Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 04704790 |
Вебсайт: | http://www.port-yuzhny.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Одеський р-н, місто Южне, вул.Берегова, 13 |
Контактна особа: |
Юлія Горобець +380487507087 yuliya.gorobec@port-yuzhny.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2024 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2024 15:02 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2024 15:02 |
Очікувана вартість: | 772 373,40 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 723,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у розмірі: 23 100,00 грн. Документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги»). Банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківські реквізити ДП «МТП «Південний»: п/р № UA853348510000026005962502420 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО банка 334851, код ЄДРПОУ ДП «МТП «Південний» 04704790. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 23100 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі, у строк, що не перевищує п’ятнадцяти днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави на п/р Замовника: №UA853348510000026005962502420 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО банка 334851, код ЕДРПОУ ДП «МТП «Південний» 04704790. - розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5 % вартості договору (у разі якщо учасник-переможець не є платником ПДВ 5 % рахується від вартості договору без ПДВ); (у разі якщо учасник-переможець є платником ПДВ 5 % рахується від вартості договору з ПДВ). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору не повертається Замовником у разі невиконання або неналежного виконання (як повністю так і частково) Постачальником умов визначених договором, додатками та додатковими угодами до нього. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом та тендерною документацією, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу
Рукавички, рукавиці
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата з поточного рахунку протягом 15 робочих днів з дати поставки конкретної партії товару на склад Покупця | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2024 13:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2024 13:25 |
додаток 3 до тендерної документації.doc | |
16 серпня 2024 13:25 |
додаток 2 до тендерної документації.docx | |
16 серпня 2024 13:25 |
тендерна документація.doc | |
16 серпня 2024 13:25 |
додаток 5 до тендерної документації.docx | |
16 серпня 2024 13:25 |
додаток 4 до тендерної документації.docx | |
16 серпня 2024 13:25 |
додаток 1 до тендерної документації.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-21-000075 ● 6399e8b9061944289dab8158e886b4fd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 17:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2024 Одеса № 210
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 21.10.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.10.2024 № 210
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2024-08-16-005960-a 16.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-25 15:18:59
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-29 15:18:04
Пояснення на Запит № 1 Південного офісу Держаудитслужби від 25.10.2024
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі вимог норм охорони праці у відповідності вимогам статті 8 Закону України «Про охорону праці», наказу Міністерства соціальної політики України від 29.11.2018 № 1804 «Про затвердження Мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці», Колективного договору, з урахуванням вимог ДСТУ EN 388, ДСТУ EN 420 та потреб підприємства для забезпечення працівників відповідними засобами індивідуального захисту.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в порядку, передбаченому внутрішнім нормативним документом, затвердженим в ДП «МТП «Південний», відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом проведення аналізу (дослідження) ринку потенційних постачальників товару через проведення письмових ринкових консультацій, за допомогою яких було можливо визначити обґрунтовану очікувану вартість предмета закупівлі з максимально можливою відповідністю до умов ДП «МТП «Південний» згідно технічної специфікації, що є невід'ємним додатком до тендерної документації. З цією метою було направлено письмові запити цінових пропозицій стосовно вартості товару потенційним постачальникам з урахуванням визначених в ДП «МТП «Південний» умов постачання, оплати товару тощо. Визначення та відповідне обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалося методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій та аналізу загальнодоступної інформації, що міститься у відкритих джерелах (Інтернет), щодо цін на товар.
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» інформація щодо процедур закупівель оприлюднюється на власному веб-сайті ДП «МТП «Південний» за посиланням: http://www.port-yuzhny.com.ua/obruntuvannya-tekhnichnih (дата оприлюднення 19.08.2024).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-28 15:39:47
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА ПРАЦІ» згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), та розміщення в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині незазначенння учасником у наданій довідці від 21.08.2024 № 21/1 з інформацією про товар, запропонований до постачання, зокрема, за позицією № 2 інформації: «тип, згідно мал. 1» та самого малюнку, тоді як відсутність такої інформації не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
2. Чи укладено Замовником за результатами цієї процедури закупівлі договір про закупівлю у межах строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 49 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-30 12:07:48
Пояснення на Запит №2 Південного офісу Держаудитслужби від 28.10.2024
1. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Замовником розроблено Технічну специфікацію, що є Додатком 1 до тендерної документації, яка містить опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються.
За позицією №2 «Рукавиці брезентові з подвійним надолонником» Замовником зазначено характеристики, зокрема:
Тканина надолонника (повне покриття робочої поверхні зі сторони долоні та великого пальця) – брезент щільністю не менш 380 г/м2;
Розміри (без припусків на шви):
- довжина посередині рукавиць – 30 см ± 1,0 см;
- ширина рукавиці на рівні перегину напалку великого пальця – 16 см ± 0,5 см;
- ширина по нижньому краю рукавиці – 16,5 см ± 0,5 см;
- відстань від верхнього краю рукавиці до напалку великого пальця – 15,8 см ± 0,5 см;
- довжина напалку великого пальця від лінії перегину до верхнього краю (вимірювати по поднапалку) – 9 см ± 0,5 см.
Вищезазначена інформація про технічні та якісні характеристики за позицією №2 Технічної специфікації надає повне розуміння, як саме мають виглядати рукавиці, що замовляються Замовником. Товар за вищенаведеними характеристиками не може бути якогось іншого типу, ніж той який вказаний Замовником в Технічній специфікації. Наголошуємо, що малюнок типу є довідковою інформацією та розміщено Замовником для візуалізації предмета закупівлі, який в свою чергу не впливає на технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ Додатку 4 до тендерної документації (далі – Додаток 4) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про товари, запропоновані до постачання, дана інформація надається у вигляді довідки за встановленим зразком. Відповідно до зразку, учасник процедури закупівлі повинен заначити інформацію про найменування товарів, опис цих товарів, характеристики та відповідність нормативній документації.
ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ» у складі тендерної пропозиції надано Інформацію про товар, запропонований до постачання вих. № 21/1 від 21.08.2024, в якій за позицією №2 запропоновано товар «Рукавиці брезентові з подвійним надолонником (рукавиці брезентові брез.+ брез.+брез. 2 над.)», який за усіма технічними та якісними характеристиками відповідає вимогам Технічної специфікації Замовника, проте учасником процедури закупівлі не зазначено довідкової інформації «тип, згідно мал. 1» та не зазначено сам малюнок.
Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У зв’язку з тим, що довідкова інформація «тип, згідно мал. 1» та сам малюнок не відноситься до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, Замовником з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей (далі – Повідомлення). Відповідно до пункту 3 Повідомлення учасник процедури закупівлі для усунення виявлених невідповідностей повинен надати Інформацію про товари, запропоновані до постачання, за встановленим зразком. Колонка «Опис товарів, характеристики та відповідність нормативній документації» повинна містити інформацію згідно пункту 1.1 Повідомлення, а саме, зокрема, за позицією №2 учасник процедури закупівлі повинен був зазначити довідкову інформацію «тип, згідно мал. 1» та сам малюнок.
ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ» у строк, визначений частиною дев'ятою статті 26 Закону виправлено встановленні невідповідності, виправлення яких не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Крім того, слід зазначити, що остаточна вартість тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ» складає 560 000,00 грн. без ПДВ (672 000,00 грн. з ПДВ), а остаточна вартість наступної тендерної пропозиції ТОВ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА» складає 625 000,00 грн. без ПДВ (750 000,00 грн. з ПДВ), що є дорожчою на 65 000,00 без ПДВ (78 000,00 грн. з ПДВ). Замовник надавши можливість учаснику процедури закупівлі ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ» усунути невідповідності в документах відповідно до пункту 43 Особливостей, дотримався принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону, зокрема, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, максимальна економія, ефективність та пропорційність, що призвело до економії коштів у розмірі 78 000,00 грн. з ПДВ.
2. Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Керуючись нормами пункту 49 Особливостей Замовником було продовжено строк для укладання договору до 60 днів, на підтвердження цього надаємо копію Протоколу прийняття рішення Уповноваженою особою щодо продовження строку для укладання договору про закупівлю від 24.10.2024 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2024 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Слобода Сервіс" |
83 892,00
UAH
|
83 892,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІМІДЖ" |
565 535,00
UAH
|
541 580,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" |
656 517,39
UAH
|
544 300,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА ПРАЦІ" |
757 985,00
UAH
|
560 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА» |
749 247,00
UAH
|
625 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Захист ЛТД" |
756 208,00
UAH
|
737 302,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Слобода Сервіс" #37575971 |
Відхилено |
83 892,00
UAH
|
30 серпня 2024 09:22
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 серпня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІМІДЖ" #35842316 |
Відхилено |
541 580,00
UAH
|
03 вересня 2024 12:03
|
|
ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" #40465034 |
Рішення скасоване |
544 300,00
UAH
|
30 вересня 2024 09:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2024 11:36
|
ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" #40465034 |
Відхилено |
544 300,00
UAH
|
30 вересня 2024 10:05
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА ПРАЦІ" #44607446 |
Переможець |
560 000,00
UAH
|
09 жовтня 2024 16:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2024 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2025 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2024 14:00
|
протокол уо щодо подовження строку укладання договору.doc | укладений |
04 листопада 2024 12:37
|
Т-СН-374-24 ТОВ ОХОРОНА ПРАЦІ.pdf | укладений |
04 листопада 2024 12:37
|