Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 00135390 |
Вебсайт: | http://www.ukrnafta.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Контактна особа: |
Шаповал Юрій Михайлович 380503833050 Yurii.Shapoval@Ukrnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2024 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 159 950 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 599 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», Закону з урахуванням Особливостей та відповідно до вимог, викладених в цьому пункті. Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 та відповідно до вимог, викладених в цьому пункті. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель за Формою банківської гарантії: - для банків-резидентів України, наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерній документації; - для іноземних банків, наведеною в Додатку 6.1 до цієї Тендерній документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 799700 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує встановлений Особливостями строк для укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія виконання зобов'язань за договором повинна бути надана Замовнику та набувати чинності не пізніше дати укладання договору про закупівлю у розмірі: 5% від суми договору. Орієнтовні форми текстів гарантій виконання договору про закупівлю наведені в: - Додатку 7 - для банків-резидентів України - Додатку 8 - для іноземних банків |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Авансовий платіж в розмірі 10% вартості договору здійснюється Замовником протягом 15 календарних днів з дати отримання від Підрядника рахунку та банківської гарантії повернення авансового платежу у розмірі, що покриває суму авансового платежу. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 10 |
Виконання робіт | Післяоплата здійснюється Замовником за кожний(-і) виконаний(-і) Етап (-и) щомісячно, як різниця між вартістю виконаних робіт та загальною сумою фактично здійснених платежів із врахуванням авансового платежу за ці роботи, та сплачується протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних Робіт, який підписується сторонами після підписання Акту про закінчення Етапу Робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 90 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2024 16:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2024 16:32 |
Зміни до ТД ВМ 24_26.docx | |
13 вересня 2024 16:32 |
Додаток_1_до_ТД_ТЕХНІЧНЕ_ЗАВДАННЯ_(під_ключ+ГДС)_24-26_ВМ зі змінами.doc | |
13 вересня 2024 16:32 |
ТД 24_26_Верхньомасловецькі (під ключ) зі змінами.docx | |
13 вересня 2024 16:32 |
Додаток 4 до ТД_24_26_Верхньомасловецькі (Проект договорузі змінами).7z | |
30 серпня 2024 14:51 |
Додаток 5.1 до ТД 24_26_Верхньомасловецькі (під ключ).xlsx |
13 вересня 2024 16:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 вересня 2024 16:32 |
Зміни до ТД ВМ 24_26.docx
|
|||
13 вересня 2024 16:32 |
Додаток_1_до_ТД_ТЕХНІЧНЕ_ЗАВДАННЯ_(під_ключ+ГДС)_24-26_ВМ зі змінами.doc
|
|||
13 вересня 2024 16:32 |
ТД 24_26_Верхньомасловецькі (під ключ) зі змінами.docx
|
|||
13 вересня 2024 16:32 |
Додаток 4 до ТД_24_26_Верхньомасловецькі (Проект договорузі змінами).7z
|
|||
30 серпня 2024 14:51 |
Додаток 5.1 до ТД 24_26_Верхньомасловецькі (під ключ).xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 01 жовтня 2024 18:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-12-000085 ● 939040f4b8884a6b8505260a89173ebe
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2024 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.11.2024 №94-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 23 жовтня 2024 року №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.11.2024 №94-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-08-30-006628-a, 30.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-21 15:17:08
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт із споруджування свердловин № 24 та № 26 Верхньомасловецького родовища (під ключ) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-30-006628-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому тендерна документація містить вимоги щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у виді банківської гарантії (пункт 1 додаток 9), тоді як Законом визначено що забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надається у вигляді такого забезпечення, як гарантія (пункт 10 частини першої статті 1 Закону), за якою, згідно із визначенням частини першої статті 560 Цивільного Кодексу України, банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку?
3. Що слугувало підставою для встановлення в тендерній документації вимог щодо визначення учасником вартості спорудження свердловин №24 та №26 в розмірах, що не перевищують суми 88720,0 тис.грн та 71230,0 тис.грн відповідно, а також щодо визначених граничних вартостей етапів робіт у відсотковому значенні до загальної вартості робіт?
4. Яким чином учасником ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ», якого обрано переможцем, виконано вимоги додатку 9 до тендерної документації, а саме щодо надання копії договору, що засвідчує право учасника/або субпідрядника учасника на розміщення відходів буріння на шламонакопичувачі (полігоні і т.д.), в якому зазначено код відходів згідно з Національним класифікатором відходів, їх обсяг, найменування та код операції з відновлення та/або видалення відходів (пункт 27)?
5. Яким чином учасником ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ» дотримано вимог пункту 7 розділу І тендерної документації, в частині складання тендерної пропозиції та всіх документів, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, українською мовою, а також щодо надання автентичного перекладу українською мовою документів або їх копій, які, викладені іншими мовами, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника містяться документи, в яких окремі розділи викладені іншою ніж українська мова, а саме: розділи 8. «Інженерні розрахунки при бурінні похило-скерованої ділянки стовбура свердловини» в Програмах буріння свердловин №24 та №26 (файли №6); розрахунок ризиків пересічення стовбурів свердловини в довідці «Досвід розведення стовбурів свердловин 150 VB_ДЮ» (файл 32)?
6. Чи укладався договір з переможцем торгів ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ» за результатами проведеної закупівлі? Надайте пояснення із врахуванням оприлюдненої в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі аналогічних робіт шляхом проведення процедури відкритих торгів за номером UA-2024-09-27-011167-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансово го контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-26 17:00:21
Пояснення на запит
По даному питанню:
21.11.2024 р. ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ надано запит про надання пояснень згідно здійснення моніторингу (UA-М-2024-11-12-000085 наказ від 12.11.2024 № 94-з) по Закупівлі:
«Про надання пояснень»
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт із споруджування свердловин № 24 та № 26 Верхньомасловецького родовища (під ключ) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-30-006628-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому тендерна документація містить вимоги щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у виді банківської гарантії (пункт 1 додаток 9), тоді як Законом визначено що забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надається у вигляді такого забезпечення, як гарантія (пункт 10 частини першої статті 1 Закону), за якою, згідно із визначенням частини першої статті 560 Цивільного Кодексу України, банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку?
3. Що слугувало підставою для встановлення в тендерній документації вимог щодо визначення учасником вартості спорудження свердловин №24 та №26 в розмірах, що не перевищують суми 88720,0 тис.грн та 71230,0 тис.грн відповідно, а також щодо визначених граничних вартостей етапів робіт у відсотковому значенні до загальної вартості робіт?
4. Яким чином учасником ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ», якого обрано переможцем, виконано вимоги додатку 9 до тендерної документації, а саме щодо надання копії договору, що засвідчує право учасника/або субпідрядника учасника на розміщення відходів буріння на шламонакопичувачі (полігоні і т.д.), в якому зазначено код відходів згідно з Національним класифікатором відходів, їх обсяг, найменування та код операції з відновлення та/або видалення відходів (пункт 27)?
5. Яким чином учасником ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ» дотримано вимог пункту 7 розділу І тендерної документації, в частині складання тендерної пропозиції та всіх документів, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, українською мовою, а також щодо надання автентичного перекладу українською мовою документів або їх копій, які, викладені іншими мовами, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника містяться документи, в яких окремі розділи викладені іншою ніж українська мова, а саме: розділи 8. «Інженерні розрахунки при бурінні похило-скерованої ділянки стовбура свердловини» в Програмах буріння свердловин №24 та №26 (файли №6); розрахунок ризиків пересічення стовбурів свердловини в довідці «Досвід розведення стовбурів свердловин 150 VB_ДЮ» (файл 32)?
6. Чи укладався договір з переможцем торгів ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ» за результатами проведеної закупівлі?
Надайте пояснення із врахуванням оприлюдненої в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі аналогічних робіт шляхом проведення процедури відкритих торгів за номером UA-2024-09-27-011167-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансово го контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
ПОЯСНЕННЯ
1. На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ в частині надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надати наступні пояснення:
Джерело фінансування Закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Зокрема, відповідно до пункту 4(1) постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи викладену вище інформацію, ПАТ «Укрнафта» не відповідає критеріям суб’єктів, визначених абзацом першим пункту 4(1) постанови № 710, тож вимога щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі чинним Законодавством для Товариства не передбачено.
Визначення технічних і якісних характеристик предмету закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації на споруджування свердловин №№ 24 та 26 Верхньомасловецького родовища, яка розроблена на основі затверджених в установленому порядку відповідних Технічних специфікацій свердловин (Груповий робочий проект на спорудження розвідувальних свердловин №№24, 26 Верхньомасловецького родовища). Проект затверджено висновком Держпраці.
Розрахунок очікуваної вартості здійснювався на підставі:
- Наказу № 280 від 28.06.2024 «Про затвердження регламенту взаємодії структурних підрозділів ПАТ «Укрнафта» під час закупівель товарів, робіт та послуг».
- Інвестиційного проекту №25U-11 Буріння свердловини 24 Верхньомасловецька.
- Інвестиційного проекту №25U-13 Буріння свердловини 26 Верхньомасловецька.
- Діючих ДСТУ.
- ДБН А.2.2.3 – 2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво,
- ВСН 39 – 86 Инструкция о составе, порядке разработки, согласования и утверждения проектно – сметной документации на строительство скважин на нефть и газ,
- Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”,
- ДБН А.2.2 – 1 – 2003 Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) та
- НПАОП 11.1 – 1.01 – 08 Правила безпеки у нафтогазодобувній промисловості України.
- інших нормативно-правових актів на проектування і спорудження свердловини.
Для визначення очікуваної вартості було здійснено моніторинг ринку шляхом розміщення відповідної інформації на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура №24745054) (скріншот надається) та шляхом запиту комерційних пропозицій підрядним організаціям електронною поштою (скріншот надається) від 01.08.2024 р.
В ході розгляду пропозицій учасників було доопрацьоване технічне завданні, яке було додатково електронною поштою потенційним учасникам закупівлі 15.08.2024 р. .
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій) від потенційних підрядників та визначена очікувана вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією відповідно до технічних та інших вимог Замовника:
- ТОВ «Нафтогазбуріння» від 22.08.2024 р. №739-1;
- ТОВ «Навігатор комплект» від 20.08.2024 р. №223/08
- ТОВ «Бурова компанія «Горизонти» від 22.08.2024 р. №22-08-24/01.
За результатами моніторингу ринку очікувана вартість закупівлі визначена в розмірі 159 950 000 грн. без ПДВ.
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості додається.
На підставі зазначеної очікуваної вартості було оголошено торги з ідентифікатором UA-2024-08-30-006628-a.
2. Відповідно до абзацу 3 частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Зважаючи на зазначену вимогу Замовник має право самостійно визначати вид гарантії, що повинна надаватися учасником.
Закон України «Про публічні закупівлі» є спеціальним нормативно правовим актом в сфері публічних закупівель і тому інші нормативно правові акти, в тому числі підзаконні повинні застосовуватись в тих межах, які не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі».
Банківська гарантія, як забезпечення тендерної пропозиції, вимога про надання якої встановлена Замовником в тендерній документації, є найбільш врегульованою в законодавстві і направленою на захист гаранта, бенефіціара та принципала.
При проведенні моніторингу всі потенційні учасники погодились з вимогою про надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії.
В розрізі закупівлі UA-2024-09-27-011167-a необхідно виходити з того, що Органом оскарження не визначено незаконною вимогу тендерної документації про надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у складі тендерної пропозиції учасника, а визначено дискримінаційність зазначеної вимоги для конкретного потенційного учасника процедури закупівлі.
В той же час вимоги не є дискримінаційними в процедурі UA-2024-08-30-006628-a, зважаючи на те, що учасниками, в тому числі і потенційними, вимоги тендерної документації не оскаржувались.
3. Відповідно до абзацу 3 частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Інвестиційні проекти по свердловинам №24 і №26 було затверджено до реалізації рішенням інвестиційного комітету №26 від 30.07.2024 р.
Зважаючи на те, що свердловини знаходяться поряд, що зменшувало вартість мобілізації і демобілізації обладнання для кожної свердловини, були затверджені проектні вартості їх буріння під ключ. Крім того, спорудження свердловини №24 включає додаткові операції, зокрема – будівництво та підготовка площадки на дві свердловини, демобілізація обладнання та переїзд на інше місце, електричний пластовий мікроіміджер стінок свердловин з додатковими методами, необхідними для кількісної інтерпретації, нейтронний, щільнісний каротаж, крос-дипольний акустичний каротаж на кабелі.
Дані роботи не передбачені при споруджуванні свердловини №26.
В процесі проектування свердловин також враховується План підприємства по бурінню та видобутку. Вартість кожного Проекту, зокрема і споруджування свердловин №24 та №26 Верхньомасловецького родовища, формується Інвестиційним проектом на кожну свердловину окремо (так як експлуатація відбувається окремо), що затверджується Інвестиційному комітетом та не може перевищувати погодженої вартості на дані види робіт.
Предметом закупівлі передбачено буріння свердловин № 24 та №26 Верхньомасловецького родовища, що є одним груповим робочим Проектом, що виконано у відповідності з нормами, правилами, інструкціями і державними стандартами з врахуванням технічних умов ведення робіт, наявності відповідних виробничих баз, техніки і матеріальних ресурсів у замовника, генерального підрядника та субпідрядних організацій і перспективи їх матеріально-технічного забезпечення, та, що важливо, проводиться з одного відведеного та попередньо підготовленого майданчика
В розрізі закупівлі UA-2024-09-27-011167-a необхідно виходити з того, що Органом оскарження не визначено незаконним застосуванням виділення вартості в складі тендерної пропозиції учасника, а визначено дискримінаційність зазначеної вимоги для конкретного потенційного учасника процедури закупівлі.
В той же час вимоги не є дискримінаційними в процедурі UA-2024-08-30-006628-a, зважаючи на те, що учасниками, в тому числі і потенційними, вимоги тендерної документації не оскаржувались.
При цьому умови, як однієї, так і іншої закупівлі, не містять інформації, що недотримання граничних вартостей етапів робіт у відсотковому значенні до загальної вартості робіт є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
4. В складі тендерної пропозиції Переможця надано договір про надання послуг №14/11-23 від 14.11.2024 р. укладений між ТОВ «ГРІН ЕКО ШЛЯХ» та ТОВ «ЕКО-ЕНЕРГОПРОМ» відповідно до п.2.2.1, якого передбачено , що виконавець має право отримувати від Замовника інформацію щодо оброблення відходів буріння, які планує завезти на полігон Замовник (їх кількість, властивості та склад). Для Замовника торгів цієї інформації достатньо для визначення того, що кількість відходів буріння, що може бути поставлена на полігон не обмежена в кількості та буде визначатися на підставі інформації, що надається Замовником по договору про надання послуг.
Інформація про коди відходів згідно з Національним класифікатором відходів, найменування та код операції з відновлення та/або видалення відходів визначені в п.1.2 та 1.3. Додатковій угоді №01 до договору про надання послуг №14/11-23 від 14.11.2024 р.
5. Відповідно до пункту 7 розділу 1 Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою, всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
В складі тендерної пропозиції Переможця розділи 8. «Інженерні розрахунки при бурінні похило-скерованої ділянки стовбура свердловини» в Програмах буріння свердловин №24 та №26 (файли №6); розрахунок ризиків пересічення стовбурів свердловини в довідці «Досвід розведення стовбурів свердловин 150 VB_ДЮ» частково надані на іншій мові ніж українська.
Разом з тим текст іноземною мовою є нічим іншим, як відображення даних спеціалізованої програми для проведення відповідних розрахунків і їх переклад на українську мову може призвести до спотворення розуміння відображеної інформації.
Умовами тендерної документації не встановлено обмежень в тендерній документації для учасника щодо включення до документу на українській мові вставок на іншій мові без їх перекладу.
Аналогічної позиції дотримується і орган оскарження при розгляді скарг, зокрема в процедурах закупівель UA-2024-10-18-000286-a та UA-2023-10-31-011212-a.
6. За результатами проведеної закупівлі в електронній системі закупівель 22.11.2024 р. оприлюднено договір з переможцем торгів ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ» №13/4922-р від 20.11.2024 р..
Додатки:
- Скріншот оприлюднення моніторингу на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender на 1 арк.;
- Скріншот аналітичної записки про формування очікуваної вартості на 1 арк.;
- ТОВ «Нафтогазбуріння» від 22.08.2024 р. №739-1;
- ТОВ «Навігатор комплект» від 20.08.2024 р. №223/08;
- ТОВ «Бурова компанія «Горизонти» від 22.08.2024 р. №22-08-24/01;
- Скріншоти рішень АМКУ по закупівлям UA-2024-10-18-000286-a та UA-2023-10-31-011212-a;
- Інформація про розсилку від 01.08.2024 р.;
- Інформація про розсилку від15.08.2024 р.;
- Скріншоти відповідей потенційних учасників щодо згоди з умовами банківської гарантії та іншими умовами.
- _4_1_КП_ТОВ_НАФТОГАЗБУРІННЯ.pdf
- _4_2_КП_ТОВ_НАВІГАТОР_КОМПЛЕКТ.PDF
- _4_3_КП_ТОВ_БК_ГОРИЗОНТИ.pdf
- _5_Розсилка.msg
- _6_Відповідь_Учасника_НАВІГАТОР_КОМПЛЕКТ щодо згоди з умовами.PDF
- _6_Відповідь_Учасника_ТОВ_НАФТОГАЗБУРІННЯ_щодо_згоди з умовами.msg
- _6_Відповідь_Учасника_ТОВ_НАФТОГАЗБУРІННЯ_щодо_знижки_1.msg
- _6_Відповідь_Учасника_ТОВ_НАФТОГАЗБУРІННЯ_щодо_знижки_2.msg
- _6_Запит Учасникам про зміну ТЗ та оновлення КП No.2.msg
- Аналітична таблиця по формуванню ОВ_ВМ_24_26.xlsx
- рішення від 14.11.2024 № 18404.pdf
- рішення від 03.01.2024 № 177.pdf
- Скріншот_Smarttender_24745054.docx
- Електронний підпис
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НАФТОГАЗБУРІННЯ" |
159 949 995,00
UAH
|
159 949 995,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НАФТОГАЗБУРІННЯ" #40993322 |
Рішення скасоване |
159 949 995,00
UAH
|
28 жовтня 2024 09:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2024 21:11
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НАФТОГАЗБУРІННЯ" #40993322 |
Переможець |
159 949 995,00
UAH
|
28 жовтня 2024 17:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2024 11:38
|
Додаток 2-16.pdf | укладений |
22 листопада 2024 11:38
|
Додаток 1.pdf | укладений |
22 листопада 2024 11:38
|
Договір.pdf | укладений |
22 листопада 2024 11:38
|
735.7 Протокол про продовження уклад. договору.pdf | укладений |
22 листопада 2024 11:38
|