін до тендерної документації?
3. Згідно з вимогами підпункту 5 пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачено, що «гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
- вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «ВОЛМАКС» надано банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції № 24-25GR0007 від 02.10.2024 (файл «Guarantee_24-25GR0007.zip»), видану відповідно до Договору про надання гарантії № 24-25GR0007 від 02.10.2024.
Враховуючи викладене, просимо надати пояснення та документальне підтвердження (вказати назву документу тендерної пропозиції), яким чином Замовником підтверджено виконання учасником вимоги підпункту 5 пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника щодо відсутності у договорі, який укладається між гарантом та принципалом, додаткових умов, перелічених у вказаному підпункті тендерної документації Замовника.
4. Відповідно до вимог пункту 5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що «переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії)… «….». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.»
Відповідно до даних електронної системи закупівель, Замовником разом з договором про закупівлю оприлюднено файл «Банківська гарантія.PDF», який містить лист ТОВ «Будівельна компанія «ВОЛМАКС» від 18.10.2024 № 368 про надання банківської гарантії за предметом закупівлі та гарантію № 24-25GR0009, підписану заступником керуючого філією, керівником середнього та роздрібного бізнесу філії АТ «Укрексімбанк» в м. Чернігові, на якого покладено виконання обов’язків керуючого філією АТ «Укрексімбанк» в м. Чернігові Акименко Л.Л.
У зв’язку з викладеним, просимо надати інформацію (та відповідні підтверджуючі документи) чи виконано ТОВ «Будівельна компанія «ВОЛМАКС» вимоги пункту 5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» щодо подання копій банківських документів; документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-01 12:25:31
Відповідь на запит від 29.10.2024 року:
1-2. При введенні інформації та документів у систему Prozorro (далі - Система) (дії уповноваженої особи щодо оголошення процедури закупівлі) спостерігалось повільне та некоректне відображення строк та документів на моніторі робочого місця. Уповноважена особа розпочала роботу з Системою після 14:00, та закінчила оприлюднювати цю процедуру 19 вересня 2024 р. о 16:55:42 (час коли було накладено КЕП та зафіксовано початок процедури). Першим було оприлюднено зміни до річного плану (час підпису: четвер, 19 вересня 2024 р. о 14:33:42) потім із зафіксованого плану Система формувала «оголошення про закупівлю» (час роботи на цьому етапі склав приблизно 3 години (з 14:33:42 по 16:55:42)). Тобто, уповноважена особа працювала 3 години з чернеткою закупівлі (оголошення про закупівлю). В цей час були підвантажені документи:
- Тендерна документація Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.09.2024 14:51
- Тендерна документація нове будівнгицтво.docx завантажено в ЦБД Prozorro: 19.09.2024 16:53
- Оголошення нове будівництво.docx завантажено в ЦБД Prozorro: 19.09.2024 14:51
- Додаток 1 до тендерної документації.docx завантажено в ЦБД Prozorro: 19.09.2024 14:51
- Додаток 4 до тендерної документації.docx завантажено в ЦБД Prozorro: 19.09.2024 14:51
- Додаток 2 до тендерної документації.docx завантажено в ЦБД Prozorro: 19.09.2024 14:51
- Додаток 3 до тендерної документації.docx завантажено в ЦБД Prozorro: 19.09.2024 14:51
- Додаток 5 до тендерної документації.docx завантажено в ЦБД Prozorro: 19.09.2024 14:51
Оскільки Система відображала некоректно інформацію, було дійсно завантажено 2 документи з назвою «Тендерна документація». Перед підписанням КЕП було виявлено технічну помилку в зазначенні електронної адреси viktoriaprihod1509@ukr.net тому у чернетці було оновлено файл «Тендерна документація нове будівництво 09.09.docx» на файл «Тендерна документація нове будівнгицтво.docx» і тільки потім оголошена процедура шляхом накладання КЕП. Після підписання КЕП змінюється статус «Чернетка» на статус «Оголошена закупівля» (у Системі відображається та відображена наступна інформація «Процедура закупівлі оголошена 19.09.2024 16:54») фіксується час початку прийому пропозицій та час початку аукціону.
Таким чином, Замовником не здійснювались зміни, що передбачені положеннями пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями). Замовником не створювались:
- зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, що розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції.
- перелік змін, що вносяться.
За таких обставин у Замовника відсутні підстави щодо розміщення та відображення в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації додатково до їх попередньої редакції, переліку змін.
3. Тендерна документація Замовника дійсно містить інформацію для Учасників, щодо вимог та оформлення забезпечення тендерної пропозиції (електронна гарантія (банківська/ страхова / фінансової установи)), зокрема:
Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
(підпункт 5 пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)
Також зазначимо, тендерна документація не містить вимог, щодо надання документального підтвердження на цей підпункт документації (з цього питання), оскільки ця вимога стосується відносин та документів що складаються між гарантом та принципалом (у даному випадку між банком та Учасником).
У складі пропозиції Учасника міститься архівний файл «Guarantee_24-25GR0007», що містить 3 вкладених файли:
1. Authorisations.pdf (довіреність, банківська ліцензія, витяг з Державного реєстру банків)
2. Guarantee_24-25GR0007.pdf (Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції №24-25GR0007 від 02.10.2024 / перевірена замовником https://czo.gov.ua/verify)
3. Guarantee_24-25GR0007_Validation_Report.pdf (ПРОТОКОЛ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису).
Надана в пропозиції Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції №24-25GR0007 від 02.10.2024 цілком відповідає вимогам тендерної документації. Станом на 02.11.2024 діє Договір про закупівлю від 18.10.2024 №386, що укладено між єдиним учасником та замовником, подальша потреба у електронній гарантії відсутня.
4. При розміщенні у Системі Договору про закупівлю від 18.10.2024 №386, з огляду на принципи здійснення публічних, зокрема відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, було свідомо додано скановану копію банківської гарантії № 24-25GR0009. Учасником - переможцем до укладання договору було надано Замовнику усі документи, визначені у Переліку документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, що зазначений у Додатку 5 до тендерної документації.
Крім того, на Ваше прохання Замовник надає документи, що були надані переможцем процедури закупівлі разом з банківською гарантією.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-31 16:14:09
Запит щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю: «Нове будівництво протирадіаційного укриття для Новгород-Сіверського ліцею №1 Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області, за адресою: буд.2, вул. Б. Майстренка, м. Новгород-Сіверський Чернігівська область (код за ЄЗС ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель)», очікуваною вартістю 96 623 217,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-19-009813-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з вимогами пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу І. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «Важливо! Документи, що надаються для підтвердження наявного обладнання та матеріально-технічної бази, перелічених у довідці, повинні бути розміщені у порядку їх зазначення у довідці. Підтвердження наявності повинно бути надано на всі позиції обладнання та матеріально-технічної бази, що зазначені у довідці.».
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Будівельна компанія «ВОЛМАКС» надано довідку про обладнання, матеріально-технічну базу, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю від 23.09.2024 № 285 в якій, в рядку 77 зазначено про наявність дрилів-шурупокрутів 550 Вт в кількості 3 од., в рядку 78 - дрилів-шурупокрутів акумуляториних CD-18-2. D 10 мм в кількості 3 од, в рядку 82 – перфоратору бочкового Dnipro-M BH-20 в кількості 2 од.
Просимо повідомити якими документами тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «ВОЛМАКС» (із зазначенням назви документу) підтверджено наявність вищепереліченого обладнання.
А також просимо повідомити, якими документами тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «ВОЛМАКС» (із зазначенням назви документу) підтверджено виконання учасником вимоги пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу І. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної документації Замовника, відповідно до якої «*Усе обладнання, засоби вимірювальної техніки, які використовуються під час надання послуг на об’єкті ЗАМОВНИКА, перебувають в справному стані і пройшли періодичну повірку в установленому порядку».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-05 09:37:19
Пояснення на Запит замовнику
За умовами тендерної документації на підтвердження критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник закупівлі надає:
1. за визначеною формою Замовником (за формою Таблиці 1) довідку про обладнання, матеріально-технічну базу, яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю.
Обов’язковою умовою є наявність:
1. Вантажний(ні) автомобіль (лі)
2. Бульдозер(и)
3. Екскаватор(и)
4. Будівельний кран(и)
2. Для підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці (на кожну зазначену одиницю), Учасник повинен надати документи за визначеним переліком, зокрема (звертаємо увагу!)- Інвентарний список основних засобів (форма № ОЗ-9); ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС необоротних активів (основні засоби) станом на 01.10.2024р.
Згідно з пп. 14.1.138 Податкового кодексу України поточний вартісний критерій основних засобів - 20000 грн.
Зазначені у довідці Учасника від 23.09.2024 № 285, у рядку 77 дрилі-шурупокруті 550 Вт в кількості 3 од., у рядку 78 – дрилі - шурупокруті акумуляторні CD-18-2. D 10 мм в кількості 3 од, в рядку 82 – перфоратор бочковий Dnipro-M BH-20 в кількості 2 од. за своєю вартість не відносяться до основних засобів і за умовами тендерної документації підтвердження на їх наявність не вимагається. В свою чергу, звертаємо Вашу увагу, відповідно до умов тендерної документації Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Учасник, крім того, на власний розсуд, в пропозиції надав файл « 1.3 Видаткові накладні на МШП.pdf», де містяться видаткові накладні на малоцінні та швидкозношувані предмети (Малоцінні швидкозношувані предмети (МШП) – це багаторазові матеріальні активи, очікуваний строк використання яких становить менше одного року. Протягом відведеного терміну використання вони зберігають свою початкову фізичну форму, не втрачаючи своїх функціональних якостей), зокрема видаткові накладні: від 06.05.2024 №40006884, 15.08.2024 № 147665. Окремо зазначимо, за інформацією, що знаходиться у вищезазначеному файлі, в Учасника достатньо виробничого інструменту, взаємозамінного інструменту, щоб забезпечити роботу працівників на будівельних об’єктах.
За інформацією стосовно наявності фінансової спроможності в Учасника достатньо ресурсів для закупівлі додаткового інструменту, у разі необхідності.
Вимоги тендерної документації щодо вантажних автомобілів, бульдозерів, екскаваторів, будівельних кранів, наявність яких для Замовника у цій процедурі дійсно є актуальною та необхідною, Учасником виконані та документально підтверджені.
Тендерна документація не містить вимог щодо надання документального підтвердження щодо попередження Учасника, яке зазначено у примітці до кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: «*Усе обладнання, засоби вимірювальної техніки, які використовуються під час надання послуг на об’єкті ЗАМОВНИКА, перебувають в справному стані і пройшли періодичну повірку в установленому порядку». Зазначена примітка нагадує Учаснику про його зону відповідальності з цього питання.
В свою чергу, звертаємо вашу Увагу, що на виконання умов тендерної документації, Учасником надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Для отримання вищезазначеного документу органи Держнаглядохоронпраці здійснюють всебічне обстеження матеріально-технічної бази Учасника, зокрема наявності у справному стані інструментів, обладнання, засоби вимірювальної техніки, тощо та проведення щодо них періодичної повірки.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-11-14 14:57:29
Звернення за роз'ясненням висновку
Згідно з частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Звертаємо вашу Увагу, що відповідно до умов тендерної документації, а саме першого абзацу Додатку 2, Замовником встановлено: «У місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
З огляду на вищезазначене, просимо роз’яснити зміст висновку щодо цього питання, а саме зазначеного у Констатуючої частини інформації за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства: «Згідно з вимогами частини четвертої статті 23 Закону технічні специфікації предмету закупівлі не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного об’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Відповідно до інформації, зазначеної у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації відомість обсягів робіт містить посилання на конкретні марки продукції (зокрема Ceresit, Farbex, KERMI, Rehau та інше). При цьому, тендерна документація Замовника не містить обґрунтування необхідності закупівлі продукції виробників саме цих торгівельних марок, чим порушено вимоги частини четвертої статті 23 Закону.»
Просимо також роз’яснити, чому протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель:
- через електронну систему закупівель не запитувала стосовно цього питання у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі;
- при дослідженні в рамках моніторингу процедури закупівлі не звернула увагу на наведений у технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) запис: «У місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент»».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень
2024-11-14 15:58:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини четвертої статті 23 Закону та вимог пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВОЛМАКС" |
96 204 070,33
UAH з ПДВ
|
96 204 070,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВОЛМАКС" #42740436 |
Переможець |
96 204 070,33
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2024 16:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2024 13:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2025 15:34
|
Додаткова угода №1 від 19.02.2025.PDF | зміни до договору |
19 лютого 2025 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2024 16:48
|
Договір про закупівлю №386 від 18.10.2024.pdf | укладений |
18 жовтня 2024 16:46
|
Додаток 1 Договірна ціна.PDF | укладений |
18 жовтня 2024 16:46
|
Додаток 2 Календарний графік виконання робіт.PDF | укладений |
18 жовтня 2024 16:46
|
Додаток 3 Підсумкова відомість ресурсів.PDF | укладений |
18 жовтня 2024 16:46
|
Додаток 4 План фін. будівництва 24-25.PDF | укладений |
18 жовтня 2024 16:46
|
Додаток 5 План фінансового будівництва на 2024 рік.PDF | укладений |
18 жовтня 2024 16:46
|
Банківська гарантія.PDF | укладений |
18 жовтня 2024 16:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.2 розділу 3 Договору №386 від 18.10.2024 року виклали в новій редакції. Додаток 2 до Договору виклали в новій редакції. Додаток 4 до Договору виклали в новій редакції. Додаток 5 до Договору виклали в новій редакції. Доповнили Договір Додатком 6 "План фінансування на 2025 рік". Розділ 13 Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" виклали в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 386 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |