Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44054694 |
Місцезнаходження: | 68400, Україна , Одеська обл., Арцизький р-н, місто Арциз, вул.Соборна, будинок 44Л |
Контактна особа: |
Світлана Кєлєш +380977513053 osvita.amr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2024 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 601 881,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 018,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | На підставі положень статті 27 Закону Учасник-Переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Валюта забезпечення виконання договору - є гривня. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: у формі банківської гарантії. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є: Учасник-Переможець передає Замовнику до дати підписання договору про закупівлю банківську гарантію. Розмір 1,0 відсоток від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: у формі банківської гарантії. Термін дії забезпечення виконання договору повинен дорівнювати та/або перевищувати строк дії Договору. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі та про те, що термін дії забезпечення виконання договору буде дорівнювати та/або перевищувати строк дії Договору. У разі продовження строку дії договору згідно з умовами Договору Учасник-Переможець зобов’язаний продовжити дію забезпечення виконання договору на відповідний строк. Забезпечення виконання договору не може бути відкликана гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання/неналежного виконання Підрядником його договірних зобов’язань, що призведе до передчасного розірвання договору, або ж розірвання договору з ініціативи Підрядника. Всі умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору викладені у додатку №3 до тендерної документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються Учаснику-Переможцю), перераховуються банком-гарантом за письмовою вимогою Замовника на наступні реквізити: Відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради, код ЄДРПОУ 44054694. Перед оформленням забезпечення виконання договору учаснику – переможцю варто звернутися до Замовника з метою отримання актуального р/р для оформлення забезпечення виконання договору. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюється за рахунок учасника-переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-04-000021 ● 5ace727bbdef4a55a6791d89ef7119c2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 лютого 2025 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.02.2025 Одеса № 27
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.02.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.02.2025 № 27
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2024-08-29-008749-a 29.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-11 17:48:21
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
3. Враховуючи, що ця закупівля здійснюється Замовником у тому числі за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році згідно з розподілом, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2024 р. № 763-р, джерелом формування якої є кошти Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, надати пояснення (інформацію та документи):
3.1. Чому Замовник не встановив у тендерній документації вимоги, передбачені статтями 3 та 5 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова Угода)?
3.2. Яким чином вимогами тендерної документації та умовами укладеного договору за результатами процедури закупівлі вирішене зобов’язання, передбачене пунктом 5 статті 7 Рамкової Угоди щодо найменування всіх субпідрядників, залучених до виконання робіт?
3.3. Яким чином Замовником забезпечено виконання вимог статей 16 та 17 Рамкової Угоди?
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ» вимогам пункту 1.1 розділу ІІ Додатка 1 до тендерної документації, тоді як вказаний учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 12.09.2024
№ 01-18, у якій зазначив те, що до виконання робіт буде залучений штатний працівник, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування Куцарев Андрій Степанович, натомість відповідно до наказу (розпорядження) про прийняття на роботу від 06.09.2024 № 9 даний працівник був прийнятий на роботу за сумісництвом?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-14 12:05:43
Пояснення на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2025-02-04-000021 закупівлі ID: UA-2024-08-29-008749-a
На виконання вимог, викладених у запиті Південного офісу Держаудитслужби від 2025-02-11 17:48:21, щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-08-29-008749-a уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради надає пояснення, інформацію та документи.
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-29-008749-a
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 2025-02-11 17:48:21:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, було згідно проведенної експертизи об'єкту та проєктно-кошторисної документації. Також було прийняте рішення про коригування об'ємів будівельних робіт на об'єкті. (Договори,експертиза, акт та протокол додаються).
2. Щодо фінансування закупівлі: 0611241- Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти.
0611242 - Виконання заходів, на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
По питанню четвертому «4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ» вимогам пункту 1.1 розділу ІІ Додатка 1 до тендерної документації, тоді як вказаний учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 12.09.2024 № 01-18, у якій зазначив те, що до виконання робіт буде залучений штатний працівник, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування Куцарев Андрій Степанович, натомість відповідно до наказу (розпорядження) про прийняття на роботу від 06.09.2024 № 9 даний працівник був прийнятий на роботу за сумісництвом?» Уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 змін до тендерної документації - тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, шляхом завантаження наступних документів: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 із змінами до цієї тендерної документації (далі по тексту – додаток 1 до тендерної документації).
Положення підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу ІІ. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА додатку №1 із змінами до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначаються, що з метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 1.
.
Таблиця 1
ДОВІДКА
про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт
№п/п Посада П.І.Б. (повністю) Загальний стаж роботи, (роки) Штатний/сумісник/цивільно-правова угода
1 2 3 4 5
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 1: копії трудових книжок/витягів з трудових книжок та/або накази про призначення на посаду, або договори цивільно-правового характеру, на працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору.
Згідно оприлюдненого оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та затверджених змін до тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено – до 00:00 17 вересня 2024 року.
Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій Замовником отримано одну тендерну пропозицію від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143) (далі по тексту - Учасник).
В складі тендерної пропозиції учасника надано:
- файл «18. Довідка про кваліфікацію і досвід працівників.pdf» в якому міститься довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (Вих. № 01-18 від «12» вересня 2024 року) з інформацією, зокрема, але не виключно про монтажника санітарно – технічних систем і устаткування, Куцарева Андрія Степановича, загальний стаж роботи 7 років, штатний.
- файл «19. Наказ Куцарев.pdf» в якому міститься Наказ (розпорядження) №9 від 06 вересня 2024р. про прийняття на роботу Куцарева Андрія Степановича з 10 вересня 2024 року на посаду монтажника санітарно-технічних систем і устаткування з умовами роботи: за сумісництвом.
Варто звернути увагу на вимоги, які чітко встановлені у пп.1.1.1 п.1.1 розділу ІІ додатку №1 із змінами до тендерної документації.
А отже, з боку ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143) в повному обсязі виконано вище перелічені вимоги та доказом чого слугує надання довідки про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 1 та в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надав на кожну особу зазначену в таблиці 1: накази про призначення на посаду, або договори цивільно-правового характеру, на працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору.
Слід звернути увагу на те, що на підтвердження інформації щодо наявності працівників, яка міститься в довідці, необхідно у складі пропозиції надати на кожну особу зазначену в таблиці 1 до додатку №1 до тендерної документації:копії трудових книжок/витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або договори цивільно-правового характеру, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору. Однак на осіб, які працюються на підприємстві ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143) за сумісництвом надаються лише накази про прийняття на роботу. Питання, пов’язані з порядком ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовленням, постачанням і обліком регулюються, зокрема, Кодексом законів про працю України, постановою Кабінеті Міністрів України від 27 квітня 1993р. №301 «Про трудові книжки працівників», Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993р. №58, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993р. за №110.
Так згідно абз 5 п.1. р1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, передбачено: «На осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи.». Крім того, абз. 7 п.2.14 р. 2 Інструкції передбачено, що запис відомостей про роботу за сумісництвом провадиться за бажанням працівника власником або уповноваженим ним органом.
Особа, окрім трудового договору на основному місці роботи, має право укладати й трудові договори про роботу за сумісництвом (як письмові, так і усні). Укладення трудового договору обов’язково передбачає наявність у штатному розписі посади (професії), яку обійматиме майбутній працівник.
Разом з тим інформуємо, що штатним розписом вважається внутрішній документ підприємства, в якому міститься інформація про назви структурних підрозділів, посад (професій), кількість штатних одиниць, розміри посадових окладів, тарифних ставок, годинних тарифних ставок, розміри доплат і надбавок (за потреби) та фонд заробітної плати на місяць.
Кількість штатних одиниць може не відповідати кількості працівників. Це пов’язано з тим, що деякі посади (професії) можуть бути вакантними, оскільки підприємство планує прийняти на них працівників. Окрім цього, на одній посаді можуть працювати дві або навіть три особи, якщо вони працевлаштовані на неповний робочий час (неповний робочий день або тиждень). Останнє і стосується сумісників. Зазвичай за сумісництвом працюють неповний робочий час, оскільки такий працівник має основне місце роботи, на якому він передусім і виконує покладені на нього обов’язки. А сумісництво — це виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві.
Тож посада, незалежно від того, обіймає її працівник за основним місцем роботи чи за сумісництвом, повинна бути передбачена у штатному розписі підприємства.
Згідно статті 43 Конституції України кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.
Працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою. (стаття 2 Кодексу Законів про працю).
Трудовим договором є угода між працівником і роботодавцем (роботодавцем – фізичною особою), за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а роботодавець (роботодавець – фізична особа) зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Працівник має право реалізувати свої здібності до продуктивної і творчої праці шляхом укладення трудового договору на одному або одночасно на декількох підприємствах, в установах, організаціях, якщо інше не передбачено законодавством, колективним договором або угодою сторін. (стаття 21 КЗпП).
Згідно статті 19 Закону України «Про оплату праці» від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР, статті 102-1КЗпП сумісництвом вважається виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця – фізичної особи.
Згідно з пунктом 1.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці від 29.07.1993 № 58 (далі — Інструкція №58), на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться лише за місцем основної роботи.
Замовник зазначає, що зміни до тендерної документації не містить вимогу щодо обмежень працівниками учасника умов праці. Замовник зазначає, що зміни до тендерної документації містить вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт. Підтвердженням, що зазначений працівник Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143) Куцарев Андрій Степанович є штатним працівником викладено у файлі "19. Наказ Куцарев.pdf", де надано наказ, в т.ч. і наказ, що Куцарев А.С. працює за сумісництвом та прийнятий саме на посаду.
Зміни до тендерної документації не містили вимогу, що працівники учасника повинні працювати тільки на умовах повного робочого дня або тільки на одному підприємстві, установі, організації.
Відповідно до вимог КЗпП з працівником, який бажає працювати за сумісництвом, обов’язково укладається трудовий договір, що оформлюється наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу. Отже, працівник пише заяву, в якій просить прийняти його на роботу за сумісництвом, на підставі заяви видається наказ про прийняття на роботу за сумісництвом. Прийняття на посаду здійснюється на підставі штатного розпису. Штатний розпис мають складати також підприємці-роботодавці (лист Мінсоцполітики від 21.11.2016 № 5907/0/10-16/06). Проте Замовник у вимогах змін до тендерної документації не вимагав надання штатного розпису, а тільки визначив надання будь-якого документу, що підтверджує зв’язок з учасником та працівником.
Замовник зазначає, що на підставі вищенаведеного, сумісники є штатними працівниками і Куцарев А.С. є штатним працівником учасника ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" про що свідчать Наказ (розпорядження) №9 від 06 вересня 2024р. про прийняття на роботу.
З огляду на те, що Учасником ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" надано документи, які вимагалися пп.1.1.1 п.1.1 розділу ІІ додатку №1 із змінами до тендерної документації, а отже у Замовника відсутні обґрунтовані та аргументовані підстави для застосування положень пункту 43, 44 Особливостей.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-13 16:57:09
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ» вимогам пункту 1 розділу IV Додатка 1 до тендерної документації, тоді як вказаний учасник надав у складі тендерної пропозиції об’єктний кошторис № 02-01, який не відповідає вимогам форми Додатка 5 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а саме: на вказаному об’єктному кошторисі відсутній підпис головного інженера проєкту Пундєва Бориса Васильовича?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-17 16:39:40
ПОЯСНЕННЯ на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2025-02-04-000021 закупівлі ID: UA-2024-08-29-008749-a
На виконання вимог, викладених у запиті Південного офісу Держаудитслужби від 2025-02-13 16:57:09, щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-08-29-008749-a уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради надає пояснення, інформацію та документи.
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-29-008749-a.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 2025-02-13 16:57:09:
По питанню «Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ» вимогам пункту 1 розділу IV Додатка 1 до тендерної документації, тоді як вказаний учасник надав у складі тендерної пропозиції об’єктний кошторис № 02-01, який не відповідає вимогам форми Додатка 5 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а саме: на вказаному об’єктному кошторисі відсутній підпис головного інженера проєкту Пундєва Бориса Васильовича?» Уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради повідомляє наступне.
Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, шляхом завантаження наступних документів: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 із змінами до цієї тендерної документації (далі по тексту – додаток 1 до тендерної документації).
Відповідно до пункту 1 розділу IV додатку №1 із змінами до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено, що в сканованому вигляді надаються: розрахунок договірної ціни, підтверджуючі розрахунки (локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат, календарний графік виконання робіт та всі інші розрахунки зазначені в цьому пункті тощо) з обов’язковим підписом та печатки сертифікованого кошторисника.
Згідно оприлюдненого оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та затверджених змін до тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено – до 00:00 17 вересня 2024 року.
Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій Замовником отримано одну тендерну пропозицію від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143) (далі по тексту - Учасник).
В складі тендерної пропозиції учасника надано:
- файл «10. 5_ДЦ_ОК_02-01.pdf» в якому міститься ОБ`ЄКТНИЙ КОШТОРИС № 02-01 на будівництво : Капітальний ремонт харчоблоку Арцизького ліцею №4 з початковоюшколою та гімназією Арцизької міської ради за адресою: м. Арциз, вул. пка Калмикова, 44, Болградський район, Одеська область.
Варто звернути увагу на вимоги, які чітко встановлені у додатку №1 із змінами до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» в якому встановлені читки вимоги до оформлення наданих розрахунків, а саме: наявність підпису та печатки (у разі її використання) Учасника та обов’язкова наявність підпису та печатки сертифікованого кошторисник.
А отже, з боку ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143) в повному обсязі виконано вище перелічені вимоги та доказом чого слугує надання ОБ`ЄКТНОГО КОШТОРИСУ № 02-01 на будівництво : Капітальний ремонт харчоблоку Арцизького ліцею №4 з початковоюшколою та гімназією Арцизької міської ради за адресою: м. Арциз, вул. пка Калмикова, 44, Болградський район, Одеська область в якому наявні підпис та печатка сертифікованого інженера-кошторисника Гладченка Сергія Вячеславовича та керівника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ".
Слід наголосити на те, що жодні умови, положення затверджених змін до тендерної документації та додатків до неї не включали вимогу про те, що об’єктний кошторис повинен містити підпис та печатку головного інженера проєкту та/або головного архітектору проєкту.
Крім того, відповідно до частини першої Наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» від 16.05.2011 № 45 (далі по тексту - Порядок) визначено, що:
головний архітектор проекту (далі - ГАП) - архітектор, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з архітектурно-об’ємного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації;
головний інженер проекту (далі - ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування, крім сертифікатів щодо дотримання вимог забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища, виконання інженерних вишукувань, кошторисної документації, технології будівельного виробництва, і виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації;
проектні роботи - роботи, пов’язані зі створенням проектної документації для об’єктів будівництва.
Замовник зазначає, що вище перелічене стосується норм під час виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єкт будівництва, а отже працівники такі як головний архітектор проекту, головний інженер проекту відносяться між Замовником та проектантом, яким не є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 42760143).
З огляду на те, що Учасником ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" надано документи, які вимагалися п.1 розділу IV додатку №1 із змінами до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а отже у Замовника відсутні обґрунтовані та аргументовані підстави для застосування положень пункту 43, 44 Особливостей.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення згідно висновку Південного офісу Держаудитслужби від 24 лютого 2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі: ID: UA-2024-08-29-008749-a
2025-02-28 14:54:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" |
9 507 508,35
UAH з ПДВ
|
9 507 508,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВИЙ ДІМ" #42760143 |
Переможець |
9 507 508,35
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2024 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2025 15:10
|
Додаткова угода № 2.pdf | укладений |
28 лютого 2025 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2024 11:12
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2024 16:16
|
Договір № 3-К.pdf | укладений |
02 жовтня 2024 16:15
|
Додатки до Договору № 3-К.pdf | укладений |
02 жовтня 2024 16:15
|
Зведений кошторис, розрахунок.pdf | укладений |
02 жовтня 2024 16:15
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
02 жовтня 2024 16:15
|
Локальний кошторис.pdf | укладений |
02 жовтня 2024 16:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 3-К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |