Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Артикаїну гідрохлориду, адреналіну 40 мг/0,01 мг розчин для ін'єкцій, по 1,7 мл
Очікувана вартість
49 440,00 UAH
UA-2024-09-04-005025-a ● 78ed37f0db6c40858f729b72b7192e75
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
04 вересня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01984228 |
Вебсайт: | https://tml.org.ua |
Місцезнаходження: | 82200 , Україна , Львівська обл., Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 |
Контактна особа: |
Станович Маряна Андріївна 380324753061 maranastanovic100@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Розрахунки за товар проводяться Замовником за фактом отримання товару, на умовах відстрочки платежу терміном до 15 банківських днів з дати отримання товару (партії товару). Оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних. У випадку затримки оплати товару Замовником через відсутність коштів на розрахунковому рахунку у зв’язку з невчасним фінансуванням тощо, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 15-ти банківських днів з дня надходження коштів на рахунок підприємства.
Строк поставки товару: з дати укладення договору до 31 грудня 2024 року. Поставка товарів здійснюється протягом 7-х робочих днів, а у випадку нагальної потреби (різке збільшення захворюваності) протягом 2-х робочих днів з дати отримання замовлення поданого засобами електронного зв’язку. При кожній поставці товару Постачальник повинен надавати копії документів що засвідчують якість товару. Місце поставки (передачі) товарів : 82200, Львівська обл., м. Трускавець, вул. Данилишиних, 62. Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару по кількості та якості уповноваженому представнику Замовника у місці поставки. Факт отримання товару підтверджується підписаною відповідальною особою накладною. Поставка товару та завантажувально-розвантажувальні роботи з заносом на склад здійснюються за рахунок постачальника.
Розгорнути
Згорнути
Строк поставки товару: з дати укладення договору до 31 грудня 2024 року. Поставка товарів здійснюється протягом 7-х робочих днів, а у випадку нагальної потреби (різке збільшення захворюваності) протягом 2-х робочих днів з дати отримання замовлення поданого засобами електронного зв’язку. При кожній поставці товару Постачальник повинен надавати копії документів що засвідчують якість товару. Місце поставки (передачі) товарів : 82200, Львівська обл., м. Трускавець, вул. Данилишиних, 62. Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару по кількості та якості уповноваженому представнику Замовника у місці поставки. Факт отримання товару підтверджується підписаною відповідальною особою накладною. Поставка товару та завантажувально-розвантажувальні роботи з заносом на склад здійснюються за рахунок постачальника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3250 штука
Артикаїну гідрохлориду, адреналіну 40 мг/0,01 мг розчин для ін'єкцій, по 1,7 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33660000-4 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
МНН: Articaine, combinations
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар проводяться Замовником за фактом отримання товару, на умовах відстрочки платежу терміном до 15 банківських днів з дати отримання товару (партії товару). | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
04 вересня 2024 12:01 |
Проект договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Класифікація згідно МНН |
Можливі значення:
|
|
Класифікація згідно АТХ |
Можливі значення:
|
|
Доза діючої речовини |
Можливі значення:
|
|
Форма випуску |
Можливі значення:
|
|
Об'єм | від 1.7 | мілілітр |
Тип пакування |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2024 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Волиньфарм" |
45 207,50
UAH з ПДВ
|
45 207,50
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "СТМ-Фарм" |
45 253,00
UAH з ПДВ
|
45 253,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Волиньфарм" #21738610 |
Переможець |
45 207,50
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 10:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2024 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2024 17:02
|
договір ЦЦ167 596.pdf | укладений |
10 вересня 2024 17:02
|