Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Богдана Хмельницького 148 в с. Богданівка Броварського району Київської області, яка була пошкоджена внаслідок військової агресії рф проти України (коригування)
Очікувана вартість
161 676 284,20 UAH
UA-2024-09-18-013016-a ● fc849637954a4affa25f363a470c35be
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2024 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2024 15:50 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2024 15:50 |
Очікувана вартість: | 161 676 284,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 616 762,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Реквізити для зарахування тендерного забезпечення: 04119, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 Код ЄДРПОУ 21467647, IBAN UA548201720343121001200015180 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 800 000,00 грн. (Вісімсот тисяч гривень 00 коп) Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 800000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору -- банківська гарантія Розмір забезпечення має складати 5 % від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5_% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок, який буде наданий Переможцю під час укладення договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Богдана Хмельницького 148 в с. Богданівка Броварського району Київської області, яка була пошкоджена внаслідок військової агресії рф проти України (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07433, Україна, Київська область, с. Богданівка, вул. Богдана Хмельницького, 148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов договору | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2024 16:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2024 16:50 |
Тендерна документація.pdf | |
20 листопада 2024 16:50 |
Перелік змін 20.11.24.pdf | |
15 листопада 2024 14:01 |
Перелік змін 15.11.24.pdf | |
07 листопада 2024 12:30 |
Перелік змін 07.11.24.pdf | |
30 жовтня 2024 14:26 |
Перелік змін 30.10.24.pdf | |
23 жовтня 2024 12:27 |
Перелік змін 23.10.24.pdf | |
16 жовтня 2024 11:31 |
Перелік змін 16.10.24.pdf | |
09 жовтня 2024 18:16 |
Перелік змін 09.10.24.pdf |
20 листопада 2024 16:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||
20 листопада 2024 16:50 |
Тендерна документація.pdf
|
|||||||||||||||||||||
20 листопада 2024 16:50 |
Перелік змін 20.11.24.pdf
|
|||||||||||||||||||||
15 листопада 2024 14:01 |
Перелік змін 15.11.24.pdf
|
|||||||||||||||||||||
07 листопада 2024 12:30 |
Перелік змін 07.11.24.pdf
|
|||||||||||||||||||||
30 жовтня 2024 14:26 |
Перелік змін 30.10.24.pdf
|
|||||||||||||||||||||
23 жовтня 2024 12:27 |
Перелік змін 23.10.24.pdf
|
|||||||||||||||||||||
16 жовтня 2024 11:31 |
Перелік змін 16.10.24.pdf
|
|||||||||||||||||||||
09 жовтня 2024 18:16 |
Перелік змін 09.10.24.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно механізмів
Дата подання: 27 вересня 2024 13:47
Дата відповіді: 30 вересня 2024 16:08
В відомості ресурсів ТД зазначені механізми, які по факту виконання не будуть використовуватися. Наприклад сімнадцять видів кранів, в тому числі баштові, козлові, мостові та інші; підіймачі, які використовуються при будівництві та ремонті висотних будівель; шість видів котків та інші механізми.
П. 5.9. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»: "При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт.
У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами."
На підставі вищезазначеного пункту, учасник процедури закупівлі може замінити декілька видів аналогічних механізмів на один або видалити непотрібні. Але ж замовник зможе дискваліфікувати учасника за невідповідність ТД. Якщо учасник залишить механізми, які по факту не будуть використовуватися, то в наступному при перевірці контролюючими органами актів виконаних робіт буде виявлено завищення ціни будівництва (ремонту).
То як краще: відповідність ТД та штучне збільшення ціни чи відповідність фактичним витратам та реальна ціна будівництва?
Якщо замовником це не приймається до уваги, то закупівлю можна розглядати як одну з корумпованих схем, розроблених під одного конкретного учасника закупівлі.
Просимо відреагувати на звернення та внести зміни в документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до п.5.1. Настанови з визначення вартості будівництва - Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)
замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін. У складі тендерної документації (Додаток 3 до тендерної документації) зазначено Відомість обсягів робіт та відомість ресурсів відповідно до проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний висновок, з яким можна ознайомитись за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3354571444884342305/optype=6.
Зважаючи на викладене вище, тендерна документація складена чітко у відповідності до норм чинного законодавства.
Відповідно до п.5.1. Настанови з визначення вартості будівництва - Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)
замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін. У складі тендерної документації (Додаток 3 до тендерної документації) зазначено Відомість обсягів робіт та відомість ресурсів відповідно до проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний висновок, з яким можна ознайомитись за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3354571444884342305/optype=6.
Зважаючи на викладене вище, тендерна документація складена чітко у відповідності до норм чинного законодавства.
Технічне завдання
Дата подання: 27 вересня 2024 13:47
Дата відповіді: 30 вересня 2024 16:08
Всі зазначені переліком механізми присутні в проєкті організації будівництва (ПОБ), який є невід'ємною частиною проєкта?
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до п.5.1. Настанови з визначення вартості будівництва - Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)
замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін. У складі тендерної документації (Додаток 3 до тендерної документації) зазначено Відомість обсягів робіт та відомість ресурсів відповідно до проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний висновок, з яким можна ознайомитись за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3354571444884342305/optype=6.
Зважаючи на викладене вище, тендерна документація складена чітко у відповідності до норм чинного законодавства.
Відповідно до п.5.1. Настанови з визначення вартості будівництва - Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)
замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін. У складі тендерної документації (Додаток 3 до тендерної документації) зазначено Відомість обсягів робіт та відомість ресурсів відповідно до проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний висновок, з яким можна ознайомитись за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3354571444884342305/optype=6.
Зважаючи на викладене вище, тендерна документація складена чітко у відповідності до норм чинного законодавства.
Питання щодо інфляції.
Дата подання: 27 вересня 2024 13:49
Дата відповіді: 30 вересня 2024 16:08
В Технічному завданні (Додаток 3 до ТД) замовник вимагає включення додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами із застосуванням розрахункового коефіцієнту інфляції К=1,039. Але цей коефіцієнт не відповідає розрахунковим показникам, виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів та розрахунку №П-145 до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва позитивного експертного звіту на Порталі державної електронної системи у сфері будівництва, посилання на який є наприкінці Додатку 3 до ТД. Що найважливіше набагато збільшує загальну вартість будівництва.
Просимо прибрати показник інфляції К=1,039 та дати можливість учасникам розраховувати додаткові витрати, пов’язані з інфляційними процесами, не завищуючи договірну ціну.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
З метою уникнення порушення статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), технічним завданням для всіх учасників визначено розмір розрахункового коефіцієнту інфляції К=1,039 відповідно до затвердженої, в установленому порядку інвесторської документації, з урахуванням загального терміну будівництва. Вказаний коефіцієнт застосовується до сумарних витрат за договірною ціною, які пов'язані з інфляційними процесами (відповідні графи, згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» Додаток 30). Використовуються кошти на інфляційні витрати у порядку, обумовленому договором підряду.
Вказаний коефіцієнт не є прогнозним, а вже розрахований згідно терміну будівництва, передбаченого проектно-кошторисною документацією на об’єкт закупівлі, яка пройшла обов’язкову експертну перевірку організацією та включена до переліку експертних організацій що відповідає критеріям, установленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.08.2017 року №204 «Деякі питання здійснення експертизи проектної документації на будівництво об’єктів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 18.09.2017 року за № 1140/31008) . За результатами перевірки був наданий позитивний висновок щодо визначення якості проектних рішень, зокрема кошторисної частини проекту будівництва, з урахуванням зазначеного в Технічному завданні коефіцієнту інфляції.
З метою уникнення порушення статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), технічним завданням для всіх учасників визначено розмір розрахункового коефіцієнту інфляції К=1,039 відповідно до затвердженої, в установленому порядку інвесторської документації, з урахуванням загального терміну будівництва. Вказаний коефіцієнт застосовується до сумарних витрат за договірною ціною, які пов'язані з інфляційними процесами (відповідні графи, згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» Додаток 30). Використовуються кошти на інфляційні витрати у порядку, обумовленому договором підряду.
Вказаний коефіцієнт не є прогнозним, а вже розрахований згідно терміну будівництва, передбаченого проектно-кошторисною документацією на об’єкт закупівлі, яка пройшла обов’язкову експертну перевірку організацією та включена до переліку експертних організацій що відповідає критеріям, установленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.08.2017 року №204 «Деякі питання здійснення експертизи проектної документації на будівництво об’єктів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 18.09.2017 року за № 1140/31008) . За результатами перевірки був наданий позитивний висновок щодо визначення якості проектних рішень, зокрема кошторисної частини проекту будівництва, з урахуванням зазначеного в Технічному завданні коефіцієнту інфляції.
Відомість ресурсів
Дата подання: 27 вересня 2024 13:49
Дата відповіді: 30 вересня 2024 16:08
В відомості ресурсів ТД є автомобілі бортові, які передбачені нормами та можуть враховуватись при визначенні вартості ремонту у випадках, якщо проектом організації ремонту у складі титульних тимчасових будівель і споруд передбачено будівництво тимчасових матеріально-технічних складів та майданчиків для збереження матеріалів, виробів і конструкцій, в зв'язку з чим є необхідність у внутрішньо-будівельному транспортуванні матеріальних ресурсів від приоб'єктного складу до об'єктів. Технічним завданням, відповідно і проєктом таких будівель та споруд не передбачено. Так навіщо збільшувати кошторисну вартість та розкрадати бюджетні кошти.
Просимо розглянути можливість коригувати/видалення зайвих механізмів. Якщо це не буде зроблено на стадії торгів, це зроблять контролюючі органи при перевірці актів виконаних робіт зі всіма можливими юридичними, в тому числі кримінальними наслідками як для замовника будівництва так і для підрядника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до п.5.1. Настанови з визначення вартості будівництва - Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)
замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін. У складі тендерної документації (Додаток 3 до тендерної документації) зазначено Відомість обсягів робіт та відомість ресурсів відповідно до проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний висновок, з яким можна ознайомитись за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3354571444884342305/optype=6.
Зважаючи на викладене вище, тендерна документація складена чітко у відповідності до норм чинного законодавства.
Відповідно до п.5.1. Настанови з визначення вартості будівництва - Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)
замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін. У складі тендерної документації (Додаток 3 до тендерної документації) зазначено Відомість обсягів робіт та відомість ресурсів відповідно до проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний висновок, з яким можна ознайомитись за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3354571444884342305/optype=6.
Зважаючи на викладене вище, тендерна документація складена чітко у відповідності до норм чинного законодавства.
Дуже мало змін з дня публікації 18.09.2024 а Паска вже скоро
Дата подання: 08 листопада 2024 16:18
Дата відповіді: 11 листопада 2024 10:57
Просимо,вкотре, внести зміни в документацію. Причина : ні обіцянок, ні пробачень. Все сталося само собою.....
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до п.5.1. Настанови з визначення вартості будівництва - Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)
замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін. У складі тендерної документації (Додаток 3 до тендерної документації) зазначено Відомість обсягів робіт та відомість ресурсів відповідно до проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний висновок, з яким можна ознайомитись за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3354571444884342305/optype=6.
Зважаючи на викладене вище, тендерна документація складена чітко у відповідності до норм чинного законодавства.
Відповідно до п.5.1. Настанови з визначення вартості будівництва - Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)
замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін. У складі тендерної документації (Додаток 3 до тендерної документації) зазначено Відомість обсягів робіт та відомість ресурсів відповідно до проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний висновок, з яким можна ознайомитись за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3354571444884342305/optype=6.
Зважаючи на викладене вище, тендерна документація складена чітко у відповідності до норм чинного законодавства.
Дякую за продовження термінів
Дата подання: 15 листопада 2024 16:56
Дата відповіді: 18 листопада 2024 15:18
Постараюсь встигнути в цей раз
Відповідь: Доброго дня!
Бозя, благослови Саню!
Дата подання: 20 листопада 2024 23:52
Дата відповіді: 21 листопада 2024 15:35
Братік,вибач шо знов не встигли. Дякую за продовження строків. З мене Рогань!!!
Відповідь: Доброго дня!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2024 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ |
153 065 472,77
UAH з ПДВ
|
153 065 472,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
158 632 449,66
UAH з ПДВ
|
158 632 449,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій