Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нижньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 41080894 |
Місцезнаходження: | 42356, Україна , Сумська обл., с. Нижня Сироватка, вул. Сумська, 167 |
Контактна особа: |
Альона Іванівна Шафоростова +380542696318 osvita_nssr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2024 20:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2024 12:53 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2024 12:53 |
Очікувана вартість: | 81 909 647,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 819 096,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2024 21:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2024 21:12 |
Тендерна документація зі змінами від 13.09.2024 року.docx | |
13 вересня 2024 21:12 |
Перелік змін від 13.09.2024.docx | |
11 вересня 2024 19:46 |
Перелік змін від 11.09.2024.docx | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-1.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-16.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-11.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-13.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_12.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-20.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_18.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-2.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_14.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-14.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_3.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_8.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-17.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-23.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_11.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-18.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_9.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-9.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_5.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_19.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-6.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-10.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_1.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-5.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-19.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_15.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-3.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-8.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-4.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_21.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-7.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_2.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_20.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-15.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_6.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-22.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_16.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-21.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_13.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_7.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_17.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_10.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_4.rtf | |
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-12.rtf |
13 вересня 2024 21:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 вересня 2024 21:12 |
Тендерна документація зі змінами від 13.09.2024 року.docx
|
||||||
13 вересня 2024 21:12 |
Перелік змін від 13.09.2024.docx
|
||||||
11 вересня 2024 19:46 |
Перелік змін від 11.09.2024.docx
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-1.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-16.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-11.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-13.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_12.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-20.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_18.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-2.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_14.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-14.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_3.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_8.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-17.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-23.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_11.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-18.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_9.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-9.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_5.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_19.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-6.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-10.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_1.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-5.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-19.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_15.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-3.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-8.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-4.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_21.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-7.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_2.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_20.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-15.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_6.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-22.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_16.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-21.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_13.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_7.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_17.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_10.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
ПВРЛК_4.rtf
|
||||||
03 вересня 2024 20:49 |
Додаток 2-12.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до статті 5 Закону № 922-VIII, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з статтею 5 Закону № 922-VIII, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте, Законом № 922-VIII від 25.12.2015 р. визначення дефініції «дискримінаційні вимоги» не наведено.
Разом з тим, слід зазначити, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших.
Звертаємо увагу на тому, що вищезазначена вимога тендерної документації поширювались не лише на одного Учасника або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі.
З урахуванням вищевикладеного, слід прийти до висновку про те, що вимоги тендерної закупівлі Замовника повністю узгоджуються з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", а отже за даних обставин вказану вимогу не можна вважати дискримінаційною та абсурдною.
Додатково, слід зазначити, що атестація виробництва – це процедура оцінки технічних можливостей підприємства-заявника щодо забезпечення стабільного випуску продукції/надання послуг, які відповідають вимогам нормативних документів (національних стандартів, стандартів підприємств та ін.)
Процедура атестації представляє собою комплексну перевірку відповідності матеріально-технічної бази, нормативної та нормативно-технічної документації, рівня професійної підготовки персоналу, організаційних заходів, спрямованих на забезпечення стабільності якісних показників кожного виду продукції чи послуг, що надаються.
За позитивного результату проходження процедури атестації заявнику видається Атестат виробництва з терміном дії до трьох років, а при наявності СУЯ (Система управління якістю) строк дії Атестата становить чотири роки, що додатково вказує на хибність твердження, щодо можливості видачі сертифікату лише на 1 рік та на безумовну відповідність вимог тендерної документації вимогам чинного законодавства України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-07-000001 ● d9e83df3ccef42188e3c44580300fdbc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2024 14:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.10.2024 №40-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 07.10.2024 №40-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-09-03-012379-a 03.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-08 14:17:48
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття Нижньосироватського ліцею імені Бориса Грінченка Нижньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області за адресою: вул. Сумська, 127, с. Нижня Сироватка,Сумського району, Сумської області (ДК 021:2015- 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-03-012379-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Чому у розділі 5 «Вимоги щодо підтвердження локалізації. Вимоги до учасника» додатку 2 тендерної документації не встановлено вимогу відповідно до пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 р. № 861, щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності?
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-11 13:52:48
Відповідь на запит
1. На замовлення Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нижньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області (далі по тексту – Замовника) було розроблено проектну документацію по об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття Нижньосироватського ліцею імені Бориса Грінченка Нижньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області за адресою: вул. Сумська, 127, с. Нижня Сироватка, Сумського району, Сумської області», за результатами розгляду якої філією ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Сумській області видано експертний звіт (позитивний) від 19 березня 2024 року №19-0362/01-23. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі взяті з проектної документації: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття Нижньосироватського ліцею імені Бориса Грінченка Нижньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області за адресою: вул. Сумська, 127, с. Нижня Сироватка, Сумського району, Сумської області». Визначення його очікуваної вартості проведено Замовником на підставі кошторисної документації, яка є частиною проектної документації по об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття Нижньосироватського ліцею імені Бориса Грінченка Нижньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області за адресою: вул. Сумська, 127, с. Нижня Сироватка, Сумського району, Сумської області». Визначення очікуваної вартості проведено Замовником на підставі кошторисної документації, яка є частиною проектної документації по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття Нижньосироватського ліцею імені Бориса Грінченка Нижньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області за адресою: вул. Сумська, 127, с. Нижня Сироватка, Сумського району, Сумської області». На підставі кошторисної документації, яка є частиною проектної документації по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття Нижньосироватського ліцею імені Бориса Грінченка Нижньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області за адресою: вул. Сумська, 127, с. Нижня Сироватка, Сумського району, Сумської області», Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) знаходиться за наступною адресою:
https://vons-osvita.gov.ua/news/1728304886/
https://rada.info/upload/users_files/41080894/e35c7ba914c377ee0958f7a235f58ed9.pdf
3. Щодо вимог локалізації надаємо наступне пояснення. Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі», згідно пункту 3-7 слідує: Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Таким чином в своїй діяльності замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Замовником розроблено Тендерну документацію у повній відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).
У підпункті 4.4 розділу 4 додатку 1 до Тендерної Документації наявне посилання на підпункт 2 пункт 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якого Тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень; Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 року №861 затверджено Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, який встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Таким чином, положення пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» є бланкетною нормою права, яка містить посилання на Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, а тому у тендерній документації наявні вимоги відповідно до пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018.
Додатково хочемо зазначити, що відповідно до пункту 4 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 р. № 861: «4. Ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі - ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (далі - перелік), на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку (далі - заявка) за формою згідно з додатком 1 і таких документів:
1) калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) (далі - калькуляція собівартості товару) за формою згідно з додатком 2 у поточному році;
2) підтвердження щодо здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України;
3) копій документів у форматі PDF:
сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданих акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;».
Таким чином, виробники товару, уже надали усі необхідні документи, зокрема, сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданих акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Якби такі документи не були надані виробниками, їхній товар не був би внесений до переліку локалізоанийх товарів.
В тендерній документації замовником дотримано вимоги пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі». Учасником, який обраний переможцем, подано в складі тендерної пропозиції товар, який внесено до переліку локалізованих товарів згідно вимог пункту 4 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 р. № 861.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано лист Гарантійний лист, в якому є посилання на сайт Уповноваженого органу
https://prozorro.gov.ua/uk/product/2a5d39ab96334be6baf2d99cb27c4083
За даним посилання Замовником отримано інформацію щодо внесення товару Дизельний генератор GUCBIR GJI185-LS в перелік, також за даним посилання містяться документи, зокрема Сертифікат_на_систему_управління_якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника.
Таким чином Замовником дотримано вимоги пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги Постанови Кабміну від 12.10.2022 № 1178, при складанні тендерної документації. В складі тендерної пропозиції учасника міститься інформація щодо товару, і надано гарантійний лист, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару). За вказаним у гарантійному листі учасника посиланням міститься Сертифікат_на_систему_управління_якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-11 15:31:59
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття Нижньосироватського ліцею імені Бориса Грінченка Нижньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області за адресою: вул. Сумська, 127, с. Нижня Сироватка,Сумського району, Сумської області (ДК 021:2015- 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-03-012379-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Відповідно до пункту 5.2 додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначені дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом).
Технічною специфікацією (додатки 2-13, 2-15 до додатку 2 тендерної документації) передбачено виконання таких робіт, як монтаж системи пожежної сигналізації, монтаж автоматичної системи порошкового пожежогасіння, пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та автоматичної системи порошкового пожежогасіння.
Відповідно до Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852, вищенаведені роботи підлягають ліцензуванню.
Просимо надати пояснення, в якому файлі (файлах) (із зазначенням відповідних сторінок) тендерної пропозиції ТОВ «СУМИБУДІНВЕСТ» ЛТД міститься ліцензія на вищезазначені роботи протипожежного призначення або довідка у якій зазначені дані про наявність такої ліцензії.
2. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИБУДІНВЕСТ» ЛТД з огляду на те, що:
2.1. у складі його тендерної пропозиції міститься Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 19.05.2023, зареєстрована у територіальному органі Держпраці від 26.05.2023 № К4393/ПЖ/1-23, якою учасник підтверджує відповідність умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці по виконанню «Робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі», тоді, як при перевірці зазначеної декларації на сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (https://pns.dsp.gov.ua/deklaratsii-materialno-tekhnichnoi-bazy-robotodavtsiv-1/) встановлено, що зазначеною декларацією учасник ТОВ «СУМИБУДІНВЕСТ» ЛТД підтверджує відповідність умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці по виконанню «Верхолазних робіт»;
2.2. у Підсумкових відомостях ресурсів до кожного локального кошторису (файли «ДЦ та локальні частина 4.pdf», «ДЦ та локальні частина 5.pdf», «ДЦ та локальні частина 6.pdf», «ДЦ та локальні частина 7.pdf»), наданих учасником у складі його тендерної пропозиції, відсутні будівельні машини і механізми, які передбачені Підсумковими відомостями ресурсів до локальних кошторисів (далі – ПВ) (складова частина тендерної документації Замовника), зокрема:
- у ПВ № 01-01-01 відсутні позиції №№ 7, 9, 10, 12-13, 15-19;
- у ПВ № 02-01-01 відсутні позиції №№ 6, 8, 10-12, 14, 16-17, 19-21, 23-33;
- у ПВ № 02-01-02 відсутні позиції №№ 9-12;
- у ПВ № 02-01-03 відсутні позиції №№ 9-10, 12, 14, 16-24;
- у ПВ № 02-01-04 відсутні позиції №№ 8-13;
- у ПВ № 02-01-05 відсутні позиції №№ 8-14;
- у ПВ № 02-01-07 відсутні позиції №№ 6, 7;
- у ПВ № 02-01-08 відсутні позиції №№ 6-8;
- у ПВ № 02-01-09 відсутні позиції №№ 6-9;
- у ПВ № 02-01-010 відсутня позиція № 7;
- у ПВ № 02-01-011 відсутні позиції №№ 6-8;
- у ПВ № 02-01-012 відсутні позиції №№ 6-9;
- у ПВ № 02-01-013 відсутні позиції №№ 8, 10-13;
- у ПВ № 02-01-016 відсутня позиція № 8;
- у ПВ № 04-01-01 відсутні позиції №№ 8-10, 12-22;
- у ПВ № 04-02-01 відсутні позиції №№ 6-8;
- у ПВ № 06-01-01 відсутні позиції №№ 9, 12-13, 17-22, 24-26;
- у ПВ № 07-01-01 відсутні позиції №№ 8-12, 14, 16-17, 19-20, 22, 24-25.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-16 18:20:13
Відповідь на звернення
1.Питання: Відповідно до пункту 5.2 додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначені дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). Технічною специфікацією (додатки 2-13, 2-15 до додатку 2 тендерної документації) передбачено виконання таких робіт, як монтаж системи пожежної сигналізації, монтаж автоматичної системи порошкового пожежогасіння, пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та автоматичної системи порошкового пожежогасіння. Відповідно до Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852, вищенаведені роботи підлягають ліцензуванню. Просимо надати пояснення, в якому файлі (файлах) (із зазначенням відповідних сторінок) тендерної пропозиції ТОВ «СУМИБУДІНВЕСТ» ЛТД міститься ліцензія на вищезазначені роботи протипожежного призначення або довідка у якій зазначені дані про наявність такої ліцензії.
Відповідь: Згідно з пунктом 25 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі», публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до пункту 28 особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, у разі закупівлі робіт та послуг вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (пункт 18 частини другої статті 22 Закону).
Слід зазначити, що прямі витрати згідно локального кошторису 02-01-012 Система пожежної сигналізації, Автоматична система порошкового пожежогасіння у запропонованій тендерній пропозиції ТОВ "СУМИБУДІНВЕСТ" ЛТД складають - 319579,32 грн. Загальна вартість робіт з Улаштування системи пожежної сигналізації у запропонованій тендерній пропозиції ТОВ "СУМИБУДІНВЕСТ" ЛТД складає - 412049,67 грн. (з урахуванням інших показників та ПДВ), що не перевищує 20% загальної вартості робіт(складає 0,515% від суми договірної ціни запропонованої учасником).
Також, слід врахувати, що пунктом 6.8. проєкту Договору Підряду (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено можливість залучення субпідрядних організацій до виконання робіт які мають відповідну ліцензію (дозвіл ) на виконання робіт, якщо така вимога передбачена нормативними документами. Відповідно п. п. 3.1. Додатку 1 до тендерної документації, учасник інформує про залучення до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Таким чином, враховуючи вищезазначені норми матеріального права, у ТОВ «СУМИБУДІНВЕСТ» ЛТД наявні правові підстави залучити субпідрядні організації (організацію) до виконання робіт (згідно складеного та узгодженого календарного графіку), в рамках виконання договірних зобов’язань згідно Договору Підряду, які/яка мають/має відповідну ліцензію (дозвіл ) на виконання робіт протипожежного призначення.
2.1. Питання: у складі його тендерної пропозиції міститься Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 19.05.2023, зареєстрована у територіальному органі Держпраці від 26.05.2023 № К4393/ПЖ/1-23, якою учасник підтверджує відповідність умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці по виконанню «Робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі», тоді, як при перевірці зазначеної декларації на сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (https://pns.dsp.gov.ua/deklaratsii-materialno-tekhnichnoi-bazy-robotodavtsiv-1/) встановлено, що зазначеною декларацією учасник ТОВ «СУМИБУДІНВЕСТ» ЛТД підтверджує відповідність умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці по виконанню «Верхолазних робіт».
Відповідь: Відповідаючи на вищезазначене питання, слід зазначити таке.
Згідно з ч.1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Пунктом 4.2 розділу 4 Тендерної документації визначено, що: «Для підтвердження відповідності якості робіт вимогам чинного законодавства, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції надає:
Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів СС2, або лист в довільній формі з посиланням на інформацію щодо наявності «електронної» ліцензії;
-оригінал або копію дозволу (декларації) виданих на ім’я Учасника, дійсного на весь період робіт на виконання робіт підвищеної небезпеки виданий(-і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими органами на виконання робіт підвищеної небезпеки:
-роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
-роботи в траншеях, котлованах;
-земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій;
-вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
-зварювальні роботи;
-газополум’яні роботи;
-вантажопідіймальні крани і машини.
Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 року № 207, визначено Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (додаток 6).
Зокрема, до складу робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці належать такі види робіт:
● Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах).
● Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою.
Проте, дефініція «роботи в траншеях, котлованах» відсутня у вищезазначеному Переліку робіт підвищеної небезпеки, які виконуються за умови наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а тобто надання учасником тендерної закупівлі декларації на вид робіт «роботи в траншеях, котлованах» не відповідає вимогам чинного законодавства України.
Також, вважаємо за доцільне акцентувати Вашу увагу на такому.
Земляні роботи - комплекс робіт (заходів), пов'язаних з вийманням (розробленням), переміщенням і укладанням (в разі потреби - з розрівнюванням та ущільнюванням) ґрунту у відвал або інше визначене місце; один з видів будівельних робіт.
Розробка котлованів і траншей являє собою початкову стадію при проведенні будь-яких земляних робіт. Під котлованом або траншеєю мається на увазі виїмка в ґрунті, яка призначена для облаштування фундаментів і основ будинків, проведення різного виду комунікацій (трубопроводів, газових труб, кабелів), а також інших споруд інженерного призначення.
Проаналізувавши вищезазначене, слід прийти до висновку, що роботи в траншеях та котлованах відносяться до земляних робіт, а отже учасник закупівлі зобов’язаний надати Замовнику декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на проведення земляних робіт, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «СУМИБУДІНВЕСТ» ЛТД вимоги пункту 4.2 розділу 4 Тендерної документації дотримано в повному обсязі.
2.2. Питання: у Підсумкових відомостях ресурсів до кожного локального кошторису (файли «ДЦ та локальні частина 4.pdf», «ДЦ та локальні частина 5.pdf», «ДЦ та локальні частина 6.pdf», «ДЦ та локальні частина 7.pdf»), наданих учасником у складі його тендерної пропозиції, відсутні будівельні машини і механізми, які передбачені Підсумковими відомостями ресурсів до локальних кошторисів (далі – ПВ) (складова частина тендерної документації Замовника), зокрема: - у ПВ № 01-01-01 відсутні позиції №№ 7, 9, 10, 12-13, 15-19; - у ПВ № 02-01-01 відсутні позиції №№ 6, 8, 10-12, 14, 16-17, 19-21, 23-33; - у ПВ № 02-01-02 відсутні позиції №№ 9-12; - у ПВ № 02-01-03 відсутні позиції №№ 9-10, 12, 14, 16-24; - у ПВ № 02-01-04 відсутні позиції №№ 8-13; - у ПВ № 02-01-05 відсутні позиції №№ 8-14; - у ПВ № 02-01-07 відсутні позиції №№ 6, 7; - у ПВ № 02-01-08 відсутні позиції №№ 6-8; - у ПВ № 02-01-09 відсутні позиції №№ 6-9; - у ПВ № 02-01-010 відсутня позиція № 7; - у ПВ № 02-01-011 відсутні позиції №№ 6-8; - у ПВ № 02-01-012 відсутні позиції №№ 6-9; - у ПВ № 02-01-013 відсутні позиції №№ 8, 10-13; - у ПВ № 02-01-016 відсутня позиція № 8; - у ПВ № 04-01-01 відсутні позиції №№ 8-10, 12-22; - у ПВ №04-02-01 відсутні позиції №№ 6-8; - у ПВ № 06-01-01 відсутні позиції №№ 9, 12-13, 17-22, 24-26; - у ПВ № 07-01-01 відсутні позиції №№ 8-12, 14, 16-17, 19-20, 22, 24-25.
Відповідь: ТОВ «СУМИБУДІНВЕСТ» ЛТД запропоновано у тендерній пропозиції виконання повного комплексу та відповідно обсягу робіт передбаченого тендерною документацією, згідно проектно-кошторисної документації на «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття Нижньосироватського ліцею імені Бориса Грінченка Нижньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області за адресою: вул. Сумська, 127, с. Нижня Сироватка, Сумського району, Сумської області» за допомогою механізмів, які включені у кошторисну документацію до наданої пропозиції, з наданням всіх підтверджуючих документів про застосування механізмів та техніки при виконанні будівельних робіт (файли «ДЦ та локальні частина 4.pdf», «ДЦ та локальні частина 5.pdf», «ДЦ та локальні частина 6.pdf», «ДЦ та локальні частина 7.pdf»).
Щодо «відсутності у учасника закупівлі будівельних машин і механізмів, які передбачені Підсумковими відомостями ресурсів до локальних кошторисів» повідомляємо, що відповідно до п. 5.9. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.
Таким чином, ТОВ «СУМИБУДІНВЕСТ» ЛТД здійснено часткову заміну технічних ресурсів (машин та механізмів), в порядку, в межах та в спосіб передбачений чинним законодавством України, а тобто ТОВ «СУМИБУДІНВЕСТ» ЛТД вимоги передбачені в Тендерній документації дотримано в повному обсязі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-22 11:03:21
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття Нижньосироватського ліцею імені Бориса Грінченка Нижньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області за адресою: вул. Сумська, 127, с. Нижня Сироватка,Сумського району, Сумської області (ДК 021:2015- 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-03-012379-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення, які машини та механізми, зазначені учасником ТОВ «Сумибудінвест» ЛТД у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 09.09.2024 №09/3 та у Підсумкових відомостях ресурсів до кожного локального кошторису (файли «ДЦ та локальні частина 4.pdf», «ДЦ та локальні частина 5.pdf», «ДЦ та локальні частина 6.pdf», «ДЦ та локальні частина 7.pdf») будуть заміняти роботи, виконання яких передбачене такими машинами та механізмами, як:
- Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.]; 79 кВт [108 к.с.]; 96 кВт [130 к.с.];
- Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 7 т;
- Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т та 5 т;
- Автогідропідіймачі, висота підйому 12 м;
- Крани баштові, вантажопідйомність 5 т, 8 т та 12,5 т;
- Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т;
- Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т;
- Крани мостові електричні загального призначення при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 50 т;
- Машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м;
- Машини поливально-мийні, місткість 6000 л;
- Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т;
- Трактори на пневмоколісному ходу, потужність 176 кВт [240 к.с.];
- Трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [108 к.с.];
- Котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т;
- Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8т та 13 т;
- Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т та 25 т;
- Котки дорожні самохідні ґрунтові, маса 19 т;
- Підіймачі гідравлічні, висота підйому 8 м та 10 м;
- Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т;
- Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м3/хв; тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 5 м3/хв;
- Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв;
- Насосні станції електричні стаціонарні, подача 50 м3/год, напір 50 м;
- Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій;
- Прес-ножиці комбіновані;
- Прес гідравлічний з електроприводом;
- Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму];
- Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм;
- Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100 кгс/см2];
- Установки з гнучким індуктором для індукційного нагрівання струмами частотою 50 Гц;
- Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100 кгс/см2];
- Верстат трубозгинальний гідравлічний;
- Перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А;
- Агрегати електронасосні з регулюванням подачі вручну для будівельних розчинів, подача 2 м3/год, напір 150 м;
- Розчинонасос, продуктивність 1 м3/год;
- Розчинозмішувачі пересувні, місткість 65 л;
- Розчинозмішувачі пересувні, місткість 150 л (працює від пересувної електростанції);
- Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год;
- Електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С;
- Верстати свердлильні;
- Свердлильний пристрій HCCB-6D HIDROSTRESS;
- Машини свердлильні електричні;
- Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм;
- Електростанції пересувні, потужність 2 кВт та 4 кВт;
- Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН [5 т];
- Домкрати гідравлічні, вантажопідйомність до 100 т;
- Трансформатори зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А;
- Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій;
- Скрепери причіпні [з гусеничним трактором], місткість ковша 3,0 м3.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-25 09:27:36
Відповідь на запит
Запитання. Просимо надати пояснення, які машини та механізми, зазначені учасником ТОВ «Сумибудінвест» ЛТД у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 09.09.2024 №09/3 та у Підсумкових відомостях ресурсів до кожного локального кошторису (файли «ДЦ та локальні частина 4.pdf», «ДЦ та локальні частина 5.pdf», «ДЦ та локальні частина 6.pdf», «ДЦ та локальні частина 7.pdf») будуть заміняти роботи, виконання яких передбачене такими машинами та механізмами, як: - Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.]; 79 кВт [108 к.с.]; 96 кВт [130 к.с.]; - Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 7 т; - Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т та 5 т; - Автогідропідіймачі, висота підйому 12 м; - Крани баштові, вантажопідйомність 5 т, 8 т та 12,5 т; - Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; - Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т; - Крани мостові електричні загального призначення при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 50 т; - Машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м; - Машини поливально-мийні, місткість 6000 л; - Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т; - Трактори на пневмоколісному ходу, потужність 176 кВт [240 к.с.]; - Трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [108 к.с.]; - Котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т; - Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8т та 13 т; - Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т та 25 т; - Котки дорожні самохідні ґрунтові, маса 19 т; - Підіймачі гідравлічні, висота підйому 8 м та 10 м; - Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т; - Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м3/хв; тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 5 м3/хв; - Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв; - Насосні станції електричні стаціонарні, подача 50 м3/год, напір 50 м; - Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій; - Прес-ножиці комбіновані; - Прес гідравлічний з електроприводом; - Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму]; - Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм; - Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100 кгс/см2]; - Установки з гнучким індуктором для індукційного нагрівання струмами частотою 50 Гц; - Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100 кгс/см2]; - Верстат трубозгинальний гідравлічний; - Перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А; - Агрегати електронасосні з регулюванням подачі вручну для будівельних розчинів, подача 2 м3/год, напір 150 м; - Розчинонасос, продуктивність 1 м3/год; - Розчинозмішувачі пересувні, місткість 65 л; - Розчинозмішувачі пересувні, місткість 150 л (працює від пересувної електростанції); - Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год; - Електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С; - Верстати свердлильні; - Свердлильний пристрій HCCB-6D HIDROSTRESS; - Машини свердлильні електричні; - Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм; - Електростанції пересувні, потужність 2 кВт та 4 кВт; - Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН [5 т]; - Домкрати гідравлічні, вантажопідйомність до 100 т; - Трансформатори зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А; - Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій; - Скрепери причіпні [з гусеничним трактором], місткість ковша 3,0 м3.
Відповідь: Щодо пояснення, які машини та механізми, зазначені учасником ТОВ «Сумибудінвест» ЛТД у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 09.09.2024 №09/3 будуть заміняти роботи, виконання яких передбачене вищезазначеними в запиті машинами та механізмами, пояснюємо наступне.
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 09.09.2024 №09/3, надана Учасником на виконання вимог п.п. 1.1.1. п. 1.1. розділу 1 Додаток 1 до тендерної документації, відповідно цих вимог Учасник надав складену у довільній формі довідку, яка містить відомості про наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Щодо пояснення, які машини та механізми, зазначені учасником ТОВ «Сумибудінвест» ЛТД Підсумкових відомостях ресурсів до кожного локального кошторису (файли «ДЦ та локальні частина 4.pdf», «ДЦ та локальні частина 5.pdf», «ДЦ та локальні частина 6.pdf», «ДЦ та локальні частина 7.pdf») будуть заміняти роботи, виконання яких передбачене вищезазначеними в запиті машинами та механізмами, слід зазначити таке.
Машини та механізми, які зазначені ТОВ "СУМИБУДІНВЕСТ" ЛТД у відомості ресурсів до тендерної пропозиції не будуть замінювати роботи механізмів, які зазначені у запиті.
ТОВ "СУМИБУДІНВЕСТ" ЛТД запропоновано виконання повного обсягу робіт за допомогою механізмів, які включені до відомості ресурсів у кошторисній документації до наданої пропозиції, з наданням підтверджуючих документів про застосування механізмів та техніки при виконанні будівельних робіт, а саме: автогрейдеру, Автонавантажувача, екскаватора одноковшовшового, крану на автомобільному ході, спеціального вантажного бетононасосу ZOOM LION, зварювального апарату, апарату для зварювання п/е труб, віброплити, перфоратору ручного.
При цьому, виконуючи заміну механізмів ТОВ "СУМИБУДІНВЕСТ" ЛТД не порушено кошторисні норми України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та інші будівельні норми.
Також слід зазначити, що пунктом 5.9. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 09.10.2024 № 309/24. 31 жовтня 2024 року укладено додаткову угоду № 1, згідно якої достроково розірвано договір від 09.10.2024 № 309/24.
2024-11-04 13:26:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
.
2024-11-06 12:00:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2024 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМБУД" |
78 499 953,93
UAH з ПДВ
|
77 680 857,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИБУДІНВЕСТ" ЛТД |
79 930 000,00
UAH з ПДВ
|
78 499 953,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМБУД" #14017843 |
Відхилено |
77 680 857,45
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2024 10:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИБУДІНВЕСТ" ЛТД #32778966 |
Переможець |
78 499 953,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2024 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2024 10:51
|
Додаткова угода Розірвання Вірне.pdf | укладений |
31 жовтня 2024 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2024 12:46
|
Договір Нове буд.pdf | укладений |
09 жовтня 2024 12:45
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 жовтня 2024 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
78 499 953,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 083 325,50 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди, на підставі ст.ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, Закону України "Про публічні закупівлі", та розділу 14 Договору №309/24 від 09.10.2024 року, цією Угодою достроково розірвати дію Договору згідно зобов'язання Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов'язань за договором. |