Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького ліцею №13 імені Святителя Іоасафа Бєлгородського Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Сорочинська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область
Очікувана вартість
24 822 598,00 UAH
UA-2024-09-16-011706-a 59a3c8727f024394bfd3a0932297f6e2
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фабриченко Антоніна Михайлівна

+380463730479 pril-ugkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26211349
Місцезнаходження: 17500, Україна , Чернігівська обл., ПРИЛУКИ, вул.Незалежності, буд. 82
Контактна особа: Фабриченко Антоніна Михайлівна
+380463730479
pril-ugkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2024 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2024 00:00
Очікувана вартість: 24 822 598,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 124 113,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького ліцею №13 імені Святителя Іоасафа Бєлгородського Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Сорочинська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2025
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 вересня 2024 15:58

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

26 вересня 2024 16:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2024 16:13
Перелік змін від 26.09.2024.doc
26 вересня 2024 16:13
Кваліфікаційний критерій 2 із змінами.odt
26 вересня 2024 16:13
Відомість обсягів робіт ЛК 06-01-02 із змінами.doc
26 вересня 2024 16:13
Кваліфікаційний критерій 1 із змінами.doc
26 вересня 2024 16:13
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-03 із змінами.doc
26 вересня 2024 16:13
Тендерна документація ПРУ із змінами.docx
26 вересня 2024 16:13
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-01 із змінами.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-02.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-04.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-05.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-06.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-07.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-08.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-09.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-010.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-011.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-012.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-013.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 06-01-01.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 06-01-03.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 07-01-01.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість ресурсів.docx
16 вересня 2024 15:58
Проект договору.odt
16 вересня 2024 15:58
Кваліфікаційний критерій 3.dot
16 вересня 2024 15:58
Кваліфікаційний критерій 4.dot
26 вересня 2024 16:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2024 16:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2024 16:13
Перелік змін від 26.09.2024.doc
26 вересня 2024 16:13
Кваліфікаційний критерій 2 із змінами.odt
16 вересня 2024 15:58
Кваліфікаційний критерій 2.dot
26 вересня 2024 16:13
Відомість обсягів робіт ЛК 06-01-02 із змінами.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 06-01-02.doc
26 вересня 2024 16:13
Кваліфікаційний критерій 1 із змінами.doc
16 вересня 2024 15:58
Кваліфікаційний критерій 1.dot
26 вересня 2024 16:13
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-03 із змінами.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-03.doc
26 вересня 2024 16:13
Тендерна документація ПРУ із змінами.docx
16 вересня 2024 15:58
Тендерна документація ПРУ.docx
26 вересня 2024 16:13
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-01 із змінами.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-01.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-02.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-04.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-05.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-06.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-07.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-08.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-09.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-010.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-011.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-012.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 02-01-013.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 06-01-01.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 06-01-03.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість обсягів робіт ЛК 07-01-01.doc
16 вересня 2024 15:58
Відомість ресурсів.docx
16 вересня 2024 15:58
Проект договору.odt
16 вересня 2024 15:58
Кваліфікаційний критерій 3.dot
16 вересня 2024 15:58
Кваліфікаційний критерій 4.dot

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 23 вересня 2024 15:36
Дата відповіді: 26 вересня 2024 16:17
Гарантійний лист (у довільній формі) від учасника про те, що постачальник – не підлягає під санкції або заборону здійснення державних/ публічних закупівель Замовником у них, передбачених згідно п. 10 ч. 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та Рішенням Ради Національної безпеки і оборони України (Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)), які введені в дію Указами Президента України та гарантує, що учасник спрощеної закупівлі не порушував Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 6 грудня 2019 року. № 361-IX . Поясніть будь ласка в довідці зазначено " що учасник спрощеної закупівлі". Чи потрібно цей гарантійний лист в даній закупівлі (процедура закупівлі-відкриті торги з особливостями)? Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Технічну помилку виправлено. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Щодо вимог додаток 1
Дата подання: 23 вересня 2024 16:09
Дата відповіді: 26 вересня 2024 16:19
Вимога щодо працівників робочих спеціальностей: -Начальник дільниці та/або виконавець робіт; -Електрик; -Електрогазозварник; -Бетоняр; -Плиточник; -Маляр; -Муляр. В класифікаторі професій ДК 003:2010 відсутні професії: електрик, плиточник. Просимо Вас змінити назви професій згідно чинного ДК 003:2010.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Назви посад приведено у відповідність до чинного класифікатора професій. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Щодо документів, що підтверджують проходження навчання з питань охорони праці
Дата подання: 23 вересня 2024 16:12
Дата відповіді: 26 вересня 2024 16:22
Типовий тематичний план і програма навчання з питань охорони праці посадових осіб у відповідності до НПАОП 0.00-4.12-05 включає в себе: Тема 1. Законодавство України про охорону праці. Основні положення Закону України «Про охорону праці», «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та взаємозв’язок з іншими Законами України. Законодавство України про працю. Тема 2. Організація роботи з охорони праці. Тема 3. Вибухонебезпека виробництва і вибухозахист. Тема 4. Пожежна безпека. Тема 5. Електробезпека. Тема 6. Гігієна праці. Медичні огляди. Профілактика професійних отруєнь і захворювань. Тема 7. Надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку. Тема 8. Управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій. Тема 9. Безпека праці в галузі. Відповідно до Додатку 2 до п. 3.13 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці є встановлена форма посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, в якому вказується перелік основних нормативно-правових актів, за якими проводилася перевірка знань (а не перелік тем, за якими проводилося навчання). Посвідчення з охорони праці, в яких не відображено основні нормативно-правові акти вважаються невідповідними до Типового положення про проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці і Закону України «Про охорону праці». Просимо вказати вірно НПАОП з охорони праці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Вимогу щодо проходження навчання з питань охорони праці уточнено. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Щодо працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 23 вересня 2024 16:14
Дата відповіді: 26 вересня 2024 16:22
Вкажіть роботи, для виконання яких виконавцю робіт потрібен допуск до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000В.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Вимогу щодо наявності допуску до роботи в електроустановках уточнено. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Щодо наявності обладнання.
Дата подання: 24 вересня 2024 09:24
Дата відповіді: 26 вересня 2024 16:24
Просимо внести зміни в Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», п.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: виключити Мінімальний перелік машин та механізмів, наявність якого має підтвердити учасник, які враховані у інвесторській документації, так як учасник розраховує договірну ціну тендерної пропозиції згідно КНУ Настанови з визначення вартості будівництва, V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), п.5.9 «…. із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Вимогу щодо мінімального переліку машин та механізмів, наявність яких має підтвердити учасник, уточнено. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-10-16-000021 ● 9da9e9ecc9da4abba8eaa53a92a215a6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 жовтня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2024 15:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
15.10.2024 № 55-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ

Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2024-09-16-011706-a 16.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-31 21:31:18

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького ліцею №13 імені Святителя Іоасафа Бєлгородського Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Сорочинська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область» (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель), очікуваною вартістю 24 822 598,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-16-011706-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору підряду від 10.10.2024 № 43, укладеного Замовником з приватним підприємством «МПБП Стимул» (далі – ПП «МПБП Стимул»).
3. Положеннями пункту 5 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачено надання учасником в тендерній пропозиції достовірної інформації «у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру».
Крім того, згідно з пунктом 16 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, учасник в тендерній пропозиції надає копію діючої чинної ліцензії на право провадження господарської діяльності.
Положеннями пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що «Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України».
Згідно з Переліком послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова № 852), ліцензуванню підлягають: монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежогасіння; монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень; монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем протидимного захисту, тощо.
Відомістю обсягів робіт ЛК 02-01-08 тендерної документації Замовника передбачено виконання робіт по встановленню системи протипожежного захисту (монтаж обладнання, пусконалагоджувальні роботи), які відповідно до Постанови № 852, підлягають ліцензуванню.
Учасником ПП «МПБП Стимул» в складі тендерної пропозиції надано ліцензію від 28.02.2014 АЕ № 291687, видану Державною службою України з надзвичайних ситуацій на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: проектування вогнезахисного обробляння на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки; монтаж воріт, дверей, вікон, люків, завіс (екранів), клапанів з нормованою межею вогнестійкості; вогнезахисне просочування (поверхневе) та поверхневе вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання) на об'єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки.
Проте, в даному переліку не зазначено роботи, які передбачені технічним завданням Замовника, а отже, учасник ПП «МПБП Стимул» не має дозволу виконувати роботи по встановленню системи протипожежного захисту.
Слід зазначити, що відповідно до наданої в тендерній пропозиції довідки від 27.09.2024 № 10 «щодо відсутності субпідрядників», при виконанні робіт учасником ПП «МПБП Стимул» субпідрядні організації залучатися не будуть, «всі необхідні роботи будуть виконуватися власними силами організації».
4. На виконання вимог підпункту 2.1 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації Замовника учасником ПП «МПБП Стимул» в тендерній пропозиції надано довідку від 27.09.2024 № 3 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (далі – Довідка № 3), копії наказів про прийняття на роботу, копії дипломів про освіту, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника Бусько Оксани Валеріївни та свідоцтва інженера-проектувальника Бусько Оксани Валеріївни.
Відповідно до Довідки № 3 інженером з проектно-кошторисної роботи є Мохнач Світлана Анатоліївна. Проте, в тендерній пропозиції ПП «МПБП Стимул» кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника Мохнач Світлани Анатоліївни не надано.
Слід зазначити, що Бусько Оксана Валеріївна згідно Довідки № 3 являється начальником проектно-кошторисного відділу та не зазначена як інженер з проектно-кошторисної роботи.
5. Вимогами підпункту 1.1 пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації Замовника передбачено мінімальний перелік машин та механізмів, наявність якого має підтвердити учасник.
Проте, учасником ПП «МПБП Стимул» в тендерній пропозиції не підтверджено наявність трамбівки пневматичної та вібратора поверхневого, які містяться у вищезазначеному переліку.
Також, учасником ПП «МПБП Стимул» в тендерній пропозиці надано довідку від 27.09.2024 № 2 «про основні типи обладнання, будівельні машини та механізми, що передбачається використовувати при виконанні робіт», в якій зазначено під пунктом 47 «Нежитлова будівля, Чернігівська обл. м. Прилуки, вулиця Індустріальна, 8 (759,37 кв.м)».
При цьому, згідно Свідоцтву про право власності на нерухоме майно від 02.02.2011 САЕ № 018662 загальна площа об’єкту, «Нежитлова будівля, Чернігівська обл. м. Прилуки, вулиця Індустріальна, 8» становить 937,5 кв.м, що є невідповідністью.

Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості): «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».

Просимо надати пояснення у зв’язку з чим, Замовником не було включено невідповідності, зазначені в пунктах 3-5 даного запиту, у Вимогу про усунення невідповідностей до 15:18 год. 04.10.2024 або не було відхилено тендерну пропозицію ПП «МПБП Стимул» згідно з вимогами абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-05 16:26:37

Пояснення на запит

На виконання запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 31.10.2024 управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради надає пояснення:
1.Замовник зазначає, що обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості складені на підставі:
- затвердженої проектно-кошторисної документації по об'єкту «Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького ліцею №13 імені Святителя Іоасафа Бєлгородського Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Сорочинська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область», відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) і зазначені в тендерній документації. Найменування, обсяг виконання робіт наведено у Додатку 2 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи. Очікувана вартість закупівлі складає 24 822 598,00 грн. з ПДВ.
-розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, розробленої згідно з вимогами Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»;
-Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації на будівництво за робочим проєктом: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького ліцею №13 імені Святителя Іоасафа Бєлгородського Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Сорочинська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область» від 14.06.2024 №240528-01/А (реєстраційний номер EX01:2248-0765-1200-3543).
Додаються скан-копії зведеного кошторисного розрахунку, підсумкова відомість ресурсів, експертний звіт, локальні кошториси.
Також рішенням виконавчого комітету міської ради від 03.09.2024 №287 «Про зміни бюджетних призначень та виділення коштів бюджету міської територіальної громади» управлінню житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради на даний об'єкт виділено кошти із спеціального фонду бюджету Прилуцької міської територіальної громади (посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщене рішення виконкому додається, а саме https://pryluky.cg.gov.ua/index.php?id=39816&tp=1).
У відповідності до п.п.1 п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективність використання державних коштів» Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі,  його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення оприлюднено на офіційному веб-сайті Прилуцької міської ради за посиланням: https://pryluky.cg.gov.ua/index.php?id=35788&tp=1.

2.Інформуємо, що за укладеним договором підряду від 10.10.2024 №43 між управлінням житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради та ПП «МПБП Стимул» роботи розпочаті та здійснюються за календарним графіком виконання робіт.

3.Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Так, на виконання пункту 18 частини другої статті 22 Закону, у пункті 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю «Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького ліцею №13 імені Святителя Іоасафа Бєлгородського Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Сорочинська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область», передбачено що «Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку відповідно до Додатку 6 з інформацією про повне найменування, місце знаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення)».
Крім того, Додатком 6 до тендерної документації «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців), яких учасник планує залучити до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю» передбачено, що у разі, якщо учасник не буде залучати такого (таких) субпідрядника/співвиконавця, необхідно надати довідку, в якій буде про це зазначено.
Отже, на виконання вимог тендерної документації, Учасник у складі пропозиції надав довідку від 27.09.2024 №3, в якій зазначив, що при виконанні робіт учасник ПП «МПБП Стимул» субпідрядні організації залучатися не будуть.
Це свідчить про те, що всі субпідрядні організації, які будуть залучатися до виконання робіт не будуть складати 20 відсотків від вартості договору.
Слід зазначити, що прямі витрати згідно локального кошторису 02-01-08 «Система протипожежного захисту» у запропонованій тендерній пропозиції ПП «МПБП Стимул» складає 97 313,40 грн. Загальна вартість робіт на системи протипожежного захисту складає 124 579,80 грн. (з урахуванням інших показників та ПДВ), що не перевищує 20 відсотків загальної вартості робіт (складає 0,514% від суми договірної ціни запропонованої учасником).
Таким чином, враховуючи вищезазначені норми права, у ПП «МПБП Стимул» наявні правові підстави залучити субпідрядні організації (організацію) на виконання робіт (згідно складеного та узгодженого календарного графіку), в рамках виконання договірних зобов'язань згідно Договору підряду, які/яка мають/має відповідну ліцензію (дозвіл) на виконання робіт протипожежного призначення.
Отже, Замовник вважає, надані Учасником у складі тендерної пропозиції інформацію та копії ліцензій, дозволів, сертифікатів, декларації відповідності матеріальної технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, цілком достатніми для визначення ПП «МПБМ Стимул» переможцем торгів. Ця інформація цілком відповідала вимозі ТД та не надавалась на виправлення невідповідностей.
Додаються скан-копії ліцензій, дозволів, сертифікатів тощо.

4.Відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачено, що учасник має підтвердити наявність основних інженерно-технічних працівників:
«...інженер з проектно-кошторисної роботи (на підтвердження відповідної кваліфікації надати кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника — інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації...».
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 27.09.2024 №3, в якій зазначено наявність таких працівників:
-Бусько О.В. як начальник проектно-кошторисного відділу, додавши на підтвердження копію наказу про призначення, копію диплома, виданого Полтавським інженерно-будівельним інститутом, та копію кваліфікаційного сертифікату інженера проектувальника;
Мохнач С.А як інженера з проектно-кошторисної роботи, додавши на підтвердження копію наказу про прийняття на роботу, а також копію диплома, виданого Харківським інститутом інженерів міського господарства.
Наявність в Учасника не лише інженера з проектно-кошторисної роботи, а цілого проектно-кошторисного відділу, у тому числі начальника відділу, який має відповідний сертифікат і може виконувати функцію інженера-проектувальника, свідчить про більш кваліфікованого учасника.
Замовник вважає надану учасником інформацію цілком достатньою для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до вимог тендерної документації.
Ця інформація цілком відповідала вимозі ТД та не надавалась на виправлення невідповідностей.

5. Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 «Наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачено мінімальний перелік машин та механізмів, наявність якого має підтвердити учасник.
Наявність трамбівки пневматичної та вібратора поверхневого учасником підтверджено у довідці від 27.09.2024 №2 про основні типи обладнання, будівельні машини та механізми, що передбачається використовувати при виконанні робіт, а саме:
-позиція 13 «Віброплита реверсна» та позиція 29 «Віброплита поступальна». Дане обладнання за своїми технічними характеристиками використовується як трамбівки;
-позиція 33 №Ел. Вібратор», який використовується як вібратор поверхневий.
Крім того, наявність зазначеного обладнання підтверджується копіями накладних, наданими учасником у складі тендерної пропозиції.
Також застосування даного обладнання для будівельних робіт на об'єкті підтверджено підсумковою відомістю ресурсів, наданою Учасником у тендерній пропозиції.
Надано учасником інформація цілком відповідає вимозі тендерної документації та не надавалась на виправлення невідповідностей.
Замовник вважає надану учасником інформацію цілком достатньою для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність матеріально-технічної бази» відповідно до вимог тендерної документації.

Що стосується наявності загаданих у Запиту виробничих приміщень, то їх наявність підтверджена у позиції 47 «Нежитлова будівля, Чернігівська обл., м.Прилуки, вул.Індустріальна, 8 (759,37 кв.м., довідки, наданої учасником.
На підтвердження права власності учасник надав копію Витягу про державну реєстрацію та копію свідоцтва на право власності на нерухоме майно від 02.02.2011 САЕ №018662, в яких зазначено, що нежитлова будівля по вул.Індустріальній, 8 загальною площею 937,5 кв.м. перебуває у приватній спільній власності.
Крім того, у поданих підтвердних документах зазначено, що ПП «МПБП Стимул» володіє 81/100 часткою нежитлової будівлі по вул. Індустріальній, 8, що складає 759,375 кв.м.
Отже, і в цьому розділі надана учасником інформація цілком відповідає вимозі тендерної документації та не надавалась на виправлення невідповідностей.
Замовник вважає надану учасником інформацію цілком достатньою для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність матеріально-технічної бази» відповідно до вимог тендерної документації.

Додаток: на 227 аркушів.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про виконання висновку ДАСУ

2024-11-14 16:25:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 22 листопада 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення абзацу першого та абзацу десятого пункту 28 та вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "МПБП Стимул" 24 278 847,65
UAH з ПДВ
24 278 847,65
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 жовтня 2024 08:44
Електронний підпис
07 жовтня 2024 08:19
Електронний підпис
07 жовтня 2024 08:18
Довідки переможця
03 жовтня 2024 16:06
Електронний підпис
30 вересня 2024 15:05
Електронний підпис
30 вересня 2024 15:04
5. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МПБП Стимул"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "МПБП Стимул"
#30894417
Переможець 24 278 847,65
UAH з ПДВ
04 жовтня 2024 15:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 жовтня 2024 15:18

Вимога про усунення невідповідностей

У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку від 27.09.2024 №5 в пункті 10 якої зазначив, що «Приватне підприємство «МПБП Стимул», яка є учасником процедури закупівлі не має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, тому що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт не передбачає їх наявність (вартість предмета закупівлі не дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)», але під час подання тендерної пропозиції Учасник шляхом самостійного декларування відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, в електронній системі закупівель підтвердив те, що «Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом». Тобто, надано довідка не відповідає інформації, зазначеній під час самостійного декларування у електронній системі закупівель. Оскільки закупівля перевищує 20 мільйонів гривень, Учасник для усунення невідповідностей повинен надати уточнену довідку щодо наявності у нього антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (посилання на вимогу: пункт 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації).

Документи

04 жовтня 2024 15:27
Довідка НАЗК
04 жовтня 2024 15:27
Електронний підпис
04 жовтня 2024 15:26
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2024 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МПБП Стимул"
#30894417
24 278 847,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2024 15:27
Довідка НАЗК
04 жовтня 2024 15:27
Електронний підпис
04 жовтня 2024 15:26
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2024 14:33
Дод.угода 2 ПРУ ліцей 13.PDF зміни до договору
26 грудня 2024 14:32
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2024 17:31
Дод.угода 1.PDF зміни до договору
16 жовтня 2024 17:30
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2024 10:44
Договір.PDF укладений
10 жовтня 2024 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи погодні умови, з метою дотримання технології виконання робіт на об'єкті, частину робіт, виконання яких передбачалося у 2024 році, перенесено на 2025 рік, при цьому кінцевий термін виконання робіт (завершення) на об'єкті залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького ліцею №13 імені Святителя Іоасафа Бєлгородського Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Сорочинська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область 1 робота 24 278 847,65
UAH з ПДВ