Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 08734011 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Гіршмана, 8/10 |
Контактна особа: |
Лідія Колєснікова +380577323955 zakupivli.tmo08734011@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2024 12:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2024 13:25 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2024 13:25 |
Очікувана вартість: | 3 572 494,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 724,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт протягом 10 календарних днів з дати підписання документів, акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2024 12:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2024 12:59 |
Тендерна документація.pdf | |
30 серпня 2024 12:59 |
ДОДАТОК 5 Проект договору.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-15-000004 ● e4e87e4f0dbd42ee9d4805a043ba79fe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2024 11:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.11.2024 № 62-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024, почати моніторинг процедури закупівлі/ закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 15.11.2024 № 62-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-08-30-004770-a 30.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-15 15:42:14
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ "ТМО МВС України по Харківський області" літ. Н-2 за адресою: місто Харків, проспект Гагаріна, будинок 19» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-30-004770-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1.Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-18 14:48:35
Надання пояснення (інформації/відповідних документів) органу державного фінансового контролю щодо закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по Харківський області» літ. Н-2 за адресою: місто Харків, проспект Гагаріна, будинок 19», код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту по першому питанню:
ДУ «Територіальне медичне об’єднання МВС України по Харківській області» надає скановані копії наступних документів:
1. Сканована копія проектно-кошторисної документації.
2. Сканована копія Технічного завдання щодо предмета закупівлі - Додаток № 2 до тендерної документації щодо предмета закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по Харківський області» літ. Н-2 за адресою: місто Харків, проспект Гагаріна, будинок 19» (ДК 021-2015 - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація).
3. Сканована копія Дефектного акту на «Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по Харківський області» літ. Н-2 за адресою: місто Харків, проспект Гагаріна, будинок 19».
4. Сканована копія Експертного звіту за об’єктом: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по Харківський області» літ. Н-2 за адресою: місто Харків, проспект Гагаріна, будинок 19».
Обґрунтування технічних, якісних характеристик, розміру бюджетних призначень предмета закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по Харківський області» літ. Н-2 за адресою: місто Харків, проспект Гагаріна, будинок 19», код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація визначено відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації за вказаним об’єктом.
Технічне завдання передбачене Додатком № 2 до Тендерної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі робіт щодо капітального ремонту за вказаним об’єктом визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по Харківський області» літ. Н-2 за адресою: місто Харків, проспект Гагаріна, будинок 19».
Замовник надає відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту по другому питанню:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті https://health.mvs.gov.ua/kharkiv в розділі «Публічна інформація».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-18 13:58:58
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ "ТМО МВС України по Харківський області" літ. Н-2 за адресою: місто Харків, проспект Гагаріна, будинок 19» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-30-004770-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином Уповноваженою особою Державної установи "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Харківській області" (далі – Замовник) здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1» та прийнято рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі, якщо:
Замовником у пункті 3.1.3 Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації установлена вимога, що на підтвердження всіх відомостей зазначених у довідках щодо обладнання та матеріально - технічної бази Учасник надає оборотно-сальдову відомість (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов'язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням. Термін закінчення документів, які підтверджують право користування (договори оренди, надання послуг тощо ) відповідними ресурсами має бути не раніше ніж 31 грудня 2024 року. Звертаємо увагу: у разі відсутності такого терміну у змісті відповідних договорів у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, користування тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем тощо та учасником.
В ході проведення моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1» надано договір про залучення механізмів від 11.05.2023 № 05/2023-1 укладений з ПрАТ «Південспецатоменерго» (зі змінами) з переліком механізмів (техніки,обладнання та інструментів), що залучаються для виконання будівельних робіт, проте у складі тендерної пропозиції не подано оборотно-сальдову відомість, яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-21 13:13:13
Надання пояснення (інформації/відповідних документів) органу державного фінансового контролю щодо закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по Харківський області» літ. Н-2 за адресою: місто Харків, проспект Гагаріна, будинок 19», код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
ДУ «Територіальне медичне об’єднання МВС України по Харківській області» повідомляє, що Учасником Приватне акціонерне товариство «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1» у складі тендерної пропозиції надано оборотно-сальдову відомість шляхом завантаження файлу «19. Оборотно-сальдові відомості.pdf» 13 вересня 2024 року о 16:29. На підтвердження надається скрин екрану. (протокол УО 97 від 21.11.2024)
Замовник вважає за необхідне зазначити, що протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.09.2024 №2 затверджено повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1", код ЄДРПОУ 01270285 невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ "ТМО МВС України по Харківський області" літ. Н-2 за адресою: місто Харків, проспект Гагаріна, будинок 19), ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-30-004770-a.
Сканована копія протоколу УО №2 від 19.09.2024 №2 надається окремим файлом.
Учасник виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності шляхом завантаження в електрону систему закупівель всіх необхідних документів 20 вересня 2024року о 11:37, у тому числі і оборотно-сальдову відомість. На підтвердження надається скрин екрану (протокол УО 97 від 21.11.2024).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-20 10:14:32
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ "ТМО МВС України по Харківський області" літ. Н-2 за адресою: місто Харків, проспект Гагаріна, будинок 19» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-30-004770-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином Уповноваженою особою Державної установи "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Харківській області" (далі – Замовник) здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1» та прийнято рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі, якщо:
Замовником у пункті 3.2 Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації установлена вимога, що на підтвердження працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: наявність в учасника сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) не нижче II категорії. Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення, виданого відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво).
Проте, в ході проведення моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1» не надано документального підтвердження щодо наявності в учасника сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) не нижче II категорії, шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення, виданого відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-21 14:05:49
Надання пояснення (інформації/відповідних документів) органу державного фінансового контролю щодо закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по Харківський області» літ. Н-2 за адресою: місто Харків, проспект Гагаріна, будинок 19», код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
ДУ «Територіальне медичне об’єднання МВС України по Харківській області» повідомляє, що Учасником Приватне акціонерне товариство «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1» у складі тендерної пропозиції надано усі необхідні документи згідно з вимогами пункту 3.2 Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації у файлі «26. Посвідчення з охорони праці.pdf», що завантажений у електрону систему закупівель 13 вересня 2024 року о 16:29.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель Державна установа «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Харківській області» повідомляє, що 25.11.2024 року на оперативній нараді ДУ «ТМО МВС України по Харківській області» Уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель І категорії (Мерзлякова Ю.В.) доповіла про здійснення моніторингу закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по Харківський області» літ. Н-2 за адресою: місто Харків, проспект Гагаріна, будинок 19», номер UA-2024-08-30-004770-a та про отриманий Висновок за результатами моніторингу. На оперативній нараді ДУ «ТМО МВС України по Харківській області» заслухано питання про необхідність дотримання Уповноваженою особою вимог абзацу першого пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та недопущення порушень законодавства у сфері державних закупівель в подальшому. Наголошено на необхідності уважно здійснювати перевірку документів Учасників та приділяти особливу увагу питанню про невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Також наголошено про відповідальність у сфері публічних закупівель; про штрафні санкції, передбачені для службових (посадових), уповноважених осіб; строк притягнення до адміністративної відповідальності, та яка може бути відповідальність у публічних закупівлях. За підсумками наради підготовлено протокол оперативної наради від 25.11.2024 № 48 (додається); протокол УО № 104 від 27.11.2024 (додається).
2024-11-27 11:37:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2024 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ФАВОРИТ-БУД" |
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
3 364 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" |
3 571 294,80
UAH з ПДВ
|
3 379 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ФАВОРИТ-БУД" #42101143 |
Відхилено |
3 364 000,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2024 12:57
|
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" #01270285 |
Переможець |
3 379 998,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2024 16:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 вересня 2024 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2024 12:59
|
ДУ 1 від 13.11.24 ПАТ Трест Житлобуд -1.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2024 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2024 09:17
|
ПРОТОКОЛ.PDF | зміни до договору |
27 вересня 2024 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2024 18:10
|
Трест Житлобуд договір 26-01-09-2024.pdf | укладений |
26 вересня 2024 18:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 26-01/09-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 26-01/09-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |