Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Комплект обладнання для інфузійної терапії)
Очікувана вартість
21 317 580,00 UAH
UA-2024-08-29-005562-a ● 81eff0d982a94a43b1ceee47fe8c8f43
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Наталія Гнатюк +380671344281 n.hnatiuk@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2024 13:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2024 15:01 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2024 15:01 |
Очікувана вартість: | 21 317 580,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 587,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 одиниця
Комплект обладнання для інфузійної терапії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2024
ДК 021:2015: 33194120-3 — Інфузійне приладдя
НК 024:2023: 46861 — Інфузійна мікроструминна система
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок здійснюється в безготівковій формі на умовах 100 % (сто відсоткової) попередньої оплати, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”. Попередня оплата за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання оригіналу рахунку на оплату. | Аванс | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2024 15:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2024 15:40 |
ТД (Інструкція)_нова редакція.docx | |
27 вересня 2024 15:40 |
Додаток 2 Перелік документів (інформації)_нова редакція.docx | |
27 вересня 2024 15:40 |
Перелік змін від 27.09.2024.docx | |
09 вересня 2024 07:45 |
Перелік змін.docx | |
29 серпня 2024 13:43 |
Додаток 2-в (підпункт 2 пункту 45 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx | |
29 серпня 2024 13:43 |
Додаток 3 Перелік документів та_або інформації, що надаються переможцем.docx | |
29 серпня 2024 13:43 |
Додаток 2-а (Анкета учасника).docx | |
29 серпня 2024 13:43 |
Додаток 1 МТВ.docx | |
29 серпня 2024 13:43 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору).docx | |
29 серпня 2024 13:43 |
Додаток 4 (проєкт договору).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога про документи, що підтверджують відповідність вказаним характеристикам
Дата подання: 04 вересня 2024 09:31
Дата відповіді: 06 вересня 2024 17:27
Шановний Замовнику, згідно п. 54 Постанови КМУ № 1178 Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Згідно п. 2.14 Таблиці 3 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником зазначено про необхідне значення характеристики/вимоги/параметра/функції предмету закупівлі:
Клас безпеки електроприладу
Згідно з директивою 93/42/EEC: - IIb
Згідно з EN 60601-1:
- Пристрій з захистом I класу і вище
- Виріб типу CF із захистом від дефібриляції"
Стандарт IEC 60601-1, підготовлений Міжнародною електротехнічною комісією (IEC), організацією, що входить до Міжнародної організації зі стандартів (ISO), описує основні критерії безпеки та експлуатаційних характеристик медичних пристроїв та систем, призначених для використання в ЕКСТРЕНИХ МЕДИЧНИХ СЛУЖБАХ.
Згідно ч.5 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі»:
Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
В той же час Замовник не вимагає надати в складі тендерної пропозиції документів, які би підтвердили відповідність предмету закупівлі встановленим у п. 2.14 Таблиці 3 Додатку 1 до Тендерної документації вимогам. Закупівля товару що не відповідає необхідним технічним, якісним характеристикам (оскільки без документів не можливо перевірити відповідність товару) несе ризик порушення ст. 210 та ст. 367 Кримінального кодексу України.
Зважаючи на те, що п. 2.14 Таблиці 3 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником зазначено, що предмет закупівлі має відповідати EN 60601-1 просимо доповнити Додаток 1 до тендерної документації вимогою наступного змісту:
«Учасники повинні надати в складі Тендерної пропозиції документ, що підтверджує відповідність пропонованого товару вимогам стандарту ІЕС 60601-1-12:2014 Медичне електричне обладнання, виданий його виробником, або виданий виробнику уповноваженим на це органом, установою, організацією (такими документами можуть бути сертифікат відповідності/ декларація/сертифікат якості/ сертифікат аналізу/паспорт).
(Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, Учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе Учасник).».
Звертаємо увагу на те що така вимога відповідає всім принципам здійснення публічних закупівель адже містить різні варіанти документів якими може бути підтверджено відповідність пропонованого учасниками товару вимогам Стандарту IEC 60601-1-12, підготовлений Міжнародною електротехнічною комісією (IEC), організацією, що входить до Міжнародної організації зі стандартів (ISO) щодо основних критеріїв безпеки та експлуатаційних характеристик медичних пристроїв та систем, призначених для використання в ЕКСТРЕНИХ МЕДИЧНИХ СЛУЖБАХ.
Також згідно технічних характеристик предмету закупівлі, що містяться в положеннях Додатку 1 до Тендерної документації, а саме:
п. 1.15 Апаратний інтерфейс повинен мати
- Роз’єм для підключення до електромережі
- Інфрачервоний порт для зв’язку між приладами однієї станції і обслуговування, або наявність бездротової мережі зв’язку
- Додатковий порт для інтерфейсного кабелю і системи виклику персоналу
п. 2.18. Апаратний інтерфейс повинен мати:
- Роз’єм для підключення до електромережі
- Інфрачервоний порт для зв’язку між приладами однієї станції і обслуговування, або наявність бездротової мережі
- Додатковий порт для інтерфейсного кабелю і системи виклику персоналу
п. 5.1. Модуль передачі даних. Модуль з’єднання опційно може бути інтегрованим у станцію і дозволяє передавати дані до не менше ніж 18 насосів.
Технічний регламент радіообладнання (Далі по тексту - Регламент), затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 р. № 355 встановлює вимоги до радіообладнання, яке надається на ринку та вводиться в експлуатацію в Україні незалежно від форми постачання, включаючи реалізацію радіообладнання дистанційним способом.
Згідно п п. 18 та пп. 19 пункту 5 Регламенту: радіообладнання (радіоелектронний засіб) - електричний або електронний виріб, що призначений для випромінювання та/або приймання радіохвиль з метою радіозв’язку та/або радіовизначення або укомплектований додатковим пристроєм, призначеним для випромінювання та/або приймання радіохвиль з метою радіозв’язку та/або радіовизначення; радіохвилі - електромагнітні хвилі, частоти яких нижчі за 3000 ГГц, що поширюються у просторі без штучного хвилеводу;
Тобто відноситься до приладів, обладнання тощо…, що мають wifi, Bluetooth тощо.
Згідно п. 14 Регламенту: Радіообладнання вводиться в експлуатацію та використовується у разі, коли воно відповідає вимогам цього Технічного регламенту, та за умови належного встановлення, обслуговування та використання за своїм призначенням.
Відтак, просимо доповнити Додаток 1 до тендерної документації вимогою наступного змісту :
«Учасники повинні надати в складі Тендерної пропозиції сертифікат експертизи типу для насосів, на які поширюється дія «Технічного регламенту радіообладнання», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 р. № 355» зі змінами
Звертаємо увагу на те що така вимога спрямована на забезпечення дотримання вимог обов’язкового до врахування Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 р. № 355.
У разі не перевірки Замовником підтвердження технічних характеристик через не встановлення вимоги щодо надання таких документів в складі тендерної пропозиції, замовник несе ризик закупівлі товару що не відповідає вимогам Додатку №1 до Тендерної документації та вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 р. № 355».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Дякуємо за зацікавленість до закупівель, які проводить ДП ""Медичні закупівлі України"".
До медико-технічних вимог будуть внесені відповідні зміни, а саме:
Учасники в складі Тендерної пропозиції мають надати документ, що підтверджує відповідність запропонованого обладнання вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 р. № 355
Дякуємо за зацікавленість до закупівель, які проводить ДП ""Медичні закупівлі України"".
До медико-технічних вимог будуть внесені відповідні зміни, а саме:
Учасники в складі Тендерної пропозиції мають надати документ, що підтверджує відповідність запропонованого обладнання вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 р. № 355
Додаток 1
Дата подання: 04 вересня 2024 13:41
Дата відповіді: 06 вересня 2024 17:28
Шановний замовнику! Додаток 1 пункт 5.1 Модуль з’єднання опційно може бути інтегрованим у станцію і дозволяє передавати дані до не менше ніж 18 насосів. Як розуміти слово опційно? Що мається на увазі під модулем передачи даних- це система моніторингу на якій можна дивитись за насосами? пункт 3.5 стандарт EN 1789 відноситься до Медичні інструменти та обладнання - Машини швидкої допомоги, яким чином він відноситься до закупівлі?. Просимо прибрати цей стандарт, так як він штучно зменшує кількість учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за зацікавленість до закупівель, які проводить ДП ""Медичні закупівлі України"".
Поняття «опційно» вказує на те, що у різних виробників може бути різна технічна реалізація виконання модуля з’єднання.Модуль передачі даних потрібен для можливості з’єднання насосів/станцій з насосами в єдину інфузійну систему завдяки софту. Модуль передачі даних може бути частиною інфузійного насосу чи монтуватись окремо.
Вимога п. 3.5 медико-технічних вимог є обгрунтованою у відповідності до потреб вузькоспеціалізованого лікувального закладу, який має у розпорядженні спеціалізований санітарний транспорт різних типів для проведення реанімаційних заходів. Обладнання для інфузійної терапії, яке є предметом закупівлі може використовуватися кінцевим набувачем як в умовах стаціонару, так і в умовах стабілізаційних заходів поза межами лікувальної установи.
Крім того, відповідно до п.9 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення здійснення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 № 298 (зі змінами), Державне підприємство “Медичні закупівлі України” попередньо надсилає медико-технічні вимоги до товарів та послуг, що є предметом закупівлі, на розгляд залученим МОЗ групам експертів і фахівців за відповідним напрямом та разом з рішенням групи експертів і фахівців надсилає їх на погодження до МОЗ. Медико-технічні вимоги, що містяться в Документації відкритих торгів з особливостями, пройшли розгляд групою експертів та погоджені МОЗ України. Медико-технічні вимоги є конкурентними та дозволяють взяти участь у закупівлі кільком виробникам.
Поняття «опційно» вказує на те, що у різних виробників може бути різна технічна реалізація виконання модуля з’єднання.Модуль передачі даних потрібен для можливості з’єднання насосів/станцій з насосами в єдину інфузійну систему завдяки софту. Модуль передачі даних може бути частиною інфузійного насосу чи монтуватись окремо.
Вимога п. 3.5 медико-технічних вимог є обгрунтованою у відповідності до потреб вузькоспеціалізованого лікувального закладу, який має у розпорядженні спеціалізований санітарний транспорт різних типів для проведення реанімаційних заходів. Обладнання для інфузійної терапії, яке є предметом закупівлі може використовуватися кінцевим набувачем як в умовах стаціонару, так і в умовах стабілізаційних заходів поза межами лікувальної установи.
Крім того, відповідно до п.9 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення здійснення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 № 298 (зі змінами), Державне підприємство “Медичні закупівлі України” попередньо надсилає медико-технічні вимоги до товарів та послуг, що є предметом закупівлі, на розгляд залученим МОЗ групам експертів і фахівців за відповідним напрямом та разом з рішенням групи експертів і фахівців надсилає їх на погодження до МОЗ. Медико-технічні вимоги, що містяться в Документації відкритих торгів з особливостями, пройшли розгляд групою експертів та погоджені МОЗ України. Медико-технічні вимоги є конкурентними та дозволяють взяти участь у закупівлі кільком виробникам.
Додаток 1 до Тендерної документації
Дата подання: 05 вересня 2024 09:47
Дата відповіді: 06 вересня 2024 17:29
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу та звертаємось з приводу наступного!
Рішенням уповноваженої особи ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" від «29» серпня 2024 р. (протокол № 1353) було затверджено Тендерну документацію «Процедура закупівлі: відкриті торги Предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Комплект обладнання для інфузійної терапії)» (далі також – Тендерна документація).
Уважно ознайомившись з Тендерною документацією було виявлено, що деякі медико-технічні вимоги є занадто специфічними та нерозповсюдженими для більшості виробників даної категорії товарів.
Внаслідок цього істотно обмежується коло потенційних учасників, що як наслідок може призвести до зриву процедури закупівлі вцілому.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи зазначене, звертаємось до Вас з наступною вимогою.
Щодо п. 3 Додатку 1 до Тендерної документації «3. Станція що об’єднує до трьох інфузійних насосів» Замовником було встановлено наступну вимогу: «3.1 Можливість з’єднання станцій між собою без додаткових пристосувань до 4 станцій в одну колону. - Наявність». Проте, вказана вимога є суперечливою та дискримінаційною, оскільки не можна поєднати «три інфузійні насоси» та «з’єднання … до 4 станцій в одну колону» в одному.
Додатком 1 до Тендерної документації також встановлено наступні вимоги:
1. Щодо Шприцевого інфузійного насосу – «1.8 Наявність захисту від вологи Не нижче IP33»;
2. Щодо Волюметричного інфузійного насосу – «2.15 Наявність захисту від вологи Не нижче IP33»;
3. Щодо Станції що об’єднує до трьох інфузійних насосів – «3.4 Захист від вологи Не нижче IP33»;
4. Щодо Модулю передачі даних – «5.2. Захист від вологи Не нижче IP33».
Проте, у більшості світових виробників вказаних товарів показник IP становить 22, зважаючи на це встановлення вимоги щодо «захисту від вологи - не нижче IP33» є дискримінаційним та таким, що значно обмежить коло потенційних учасників закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, з метою удосконалення медико-технічних параметрів предмета закупівлі, усунення дискримінаційних вимог, задля забезпечення дотримання принципів здійснення закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснення ефективної закупівлі, що є вкрай необхідним в умовах воєнного стану, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Вищевказані зміни не вплинуть на призначення предмету закупівлі та не обмежать сферу його застосування. Навпаки, зазначені зміни нададуть можливість розширити коло учасників процедури закупівлі та підвищать вільну конкуренцію серед учасників, що в свою чергу забезпечить максимально ефективне використання бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за зацікавленість до закупівель, які проводить ДП ""Медичні закупівлі України"".
Щодо вимог п.3 Станція що об’єднує до трьох інфузійних насосів в частині п.3.1 Можливість з’єднання станцій між собою без додаткових пристосувань до 4 станцій в одну колону - мова йде про те, що одна станція об’єднує до 3х інфузійних насосів, але при наявності клінічної потреби повинна бути опція, коли 4 станції об’єднуються в одну колону. Технічно це можливо та реалізовано у різних виробників
Щодо вимоги показника захисту інфузійної техніки від вологи, пилу та твердих часток -
головною метою інфузійних насосів є забезпечення максимально точної інфузії. Захист інфузійної техніки від вологи, пилу та твердих часток є важливим показником в умовах відділення анестезіології та реанімації та демонструє, наскільки точно буде працювати обладнання. Показник ІР є критерієм захисту інфузійної техніки від бризок води, інфузійних розчинів та лікарських препаратів, від проникнення твердих предметів та пилу. ІР33 не є унікальним показником, більша виробників інфузійного обладнання має показники IP33, а сучасні моделі інфузійних насосів мають вже IP34 та IP44.
Перша цифра показника демонструє захист від розмір твердих предметів: цифра 2 – це захист від твердих предметів розміру>=12,5 мм (пальці рук та схожих за розміром предметів), цифра 3 – це вже захист >=2,5 мм (інструменти, дроти тощо). Різниця даного показника в 5 разів є суттєвою.
Друга цифра показника демонструє захист від вологи. Захист 2 – це захист від вертикальних крапель під кутом до 15°, а захист 3 – це вже захист від бризок води, які крапають під будь-яким кутом до 60°. Крім того, захист 3 забезпечує можливість роботи пристрою протягом 5 хвилин під час контакту з водою, чого не може забезпечити захист 2.
Вимоги щодо захисту інфузійної техніки від вологи, пилу та твердих часток зумовлена досвідом використання такого обладнання спеціалістами кінцевого набувача та операційністю процесів в умовах відділення.
Крім того, відповідно до п.9 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення здійснення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 № 298 (зі змінами), Державне підприємство “Медичні закупівлі України” попередньо надсилає медико-технічні вимоги до товарів та послуг, що є предметом закупівлі, на розгляд залученим МОЗ групам експертів і фахівців за відповідним напрямом та разом з рішенням групи експертів і фахівців надсилає їх на погодження до МОЗ. Медико-технічні вимоги, що містяться в Документації відкритих торгів з особливостями, пройшли розгляд групою експертів та погоджені МОЗ України. Медико-технічні вимоги є конкурентними та дозволяють взяти участь у закупівлі кільком виробникам.
Щодо вимог п.3 Станція що об’єднує до трьох інфузійних насосів в частині п.3.1 Можливість з’єднання станцій між собою без додаткових пристосувань до 4 станцій в одну колону - мова йде про те, що одна станція об’єднує до 3х інфузійних насосів, але при наявності клінічної потреби повинна бути опція, коли 4 станції об’єднуються в одну колону. Технічно це можливо та реалізовано у різних виробників
Щодо вимоги показника захисту інфузійної техніки від вологи, пилу та твердих часток -
головною метою інфузійних насосів є забезпечення максимально точної інфузії. Захист інфузійної техніки від вологи, пилу та твердих часток є важливим показником в умовах відділення анестезіології та реанімації та демонструє, наскільки точно буде працювати обладнання. Показник ІР є критерієм захисту інфузійної техніки від бризок води, інфузійних розчинів та лікарських препаратів, від проникнення твердих предметів та пилу. ІР33 не є унікальним показником, більша виробників інфузійного обладнання має показники IP33, а сучасні моделі інфузійних насосів мають вже IP34 та IP44.
Перша цифра показника демонструє захист від розмір твердих предметів: цифра 2 – це захист від твердих предметів розміру>=12,5 мм (пальці рук та схожих за розміром предметів), цифра 3 – це вже захист >=2,5 мм (інструменти, дроти тощо). Різниця даного показника в 5 разів є суттєвою.
Друга цифра показника демонструє захист від вологи. Захист 2 – це захист від вертикальних крапель під кутом до 15°, а захист 3 – це вже захист від бризок води, які крапають під будь-яким кутом до 60°. Крім того, захист 3 забезпечує можливість роботи пристрою протягом 5 хвилин під час контакту з водою, чого не може забезпечити захист 2.
Вимоги щодо захисту інфузійної техніки від вологи, пилу та твердих часток зумовлена досвідом використання такого обладнання спеціалістами кінцевого набувача та операційністю процесів в умовах відділення.
Крім того, відповідно до п.9 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення здійснення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 № 298 (зі змінами), Державне підприємство “Медичні закупівлі України” попередньо надсилає медико-технічні вимоги до товарів та послуг, що є предметом закупівлі, на розгляд залученим МОЗ групам експертів і фахівців за відповідним напрямом та разом з рішенням групи експертів і фахівців надсилає їх на погодження до МОЗ. Медико-технічні вимоги, що містяться в Документації відкритих торгів з особливостями, пройшли розгляд групою експертів та погоджені МОЗ України. Медико-технічні вимоги є конкурентними та дозволяють взяти участь у закупівлі кільком виробникам.
Просимо внести зміни
Дата подання: 05 вересня 2024 18:24
Дата відповіді: 06 вересня 2024 17:31
Шановний Замовнику. Ми бажаємо взяти участь в даній закупівлі, але уважно вивчивши умови тендерної документації та Додаткові характеристики/вимоги/технічну специфікацію, ми дійшли висновку, що сукупність вимог до яких притаманні продукція лише одного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до можливих учасників та порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги, встановлені Замовником є надмірними, такими, що обмежують коло учасників та унеможливлюють пропозицію інших альтернативних варіантів.
Зауважимо, що Замовники, зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), проводять закупівлі з урахуванням особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Для забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників та збільшення кола учасників у тендері, що в подальшому надасть максимальної економії тому, з метою дотримання добросовісної конкуренції та розширення кола потенційних учасників, просимо внести зміни і викласти у наступній редакції:
Підпункт 1.7:
«Швидкість введення:
Шприц 50/60 мл - Від не більше ніж 0,1 до не менше ніж 999,9 мл/год (болюс 0,1 - 1800 мл/год)
Шприц 20 мл - Від не більше ніж 0,1 до не менше ніж 100 мл/год (болюс 0,10-600 мл/год)
Шприц 10 мл - Від не більше ніж 0,1 до не менше ніж 50 мл/год (0,05-325 мл/год)
Шприц 5 мл - Від не більше ніж 0,1 до не менше ніж 50 мл/год (0,03-125 мл/год)
Шприц 2 мл - Від не більше ніж 0,1 до не менше ніж 25 мл/год (болюс 0,01-100 мл/год)»
Підпункт 1.13:
«Спроможність бібліотеки препаратів - Не менше 1500 назв»
Підпункт 1.16:
«Наявність звукового сигналу тривоги - Не менше п’яти рівнів»
Підпункт 2.2:
«Вимоги до дисплею:
- TFT дисплей
- Кольорова матриця: не менше 2,4’’та не менше 200 х 320 пікселів
- Мова дисплею: українська або англійська»
Підпункт 2.7:
«Час інфузії від не більше ніж 00:01 год. до не менше ніж 99:00 год.»
Підпункт 2.12:
«Наявність звукового сигналу тривоги - Не менше шести рівнів»
Підпункт 2.13:
«Спроможність бібліотеки препаратів - Не менше 1500 назв»
Підпункт 3.4:
«Захист від вологи - Не нижче IPХ1»
Підпункт 3.5:
«Універсальний затискач може бути прикріплений до інфузійних стійок або до вертикальної системи поручнів, що кріпиться до стіни, згідно з EN1789»
Підпункт 5.1:
«Призначення - Модуль з’єднання опційно може бути інтегрованим у станцію і дозволяє передавати дані до не менше ніж 8 насосів»
Підпункт 5.2:
«Захист від вологи - Не нижче IPХ1»
Крім того, просимо видалити наступні пункти:
Підпункт 3.1:
«Можливість з’єднання станцій між собою без додаткових пристосувань до 4 станцій в одну колону»
Пункт 4:
«Кришка насосної станції або рукоятка контролера»
Підпункт 4.1:
«Призначення - Накриття станції для інфузійних насосів»
Підпункт 4.2:
«Захист від вологи - Не нижче IP33»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за зацікавленість до закупівель, які проводить ДП ""Медичні закупівлі України"".
Медико-технічні вимоги до обладнання для інфузійної терапії сформовані відповідно до клінічних потреб та практичного досвіду високоспеціалізованого закладу охорони здоров’я, який є кінцевим набувачем обладнання.
За сукупністю, показники швидкості введення, рівнів тривог та часу інфузії зумовлені статистикою досвіду клінічного використання інфузуматів.
Щодо п.2.2: Дані на дисплеї інфузійного насосу щодо інфузії повинні бути максимально зрозумілими для всього медичному персоналу незалежно від знання англійської мови, що запобігає помилок та напряму впливає на ефективність інфузії та безпеку для пацієнта.
Щодо п.1,13 та 2.13: Для забезпечення інфузії складних клінічних кейсів повинна бути можливість в максимальної кількості лікарських препаратів (бібліотеки), завантажених в інфузійний насос. Мінімум – це 2000 назв. Світові виробники вже мають показники спроможності бібліотеки від 3000 до 10 000 назв.
Щодо п.3.5: Обладнання для інфузійної терапії, яке є предметом закупівлі може використовуватися кінцевим набувачем як в умовах стаціонару, так і в умовах стабілізаційних заходів поза межами лікувальної установи. Тому вимога щодо кріплення до інфузійниз стійок та до вертикальної системи поручнів у спеціалізованому санітарному транстпорті є обгрунтованою, за-для можливості універсалізації техніки щодо використання в будь-якому клінічному випадку.
Щодо п.5.1: Передача даних до 18 насосів зумовлена специфікою діяльності медичного закладу - набувача та обгрунтована клінічними потребами відділення і досвідом використання інфузійного обладнання.
Щодо 3.4 та п.5.2: Вимоги щодо захисту інфузійної техніки від вологи, пилу та твердих часток зумовлена досвідом використання такого обладнання спеціалістами кінцевого набувача та операційністю процесів в умовах відділення.
Головною метою інфузійних насосів є забезпечення максимально точної інфузії. Захист інфузійної техніки від вологи, пилу та твердих часток є важливим показником в умовах відділення анестезіології та реанімації та демонструє, наскільки точно буде працювати обладнання. Показник ІР є критерієм захисту інфузійної техніки від бризок води, інфузійних розчинів та лікарських препаратів, від проникнення твердих предметів та пилу. ІР33 не є унікальним показником, більша виробників інфузійного обладнання має показники IP33, а сучасні моделі інфузійних насосів мають вже IP34 та IP44. Перша цифра показника демонструє захист від розмір твердих предметів: цифра 2 – це захист від твердих предметів розміру>=12,5 мм (пальці рук та схожих за розміром предметів), цифра 3 – це вже захист >=2,5 мм (інструменти, дроти тощо). Різниця даного показника в 5 разів є суттєвою. Друга цифра показника демонструє захист від вологи. Захист 2 – це захист від вертикальних крапель під кутом до 15°, а захист 3 – це вже захист від бризок води, які крапають під будь-яким кутом до 60°. Крім того, захист 3 забезпечує можливість роботи пристрою протягом 5 хвилин під час контакту з водою, чого не може забезпечити захист 2.
Крім того, відповідно до п.9 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення здійснення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 № 298 (зі змінами), Державне підприємство “Медичні закупівлі України” попередньо надсилає медико-технічні вимоги до товарів та послуг, що є предметом закупівлі, на розгляд залученим МОЗ групам експертів і фахівців за відповідним напрямом та разом з рішенням групи експертів і фахівців надсилає їх на погодження до МОЗ. Медико-технічні вимоги, що містяться в Документації відкритих торгів з особливостями, пройшли розгляд групою експертів та погоджені МОЗ України. Медико-технічні вимоги є конкурентними та дозволяють взяти участь у закупівлі кільком виробникам.
Медико-технічні вимоги до обладнання для інфузійної терапії сформовані відповідно до клінічних потреб та практичного досвіду високоспеціалізованого закладу охорони здоров’я, який є кінцевим набувачем обладнання.
За сукупністю, показники швидкості введення, рівнів тривог та часу інфузії зумовлені статистикою досвіду клінічного використання інфузуматів.
Щодо п.2.2: Дані на дисплеї інфузійного насосу щодо інфузії повинні бути максимально зрозумілими для всього медичному персоналу незалежно від знання англійської мови, що запобігає помилок та напряму впливає на ефективність інфузії та безпеку для пацієнта.
Щодо п.1,13 та 2.13: Для забезпечення інфузії складних клінічних кейсів повинна бути можливість в максимальної кількості лікарських препаратів (бібліотеки), завантажених в інфузійний насос. Мінімум – це 2000 назв. Світові виробники вже мають показники спроможності бібліотеки від 3000 до 10 000 назв.
Щодо п.3.5: Обладнання для інфузійної терапії, яке є предметом закупівлі може використовуватися кінцевим набувачем як в умовах стаціонару, так і в умовах стабілізаційних заходів поза межами лікувальної установи. Тому вимога щодо кріплення до інфузійниз стійок та до вертикальної системи поручнів у спеціалізованому санітарному транстпорті є обгрунтованою, за-для можливості універсалізації техніки щодо використання в будь-якому клінічному випадку.
Щодо п.5.1: Передача даних до 18 насосів зумовлена специфікою діяльності медичного закладу - набувача та обгрунтована клінічними потребами відділення і досвідом використання інфузійного обладнання.
Щодо 3.4 та п.5.2: Вимоги щодо захисту інфузійної техніки від вологи, пилу та твердих часток зумовлена досвідом використання такого обладнання спеціалістами кінцевого набувача та операційністю процесів в умовах відділення.
Головною метою інфузійних насосів є забезпечення максимально точної інфузії. Захист інфузійної техніки від вологи, пилу та твердих часток є важливим показником в умовах відділення анестезіології та реанімації та демонструє, наскільки точно буде працювати обладнання. Показник ІР є критерієм захисту інфузійної техніки від бризок води, інфузійних розчинів та лікарських препаратів, від проникнення твердих предметів та пилу. ІР33 не є унікальним показником, більша виробників інфузійного обладнання має показники IP33, а сучасні моделі інфузійних насосів мають вже IP34 та IP44. Перша цифра показника демонструє захист від розмір твердих предметів: цифра 2 – це захист від твердих предметів розміру>=12,5 мм (пальці рук та схожих за розміром предметів), цифра 3 – це вже захист >=2,5 мм (інструменти, дроти тощо). Різниця даного показника в 5 разів є суттєвою. Друга цифра показника демонструє захист від вологи. Захист 2 – це захист від вертикальних крапель під кутом до 15°, а захист 3 – це вже захист від бризок води, які крапають під будь-яким кутом до 60°. Крім того, захист 3 забезпечує можливість роботи пристрою протягом 5 хвилин під час контакту з водою, чого не може забезпечити захист 2.
Крім того, відповідно до п.9 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення здійснення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 № 298 (зі змінами), Державне підприємство “Медичні закупівлі України” попередньо надсилає медико-технічні вимоги до товарів та послуг, що є предметом закупівлі, на розгляд залученим МОЗ групам експертів і фахівців за відповідним напрямом та разом з рішенням групи експертів і фахівців надсилає їх на погодження до МОЗ. Медико-технічні вимоги, що містяться в Документації відкритих торгів з особливостями, пройшли розгляд групою експертів та погоджені МОЗ України. Медико-технічні вимоги є конкурентними та дозволяють взяти участь у закупівлі кільком виробникам.
Використання обладнання в умовах екстреної медичної допомоги
Дата подання: 05 вересня 2024 23:24
Дата відповіді: 06 вересня 2024 17:32
Шановний замовнику, згідно п. 3.5 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено вимогу відповідності стандарту EN1789, який по своїй суті відноситься до Медичні інструменти та обладнання - Машини швидкої допомоги. Зважаючи на те, що закупівля здійснюється для подальшої передачі медичним закладам, та вимоги в тендерній документації про необхідність відповідності стандарту EN1789, ми розуміємо, що предмет закупівлі може бути встановленим в машинах швидкої допомоги, медичних гелікоптерах для транспортування пацієнтів та застосовуватись для надання невідкладної медичної допомоги. Імовірність використання медичного обладнання в машинах швидкої допомоги, інших транспортних засобах тягне за собою необхідність встановлення відповідних медико-технічних параметрів предмета закупівлі та їх перевірки Замовником для закупівлі товару, що відповідатиме меті призначення. При використанні медичного обладнання у транспортному засобі, вібрації від руху транспорту передаються, в тому числі, на встановлене в транспорті медичне обладнання. Це прямо впливає на його роботу та застосування, і як наслідок – на життя та здоров’я пацієнтів, яких транспортують. Відтак, у разі, якщо предмет закупівлі може в подальшому використовуватися для терміново необхідної інфузії під час транспортування пацієнтів в машинах швидкої допомоги, просимо зазначити необхідність підтвердження відповідності пропонованого товару стандарту EN1789 в частині призначення пропонованого обладнання для використання в умовах екстреної медичної допомоги та в автомобілях швидкої медичної допомоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за зацікавленість до закупівель, які проводить ДП ""Медичні закупівлі України"".
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, а саме:
Учасник в складі пропозиції має надати документ, який підтверджує відповідність стандарту EN1789 в частині призначення пропонованого обладнання для використання в умовах екстреної медичної допомоги та в автомобілях швидкої медичної допомоги
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, а саме:
Учасник в складі пропозиції має надати документ, який підтверджує відповідність стандарту EN1789 в частині призначення пропонованого обладнання для використання в умовах екстреної медичної допомоги та в автомобілях швидкої медичної допомоги
Щодо змін по документам
Дата подання: 10 вересня 2024 16:53
Дата відповіді: 13 вересня 2024 15:30
Шановний Замовник!
Просимо надати роз’яснення відносно внесених змін до тендерної документації від 09.09.2024, за 1 годину 15 хвилин до завершення терміну подачі пропозицій ,зокрема було додано наступні документи:
1. Документ, який підтверджує відповідність стандарту EN1789 в частині призначення пропонованого обладнання для використання в умовах екстреної медичної допомоги та в автомобілях швидкої медичної допомоги
2. Документ, що підтверджує відповідність запропонованого обладнання вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 р. № 355
Ми, як перспективний учасник розуміємо, що дане обладнання, тобто всі 6 комплектів, планується до використання лише в автомобілях швидкої допомоги?Чи це так?
оскільки :
- EN1789- це європейський стандарт, який встановлює вимоги до конструкції, обладнання, функціональних можливостей та безпеки медичних автомобілів швидкої допомоги (типів A1, A2 та B), що використовуються в системах екстреної медичної допомоги;
- документ, що підтверджує відповідність запропонованого обладнання вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 р. № 355, є офіційним підтвердженням того, що радіообладнання, яке пропонується для використання або продажу в Україні, відповідає встановленим нормативним вимогам щодо безпеки, якості та ефективності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Шановний Учасник! Дякуємо за зацікавленість до закупівель, які проводить ДП ""Медичні закупівлі України"".
Зазначене обладнання закуповується для медичного центру кардіології та кардіохірургії та буде використовуватись відповідно до потреб закладу. Звертаємо вашу увагу, що відповідальність за експлуатацію та використання обладнання покладається на кінцевого отримувача вищезазначеного обладнання.
Додатково хочемо зауважити, що предмет закупівлі може бути встановлений у машинах швидкої допомоги, медичних гелікоптерах для транспортування пацієнтів та застосовуватись для надання невідкладної медичної допомоги. При використанні медичного обладнання в транспортних засобах, вібрації від руху транспорту передаються на встановлене медичне обладнання. Це безпосередньо впливає на його роботу, що може позначитися на житті та здоров'ї пацієнтів під час транспортування. Враховуючи ці фактори, відповідна вимога є необхідною та обґрунтованою."
Зазначене обладнання закуповується для медичного центру кардіології та кардіохірургії та буде використовуватись відповідно до потреб закладу. Звертаємо вашу увагу, що відповідальність за експлуатацію та використання обладнання покладається на кінцевого отримувача вищезазначеного обладнання.
Додатково хочемо зауважити, що предмет закупівлі може бути встановлений у машинах швидкої допомоги, медичних гелікоптерах для транспортування пацієнтів та застосовуватись для надання невідкладної медичної допомоги. При використанні медичного обладнання в транспортних засобах, вібрації від руху транспорту передаються на встановлене медичне обладнання. Це безпосередньо впливає на його роботу, що може позначитися на житті та здоров'ї пацієнтів під час транспортування. Враховуючи ці фактори, відповідна вимога є необхідною та обґрунтованою."
Щодо змін по документам
Дата подання: 11 вересня 2024 11:47
Дата відповіді: 13 вересня 2024 15:46
Шановний Замовник!
Чи всі закупівлі оголошені ДП «Медичні закупівлі» предметом закупівлі яких було обладнання для автомобілів швидкої допомоги супроводжувалися такими документальними вимогами, тому, що в Україні лише один виробник – компаніїя Б. Браун, може надати такий перелік документів, що відповідно дискримінує ряди інших перспективних постачальників даного обладнання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Шановний Учасник! Дякуємо за зацікавленість до закупівель, які проводить ДП "Медичні закупівлі України".
Зазначене обладнання закуповується для медичного центру кардіології та кардіохірургії та буде використовуватись відповідно до потреб закладу. Предмет закупівлі може бути встановлений у машинах швидкої допомоги, медичних гелікоптерах для транспортування пацієнтів та застосовуватись для надання невідкладної медичної допомоги.
З тендерною документацією на автомобілі швидкої допомоги ви можете ознайомитись у відкритому доступі в системі ""Prozorro""."
Зазначене обладнання закуповується для медичного центру кардіології та кардіохірургії та буде використовуватись відповідно до потреб закладу. Предмет закупівлі може бути встановлений у машинах швидкої допомоги, медичних гелікоптерах для транспортування пацієнтів та застосовуватись для надання невідкладної медичної допомоги.
З тендерною документацією на автомобілі швидкої допомоги ви можете ознайомитись у відкритому доступі в системі ""Prozorro""."
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 11 вересня 2024 11:56
Дата відповіді: 13 вересня 2024 15:47
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу та звертаємось з приводу наступного!
Рішенням уповноваженої особи ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" від «29» серпня 2024 р. (протокол № 1353) було затверджено Тендерну документацію «Процедура закупівлі: відкриті торги Предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Комплект обладнання для інфузійної терапії)» (далі також – Тендерна документація).
Уважно ознайомившись з Тендерною документацією було виявлено, що деякі медико-технічні вимоги є занадто специфічними та нерозповсюдженими для більшості виробників даної категорії товарів.
Внаслідок цього істотно обмежується коло потенційних учасників, що як наслідок може призвести до зриву процедури закупівлі в цілому.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи зазначене, звертаємось до Вас з наступною вимогою.
Після внесення змін до Тендерної документації Додаток 2 доповнено пунктом 14 «Вимоги щодо відповідності стандартам та іншим технічним регламентам» та встановлено вимогу щодо надання документу, який підтверджує відповідність стандарту EN1789 в частині призначення пропонованого обладнання для використання в умовах екстреної медичної допомоги та в автомобілях швидкої медичної допомоги. При цьому, ДСТУ EN 1789:2019 (EN 1789:2007+A2:2014, IDT). Колісні транспортні засоби. Автомобілі швидкої медичної допомоги поширюється на Машини невідкладної медичної допомоги.
Зважаючи на те, що закупівля здійснюється для подальшої передачі закладам охорони здоров’я постає питання доцільності відповідності стандарту EN1789, оскільки по-перше, інфузійні станції не використовуються в Машинах невідкладної медичної допомоги і, по-друге, в основі даного стандарту лежить випробування на прискорення 10G, що є неактуальним для закладів охорони здоров’я.
Замовник як одну з вимог щодо складу комплекту обладнання для інфузійної терапії зазначає наявність Модулю передачі даних, що дозволяє передавати дані з станції до медичного персоналу, який в умовах екстреної медичної допомоги є непотрібним, оскільки медичний персонал знаходиться поряд з пацієнтом на постійній основі.
Враховуючи це, дану зміну в Тендерній документації можна вважати лобіюванням інтересів зацікавлених сторін та штучним звуженням кола потенційних учасників.
Враховуючи вищезазначене, з метою удосконалення медико-технічних параметрів предмета закупівлі, усунення дискримінаційних вимог, задля забезпечення дотримання принципів здійснення закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснення ефективної закупівлі, що є вкрай необхідним в умовах воєнного стану, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Вищевказані зміни не вплинуть на призначення предмету закупівлі та не обмежать сферу його застосування. Навпаки, зазначені зміни наддадуть можливість розширити коло учасників процедури закупівлі та підвищать вільну конкуренцію серед учасників, що в свою чергу забезпечить максимально ефективне використання бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Шановний Учасник! Дякуємо за зацікавленість до закупівель, які проводить ДП ""Медичні закупівлі України"".
Предмет закупівлі може бути встановлений у машинах швидкої допомоги, медичних гелікоптерах для транспортування пацієнтів та застосовуватись для надання невідкладної медичної допомоги. При використанні медичного обладнання в транспортних засобах, вібрації від руху транспорту передаються на встановлене медичне обладнання. Це безпосередньо впливає на його роботу, що може позначитися на житті та здоров'ї пацієнтів під час транспортування. Враховуючи ці фактори, відповідна вимога є необхідною та обґрунтованою."
Предмет закупівлі може бути встановлений у машинах швидкої допомоги, медичних гелікоптерах для транспортування пацієнтів та застосовуватись для надання невідкладної медичної допомоги. При використанні медичного обладнання в транспортних засобах, вібрації від руху транспорту передаються на встановлене медичне обладнання. Це безпосередньо впливає на його роботу, що може позначитися на житті та здоров'ї пацієнтів під час транспортування. Враховуючи ці фактори, відповідна вимога є необхідною та обґрунтованою."
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-08-29-005562-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛАМЕД", Код ЄДРПОУ:43678029
Дата подання: 12 вересня 2024 17:49
Дата подання: 12 вересня 2024 17:49
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 вересня 2024 14:16
рішення від 16.09.2024 №15277.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2024 14:16
інформація про резолютивну частину рішення від 24.09.2024 №15736.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2024 13:26
рішення від 24.09.2024 №15736.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2024 14:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15736-р/пк-пз від 24.09.2024 замовником внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «ДК 021:2015 – 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Комплект обладнання для інфузійної терапії)» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-29-005562-a)
Дата виконання рішення замовником: 27 вересня 2024 15:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2024 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛАМЕД" |
8 988 000,00
UAH
|
8 490 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІНЕР" |
9 498 000,00
UAH
|
8 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРВІНД" |
15 329 375,00
UAH
|
15 329 375,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Б. БРАУН МЕДІКАЛ УКРАЇНА" |
19 185 822,00
UAH
|
19 185 822,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛАМЕД" #43678029 |
Відхилено |
8 490 000,00
UAH
|
09 жовтня 2024 16:00
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 жовтня 2024 00:00
|
ТОВ "ГРІНЕР" #36746304 |
Відхилено |
8 500 000,00
UAH
|
21 жовтня 2024 18:10
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 жовтня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРВІНД" #43871582 |
Відхилено |
15 329 375,00
UAH
|
28 жовтня 2024 21:18
|
|
ТОВ "Б. БРАУН МЕДІКАЛ УКРАЇНА" #36798085 |
Переможець |
19 185 822,00
UAH
|
05 листопада 2024 17:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2024 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2024 10:14
|
ДУ 1 до договору 514 Б браун.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2024 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2024 13:30
|
Dohovir pro zakupivliu 09-514-11-2024 vid 22.11.2024 - Komplekt obladnannia dlia infuziinoi te.zip | укладений |
25 листопада 2024 13:28
|
Dohovir pro zakupivliu 09-514-11-2024 vid 22.11.2024 - Komplekt obladnannia dlia infuziinoi terapii - TOV B. BRAUN MEDIKAL UKRAINA (1).pdf | укладений |
25 листопада 2024 13:28
|
Протокол УО №2086 від 20.11.2024 продовження строку укладання договору.docx | укладений |
25 листопада 2024 13:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки продукції |
Номер договору про закупівлю: | 09/514-11/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |