Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ц_24П-156_ДК 021:2015 – 72260000-5 - послуги пов'язані з програмним забезпеченням (Послуги з оновлення програмного забезпечення АСК ТП УПВВ Тимофіївка)
Очікувана вартість
2 224 576,22 UAH
UA-2024-09-03-007258-a ● 0ffba699359147a0b05ddce093be4300
Відкриті торги з особливостями
Екологічні вимоги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Олена Нос +380532515489 olena.nos@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2024 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2024 15:40 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2024 15:40 |
Очікувана вартість: | 2 224 576,22 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 492,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів (у разі встановлення такої вимоги відповідно до додатку №2 до тендерної документації) у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п. 8 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку 8.1 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається через електронну систему закупівель. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
72263000-6 Послуги зі впровадження програмного забезпечення (Послуги з оновлення програмного забезпечення АСК ТП УПВВ Тимофіївка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37323, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, с. Плішивець, Тимофіївське ВПГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки з Виконавцем за надані послуги проводяться шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами кожного акту здачі-приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2024 14:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2024 14:19 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 16.08.2023.xlsx | |
03 вересня 2024 14:19 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 16.08.2023.xlsx | |
03 вересня 2024 14:19 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_18.05.2023.xlsx | |
03 вересня 2024 14:19 |
Тендерна документація Ц_ 24П-156.docx | |
03 вересня 2024 14:19 |
Додаток 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження кваліфікації фахівців
Дата подання: 05 вересня 2024 13:39
Дата відповіді: 06 вересня 2024 11:19
Шановний Замовнику! В п.2 Додатку 1 ТД (Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель) є вимога надання довідки із зазначенням переліку фахівців, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, а також, які мають повноваження на виконання робіт / надання послуг пов’язаних із обладнанням та програмним забезпеченням систем автоматизації виробництва торгових марок Siemens та Emerson з підтвердженням кваліфікації скан-копією документа (свідоцтва, сертифіката, посвідчення тощо). Але фірми-виробники, у разі партнерських відносин з компанією, яка спеціалізується на роботі з їх торговою маркою, можуть видавати дозвільні документи на виконання робіт та обслуговування свого обладнання не тільки на конкретних фахівців, але і на таке підприємство в цілому. Такий сертифікат буде навіть кращім підтвердженням професіоналізму, адже всі фахівці компанії-партнера спеціалізуються на роботі з продукцією відповідної торгової марки. Тому прошу доповнити пункт 2 Додатку 1 ТД «2. Надати скан-копію(-її) документу(-ів), що підтверджує (-ють) кваліфікацію фахівця (-ів), що зазначений (-і) у довідці наданій згідно п. 1 даного критерію (наприклад копії: чинних кваліфікаційних посвідчень, свідоцтв, сертифікатів, тощо)» наступним уточненням: «виданим фахівцю, вказаному в довідці, або на Учасника тендера».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статті 16
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, п.2. «Замовник установлює один або декілька
з таких кваліфікаційних критеріїв», п.п.2) «наявність в учасника процедури закупівлі
працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», тому
Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасника саме працівників відповідної кваліфікації.
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, п.2. «Замовник установлює один або декілька
з таких кваліфікаційних критеріїв», п.п.2) «наявність в учасника процедури закупівлі
працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», тому
Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасника саме працівників відповідної кваліфікації.
Щодо технічних вимогдо програмного габезпечення
Дата подання: 07 вересня 2024 23:22
Дата відповіді: 10 вересня 2024 14:06
Для усунення невизначеності технічних вимог прохання Замовнику внести до технічного завдання відомості про вид ліцензії SCADA WinCC та кількість тегів редакції WinCC, що є у Замовника та підлягає розширенню при виконанні робіт по данії закупівлі.
Відповідь: Замовником розглянуто Ваше звернення, за результатами розгляду повідомляємо про наступне.
Відповідно до Технічного завдання п.3. послуги передбачають «інсталяцію необхідного
ліцензійного програмного забезпечення фірми Siemens". Потрібно розраховувати, що в Замовника
відсутні ліцензії SCADA WinCC. За наявною інформацією кількість тегів повинна бути не менше
8000 PTg 512ATg.
Відповідно до Технічного завдання п.3. послуги передбачають «інсталяцію необхідного
ліцензійного програмного забезпечення фірми Siemens". Потрібно розраховувати, що в Замовника
відсутні ліцензії SCADA WinCC. За наявною інформацією кількість тегів повинна бути не менше
8000 PTg 512ATg.
Щодо характеристик обладнання, що надається Замовником
Дата подання: 07 вересня 2024 23:28
Дата відповіді: 10 вересня 2024 14:05
Прохання замовнику надати відомості про програмно-апаратну конфігупацію компьютерів, які надаються Замовником Виконавцю, що передбачено пунктом 3 Технічного завдання
Відповідь: Замовником розглянуто Ваше звернення, за результатами розгляду повідомляємо про
наступне.
Опис програмно-апаратної конфігурації комп’ютера:
Процесор IntelCore i5-10500;
•USB-порти 8+6 шт;
•COM – порти 1+4 шт;
•Слот PCI-E 5шт;
•Слот PCI 2шт;
•Оперативна пам'ять 16 Gb;
•Відеокарта Intel UHD 630 для роботи з двома монітрами, що вказані в даних
характеристиках;
•Жорсткий диск SSD, об’ємом 1000 Гб;
•Мережеві карти Ethernet 1 Gbit/s 2шт на материнській платі;
•Пристрій для читання CD/ DVD;
•Монітори з діагоналлю 24 дюйми 2 шт, розділювальна здатність 1920х1200 точок,
IPS, інтерфейси DisplayPort, DVI, HDMI;
•Пристрої вводу: клавіатура, маніпулятор “миша” 3 кнопки з колесом прокрутки;
•Акустичні колонки;
•Операційна система –Windows 11 Pro x64;
•Microsoft Office LTSC Standart 2021.
наступне.
Опис програмно-апаратної конфігурації комп’ютера:
Процесор IntelCore i5-10500;
•USB-порти 8+6 шт;
•COM – порти 1+4 шт;
•Слот PCI-E 5шт;
•Слот PCI 2шт;
•Оперативна пам'ять 16 Gb;
•Відеокарта Intel UHD 630 для роботи з двома монітрами, що вказані в даних
характеристиках;
•Жорсткий диск SSD, об’ємом 1000 Гб;
•Мережеві карти Ethernet 1 Gbit/s 2шт на материнській платі;
•Пристрій для читання CD/ DVD;
•Монітори з діагоналлю 24 дюйми 2 шт, розділювальна здатність 1920х1200 точок,
IPS, інтерфейси DisplayPort, DVI, HDMI;
•Пристрої вводу: клавіатура, маніпулятор “миша” 3 кнопки з колесом прокрутки;
•Акустичні колонки;
•Операційна система –Windows 11 Pro x64;
•Microsoft Office LTSC Standart 2021.
Щодо характеристик обладнання, що експлуатується.
Дата подання: 07 вересня 2024 23:36
Дата відповіді: 10 вересня 2024 14:05
Для визначення можливості виконання робіт, що передбачені Технічним завданням в частині оновлення внутрішнього програмного забезпечення (firmware) ПЛК Simatic S7-300 до останньої версії, яка існує на момент надання послуг прохання Замовнику внести до Технічного завдання відомості про склад модулів вводу/виводу, типи процесорних модулів та версії їх вбудованого програмного забезпечення програмованих логічних контролерів, що експлуатуються.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуто Ваше звернення, за результатами розгляду повідомляємо про
наступне.
Склад такий:
Операторська станція ОС1 - входять SM 322, SM 321, SM 331, SM 332, CPU315-2 DP, IM-360, IM361, Термінал PROFIBUS
Операторська станція ОС2 - входять SM 322, SM 321, SM 331, CPU315-2 DP, IM-365, панель TP270,
Термінал PROFIBUS
Детальна інформація буде надана виконавцю відповідно до умов передбачених Угодою про захист
комерційної таємниці Додаток 11 до Проекту договору надання послуг.
наступне.
Склад такий:
Операторська станція ОС1 - входять SM 322, SM 321, SM 331, SM 332, CPU315-2 DP, IM-360, IM361, Термінал PROFIBUS
Операторська станція ОС2 - входять SM 322, SM 321, SM 331, CPU315-2 DP, IM-365, панель TP270,
Термінал PROFIBUS
Детальна інформація буде надана виконавцю відповідно до умов передбачених Угодою про захист
комерційної таємниці Додаток 11 до Проекту договору надання послуг.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2024 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НГХ СЕРВІС" |
1 759 200,00
UAH з ПДВ
|
1 489 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УА-СИСТЕМИ" |
2 098 800,00
UAH з ПДВ
|
1 490 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НГХ СЕРВІС" #38781431 |
Переможець |
1 489 998,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2024 15:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2024 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2024 13:39
|
Договір 1005-УПГГК-24 від 21.10.2024.pdf | укладений |
21 жовтня 2024 13:38
|