Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт харчоблоку Арцизького ліцею №4 з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради за адресою: м. Арциз, вул. п-ка Калмикова, 44, Болградський район, Одеська область
Очікувана вартість
9 601 881,00 UAH
UA-2024-08-29-008749-a 1452688c12294e728b91752574aa564c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Кєлєш

+380977513053 osvita.amr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44054694
Місцезнаходження: 68400, Україна , Одеська обл., Арцизький р-н, місто Арциз, вул.Соборна, будинок 44Л
Контактна особа: Світлана Кєлєш
+380977513053
osvita.amr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2024 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2024 00:00
Очікувана вартість: 9 601 881,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96 018,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: На підставі положень статті 27 Закону Учасник-Переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Валюта забезпечення виконання договору - є гривня. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: у формі банківської гарантії. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є: Учасник-Переможець передає Замовнику до дати підписання договору про закупівлю банківську гарантію. Розмір 1,0 відсоток від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: у формі банківської гарантії. Термін дії забезпечення виконання договору повинен дорівнювати та/або перевищувати строк дії Договору. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі та про те, що термін дії забезпечення виконання договору буде дорівнювати та/або перевищувати строк дії Договору. У разі продовження строку дії договору згідно з умовами Договору Учасник-Переможець зобов’язаний продовжити дію забезпечення виконання договору на відповідний строк. Забезпечення виконання договору не може бути відкликана гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання/неналежного виконання Підрядником його договірних зобов’язань, що призведе до передчасного розірвання договору, або ж розірвання договору з ініціативи Підрядника. Всі умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору викладені у додатку №3 до тендерної документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються Учаснику-Переможцю), перераховуються банком-гарантом за письмовою вимогою Замовника на наступні реквізити: Відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради, код ЄДРПОУ 44054694. Перед оформленням забезпечення виконання договору учаснику – переможцю варто звернутися до Замовника з метою отримання актуального р/р для оформлення забезпечення виконання договору. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюється за рахунок учасника-переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
0.01 робота
Капітальний ремонт харчоблоку Арцизького ліцею №4 з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради за адресою: м. Арциз, вул. п-ка Калмикова, 44, Болградський район, Одеська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 16:04

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
На підставі положень статті 27 Закону Учасник-Переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Валюта забезпечення виконання договору - є гривня. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: у формі банківської гарантії. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є: Учасник-Переможець передає Замовнику до дати підписання договору про закупівлю банківську гарантію. Розмір 1,0 відсоток від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: у формі банківської гарантії. Термін дії забезпечення виконання договору повинен дорівнювати та/або перевищувати строк дії Договору. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі та про те, що термін дії забезпечення виконання договору буде дорівнювати та/або перевищувати строк дії Договору. У разі продовження строку дії договору згідно з умовами Договору Учасник-Переможець зобов’язаний продовжити дію забезпечення виконання договору на відповідний строк. Забезпечення виконання договору не може бути відкликана гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання/неналежного виконання Підрядником його договірних зобов’язань, що призведе до передчасного розірвання договору, або ж розірвання договору з ініціативи Підрядника. Всі умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору викладені у додатку №3 до тендерної документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються Учаснику-Переможцю), перераховуються банком-гарантом за письмовою вимогою Замовника на наступні реквізити: Відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради, код ЄДРПОУ 44054694. Перед оформленням забезпечення виконання договору учаснику – переможцю варто звернутися до Замовника з метою отримання актуального р/р для оформлення забезпечення виконання договору. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюється за рахунок учасника-переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Форма підтвердження: документ
12 вересня 2024 11:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2024 11:01
Додаток 2 із змінами до тендерної документації.doc
12 вересня 2024 11:01
Додаток 2 із змінами до тендерної документації.doc
12 вересня 2024 10:41
Перелік змін до ТД.pdf
12 вересня 2024 10:41
Перелік змін до ТД.pdf
12 вересня 2024 10:41
НОВА РЕДАКЦІЯ_Тендерна документація.doc
12 вересня 2024 10:41
НОВА РЕДАКЦІЯ_Тендерна документація.doc
12 вересня 2024 10:41
Додаток 1 із змінами до тендерної документації.doc
12 вересня 2024 10:41
Додаток 1 із змінами до тендерної документації.doc
12 вересня 2024 10:41
66_Протокольне рішення про зміни ТД.pdf
12 вересня 2024 10:41
66_Протокольне рішення про зміни ТД.pdf
29 серпня 2024 16:04
Оголошення.pdf.asice.zip
29 серпня 2024 16:04
Оголошення.pdf.asice.zip
29 серпня 2024 16:04
Додаток 1.1 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
Додаток 1.1 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
Додаток 5 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
Додаток 5 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
Додаток 1 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
Додаток 1 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
60_Протокол затвердження ТД.pdf
29 серпня 2024 16:04
60_Протокол затвердження ТД.pdf
29 серпня 2024 16:04
Додаток 4 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
Додаток 4 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
Тендерна документація.doc
29 серпня 2024 16:04
Тендерна документація.doc
29 серпня 2024 16:04
Додаток 3 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
Додаток 3 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
59_Протокол вибору процедури.pdf
29 серпня 2024 16:04
59_Протокол вибору процедури.pdf
29 серпня 2024 16:04
Зміни до річного плану.pdf.asice.zip
29 серпня 2024 16:04
Зміни до річного плану.pdf.asice.zip
29 серпня 2024 16:04
Додаток 2 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
Додаток 2 до тендерної документації.doc
12 вересня 2024 11:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2024 11:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2024 16:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2024 11:01
Додаток 2 із змінами до тендерної документації.doc
12 вересня 2024 10:41
Додаток 2 із змінами до тендерної документації.doc
05 вересня 2024 11:14
Додаток 2.1 до тендерної документації.doc
12 вересня 2024 11:01
Додаток 2 із змінами до тендерної документації.doc
12 вересня 2024 10:41
Додаток 2 із змінами до тендерної документації.doc
05 вересня 2024 11:14
Додаток 2.1 до тендерної документації.doc
12 вересня 2024 10:41
Перелік змін до ТД.pdf
12 вересня 2024 10:41
Перелік змін до ТД.pdf
12 вересня 2024 10:41
НОВА РЕДАКЦІЯ_Тендерна документація.doc
12 вересня 2024 10:41
НОВА РЕДАКЦІЯ_Тендерна документація.doc
12 вересня 2024 10:41
Додаток 1 із змінами до тендерної документації.doc
12 вересня 2024 10:41
Додаток 1 із змінами до тендерної документації.doc
12 вересня 2024 10:41
66_Протокольне рішення про зміни ТД.pdf
12 вересня 2024 10:41
66_Протокольне рішення про зміни ТД.pdf
29 серпня 2024 16:04
Оголошення.pdf.asice.zip
29 серпня 2024 16:04
Оголошення.pdf.asice.zip
29 серпня 2024 16:04
Додаток 1.1 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
Додаток 1.1 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
Додаток 5 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
Додаток 5 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
Додаток 1 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
Додаток 1 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
60_Протокол затвердження ТД.pdf
29 серпня 2024 16:04
60_Протокол затвердження ТД.pdf
29 серпня 2024 16:04
Додаток 4 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
Додаток 4 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
Тендерна документація.doc
29 серпня 2024 16:04
Тендерна документація.doc
29 серпня 2024 16:04
Додаток 3 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
Додаток 3 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
59_Протокол вибору процедури.pdf
29 серпня 2024 16:04
59_Протокол вибору процедури.pdf
29 серпня 2024 16:04
Зміни до річного плану.pdf.asice.zip
29 серпня 2024 16:04
Зміни до річного плану.pdf.asice.zip
29 серпня 2024 16:04
Додаток 2 до тендерної документації.doc
29 серпня 2024 16:04
Додаток 2 до тендерної документації.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-02-04-000021 ● 5ace727bbdef4a55a6791d89ef7119c2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2025 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.02.2025 Одеса № 27

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.02.2025.

Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.02.2025 № 27
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2024-08-29-008749-a 29.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-02-11 17:48:21

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
3. Враховуючи, що ця закупівля здійснюється Замовником у тому числі за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році згідно з розподілом, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2024 р. № 763-р, джерелом формування якої є кошти Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, надати пояснення (інформацію та документи):
3.1. Чому Замовник не встановив у тендерній документації вимоги, передбачені статтями 3 та 5 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова Угода)?
3.2. Яким чином вимогами тендерної документації та умовами укладеного договору за результатами процедури закупівлі вирішене зобов’язання, передбачене пунктом 5 статті 7 Рамкової Угоди щодо найменування всіх субпідрядників, залучених до виконання робіт?
3.3. Яким чином Замовником забезпечено виконання вимог статей 16 та 17 Рамкової Угоди?
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ» вимогам пункту 1.1 розділу ІІ Додатка 1 до тендерної документації, тоді як вказаний учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 12.09.2024
№ 01-18, у якій зазначив те, що до виконання робіт буде залучений штатний працівник, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування Куцарев Андрій Степанович, натомість відповідно до наказу (розпорядження) про прийняття на роботу від 06.09.2024 № 9 даний працівник був прийнятий на роботу за сумісництвом?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-02-14 12:05:43

Пояснення на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2025-02-04-000021 закупівлі ID: UA-2024-08-29-008749-a

На виконання вимог, викладених у запиті Південного офісу Держаудитслужби від 2025-02-11 17:48:21, щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-08-29-008749-a уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради надає пояснення, інформацію та документи.
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-29-008749-a
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 2025-02-11 17:48:21:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, було згідно проведенної експертизи об'єкту та проєктно-кошторисної документації. Також було прийняте рішення про коригування об'ємів будівельних робіт на об'єкті. (Договори,експертиза, акт та протокол додаються).
2. Щодо фінансування закупівлі: 0611241- Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти.
0611242 - Виконання заходів, на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
По питанню четвертому «4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ» вимогам пункту 1.1 розділу ІІ Додатка 1 до тендерної документації, тоді як вказаний учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 12.09.2024 № 01-18, у якій зазначив те, що до виконання робіт буде залучений штатний працівник, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування Куцарев Андрій Степанович, натомість відповідно до наказу (розпорядження) про прийняття на роботу від 06.09.2024 № 9 даний працівник був прийнятий на роботу за сумісництвом?» Уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 змін до тендерної документації - тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, шляхом завантаження наступних документів: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 із змінами до цієї тендерної документації (далі по тексту – додаток 1 до тендерної документації).
Положення підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу ІІ. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА додатку №1 із змінами до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначаються, що з метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 1.
.
Таблиця 1
ДОВІДКА
про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт
№п/п Посада П.І.Б. (повністю) Загальний стаж роботи, (роки) Штатний/сумісник/цивільно-правова угода
1 2 3 4 5

В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 1: копії трудових книжок/витягів з трудових книжок та/або накази про призначення на посаду, або договори цивільно-правового характеру, на працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору.
Згідно оприлюдненого оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та затверджених змін до тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено – до 00:00 17 вересня 2024 року.
Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій Замовником отримано одну тендерну пропозицію від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143) (далі по тексту - Учасник).
В складі тендерної пропозиції учасника надано:
- файл «18. Довідка про кваліфікацію і досвід працівників.pdf» в якому міститься довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (Вих. № 01-18 від «12» вересня 2024 року) з інформацією, зокрема, але не виключно про монтажника санітарно – технічних систем і устаткування, Куцарева Андрія Степановича, загальний стаж роботи 7 років, штатний.
- файл «19. Наказ Куцарев.pdf» в якому міститься Наказ (розпорядження) №9 від 06 вересня 2024р. про прийняття на роботу Куцарева Андрія Степановича з 10 вересня 2024 року на посаду монтажника санітарно-технічних систем і устаткування з умовами роботи: за сумісництвом.
Варто звернути увагу на вимоги, які чітко встановлені у пп.1.1.1 п.1.1 розділу ІІ додатку №1 із змінами до тендерної документації.
А отже, з боку ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143) в повному обсязі виконано вище перелічені вимоги та доказом чого слугує надання довідки про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 1 та в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надав на кожну особу зазначену в таблиці 1: накази про призначення на посаду, або договори цивільно-правового характеру, на працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору.
Слід звернути увагу на те, що на підтвердження інформації щодо наявності працівників, яка міститься в довідці, необхідно у складі пропозиції надати на кожну особу зазначену в таблиці 1 до додатку №1 до тендерної документації:копії трудових книжок/витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або договори цивільно-правового характеру, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору. Однак на осіб, які працюються на підприємстві ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143) за сумісництвом надаються лише накази про прийняття на роботу. Питання, пов’язані з порядком ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовленням, постачанням і обліком регулюються, зокрема, Кодексом законів про працю України, постановою Кабінеті Міністрів України від 27 квітня 1993р. №301 «Про трудові книжки працівників», Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993р. №58, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993р. за №110.
Так згідно абз 5 п.1. р1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, передбачено: «На осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи.». Крім того, абз. 7 п.2.14 р. 2 Інструкції передбачено, що запис відомостей про роботу за сумісництвом провадиться за бажанням працівника власником або уповноваженим ним органом.
Особа, окрім трудового договору на основному місці роботи, має право укладати й трудові договори про роботу за сумісництвом (як письмові, так і усні). Укладення трудового договору обов’язково передбачає наявність у штатному розписі посади (професії), яку обійматиме майбутній працівник.
Разом з тим інформуємо, що штатним розписом вважається внутрішній документ підприємства, в якому міститься інформація про назви структурних підрозділів, посад (професій), кількість штатних одиниць, розміри посадових окладів, тарифних ставок, годинних тарифних ставок, розміри доплат і надбавок (за потреби) та фонд заробітної плати на місяць.
Кількість штатних одиниць може не відповідати кількості працівників. Це пов’язано з тим, що деякі посади (професії) можуть бути вакантними, оскільки підприємство планує прийняти на них працівників. Окрім цього, на одній посаді можуть працювати дві або навіть три особи, якщо вони працевлаштовані на неповний робочий час (неповний робочий день або тиждень). Останнє і стосується сумісників. Зазвичай за сумісництвом працюють неповний робочий час, оскільки такий працівник має основне місце роботи, на якому він передусім і виконує покладені на нього обов’язки. А сумісництво — це виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві.
Тож посада, незалежно від того, обіймає її працівник за основним місцем роботи чи за сумісництвом, повинна бути передбачена у штатному розписі підприємства.
Згідно статті 43 Конституції України кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.
Працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою. (стаття 2 Кодексу Законів про працю).
Трудовим договором є угода між працівником і роботодавцем (роботодавцем – фізичною особою), за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а роботодавець (роботодавець – фізична особа) зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Працівник має право реалізувати свої здібності до продуктивної і творчої праці шляхом укладення трудового договору на одному або одночасно на декількох підприємствах, в установах, організаціях, якщо інше не передбачено законодавством, колективним договором або угодою сторін. (стаття 21 КЗпП).
Згідно статті 19 Закону України «Про оплату праці» від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР, статті 102-1КЗпП сумісництвом вважається виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця – фізичної особи.
Згідно з пунктом 1.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці від 29.07.1993 № 58 (далі — Інструкція №58), на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться лише за місцем основної роботи.
Замовник зазначає, що зміни до тендерної документації не містить вимогу щодо обмежень працівниками учасника умов праці. Замовник зазначає, що зміни до тендерної документації містить вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт. Підтвердженням, що зазначений працівник Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143) Куцарев Андрій Степанович є штатним працівником викладено у файлі "19. Наказ Куцарев.pdf", де надано наказ, в т.ч. і наказ, що Куцарев А.С. працює за сумісництвом та прийнятий саме на посаду.
Зміни до тендерної документації не містили вимогу, що працівники учасника повинні працювати тільки на умовах повного робочого дня або тільки на одному підприємстві, установі, організації.
Відповідно до вимог КЗпП з працівником, який бажає працювати за сумісництвом, обов’язково укладається трудовий договір, що оформлюється наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу. Отже, працівник пише заяву, в якій просить прийняти його на роботу за сумісництвом, на підставі заяви видається наказ про прийняття на роботу за сумісництвом. Прийняття на посаду здійснюється на підставі штатного розпису. Штатний розпис мають складати також підприємці-роботодавці (лист Мінсоцполітики від 21.11.2016 № 5907/0/10-16/06). Проте Замовник у вимогах змін до тендерної документації не вимагав надання штатного розпису, а тільки визначив надання будь-якого документу, що підтверджує зв’язок з учасником та працівником.
Замовник зазначає, що на підставі вищенаведеного, сумісники є штатними працівниками і Куцарев А.С. є штатним працівником учасника ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" про що свідчать Наказ (розпорядження) №9 від 06 вересня 2024р. про прийняття на роботу.
З огляду на те, що Учасником ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" надано документи, які вимагалися пп.1.1.1 п.1.1 розділу ІІ додатку №1 із змінами до тендерної документації, а отже у Замовника відсутні обґрунтовані та аргументовані підстави для застосування положень пункту 43, 44 Особливостей.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-02-13 16:57:09

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ» вимогам пункту 1 розділу IV Додатка 1 до тендерної документації, тоді як вказаний учасник надав у складі тендерної пропозиції об’єктний кошторис № 02-01, який не відповідає вимогам форми Додатка 5 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а саме: на вказаному об’єктному кошторисі відсутній підпис головного інженера проєкту Пундєва Бориса Васильовича?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-02-17 16:39:40

ПОЯСНЕННЯ на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2025-02-04-000021 закупівлі ID: UA-2024-08-29-008749-a

На виконання вимог, викладених у запиті Південного офісу Держаудитслужби від 2025-02-13 16:57:09, щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-08-29-008749-a уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради надає пояснення, інформацію та документи.
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-29-008749-a.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 2025-02-13 16:57:09:
По питанню «Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ» вимогам пункту 1 розділу IV Додатка 1 до тендерної документації, тоді як вказаний учасник надав у складі тендерної пропозиції об’єктний кошторис № 02-01, який не відповідає вимогам форми Додатка 5 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а саме: на вказаному об’єктному кошторисі відсутній підпис головного інженера проєкту Пундєва Бориса Васильовича?» Уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради повідомляє наступне.
Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, шляхом завантаження наступних документів: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 із змінами до цієї тендерної документації (далі по тексту – додаток 1 до тендерної документації).
Відповідно до пункту 1 розділу IV додатку №1 із змінами до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено, що в сканованому вигляді надаються: розрахунок договірної ціни, підтверджуючі розрахунки (локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат, календарний графік виконання робіт та всі інші розрахунки зазначені в цьому пункті тощо) з обов’язковим підписом та печатки сертифікованого кошторисника.
Згідно оприлюдненого оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та затверджених змін до тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено – до 00:00 17 вересня 2024 року.
Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій Замовником отримано одну тендерну пропозицію від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143) (далі по тексту - Учасник).
В складі тендерної пропозиції учасника надано:
- файл «10. 5_ДЦ_ОК_02-01.pdf» в якому міститься ОБ`ЄКТНИЙ КОШТОРИС № 02-01 на будівництво : Капітальний ремонт харчоблоку Арцизького ліцею №4 з початковоюшколою та гімназією Арцизької міської ради за адресою: м. Арциз, вул. пка Калмикова, 44, Болградський район, Одеська область.
Варто звернути увагу на вимоги, які чітко встановлені у додатку №1 із змінами до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» в якому встановлені читки вимоги до оформлення наданих розрахунків, а саме: наявність підпису та печатки (у разі її використання) Учасника та обов’язкова наявність підпису та печатки сертифікованого кошторисник.
А отже, з боку ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143) в повному обсязі виконано вище перелічені вимоги та доказом чого слугує надання ОБ`ЄКТНОГО КОШТОРИСУ № 02-01 на будівництво : Капітальний ремонт харчоблоку Арцизького ліцею №4 з початковоюшколою та гімназією Арцизької міської ради за адресою: м. Арциз, вул. пка Калмикова, 44, Болградський район, Одеська область в якому наявні підпис та печатка сертифікованого інженера-кошторисника Гладченка Сергія Вячеславовича та керівника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ".
Слід наголосити на те, що жодні умови, положення затверджених змін до тендерної документації та додатків до неї не включали вимогу про те, що об’єктний кошторис повинен містити підпис та печатку головного інженера проєкту та/або головного архітектору проєкту.
Крім того, відповідно до частини першої Наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» від 16.05.2011 № 45 (далі по тексту - Порядок) визначено, що:
головний архітектор проекту (далі - ГАП) - архітектор, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з архітектурно-об’ємного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації;
головний інженер проекту (далі - ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування, крім сертифікатів щодо дотримання вимог забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища, виконання інженерних вишукувань, кошторисної документації, технології будівельного виробництва, і виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації;
проектні роботи - роботи, пов’язані зі створенням проектної документації для об’єктів будівництва.
Замовник зазначає, що вище перелічене стосується норм під час виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єкт будівництва, а отже працівники такі як головний архітектор проекту, головний інженер проекту відносяться між Замовником та проектантом, яким не є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143).
З огляду на те, що Учасником ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" надано документи, які вимагалися п.1 розділу IV додатку №1 із змінами до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а отже у Замовника відсутні обґрунтовані та аргументовані підстави для застосування положень пункту 43, 44 Особливостей.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушення згідно висновку Південного офісу Держаудитслужби від 24 лютого 2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі: ID: UA-2024-08-29-008749-a

2025-02-28 14:54:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 лютого 2025
Кінцевий строк оскарження: 11 березня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" 9 507 508,35
UAH з ПДВ
9 507 508,35
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 жовтня 2024 12:07
Dokumenti Bank.pdf.p7s
01 жовтня 2024 12:07
ГАРАНТІЯ 3109.pdf.p7s
01 жовтня 2024 12:07
Dokumenti Bank.pdf
01 жовтня 2024 12:07
ГАРАНТІЯ 3109.pdf
20 вересня 2024 16:28
Довідка(2).zip.p7s
20 вересня 2024 16:28
Довідка(1).zip.p7s
20 вересня 2024 16:28
Статут.pdf.p7s
20 вересня 2024 16:28
Наказ.pdf.p7s
20 вересня 2024 16:28
Витяг.pdf.p7s
20 вересня 2024 16:28
document.pdf.p7s
20 вересня 2024 16:23
Електронний підпис
20 вересня 2024 16:21
Електронний підпис
20 вересня 2024 16:19
Довідка(2).zip
20 вересня 2024 16:19
Довідка(1).zip
20 вересня 2024 16:19
Файл підпису(1).p7s
20 вересня 2024 16:19
Статут.pdf
20 вересня 2024 16:19
Наказ.pdf
20 вересня 2024 16:19
Витяг.pdf
20 вересня 2024 16:19
document.pdf
16 вересня 2024 21:56
Електронний підпис
16 вересня 2024 21:56
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ"
#42760143
Переможець 9 507 508,35
UAH з ПДВ
18 вересня 2024 15:55

Документи

18 вересня 2024 15:55
Довідка НАЗК
18 вересня 2024 15:55
Електронний підпис
17 вересня 2024 00:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2024 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ"
#42760143
9 507 508,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2024 15:55
Довідка НАЗК
18 вересня 2024 15:55
Електронний підпис
17 вересня 2024 00:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2025 15:10
Додаткова угода № 2.pdf укладений
28 лютого 2025 15:08
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2024 11:12
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2024 11:10
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2024 16:16
Договір № 3-К.pdf укладений
02 жовтня 2024 16:15
Додатки до Договору № 3-К.pdf укладений
02 жовтня 2024 16:15
Зведений кошторис, розрахунок.pdf укладений
02 жовтня 2024 16:15
Підсумкова відомість ресурсів.pdf укладений
02 жовтня 2024 16:15
Локальний кошторис.pdf укладений
02 жовтня 2024 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 9 496 588,81
UAH