Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тернопільська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 34334305 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова, 5 |
Контактна особа: |
Волошин Наталя 380674473114 zakupivli_tmr1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2024 10:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2024 13:34 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2024 13:34 |
Очікувана вартість: | 1 745 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 725,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2024 10:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2024 10:42 |
Тендерна документація зарядні станції.docx | |
28 серпня 2024 10:42 |
Дод.3 Перелік документів таабо інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі.docx | |
28 серпня 2024 10:42 |
Проект договору.docx | |
28 серпня 2024 10:36 |
Дод.4 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ .docx | |
28 серпня 2024 10:36 |
Дод.1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
28 серпня 2024 10:36 |
Оголошення.docx | |
28 серпня 2024 10:36 |
Дод.2 Технічні характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-21-000067 ● 85f6029a298c44dfb4dcc501395b319f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.10.2024 № 63-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.10.2024 № 63-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1.UA-2024-08-28-002135-a від 28.08.2024 – інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-22 15:02:14
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Зарядні станції» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-28-002135-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-25 14:31:06
Про надання пояснень
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі по закупівлі: Зарядні станції, код 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання, 31681500-8 Зарядні пристрої здійснювалося із врахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме пункту 3 «Аналіз ринку».
Було проведено аналіз загальнодоступної інформації щодо цін товару, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, тощо) (копії додаються). За результатами проведеного аналізу визначено очікувану ціну за одиницю товару та визначено очікувану вартість закупівлі вцілому.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на вебсайті Тернопільської міської ради за посиланням, що доступне для перегляду: https://ternopilcity.gov.ua/byudget-ternopolya/elektronni-zakupivli/obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudgetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/
Додатки:
1. Копії документів щодо цін товарів в 1 прим. на 4 аркушах.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-31 14:23:22
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Зарядні станції» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-28-002135-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом відповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Комерс Еліт Солюшнс Груп» (далі – ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп») вимогам тендерної документації замовника виявлено наступне.
Замовником, у розділі «Інші вимоги» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Зарядні станції Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання 31681500-8 Зарядні пристрої» до тендерної документації, зазначено: «Учасник у складі пропозиції надає лист (далі-лист) виробника або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником (про що зазначено в листі), яким підтверджується можливість поставки Учасником товару. У листі обов’язково має бути зазначено номер оголошення про проведення відкритих торгів.».
У складі пропозиції ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп», на вищезазначену вимогу, подано авторизаційний лист щодо можливості поставки зарядної станції Oukitel P5000 згідно закупівлі UA-2024-08-28-002135-a у необхідній кількості та належної якості, та у строки, передбачені тендерною документацією.
Проте, вказаний авторизаційний лист виданий 23.06.2024, а саме, більш ніж за два місяці до моменту подання оголошення про проведення процедури закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями проведено – 28.08.2024) та, окрім зазначеного, не містить підпису виробника, що викликає певні сумніви у достовірності видачі такого листа.
З огляду на вищевказане, надайте пояснення, яким чином Вами досліджувалось питання відповідності поданого у складі пропозиції ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп» авторизаційного листа щодо можливості поставки зарядних станцій Oukitel P5000 у необхідній кількості, належної якості та у строки ?
Також, вищезгаданим розділом «Інші вимоги» Додатку 2 до тендерної документації замовником зазначено вимогу: «Для підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним та якісним характеристикам встановлених Замовником, учасник повинен надати (завантажити) офіційні документи, видані відповідним органом або виробником та/або постачальником (якщо постачальником - з посиланням на відповідні документи, що надають право на видачу таких документів), а саме: копію паспорта на товар, де вказуються технічні характеристики та/або інший документ з технічними характеристиками, виданий виробником та/або інші наявні документи: висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларації про відповідність товару вимогам технічних регламентів чи інших документів на запропонований товар.».
На зазначену вимогу ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп» подано декларацію постачальника про відповідність від 04.09.2024 за №3 (на зарядну станцію Oukitel P5000) без зазначення посилання на відповідні документи, що надають право на видачу декларації постачальником.
У зв’язку із вищевикладеним, надайте інформацію, як Вами перевірялось питання дотримання у пропозиції ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп» вищезгаданої вимоги розділу «Інші вимоги» Додатку 2 до тендерної документації ?
За результатами процедури закупівлі Вами укладено договір про закупівлю товару від 12.09.2024 за №345.
Прошу надати інформацію, щодо стану виконання зазначеного договору закупівлі, укладеного з ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп» - станом на 31.10.2024.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-05 17:26:11
Про надання пояснень
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Відповідно до вимог тендерної документації (п.10 розділу 3 Тендерної документації) Замовники у будь-якому випадку не є відповідальними за зміст тендерної пропозиції учасника, Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватися норм чинного законодавства. Замовник не зобов’язаний досліджувати питання відповідності та достовірності поданих Учасником у складі тендерної пропозиції документів.
Додатком 2 Тендерної документації визначено, що Учасник у складі пропозиції надає лист (далі-лист) виробника або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником (про що зазначено в листі), яким підтверджується можливість поставки Учасником товару. У листі обов’язково має бути зазначено номер оголошення про проведення відкритих торгів. Так, у складі пропозиції Учасником, ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп», на вищезазначену вимогу, подано авторизаційний лист, яким підтверджено що ТОВ «КЕС Груп» (код ЄДРПОУ 45203623) є офіційним постачальником Shenzhen Yunji New Energy Technology Co. Ltd та має можливість поставки згідно закупівлі (номер процедури закупівлі UA-2024-08-28-002135-a) у необхідній кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією. Період авторизації: 2024.06.24 -2026.06.24. Даний авторизаційний лист виданий терміном на 2 роки.
Вимога щодо листа із зазначенням ідентифікатора закупівлі виконано Учасником в повній мірі. Вимога Замовника щодо дотримання письмової форми документа, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власним підписом, стосується документів, складених саме Учасником. Щодо оформлення (складення) авторизаційного листа, то Замовник не вправі досліджувати та перевіряти правильність оформлення (складення) поданого Учасником авторизаційного листа.
Додатком 2 Тендерної документації, встановлено, що для підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним та якісним характеристикам встановлених Замовником, учасник повинен надати (завантажити) офіційні документи, видані відповідним органом або виробником та/або постачальником (якщо постачальником - з посиланням на відповідні документи, що надають право на видачу таких документів), а саме: копію паспорта на товар, де вказуються технічні характеристики та/або інший документ з технічними характеристиками, виданий виробником та/або інші наявні документи: висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларації про відповідність товару вимогам технічних регламентів чи інших документів на запропонований товар. На виконання цієї вимоги Учасником щодо зарядної станції Oukitel P5000 подано Декларацію постачальника про відповідність (згідно з ISO/IЕC 17050-1) від 04.09.2024 № 3, де Учасником зазначено посилання на відповідні документи, що надають право на видачу таких документів, а саме ISO/IЕC 17050-1, що є Національним стандартом України «Оцінювання відповідності Декларація постачальника про відповідність», відповідно до якого постачальник має право підтвердити відповідність товару, який ним постачається.
Щодо стану виконання договору від 12.09.2024 № 345 інформуємо, що станом на 31.10.2024 року поставлено Зарядну станцію Ecoflow Delta Pro в кількості 1 штука. Станом на 05.11.2024 року за результатами переговорів з постачальником щодо поставок решти зарядних станцій інформуємо, що зарядна станція Bluetti AC200 MAX поставлена в кількості 10 штук, щодо зарядної станції Ecoflow Delta 2 очікується поставка 06.11.2024 року в кількості 3 штуки. Щодо зарядної станції Oukitel P5000, то, враховуючи лист Постачальника від 31.10.2024 року №31/10-9, сторони уклали Додаткову угоду №2 щодо зменшення кількості поставки зарядних станцій в кількості 5 штук.
Щодо порушення строків поставки товару згідно з умовами договору від 12.09.2024 №345 Замовником, Тернопільською міською радою, будуть застосовані штрафні санкції до постачальника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2024 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Комерс Еліт Солюшнс Груп |
1 365 000,00
UAH з ПДВ
|
1 365 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС КОНТРАКТ" |
1 729 476,00
UAH з ПДВ
|
1 729 476,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Комерс Еліт Солюшнс Груп #45203623 |
Переможець |
1 365 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2024 17:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 вересня 2024 17:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2024 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2024 16:37
|
Протокол 428 01.11.2024.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2024 16:34
|
повідомлення про внесення змін.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2024 16:34
|
лист КЕС Груп.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2024 16:34
|
дод.1 до дод.угоди дог.345.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2024 16:33
|
Дод.угода 2 01.11.2024.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2024 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2024 10:32
|
повідомлення про внес.змін.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2024 10:31
|
Протокол 399 25.09.2024 про внес.змін.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2024 10:31
|
лист 24.09.2024.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2024 10:31
|
Дод. угода №1 25.09.2024.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2024 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2024 12:38
|
дод.1 до дог.345 12.09.2024.pdf | укладений |
12 вересня 2024 12:37
|
дог.345 12.09.2024.pdf | укладений |
12 вересня 2024 12:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинюють продовження терміну передачі (поставки) товару, а саме: зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, а саме: з великим попитом на продукцію та неспроможністю виробника товару вчасно відвантажити товар, на підставі листа Постачальника від 24.09.2024 № 24/09-16, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей та розділами 11 та 13 Договору, вирішили укласти Додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Сторони дійшли згоди пункт 5.1. розділу 5 Договору викласти у новій редакції: «5.1. Поставка Товару здійснюється в термін по 03.10.2024 року включно.» |
Номер договору про закупівлю: | 345 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з неможливістю поставки через зняття із виробництва товару (зарядна станція Oukitel P5000), (лист Постачальника – від 31.10.2024 р. № 31/10-9), керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей та розділами 11 та 13 Договору, вирішили укласти Додаткову угоду до Договору про наступне: «1. Сторони дійшли згоди пункт 3.3. розділу 3 Договору викласти у новій редакції: «3.3. Сума договору становить 1 015 000,00 грн. ( один мільйон п'ятнадцять тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ». 2. Додаток 1 «Специфікація» викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.» |
Номер договору про закупівлю: | 345 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |