Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ванчиковецька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04417582 |
Місцезнаходження: | 60351, Україна , Чернівецька обл., Чернівецький район, село Ванчиківці |
Контактна особа: |
Сака Денис 380506533512 dilovod_vanch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2024 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), передбаченою у Наказі №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50 000 грн.00 коп. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати абоперевищувати120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Ванчиковецька сільська рада Місцезнаходження Замовника: село Ванчиківці ,вул.Миру 11А,60351. ЄДРПОУ: 04417582 Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою,в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу занаціональноюшкалоюубанківіноземнихбанківськихгруп рейтингматеринськихіноземнихбанківськихгрупвідоднієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2024 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2024 15:56 |
Тендерна_документація_Ванчиківці_с_р_2.docx | |
16 серпня 2024 15:56 |
додаток 3 проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-27-000079 ● b0846d6150ee44548165622301e01cc2
- Статус: вирішено ● Дата: 30 вересня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2024 18:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.08.2024 № 48-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 27 серпня 2024 року № 48-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-08-16-009304-a від 16.08.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-28 11:59:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Тверде паливо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-009304-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надайте інформацію та відповідні документи стосовно прийняття рішення про затвердження річного плану (змін до нього) щодо даної закупівлі.
4. Чому Вами невірно визначено предмет закупівлі? Оскільки, в межах даної закупівлі Вами передбачено закупівлю вугілля кам'яного марки ДГ (25-50), брикетів паливних з деревини і деревини дров`яної та визначено предмет закупівлі вказаних товарів за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо. Однак, згідно з положеннями Єдиного закупівельного словника вугілля відповідає коду ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (09111100-1 – Вугілля), а брикети паливні з деревини та деревина дров`яна відповідають коду ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина (03413000-8 - Паливна деревина. Тобто, в межах єдиної процедури закупівлі за номером ID:UA-2024-08-16-009304-a проводиться закупівля двох предметів: за ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо та ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина, чим в свою чергу не дотримано вимог пункту двадцять другого частини першої статті 1 Закону, пункту 15 Особливостей № 1178, пункту 3 розділу І Порядку № 708.
5. З яких причин Вами під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначено кодів товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим не дотримано вимог пункту 14 Порядку № 1082?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-30 14:45:15
Про надання пояснення ДАСУ на закупівлю UA-2024-08-16-009304-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-09 10:39:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Тверде паливо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-009304-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Відповідно до пункту 20 Додатку 1.3 та Додатку № 2 до тендерної документації з метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем).
У складі пропозиції учасник ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМА» надав документи «Чіткі (конкретизовані) технічні характеристики товару, що пропонується до поставки, згідно заявлених характеристик Замовника» від 16.08.2024 вих. № 56/08/01 та «ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА» від 16.08.2024 вих. № 17, в яких зазначив, що не є постійним лісокористувачем, а є тимчасовим лісокористувачем. Також, у цих документах учасник зазначив, що надає копію чинного договору з тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем).
Яким чином учасник ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМА» виконав вимоги пункту 20 Додатку 1.3 та Додатку № 2 до тендерної документації, якщо учасник не надав копії договору, укладеного ним із постійним або тимчасовим лісокористувачами? Надайте посилання на відповідні підтверджуючі документи (назву файлу, номер сторінки тощо), які учасник надав у складі своєї пропозиції.
2. Пунктом 11 Додатку 1.3 до тендерної документації передбачено надання учасниками витягу або листа або довідки, що видана підрозділом Державної фіскальної служби України або Державної податкової служби України або Автоматизованою системою «Єдине вікно» ДПС України про перелік зареєстрованих рахунків учасника у банківських установах.
Учасник ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМА» надав Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах форми № П10 (далі – Витяг з журналу) (файли «07170043000171J1308601100000000210820240717.PDF.zip» та «07170043000171J1308601100000000210820240717 (1).PDF») в якому відсутня інформація про жодні зареєстровані рахунки учасника у банківських установах, що не відповідає вимогам пунктом 11 Додатку 1.3 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 розділу VI Порядку подання повідомлень про відкриття / закриття рахунків / електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей до контролюючих органів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 18.08.2015 № 721, у витязі з журналу, що формується засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС, зазначаються інформація про платника податків та всі його рахунки / електронні гаманці, які взято на облік в контролюючих органах, згідно із критеріями, що вказані у запиті платником податків (закриті та/або відкриті). У запиті про отримання витягу з журналу платник податків зазначає, про які рахунки / електронні гаманці запитується інформація - ті, про які не надходили повідомлення про їх закриття (відкриті рахунки / електронні гаманці) та/або ті, про які надійшли повідомлення щодо їх закриття (закриті рахунки / електронні гаманці), із зазначенням періоду закриття.
У наданому у складі пропозиції Запиті про отримання витягу форми № П9 (файл «07170043000171J1308601100000000210820240717 (2).PDF») учасник ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМА» не вказав щодо яких рахунків - відкритих та/або закритих, запитує інформацію (не заповнені відповідні комірки).
Чому Вами не надано можливість учаснику ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМА» виправити невідповідності в інформації та/або документах стосовно переліку зареєстрованих рахунків учасника у банківських установах, надання якого передбачено пунктом 11 Додатку 1.3 до тендерної документації.
3. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМА» відповідно до вимог пункту 7 розділу 1 тендерної документації не містить державний ceртифiкaт про рівень володіння державною мовою на рівні не нижче вільного володіння першого ступеня виданий на ім`я директора Національною комісією зі стандартів державної мови. Чому Вами не надано можливість учаснику ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМА» виправити зазначену невідповідність тендерної пропозиції вимогам пункту 7 розділу 1 тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-11 09:43:59
Про надання пояснення ДАСУ на закупівлю UA-2024-08-16-009304-a ч.2
- Пояснення ДАСУ ч.2.pdf
- 1. №37. Максимум_Енерго Система.pdf
- Contract_UUB_15780_2.docx.zip
- Svidotstvo_15780_45013549_34460955_20240812_1.docx.zip
- Svidotstvo_15780_45013549_34460955_20240812_1.pdf.zip
- 5. 07170043000171J1308601100000000210820240717 (1).PDF.PDF
- 6. 07170043000171J1308601100000000210820240717.PDF.PDF
- 07170043000171J1308601100000000210820240717.PDF.zip
- 8. ЗУ Про інформацію.pdf
- 9. Постанова №782.pdf
- 10. Постанова №1178.pdf
- 11.Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) - усунуто. Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі за ідентифікатором: UA-2024-08-16-009304-a
2024-09-17 16:55:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2024-09-30 15:01:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМА" |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМА" #43000171 |
Переможець |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2024 11:59
|
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 17 вересня 2024 16:57 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Порушення усунуто Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) - усунуто. Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі за ідентифікатором: UA-2024-08-16-009304-a |
17 вересня 2024 16:57
|
Протокол відміни закупівлі.pdf |
Дата скасування відміни: | 17 вересня 2024 17:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) |
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2024 17:03 |
Кінець періоду оскарження: | 28 вересня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 28 вересня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; |
17 вересня 2024 17:02
|
Електронний підпис |
17 вересня 2024 17:02
|
Протокол відміни закупівлі.pdf |