Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26211349 |
Місцезнаходження: | 17500, Україна , Чернігівська обл., ПРИЛУКИ, вул.Незалежності, буд. 82 |
Контактна особа: |
Фабриченко Антоніна Михайлівна +380463730479 pril-ugkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2024 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 24 822 598,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 124 113,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-16-000021 ● 9da9e9ecc9da4abba8eaa53a92a215a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2024 15:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.10.2024 № 55-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2024-09-16-011706-a 16.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-31 21:31:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького ліцею №13 імені Святителя Іоасафа Бєлгородського Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Сорочинська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область» (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель), очікуваною вартістю 24 822 598,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-16-011706-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору підряду від 10.10.2024 № 43, укладеного Замовником з приватним підприємством «МПБП Стимул» (далі – ПП «МПБП Стимул»).
3. Положеннями пункту 5 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачено надання учасником в тендерній пропозиції достовірної інформації «у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру».
Крім того, згідно з пунктом 16 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, учасник в тендерній пропозиції надає копію діючої чинної ліцензії на право провадження господарської діяльності.
Положеннями пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що «Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України».
Згідно з Переліком послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова № 852), ліцензуванню підлягають: монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежогасіння; монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень; монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем протидимного захисту, тощо.
Відомістю обсягів робіт ЛК 02-01-08 тендерної документації Замовника передбачено виконання робіт по встановленню системи протипожежного захисту (монтаж обладнання, пусконалагоджувальні роботи), які відповідно до Постанови № 852, підлягають ліцензуванню.
Учасником ПП «МПБП Стимул» в складі тендерної пропозиції надано ліцензію від 28.02.2014 АЕ № 291687, видану Державною службою України з надзвичайних ситуацій на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: проектування вогнезахисного обробляння на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки; монтаж воріт, дверей, вікон, люків, завіс (екранів), клапанів з нормованою межею вогнестійкості; вогнезахисне просочування (поверхневе) та поверхневе вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання) на об'єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки.
Проте, в даному переліку не зазначено роботи, які передбачені технічним завданням Замовника, а отже, учасник ПП «МПБП Стимул» не має дозволу виконувати роботи по встановленню системи протипожежного захисту.
Слід зазначити, що відповідно до наданої в тендерній пропозиції довідки від 27.09.2024 № 10 «щодо відсутності субпідрядників», при виконанні робіт учасником ПП «МПБП Стимул» субпідрядні організації залучатися не будуть, «всі необхідні роботи будуть виконуватися власними силами організації».
4. На виконання вимог підпункту 2.1 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації Замовника учасником ПП «МПБП Стимул» в тендерній пропозиції надано довідку від 27.09.2024 № 3 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (далі – Довідка № 3), копії наказів про прийняття на роботу, копії дипломів про освіту, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника Бусько Оксани Валеріївни та свідоцтва інженера-проектувальника Бусько Оксани Валеріївни.
Відповідно до Довідки № 3 інженером з проектно-кошторисної роботи є Мохнач Світлана Анатоліївна. Проте, в тендерній пропозиції ПП «МПБП Стимул» кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника Мохнач Світлани Анатоліївни не надано.
Слід зазначити, що Бусько Оксана Валеріївна згідно Довідки № 3 являється начальником проектно-кошторисного відділу та не зазначена як інженер з проектно-кошторисної роботи.
5. Вимогами підпункту 1.1 пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації Замовника передбачено мінімальний перелік машин та механізмів, наявність якого має підтвердити учасник.
Проте, учасником ПП «МПБП Стимул» в тендерній пропозиції не підтверджено наявність трамбівки пневматичної та вібратора поверхневого, які містяться у вищезазначеному переліку.
Також, учасником ПП «МПБП Стимул» в тендерній пропозиці надано довідку від 27.09.2024 № 2 «про основні типи обладнання, будівельні машини та механізми, що передбачається використовувати при виконанні робіт», в якій зазначено під пунктом 47 «Нежитлова будівля, Чернігівська обл. м. Прилуки, вулиця Індустріальна, 8 (759,37 кв.м)».
При цьому, згідно Свідоцтву про право власності на нерухоме майно від 02.02.2011 САЕ № 018662 загальна площа об’єкту, «Нежитлова будівля, Чернігівська обл. м. Прилуки, вулиця Індустріальна, 8» становить 937,5 кв.м, що є невідповідністью.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості): «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Просимо надати пояснення у зв’язку з чим, Замовником не було включено невідповідності, зазначені в пунктах 3-5 даного запиту, у Вимогу про усунення невідповідностей до 15:18 год. 04.10.2024 або не було відхилено тендерну пропозицію ПП «МПБП Стимул» згідно з вимогами абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-05 16:26:37
Пояснення на запит
На виконання запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 31.10.2024 управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради надає пояснення:
1.Замовник зазначає, що обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості складені на підставі:
- затвердженої проектно-кошторисної документації по об'єкту «Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького ліцею №13 імені Святителя Іоасафа Бєлгородського Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Сорочинська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область», відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) і зазначені в тендерній документації. Найменування, обсяг виконання робіт наведено у Додатку 2 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи. Очікувана вартість закупівлі складає 24 822 598,00 грн. з ПДВ.
-розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, розробленої згідно з вимогами Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»;
-Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації на будівництво за робочим проєктом: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького ліцею №13 імені Святителя Іоасафа Бєлгородського Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Сорочинська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область» від 14.06.2024 №240528-01/А (реєстраційний номер EX01:2248-0765-1200-3543).
Додаються скан-копії зведеного кошторисного розрахунку, підсумкова відомість ресурсів, експертний звіт, локальні кошториси.
Також рішенням виконавчого комітету міської ради від 03.09.2024 №287 «Про зміни бюджетних призначень та виділення коштів бюджету міської територіальної громади» управлінню житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради на даний об'єкт виділено кошти із спеціального фонду бюджету Прилуцької міської територіальної громади (посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщене рішення виконкому додається, а саме https://pryluky.cg.gov.ua/index.php?id=39816&tp=1).
У відповідності до п.п.1 п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективність використання державних коштів» Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення оприлюднено на офіційному веб-сайті Прилуцької міської ради за посиланням: https://pryluky.cg.gov.ua/index.php?id=35788&tp=1.
2.Інформуємо, що за укладеним договором підряду від 10.10.2024 №43 між управлінням житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради та ПП «МПБП Стимул» роботи розпочаті та здійснюються за календарним графіком виконання робіт.
3.Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Так, на виконання пункту 18 частини другої статті 22 Закону, у пункті 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю «Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького ліцею №13 імені Святителя Іоасафа Бєлгородського Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Сорочинська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область», передбачено що «Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку відповідно до Додатку 6 з інформацією про повне найменування, місце знаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення)».
Крім того, Додатком 6 до тендерної документації «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців), яких учасник планує залучити до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю» передбачено, що у разі, якщо учасник не буде залучати такого (таких) субпідрядника/співвиконавця, необхідно надати довідку, в якій буде про це зазначено.
Отже, на виконання вимог тендерної документації, Учасник у складі пропозиції надав довідку від 27.09.2024 №3, в якій зазначив, що при виконанні робіт учасник ПП «МПБП Стимул» субпідрядні організації залучатися не будуть.
Це свідчить про те, що всі субпідрядні організації, які будуть залучатися до виконання робіт не будуть складати 20 відсотків від вартості договору.
Слід зазначити, що прямі витрати згідно локального кошторису 02-01-08 «Система протипожежного захисту» у запропонованій тендерній пропозиції ПП «МПБП Стимул» складає 97 313,40 грн. Загальна вартість робіт на системи протипожежного захисту складає 124 579,80 грн. (з урахуванням інших показників та ПДВ), що не перевищує 20 відсотків загальної вартості робіт (складає 0,514% від суми договірної ціни запропонованої учасником).
Таким чином, враховуючи вищезазначені норми права, у ПП «МПБП Стимул» наявні правові підстави залучити субпідрядні організації (організацію) на виконання робіт (згідно складеного та узгодженого календарного графіку), в рамках виконання договірних зобов'язань згідно Договору підряду, які/яка мають/має відповідну ліцензію (дозвіл) на виконання робіт протипожежного призначення.
Отже, Замовник вважає, надані Учасником у складі тендерної пропозиції інформацію та копії ліцензій, дозволів, сертифікатів, декларації відповідності матеріальної технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, цілком достатніми для визначення ПП «МПБМ Стимул» переможцем торгів. Ця інформація цілком відповідала вимозі ТД та не надавалась на виправлення невідповідностей.
Додаються скан-копії ліцензій, дозволів, сертифікатів тощо.
4.Відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачено, що учасник має підтвердити наявність основних інженерно-технічних працівників:
«...інженер з проектно-кошторисної роботи (на підтвердження відповідної кваліфікації надати кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника — інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації...».
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 27.09.2024 №3, в якій зазначено наявність таких працівників:
-Бусько О.В. як начальник проектно-кошторисного відділу, додавши на підтвердження копію наказу про призначення, копію диплома, виданого Полтавським інженерно-будівельним інститутом, та копію кваліфікаційного сертифікату інженера проектувальника;
Мохнач С.А як інженера з проектно-кошторисної роботи, додавши на підтвердження копію наказу про прийняття на роботу, а також копію диплома, виданого Харківським інститутом інженерів міського господарства.
Наявність в Учасника не лише інженера з проектно-кошторисної роботи, а цілого проектно-кошторисного відділу, у тому числі начальника відділу, який має відповідний сертифікат і може виконувати функцію інженера-проектувальника, свідчить про більш кваліфікованого учасника.
Замовник вважає надану учасником інформацію цілком достатньою для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до вимог тендерної документації.
Ця інформація цілком відповідала вимозі ТД та не надавалась на виправлення невідповідностей.
5. Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 «Наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачено мінімальний перелік машин та механізмів, наявність якого має підтвердити учасник.
Наявність трамбівки пневматичної та вібратора поверхневого учасником підтверджено у довідці від 27.09.2024 №2 про основні типи обладнання, будівельні машини та механізми, що передбачається використовувати при виконанні робіт, а саме:
-позиція 13 «Віброплита реверсна» та позиція 29 «Віброплита поступальна». Дане обладнання за своїми технічними характеристиками використовується як трамбівки;
-позиція 33 №Ел. Вібратор», який використовується як вібратор поверхневий.
Крім того, наявність зазначеного обладнання підтверджується копіями накладних, наданими учасником у складі тендерної пропозиції.
Також застосування даного обладнання для будівельних робіт на об'єкті підтверджено підсумковою відомістю ресурсів, наданою Учасником у тендерній пропозиції.
Надано учасником інформація цілком відповідає вимозі тендерної документації та не надавалась на виправлення невідповідностей.
Замовник вважає надану учасником інформацію цілком достатньою для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність матеріально-технічної бази» відповідно до вимог тендерної документації.
Що стосується наявності загаданих у Запиту виробничих приміщень, то їх наявність підтверджена у позиції 47 «Нежитлова будівля, Чернігівська обл., м.Прилуки, вул.Індустріальна, 8 (759,37 кв.м., довідки, наданої учасником.
На підтвердження права власності учасник надав копію Витягу про державну реєстрацію та копію свідоцтва на право власності на нерухоме майно від 02.02.2011 САЕ №018662, в яких зазначено, що нежитлова будівля по вул.Індустріальній, 8 загальною площею 937,5 кв.м. перебуває у приватній спільній власності.
Крім того, у поданих підтвердних документах зазначено, що ПП «МПБП Стимул» володіє 81/100 часткою нежитлової будівлі по вул. Індустріальній, 8, що складає 759,375 кв.м.
Отже, і в цьому розділі надана учасником інформація цілком відповідає вимозі тендерної документації та не надавалась на виправлення невідповідностей.
Замовник вважає надану учасником інформацію цілком достатньою для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність матеріально-технічної бази» відповідно до вимог тендерної документації.
Додаток: на 227 аркушів.
- Ліцензія і декларації. Кваліфікаційний сертифікат.pdf
- Підсумкова ВР.PDF
- ЛК 07-01-01.PDF
- ЛК 06-01-03.PDF
- ЛК 06-01-02.PDF
- ЛК 06-01-01.PDF
- ЛК 02-01-013.PDF
- ЛК 02-01-012.PDF
- ЛК 02-01-011.PDF
- ЛК 02-01-010.PDF
- ЛК 02-01-09.PDF
- ЛК 02-01-08.PDF
- ЛК 02-01-07.PDF
- ЛК 02-01-06.PDF
- ЛК 02-01-05.PDF
- ЛК 02-01-04.PDF
- ЛК 02-01-03.PDF
- ЛК 02-01-02.PDF
- ЛК 02-01-01.PDF
- Зведений кошторис.PDF
- Експертний звіт.PDF
- Пояснення.PDF
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про виконання висновку ДАСУ
2024-11-14 16:25:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення абзацу першого та абзацу десятого пункту 28 та вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "МПБП Стимул" |
24 278 847,65
UAH з ПДВ
|
24 278 847,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "МПБП Стимул" #30894417 |
Переможець |
24 278 847,65
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2024 15:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 жовтня 2024 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 14:33
|
Дод.угода 2 ПРУ ліцей 13.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2024 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2024 17:31
|
Дод.угода 1.PDF | зміни до договору |
16 жовтня 2024 17:30
|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2024 10:44
|
Договір.PDF | укладений |
10 жовтня 2024 10:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи погодні умови, з метою дотримання технології виконання робіт на об'єкті, частину робіт, виконання яких передбачалося у 2024 році, перенесено на 2025 рік, при цьому кінцевий термін виконання робіт (завершення) на об'єкті залишається без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького ліцею №13 імені Святителя Іоасафа Бєлгородського Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Сорочинська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область | 1 | робота |
24 278 847,65
UAH з ПДВ
|