Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання
Очікувана вартість
224 999,60 UAH
UA-2024-09-02-010271-a 877ad72e1d964ccf95c03cbe09f7a0cf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Сухорукова

380671889893 gdzt0920@dsst.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина Т0920
Код ЄДРПОУ: 26632252
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Олена Сухорукова
380671889893
gdzt0920@dsst.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2024 20:32
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2024 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2024 09:00
Очікувана вартість: 224 999,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Сенсор стоматологічний інтраоральний для цифрової рентгенографії NanoPix 1 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 37642 — Система рентгенівська діагностична портативна загального призначення аналогова
1 штука
Ендодонтичний мотор X-SMART PRO+ або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 16355 — Апекслокатор ендодонтичний
1 штука
Набір для гарячої вертикальної обтурації DIA-DUO або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 47750 — Система для обтурації кореневих каналів
1 штука
Система рентгенівська стоматологічна портативна HyperLight або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 37642 — Система рентгенівська діагностична портативна загального призначення аналогова

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2024 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Медмаркет Рітейл Груп 224 900,00
UAH з ПДВ
224 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2024 11:12
Електронний підпис
18 вересня 2024 11:06
Банкрутство
18 вересня 2024 11:06
Витяг МВС
18 вересня 2024 11:06
Корупція_юр ос
18 вересня 2024 11:06
Корупція_керівник
18 вересня 2024 11:06
Довідка_відкриття рахунку
18 вересня 2024 11:06
Заборгованість
18 вересня 2024 11:06
Установчі МРГ
18 вересня 2024 11:06
Ліцензування
18 вересня 2024 11:06
абз 14 п_47
18 вересня 2024 11:06
Повноваження підписанта
13 вересня 2024 17:25
Електронний підпис
13 вересня 2024 17:24
Довідка
13 вересня 2024 17:24
Лист
13 вересня 2024 17:05
Електронний підпис
13 вересня 2024 17:02
Лист
13 вересня 2024 17:02
Довідка
13 вересня 2024 17:02
Цінова пропозиція
09 вересня 2024 17:20
Електронний підпис
09 вересня 2024 17:18
Аналогічний договір 2.pdf
09 вересня 2024 17:18
Видаткова накладна.pdf
09 вересня 2024 17:18
Відомості про учасника.pdf
09 вересня 2024 17:18
Гарантійні листи.pdf
09 вересня 2024 17:18
Декларації.pdf
09 вересня 2024 17:18
Довідка про норми ЧЗ.pdf
09 вересня 2024 17:18
Довідка.pdf
09 вересня 2024 17:18
Довідка_код доступу.pdf
09 вересня 2024 17:18
Лист_захист довкілля.pdf
09 вересня 2024 17:18
Листи.pdf
09 вересня 2024 17:18
Медико тех вимоги.pdf
09 вересня 2024 17:18
Формальні помилки.pdf
09 вересня 2024 17:18
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Медмаркет Рітейл Груп

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Медмаркет Рітейл Груп
#39132822
Переможець 224 900,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2024 17:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 вересня 2024 13:56

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції документи згідно вимог до Оголошення. Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію від 09.09.2024р., де в п.1, п.4 замість найменування виробника вказано торгова марка, що не відповідає вимогам п. 15.1 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі. Встановлено, що Учасник не надав довідку з повною інформацію згідно вимог п.15.7 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі. Встановлено, що Учасник не надав довідку з повною інформацією згідно вимог п.15.10 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

16 вересня 2024 17:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2024 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Медмаркет Рітейл Груп
#39132822
224 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 вересня 2024 17:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2024 09:27
Договір499_Ред.pdf укладений
26 вересня 2024 09:26