Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення деталі згідно креслення «055 Фіксатор»
Очікувана вартість
696 600,00 UAH
UA-2024-08-19-003533-a 3a42d11281744855b5a808c50b353ec4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Михайлівна

380996641997 tender030@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: 63501, Україна , Харківська обл., Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР
Контактна особа: Тетяна Михайлівна
380996641997
tender030@ukroboronprom.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2024 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2024 00:00
Початок аукціону: 28 серпня 2024 12:31
Початок аукціону: 28 серпня 2024 12:31
Очікувана вартість: 696 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 483,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6450 штука
Виготовлення деталі згідно креслення 055Фіксатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71333000-1 — Послуги у галузі машинобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку від вартості Робіт за партію деталей, що зазначений в Специфікації, Замовник сплачує протягом 5 (п’яти) банківських днів. Передоплата здійснюється на підставі рахунку на оплату, який надсилається Виконавцем Замовнику на його електронну адресу. Аванс 5 Банківські 50
Iнша подія від вартості Робіт за партію деталей, що зазначений в Специфікації, Замовник сплачує протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних Робіт Пiсляоплата 5 Банківські 30
Iнша подія від вартості Робіт за партію деталей, що зазначений в Специфікації, Замовник сплачує протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 5 Банківські 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2024 11:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2024 11:21
l12.png
19 серпня 2024 11:21
Конкурсна документація виготовлення деталей.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2024 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТУРБОГАЗ УЖГОРОД" 690 150,00
UAH
678 999,00
UAH
Документи
ТОВ ЕН ДЖІ ІНЖИНІРИНГ 696 600,00
UAH
679 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 вересня 2024 14:05
Електронний підпис
05 вересня 2024 14:04
2_5 Довідка Буліч Ю.В. .zip
05 вересня 2024 14:04
2_4 Довідка Турбогаз .zip
05 вересня 2024 14:04
2_3 КЦП 055 аукціон .pdf
05 вересня 2024 14:04
2_2 Структура власності .pdf
05 вересня 2024 14:04
2_2 Витяг ЄДРПОУ .pdf
05 вересня 2024 14:04
2_1 Наказ про Керівника.pdf
05 вересня 2024 14:04
1_2 ВТК начальник Безушко.pdf
05 вересня 2024 14:04
1_1 Накладна №2 ДП 75 (1).PDF
05 вересня 2024 14:04
1_1 Накладна №2 ДП 120 (1).PDF
27 серпня 2024 16:26
Електронний підпис
27 серпня 2024 16:26
Електронний підпис
27 серпня 2024 16:26
ІІ 3 Дозвіл плавильні.pdf
27 серпня 2024 16:26
Витяг ПДВ.pdf
27 серпня 2024 16:26
ІІ 2 ISO_9001_DAkkS (1).pdf
27 серпня 2024 16:26
4 Диплом Біланін.pdf
27 серпня 2024 16:26
2_Баланс Звіт.rar
27 серпня 2024 16:26
4 атестати токарів.pdf
27 серпня 2024 16:26
4 трудова Семенюта.pdf
27 серпня 2024 16:26
2_ТОВ річна звітність.rar
27 серпня 2024 16:26
4_ Працівника форма 2 .pdf
27 серпня 2024 16:26
4 Диплом Семенюта.pdf
27 серпня 2024 16:26
5_Наказ про Керівника.pdf
27 серпня 2024 16:26
1_ Аналогічні договори .pdf
27 серпня 2024 16:26
3_ Довідка МТБ .pdf
27 серпня 2024 16:26
4 трудова Біланін.pdf
27 серпня 2024 16:26
1_ накладна Дог 75.PDF
27 серпня 2024 16:26
4 наказ Сапунов.pdf
27 серпня 2024 16:26
4_ Додаток 3 .pdf
27 серпня 2024 16:26
Витяг ЄДРПОУ 25 07 23.pdf
27 серпня 2024 16:26
1_ДП-120-в.pdf
27 серпня 2024 16:26
1_ накладна Дог 120.PDF
27 серпня 2024 16:26
1_ ДП-75-в від 15.03.2024 .pdf
27 серпня 2024 16:26
1_Лист Відгук .jpeg
27 серпня 2024 16:26
3_договір оренди ТОВ.pdf
27 серпня 2024 16:26
6_ КЦП Додаток 5 .pdf
27 серпня 2024 16:26
ІІ 3 Дозвіл крани.pdf
27 серпня 2024 16:26
2_фін_звітн 2024.zip

Публічні документи

11 жовтня 2024 12:08
Електронний підпис
11 жовтня 2024 12:05
Витяг з ЄДР 30.08.2024.pdf
11 жовтня 2024 12:05
Структура власності.pdf
11 жовтня 2024 12:05
Додаток 5 для 055.pdf
11 жовтня 2024 12:05
Бас документи.pdf
11 жовтня 2024 12:05
Кологойда документи.pdf
27 серпня 2024 15:49
Електронний підпис
27 серпня 2024 15:48
055фіксатор.pdf
27 серпня 2024 15:48
Договір Булат.pdf
27 серпня 2024 15:48
Договір Візар.pdf
27 серпня 2024 15:48
Договір УАТ.pdf
27 серпня 2024 15:48
Страмко трудова.pdf
27 серпня 2024 15:48
договір Акіра.pdf
27 серпня 2024 15:48
договір Гудвей.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТУРБОГАЗ УЖГОРОД"

ТОВ ЕН ДЖІ ІНЖИНІРИНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТУРБОГАЗ УЖГОРОД"
#41918052
Рішення скасоване 678 999,00
UAH
04 жовтня 2024 09:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 вересня 2024 10:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТУРБОГАЗ УЖГОРОД"
#41918052
Відхилено 678 999,00
UAH
07 жовтня 2024 14:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 жовтня 2024 09:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ЕН ДЖІ ІНЖИНІРИНГ
#42038419
Переможець 679 000,00
UAH
11 жовтня 2024 16:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 жовтня 2024 13:54

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учаснику, ТОВ «ТУРБОГАЗ УЖГОРОД». За результатами Конкурсу UA-2024-08-19-003533-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною і Ваше підприємство знаходиться на етапі «Кваліфікація». Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. ПОВІДОМЛЯЮ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ у 24-х годинний термін виконати умови конкурсної документації за вказаною закупівлею та завантажити (ДОДАТИ) у Систему закупівель «Prozorro» до документів своєї пропозиції наступні документи: І частина: документи, що подаються учасником у період подання пропозицій. 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надаються: - Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів протягом 2020 - 2024 років. - Скановані копії документів до договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Тобто, необхідно додати на кожен із вказаних в довідці договорів додатково по одній накладній (достатньо двох видаткових накладних на договір). 4. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надаються: - Довідка згідно форми №2 з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи не менше 2 (двох) років, для виконання робіт, вказаних в технічній специфікації (вказати ПІБ, посади, досвід роботи службових, посадових та інших працівників, які будуть задіяні для виконання робіт), відповідно до п.3 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 2 до конкурсної документації; - Скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Це може бути один із наступних документів: витяги із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), накази про прийняття на роботу, трудові договори, або інший документ, що підтверджує наявність найманих працівників відповідно до чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників). Відповідно до п.3 Додатку 2 конкурсної документації: Наявність у штаті учасника працівників відповідної кваліфікації: інженер відділу технічного контролю, технолог які мають вищу освіту та досвід роботи за спеціальністю не менше 2 (двох) років. Тобто, до довідки форми 2 необхідно додати вказані посади та скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці. ІІ частина: документи, що подаються учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозиції (з моменту переходу пропозиції на етап «Кваліфікація»)*: 1. Документи що підтверджують права підпису договору: 1) Для юридичних осіб-резидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору (рішення учасника (акціонера) або наказ про призначення на посаду уповноваженої особи - керівника, або довіреність на право укладення договору тощо); 2) Для юридичних осіб-нерезидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору; 2. Інші документи, що подаються учасником: 1) для юридичних осіб-резидентів - витяг з ЄДР; - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство); 2) для юридичних осіб-нерезидентів: - виписка з торговельного або іншого реєстру, яка підтверджує реєстрацію потенційного ділового партнера у відповідній країні; - документ, що містить інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) такої юридичної особи, якщо така інформація незазначена у виписці з торгівельного або іншого реєстру; 3) для фізичних осіб-підприємців: - витяг з ЄДР; 4) для фізичних осіб: - довідка з реєстраційним номером облікової картки платника податків; - документ, що підтверджує особу (паспорт, посвідка на тимчасове чи постійне проживання, закордонний паспорт). 3. Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5 приведена у відповідність до результатів аукціону. 4. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. 5. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) , згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТУРБОГАЗ УЖГОРОД" #41918052

№ рішення у справі

63/97- р/к

Дата рішення у справі

24.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

06 вересня 2024 15:21
Рішення №115 від 06.09.2024.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учаснику, ТОВ «ТУРБОГАЗ УЖГОРОД». За результатами Конкурсу UA-2024-08-19-003533-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною і Ваше підприємство знаходиться на етапі «Кваліфікація». Технічною специфікацією передбачено, що Виконавець повинен надати першу випробувальну партію 20 шт. до першої поставки для випробування в термін – 7 календарних днів з моменту отримання давальницького матеріалу Так, при проведенні вхідного контролю розмірів отриманих деталей виявлені невідповідності фактичних розмірів, розмірам зазначених в КД, що не дозволяє їх застосовувати в стані поставки за основним призначенням. У результаті проведення вибіркового вхідного контролю деталей «055 Фіксатор», виготовлених з давальницького матеріалу Замовника, встановлене наступне: - не витриманий розмір 6h11(-0,075). Фактичний розмір в межах 5,90÷6,11мм - не витриманий розмір 4Н11(+0,075). Фактичний розмір в межах 3,45÷3,67мм - паз 4Н11 виконано не симетрично відносно осі деталі - не витриманий розмір Ø1,5-0,25 та кут 400±20. Фактичний діаметр 1,75мм та кут 33015/ - не витриманий розмір Ø2,468-0,014. На довжині 9h11 діаметр коливається в межах 2,444÷2,464мм. Шорсткість на поверхні Ø2,468-0,014 не відповідає регламентованій КД 1,6 - не витриманий розмір 9h11 (-0,09). Фактичний розмір 8,89мм - шорсткість поверхні на фасках 0,8±0,3 не відповідає вимогам КД 3,2 - не виконані слюсарні роботи після механічної обробки. По внутрішньому та зовнішньому контуру деталі присутні задирки. ПОВІДОМЛЯЮ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ у 24-х годинний термін виконати умови конкурсної документації за вказаною закупівлею та завантажити (ДОДАТИ) у Систему закупівель «Prozorro» до документів своєї пропозиції лист щодо усунення виявлених відхилень (дефектів) відповідно до п.3.10 проєкту договору.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТУРБОГАЗ УЖГОРОД" #41918052

№ рішення у справі

63/97- р/к

Дата рішення у справі

24.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учаснику. За результатами Конкурсу UA-2024-08-19-003533-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною і Ваше підприємство знаходиться на етапі «Кваліфікація». Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. ПОВІДОМЛЯЮ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ у 24-х годинний термін виконати умови конкурсної документації за вказаною закупівлею та завантажити (ДОДАТИ) у Систему закупівель «Prozorro» до документів своєї пропозиції наступні документи: І частина: документи, що подаються учасником у період подання пропозицій. 4. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надаються: - Довідка згідно форми №2 з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи не менше 2 (двох) років, для виконання робіт, вказаних в технічній специфікації (вказати ПІБ, посади, досвід роботи службових, посадових та інших працівників, які будуть задіяні для виконання робіт), відповідно до п.3 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 2 до конкурсної документації; - Скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Це може бути один із наступних документів: витяги із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), накази про прийняття на роботу, трудові договори, або інший документ, що підтверджує наявність найманих працівників відповідно до чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників). Відповідно до п.3 Додатку 2 конкурсної документації: Наявність у штаті учасника працівників відповідної кваліфікації: інженер відділу технічного контролю, технолог які мають вищу освіту та досвід роботи за спеціальністю не менше 2 (двох) років. Тобто, до довідки форми 2 необхідно додати вказані посади та скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці. ІІ частина: документи, що подаються учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозиції (з моменту переходу пропозиції на етап «Кваліфікація»)*: 1. Документи що підтверджують права підпису договору: 1) Для юридичних осіб-резидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору (рішення учасника (акціонера) або наказ про призначення на посаду уповноваженої особи - керівника, або довіреність на право укладення договору тощо); 2) Для юридичних осіб-нерезидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору; 2. Інші документи, що подаються учасником: 1) для юридичних осіб-резидентів - витяг з ЄДР; - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство); 2) для юридичних осіб-нерезидентів: - виписка з торговельного або іншого реєстру, яка підтверджує реєстрацію потенційного ділового партнера у відповідній країні; - документ, що містить інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) такої юридичної особи, якщо така інформація незазначена у виписці з торгівельного або іншого реєстру; 3) для фізичних осіб-підприємців: - витяг з ЄДР; 4) для фізичних осіб: - довідка з реєстраційним номером облікової картки платника податків; - документ, що підтверджує особу (паспорт, посвідка на тимчасове чи постійне проживання, закордонний паспорт). 3. Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5 приведена у відповідність до результатів аукціону. 4. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. 5. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) , згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*.

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2024 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕН ДЖІ ІНЖИНІРИНГ
#42038419
679 000,00
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис
Файл підпису замовника позначено як конфіденційний з міркувань безпеки
укладений
29 листопада 2024 13:08
Договір.docx укладений
29 листопада 2024 13:08