Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт харчоблоку Таращанського академічного ліцею «Успіх» Таращанської міської ради Київської області по вул. Володимира Великого, 32-А в м. Тараща Білоцерківського району Київської області»
Очікувана вартість
11 435 425,00 UAH
UA-2024-09-05-004217-a ● 87e50f1121c34173b60dc2ccc13d661f
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Таращанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44035446 |
Місцезнаходження: | 09501, Україна , Київська обл., Таращанський р-н, місто Тараща, вул.Шевченка, будинок 16 |
Контактна особа: |
Яна Фещенко +380456653360, +380966899095 vo_tar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2024 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2024 00:01 |
Очікувана вартість: | 11 435 425,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 177,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням УЕП/КЕП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 57100 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до умов тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів державного та місцевого бюджету згідно Постанови КМУ «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти» від 16 лютого 2022 р. № 120 (зі змінами), Розпорядження КМУ «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році» від 13 серпня 2024 р. № 763-р.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт харчоблоку Таращанського академічного ліцею «Успіх» Таращанської міської ради Київської області по вул. Володимира Великого, 32-А в м. Тараща Білоцерківського району Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2024 09:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2024 09:17 |
перелік змін_23.09.docx | |
23 вересня 2024 09:17 |
перелік змін_23.09.docx | |
23 вересня 2024 09:17 |
ТД_зі змінами_23.09.docx | |
23 вересня 2024 09:17 |
ТД_зі змінами_23.09.docx | |
23 вересня 2024 09:17 |
Додатки до ТД_зі змінами_23.09.doc | |
23 вересня 2024 09:17 |
Додатки до ТД_зі змінами_23.09.doc | |
19 вересня 2024 16:33 |
перелік змін_19.09.docx | |
19 вересня 2024 16:33 |
перелік змін_19.09.docx | |
19 вересня 2024 16:33 |
Додатки до ТД_зі змінами_19.09.doc | |
19 вересня 2024 16:33 |
Додатки до ТД_зі змінами_19.09.doc | |
19 вересня 2024 16:33 |
ТД_зі змінами_19.09.docx | |
19 вересня 2024 16:33 |
ТД_зі змінами_19.09.docx | |
06 вересня 2024 11:50 |
Відомість ресурсів.docx | |
06 вересня 2024 11:50 |
ТД_зі змінами.docx | |
06 вересня 2024 11:50 |
ТД_зі змінами.docx | |
06 вересня 2024 11:50 |
перелік змін.docx | |
06 вересня 2024 11:50 |
перелік змін.docx | |
06 вересня 2024 11:50 |
Додатки до ТД_зі змінами.doc | |
06 вересня 2024 11:50 |
Додатки до ТД_зі змінами.doc | |
05 вересня 2024 11:37 |
Додатки до ТД.doc | |
05 вересня 2024 11:37 |
Додатки до ТД.doc | |
05 вересня 2024 11:37 |
ТД.docx | |
05 вересня 2024 11:37 |
ТД.docx | |
05 вересня 2024 11:37 |
Відомість робіт.xls | |
05 вересня 2024 11:37 |
Відомість робіт.xls | |
05 вересня 2024 11:37 |
Відомість ресурсів.docx |
23 вересня 2024 09:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
23 вересня 2024 09:17 |
перелік змін_23.09.docx
|
||||||||||||
23 вересня 2024 09:17 |
перелік змін_23.09.docx
|
||||||||||||
23 вересня 2024 09:17 |
ТД_зі змінами_23.09.docx
|
||||||||||||
23 вересня 2024 09:17 |
ТД_зі змінами_23.09.docx
|
||||||||||||
23 вересня 2024 09:17 |
Додатки до ТД_зі змінами_23.09.doc
|
||||||||||||
23 вересня 2024 09:17 |
Додатки до ТД_зі змінами_23.09.doc
|
||||||||||||
19 вересня 2024 16:33 |
перелік змін_19.09.docx
|
||||||||||||
19 вересня 2024 16:33 |
перелік змін_19.09.docx
|
||||||||||||
19 вересня 2024 16:33 |
Додатки до ТД_зі змінами_19.09.doc
|
||||||||||||
19 вересня 2024 16:33 |
Додатки до ТД_зі змінами_19.09.doc
|
||||||||||||
19 вересня 2024 16:33 |
ТД_зі змінами_19.09.docx
|
||||||||||||
19 вересня 2024 16:33 |
ТД_зі змінами_19.09.docx
|
||||||||||||
06 вересня 2024 11:50 |
Відомість ресурсів.docx
|
||||||||||||
06 вересня 2024 11:50 |
ТД_зі змінами.docx
|
||||||||||||
06 вересня 2024 11:50 |
ТД_зі змінами.docx
|
||||||||||||
06 вересня 2024 11:50 |
перелік змін.docx
|
||||||||||||
06 вересня 2024 11:50 |
перелік змін.docx
|
||||||||||||
06 вересня 2024 11:50 |
Додатки до ТД_зі змінами.doc
|
||||||||||||
06 вересня 2024 11:50 |
Додатки до ТД_зі змінами.doc
|
||||||||||||
05 вересня 2024 11:37 |
Додатки до ТД.doc
|
||||||||||||
05 вересня 2024 11:37 |
Додатки до ТД.doc
|
||||||||||||
05 вересня 2024 11:37 |
ТД.docx
|
||||||||||||
05 вересня 2024 11:37 |
ТД.docx
|
||||||||||||
05 вересня 2024 11:37 |
Відомість робіт.xls
|
||||||||||||
05 вересня 2024 11:37 |
Відомість робіт.xls
|
||||||||||||
05 вересня 2024 11:37 |
Відомість ресурсів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікаційні сертифікати відповідних працівників
Дата подання: 05 вересня 2024 14:26
Дата відповіді: 06 вересня 2024 12:01
Добрий день! Відповідно до умов тендерної документації щодо підтвердження наявності працівників встановлено наступну вимогу: "До переліку працівників повинні включатися: робітники-будівельники, робітники-монтажники, пусконалагоджувальний персонал, робітники, зайняті керуванням та обслуговуванням машин. На підтвердження інформації щодо кваліфікації працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії зазначених у довідці чинних (не призупинених, не анульованих, тощо) кваліфікаційних сертифікатів відповідних працівників". Надайте будь ласка роз'яснення які саме кваліфікаційні сертифікати ви вимагаєте, тому що, відповідно до норм чинного законодавства України для підтвердження кваліфікації робітників-будівельників, робітників-монтажників, пусконалагоджувального персоналу, робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин не передбачена наявність кваліфікаційних сертифікатів. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Зміни внесено
Звернення
Дата подання: 10 вересня 2024 11:05
Дата відповіді: 10 вересня 2024 11:45
Просимо за можливістю надати модель кошториса
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником в складі Тендерної документації надано всі необхідні документи для визначення Учасником суми тендерної пропозиції відповідно до абз. 3 п. 5.1. Розділу V "Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві", а саме: "Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником."
ТЗ
Дата подання: 16 вересня 2024 16:43
Дата відповіді: 17 вересня 2024 16:21
Під час ознайомлення з технічним завданням виявлено, що в технічному завданні окремою позицією є навантаження сміття екскаватором а у відомості ресурсів зазнечено декілька видів навантажувачів, які передбачені нормами на демонтажні роботи для навантаження сміття. Тобто відбувається задвоєння механізмів для навантаження сміття. Отож, якщо учасник торгів залишить в нормах на демонтажні роботи ці навантажувачі тільки для того щоб його пропозиція відповідала вимогам технічної частини (відомість ресурсів) це може бути розцінене контролюючими органами як посягання на розкрадання коштів з відповідними юридичним та кримінальними наслідками. Просимо внести зміни в технічне завдання та прибрати задвоєння в відомості ресурсів (зайві навантажувачі).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Технічне завдання сформовано на підставі Робочого проєкту, що пройшов відповідну експертизу на відповідність вимогам Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Також згідно п. 1.14 Вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтні роботи "Нормами не враховано вивезення будівельного сміття. Вага будівельного сміття, наведена у нормах, прийнята усереднено, та уточнюється при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт."
Обгрунтування наявності підйомників
Дата подання: 16 вересня 2024 23:54
Дата відповіді: 17 вересня 2024 16:28
Прросимо розглянути доцільність вимоги начвності підйомників в ТЗ. Враховуючи висотність будівлі підйомники непотрібні.
Відповідь: Шановний Учаснику, нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначено на підставі РЕКН та обсягів робіт передбачених проектно-кошторисною документацією, що пройшла відповідну експертизу на відповідність вимогам Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Також відповідно до п. 5.9 Настанова з визначення вартості будівництва "При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів
як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт.
У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.
як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт.
У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.
Невідповідність вимог ТД та Додатку 1
Дата подання: 20 вересня 2024 18:33
Дата відповіді: 23 вересня 2024 09:20
Просимо привести у відповідність тендерну документацію та Додаток 1. Так у пункті 7 Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) - Розділ 2. Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації Замовник вказує, що інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) "Не передбачено" і в той же час ДОДАТОК 1
Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону містить таблицю де учаснику пропонується заповнити інформацію щодо для персоналу, якщо залучається від субпідрядника, та дозволяється подавати договір про наміри. Просимо привести тендерну документацію та вимоги в Додатках до єдиного та вірного тлумачення учасниками.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, зміни внесено.
Необгрунтована вимога
Дата подання: 20 вересня 2024 18:52
Дата відповіді: 23 вересня 2024 09:20
Просимо прибрати пункт 1.10 Додатку 7 1.10. В зв’язку з тим, що виконання даних послуг передбачає наявність та вивіз сміття, то необхідно підтвердити наявність договірних відносин з суб'єктом господарювання, який здійснює експлуатацію міських полігонів для розміщення будівельних відходів у місті Тараща (учасник у складі тендерної пропозиції має надати скан-копію діючого договору з суб’єктом господарювання, який здійснює експлуатацію міських полігонів для розміщення будівельних відходів в обсязі не меншому, ніж зазначено в тендерній документації. Договір має бути чинним на весь період надання послуг). Замовник свідомо змушує заключати договір із місцевою організацією, що суперечить нормам Закону про публічні закупівлі де Замовнику навіть заборонено вимагати конкретний товар а тут Замовник прямо вказує у кого закупати послуги для розміщення будівельних відходів До того ж вимагаючи наявність договору із місцевою організацією замовник буде знати коло можливих учасників закупівлі, що напряму сеперчить Закону про публічні закупівлі. Дуже дивна вимога.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, зміни внесено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2024 00:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД-1" |
10 810 737,22
UAH з ПДВ
|
10 810 737,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД-1" #32485208 |
Відхилено |
10 810 737,22
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2024 16:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2024 16:29
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій