Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | військова частина А1277 |
Код ЄДРПОУ: | 09926880 |
Місцезнаходження: | Україна , Львівська обл., місто Львів, |
Контактна особа: |
Гуральський Сергій Степанович +380973859211 procurement.1277@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2024 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2024 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2024 11:41 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2024 11:41 |
Очікувана вартість: | 4 923 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 615,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2024 12:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2024 12:11 |
Оновлено Тендерна документація_20.09.2024_3.0.docx | |
20 вересня 2024 12:11 |
Оновлено Додаток 6 до ТД_Договір_3.0.doc | |
20 вересня 2024 12:11 |
Оновлено Додатки 1-5_7 до ТД_3.0.docx | |
16 вересня 2024 14:41 |
Тендерна документація_16.09.2024.docx | |
16 вересня 2024 14:41 |
Додаток 6 до ТД_Договір_2.0.doc | |
16 вересня 2024 14:41 |
Додатки 1-5_7 до ТД_2.1.docx |
20 вересня 2024 12:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 вересня 2024 12:11 |
Оновлено Тендерна документація_20.09.2024_3.0.docx
|
|||
20 вересня 2024 12:11 |
Оновлено Додаток 6 до ТД_Договір_3.0.doc
|
|||
20 вересня 2024 12:11 |
Оновлено Додатки 1-5_7 до ТД_3.0.docx
|
|||
16 вересня 2024 14:41 |
Тендерна документація_16.09.2024.docx
|
|||
16 вересня 2024 14:41 |
Додаток 6 до ТД_Договір_2.0.doc
|
|||
16 вересня 2024 14:41 |
Додатки 1-5_7 до ТД_2.1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-15-000052 ● 13334c19eb5e4bf48b49f4dee2be4024
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 жовтня 2024 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.10.2024 № 227
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.10.2024 № 227.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 16. UA-2024-09-16-009175-a, 16.09.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-18 15:23:18
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-09-16-009175-a, яка проводилась Військовою частиною А1277 (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-23 15:08:21
Пояснення
Відповідно до рапорту начальника логістики військової частини А1277 були встановлені технічні вимоги та очікувана вартість автомобілів.
Відповідно до рішення виконавчого комітету від 12.03.2024 №389 "Про внесення змін до розподілу коштів бюджету розвитку Львівської міської територіальної громади на 2024 рік" військова частина А1277 отримала кошти (субвенцію) на придбання автомобілів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Для недопущення в подальшому порушень вимог законодавства будуть проведені додаткові заняття із відповідальними особами
2024-11-13 12:59:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2024 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЬФА АВАНГАРД |
4 225 392,00
UAH з ПДВ
|
4 225 392,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
4 788 000,00
UAH з ПДВ
|
4 788 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТЗОВ "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР "ДІАМАНТ" |
4 922 700,00
UAH з ПДВ
|
4 922 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЬФА АВАНГАРД #42477502 |
Відхилено |
4 225 392,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2024 15:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
4 788 000,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2024 11:22
|
ТЗОВ "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР "ДІАМАНТ" #32764382 |
Переможець |
4 922 700,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2024 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2024 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2024 15:17
|
Договір 44_10_10 | укладений |
10 жовтня 2024 14:59
|