Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЦЗВ-24Т_318_ВО: Переводи стрілочні (34940000-8 Залізничне обладнання)
Очікувана вартість
47 563 090,00 UAH
UA-2024-09-02-001942-a ● 88ae95d84e0740089b740a931495cff0
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Полікарпов Кирило Віталійович 380444650866 polikarpov.k@czv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2024 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 47 563 090,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Тендерна документація
05 вересня 2024 15:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2024 15:50 |
Повідомлення про внесення змін.docx | |
05 вересня 2024 15:50 |
Тендерна документація (Нова редакція від 05.09.2024).docx |
05 вересня 2024 15:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 вересня 2024 15:50 |
Повідомлення про внесення змін.docx
|
|||
05 вересня 2024 15:50 |
Тендерна документація (Нова редакція від 05.09.2024).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звертаємося до Замовника з прозханням розглянути можливість внести наступні зміни
Дата подання: 02 вересня 2024 14:25
Дата відповіді: 05 вересня 2024 15:45
Шановні панове!
Закупівля UA-2024-09-02-001942-a. Подання пропозицій до 10.09.2024
Звертаємося до Замовника з проханням розглянути можливість внести наступні зміни до Тендерної документації (ТД):
• У зв’язку з тим, що вказаний Замовником рівень ціни був актуальним на 2023рік, що не відповідає рівню цін, які сформувались у 2024 році, звертаємося до Замовника з проханням розглянути можливість підвищення рівня цін.
Пропонуємо збільшити бюджет наведеної чи майбутніх закупівель, за предметом закупівлі ЦЗВ-24Т_318_ВО: Переводи стрілочні (34940000-8 Залізничне обладнання), а саме встановити бюджет на дану закупівлю:
• Лот 1 – 46 874 080,00 грн. без ПДВ;
• Лот 2 – 5 061 000,00 грн. без ПДВ;
Разом: 51 935 080,00 грн. без ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до
затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Звертаємося до Замовника з проханням розглянути можливість внести наступні зміни до Договору
Дата подання: 02 вересня 2024 14:26
Дата відповіді: 05 вересня 2024 15:45
Шановні панове!
Закупівля UA-2024-09-02-001942-a. Подання пропозицій до 10.09.2024
Звертаємося до Замовника з проханням розглянути можливість внести наступні зміни до Договору поставки (ТД):
п. 4.2. - Викласти в наступній редакції:
Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ.
Під партією ТОВАРУ Сторони розуміють кількість одиниць ТОВАРУ письмово погодженого Сторонами для формування рознарядки ПОКУПЦЕМ шляхом обміну листами, відправленими на електронні адреси Сторін. Сторони погоджують кількість одиниць та номенклатуру (асортимент) ТОВАРУ для формування рознарядки протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ від ПОКУПЦЯ запиту на партію ТОВАРУ, яка планується ПОКУПЦЕМ до включення у рознарядку. Письмово погоджена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ кількість і номенклатура ТОВАРУ є підставою для складання та направлення ПОКУПЦЕМ рознарядки для поставки партії ТОВАРУ.
Строк поставки ТОВАРУ – протягом __ (______) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
(*абзац застосовується у випадку, якщо в п.7.2 Договору передбачено умови оплати по факту поставки ТОВАРУ)
Строк поставки ТОВАРУ – протягом __ (________) календарних днів з дати здійснення попередньої оплати ПОКУПЦЕМ.*
(*абзац застосовується у випадку, якщо в п.7.2 Договору передбачено умови попередньої оплати)
Місце поставки ТОВАРУ: _______________________.
Право власності на ТОВАР переходить до ПОКУПЦЯ з дати поставки ТОВАРУ.
п. 5.9. – Виключити
п. 7.9. – Включити:
У випадку прострочення оплати за ТОВАР, що поставляється по цьому Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК має право затримати постачання ТОВАРУ на строк не більше строку прострочки оплати, при цьому ПОСТАЧАЛЬНИК звільняється від відповідальності за несвоєчасну поставку ТОВАРУ з цієї причини.
п. 9.11 - Виключити
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до
затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 - Переводи стрілочні |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 42 565 680,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 212 828,40 UAH без ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 212828.4 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу банківської гарантії у розмірі 3 відсотків вартості договору про закупівлю. |
Позиції
5 комп
Перевід стрілочний типу Р65 марки 1/11 для вкладання на залізобетонні бруси проекту 345
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
3 комп
Перевід стрілочний типу Р65 марки 1/9 для вкладання на залізобетонні бруси проекту 2215
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
7 комп
Перевід стрілочний подвійний перехресний типу Р65 марки 1/9 для вкладання на залізобетонні бруси проекту 65109Ж-03
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
5 комп
Перевід стрілочний симетричний типу Р65 марки 1/6 для вкладання на залізобетонні бруси на гіркових коліях проекту 755
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 21 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій