Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38635397 |
Вебсайт: | https://vn.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 21021, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11 |
Контактна особа: |
Ольга Бондаренко +380432566528 o.v.bondarenko@dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2024 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 567 039,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 670,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 01.04.2024 року №25. Рапорт Разборського С.В. від 30.08.2024 №Р-1787/47. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами) передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених Особливостями. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.
Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 01.04.2024 року №25. Рапорт Разборського С.В. від 30.08.2024 №Р-1787/47.
Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами) передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених Особливостями.
Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником протягом десяти календарних днів шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи, з дати та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2024 10:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2024 10:55 |
ТД КР ОКЦ.docx | |
06 вересня 2024 10:55 |
Проект договору.docx | |
06 вересня 2024 10:55 |
Додаток 1 до ТД - Перелік ДтаІ учаснику.docx | |
06 вересня 2024 10:55 |
Додаток 2 до ТД - Перелік ДтаІ переможцю.docx | |
06 вересня 2024 10:55 |
Зміни ОКЦ від 06.09.2024.docx |
06 вересня 2024 10:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 вересня 2024 10:55 |
ТД КР ОКЦ.docx
|
|||
06 вересня 2024 10:55 |
Проект договору.docx
|
|||
06 вересня 2024 10:55 |
Додаток 1 до ТД - Перелік ДтаІ учаснику.docx
|
|||
06 вересня 2024 10:55 |
Додаток 2 до ТД - Перелік ДтаІ переможцю.docx
|
|||
06 вересня 2024 10:55 |
Зміни ОКЦ від 06.09.2024.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" |
5 377 700,77
UAH з ПДВ
|
5 377 700,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" #42647953 |
Переможець |
5 377 700,77
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2024 12:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2024 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 жовтня 2024 16:43
|
1279 ДУ-1 1210.pdf | зміни до договору |
14 жовтня 2024 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2024 11:28
|
1210 ВТзО ОКЦ.pdf | укладений |
08 жовтня 2024 11:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/1279 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |