Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту та обслуговування організаційної техніки
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2024-09-05-003969-a ● 48a463237f654a0fadbd08fffa89984a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДНІПРОВСЬКА МИТНИЦЯ |
Код ЄДРПОУ: | 43971371 |
Місцезнаходження: | 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Княгині Ольги, 22 |
Контактна особа: |
Павличенко Тетяна 0563731940 dn.pavlychenko@customs.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2024 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2024 14:50 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2024 14:50 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
154 послуга
Послуги з поточного ремонту та обслуговування організаційної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, за місцезнаходженням Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2024 11:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2024 11:25 |
Додаток 3 Технічна специфікаця_зміни.docx | |
09 вересня 2024 11:25 |
ТД_зміни.doc | |
05 вересня 2024 11:28 |
Додаток 4 Проект договору.doc |
09 вересня 2024 11:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 вересня 2024 11:25 |
Додаток 3 Технічна специфікаця_зміни.docx
|
|||
09 вересня 2024 11:25 |
ТД_зміни.doc
|
|||
05 вересня 2024 11:28 |
Додаток 4 Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо неправомірної вимоги
Дата подання: 06 вересня 2024 17:21
Дата відповіді: 09 вересня 2024 11:18
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: У додатку 3 до Тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ " зазначено наступне: "При наданні Послуг повинні використовуватися матеріали, які є безпечними для застосування за призначенням, та оточуючого персоналу з наданням відповідних копій висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали (тонер та інші основні комплектуючі), дійсні на момент розкриття пропозицій.". Ця вимога є дискримінаційною, у зв'язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені: - на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи; - введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров’я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи. У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначену вимогу. Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України. І їх в країні аж один. Наразі наберає обертів практика оскарження в АМКу таких вимог Замовниками, пропонуємо переглянути Вам рішення АМКу по закупівлі UA-2024-02-06-005585-a, в якому оскаржувальний орган визнав не правоправною таку вимогу, яка суперечить законодавству України. Просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення вищевказаної вимоги,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», внесено зміни до Додатку 3 "Технічні вимоги" тендерної документації відповідно до протоколу №74 від 09.09.2024 року.
Щодо невідповідності вимог
Дата подання: 06 вересня 2024 17:24
Дата відповіді: 09 вересня 2024 11:16
Шановний Замовнику!
У Додатку 3 " ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" зазначено - "Недопустима заміна картриджа, що заправляється, на інший картридж (картридж Учасника тощо)", а нижче зазначено: "Учасник повинен мати приміщення сервісного центру, яке обладнане для надання всіх Послуг, в тому числі, наявність парку друкуючої техніки для проведення технічної експертизи та тестування картриджів після заправки або відновлення, наявність власного підмінного фонду друкуючої техніки".
Навіщо підмінний фонд - якщо вимогами забороняється заміна картриджів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», внесено зміни до Додатку 3 "Технічні вимоги" тендерної документації відповідно до протоколу №74 від 09.09.2024 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2024 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" |
69 100,00
UAH з ПДВ
|
69 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ТУ СІ" |
119 196,00
UAH з ПДВ
|
119 196,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" #3208603621 |
Переможець |
69 100,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2024 11:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 вересня 2024 14:11
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 вересня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2024 10:56
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2024 10:54
|
129_24.pdf | укладений |
01 жовтня 2024 10:48
|