Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (термомодернізація) навчального корпусу № 5 Національного університету "Львівська політехніка" на вул. С. Бандери, 28а в м. Львові
(код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
119 479 679,00 UAH
UA-2024-08-15-008961-a ● 4fac0cca0671466080823833ee5a8c99
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет "Львівська політехніка" |
Код ЄДРПОУ: | 02071010 |
Місцезнаходження: | 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Степана Бандери,12 |
Контактна особа: |
Ковалишин Тарас Андрійович 380322582564 tender@lpnu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2024 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 119 479 679,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 597 398,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді оригіналу гарантії виданої у формі електронного документа в розмірі: 200000,00 грн. Гарантія надається як забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії надається учасником у складі тендерної пропозиції в окремому файлі (файлі-архіві). Гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням кваліфікованого електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки накладення та достовірності кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи гаранта. У відповідності до вимог встановлених до забезпечення тендерної пропозиції затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Наказ №2628) з урахуванням пункту 3 Особливостей, гарантія має бути складена за формою викладеною в додатку 10 до тендерної документації. Гарантія повинна бути видана гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) на весь строк дії такої гарантії. У разі якщо надавачем гарантії є страхова організація у гарантії зазначаються: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. В гарантії: бенефіціаром повинен бути зазначений Замовник – Національний університет «Львівська політехніка», код ЄДРПОУ – 02071010, місцезнаходження – вул. Ст. Бандери, 12, м. Львів, 79013, р/р: UA388201720355129004088001057 в Державній казначейській службі України, категорія – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; а принципалом – Учасник. Гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі, без будь-яких застережень та додаткових умов. Гарантія, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) (КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. При цьому зазначені у тексті електронної гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписувача, який створив відповідний кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис гаранта повинен проходити перевірку, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу. Гарантія також має містити: - строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій (день подання тендерних пропозицій враховується); - суму гарантії у розмірі, що визначений цією Тендерною документацією; - посилання на цю Тендерну документацію та зміни до неї (у разі їх внесення). Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Разом з оригіналом гарантії учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи (осіб) гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені гаранта, довідку або інший документ виданий гарантом, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії на весь строк її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції покладаються на учасника. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт (термомодернізація) навчального корпусу № 5 Національного університету "Львівська політехніка" на вул. С. Бандери, 28а в м. Львові
(код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»)
(код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79013, Україна, Львівська область, Львів, Степана Бандери, 28а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата за виконані роботи відбувається шляхом поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі виставлених підрядником рахунків та підписаних Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2024 15:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2024 15:46 |
Відомість матеріальних ресурсів (ресурси окремо)_корпус_5.xlsx | |
15 серпня 2024 15:46 |
ТД_капремонт_корпус_5.docx | |
15 серпня 2024 15:46 |
ПУЕCП.pdf | |
15 серпня 2024 15:46 |
Відомість обсягів робіт (включаючи ресурси)_корпус_5.rtf |
15 серпня 2024 15:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 серпня 2024 15:46 |
Відомість матеріальних ресурсів (ресурси окремо)_корпус_5.xlsx
|
|||
15 серпня 2024 15:46 |
ТД_капремонт_корпус_5.docx
|
|||
15 серпня 2024 15:46 |
ПУЕCП.pdf
|
|||
15 серпня 2024 15:46 |
Відомість обсягів робіт (включаючи ресурси)_корпус_5.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дискримінаційних вимог. Просимо внести зміни
Дата подання: 12 вересня 2024 14:56
Дата відповіді: 12 вересня 2024 17:08
Шановний замовнику! Звертаємось до вас з вимогою внести зміни до тендерної документації, оскільки вимоги кваліфікаційного критерію у частині надання аналогічних договорів є дискримінаційними та обмежують конкуренцію серед учасників.
У п.5.2.2. Замовник просить надати:
5.2.2. Копії підтвердних документів, що додаються до інформаційної довідки згідно Додатку 6 цієї тендерної документації.
Документи підпунктів 5.2.1-5.2.2 мають підтверджувати відповідний досвід, а саме - не менше 2 виконаних повністю аналогічних договорів протягом періоду 2018-2023 (тобто виконання договору має бути в період часу від 1.01.2018 до 31.12.2023) із вартістю кожного договору не менше: - 50% від очікуваної вартості закупівлі (не менше 59 739 839,50 грн.);
Під аналогічними договорами розуміються договори, які були виконані учасником саме на роботи з реконструкції (термосанації) та/або капітального ремонту (термомодернізації) житлових або громадських будівель з застосуванням заходів підвищення енергоефективності.
Надати просто договір підряду на 59 739 839,50 грн. є вимогою, яку важко виконати, окрім того, що сама по собі сума виконання не свідчить, про те чи якісно виконав роботи підрядник, а договір на цю суму, ще й з конктретно визначеними роботами з характером робіт: реконструкції (термосанації) та/або капітального ремонту (термомодернізації) житлових або громадських будівель з застосуванням заходів підвищення енергоефективності, ще важче.
Просимо внести зміни такого характеру:
- зменшити суму аналогічного договору, хоча б до показника 30% від очікуваної вартості закупівлі (не менше 35 843 903, 70 грн.);
- доповнити характер робіт аналогічного договору - «нове будівництво».
Просимо відреагувати на цю вимогу сьогодні, оскільки у разі відсутності відповіді, що Замовником будуть внесені зміни, ми будемо змушені до кінця дня подати скаргу до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику! Основним джерелом фінансування закупівлі є кошти надані Європейським інвестиційним банком (ЄІБ). Пунктом 1 розділу І «Загальні положення» тендерної документації передбачено, що: «Цю Тендерну документацію розроблено згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX (далі – Закон) зі змінами та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), Фінансовою Угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським Інвестиційним Банком (ЄІБ) щодо реалізації Проєкту «Вища освіта України» (далі – проєкт ВОУ), яка була ратифікована Верховною Радою України Законом 2186-VIII від 08.11.2017) , Посібника закупівель Проєкту ВОУ, примірної тендерної документації та примірного на закупівлю робіт (Додаток 1 до Посібника закупівель Проєкту «Вища освіта України»).
У тендерній документації, відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей, також відображені певні особливості та додаткові обов’язкові умови (наприклад, щодо кваліфікаційних критеріїв та додатків 7 і 8), що передбачені Фінансовою Угодою та що описані у Посібнику із закупівель Проєкту ВОУ, що відповідає Керівництву ЄІБ з питань закупівель.».
Пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» » тендерної документації передбачено, що: «Зміст встановлених у цій тендерній документації кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» визначено відповідно до обов’язкових вимог Посібника закупівель Проєкту ВОУ.».
Водночас, положеннями Посібника закупівель Проєкту ВОУ передбачено наступне: «У цьому Посібнику визначені основні правила та процедури закупівлі робіт та послуг, які проводяться ВНЗ в рамках реалізації Проєкту «Вища Освіта України». Зокрема, у цьому Посібнику передбачені особливості та додаткові обов’язкові умови які можуть відрізнятися від норм Закону України «Про публічні закупівлі» і Особливостей закупівель під час воєнного стану (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 , надалі - Особливості), проте підлягають застосуванню для закупівель згідно положень цього Посібника.
Правомірність застосування цих додаткових вимог базується на частині 2 статті 6 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), яка встановлює пріоритет правил і політики закупівель міжнародних фінансових організацій (зокрема, ЄІБ) над національним законодавством у разі ратифікації парламентом відповідної Угоди щодо певного проєкту/програми фінансування. Зокрема, у випадку Проєкту ВОУ, Фінансова Угода (що була ратифікована Верховною Радою України) посилається на правила закупівель ЄІБ (Керівництва з питань закупівель ЄІБ), але, при цьому, цими ж правилами дозволено, що для контрактів з низькою/середньою вартістю (див. Розділ 3) можуть застосовуватися національні правила закупівель, які, у свою чергу, повинні відповідати принципам і правилам Банку.
Таким чином, згідно положень Фінансової Угоди, до закупівель проєкту ВОУ встановлена первісна вимога застосування правил Банку. При цьому, правила Банку також передбачають можливість здійснюється закупівель через національну систему закупівель в електронній системі закупівель ПРОЗОРРО відповідно до національного законодавства України, проте з обов’язковим урахуванням додаткових вимог і умов, зазначених у цьому Посібнику, що схвалений Банком.
Такий же підхід чітко закріплено в абзаці 10 п.3 Особливостей.».
Серед іншого, Посібник закупівель Проєкту ВОУ містить наступні вимоги: «Для тендерів на виконання будівельних робіт Замовники повинні застосовувати наступні кваліфікаційні критерії у тендерній документації:
1) У якості критерію щодо виконання аналогічних робіт:
Відповідний досвід роботи:
не менше 2 виконаних повністю аналогічних договорів протягом періоду 2018-2023 (тобто виконання договору має бути в період часу від 1.01.2018 до 31.12.2023) із вартістю кожного договору не менше:
-- 30% від очікуваної вартості закупівлі, якщо очікувана вартість закупівлі не перевищує 50 млн. ГРН;
-- 50% від очікуваної вартості закупівлі, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 млн. ГРН;».
Водночас, положеннями примірної тендерної документації на закупівлю робіт (доаток 1 до посібника) передбачено, що під виконаними аналогічними договорами розуміються договори, які були виконані учасником саме на роботи реконструкції (термосанації) та/або капітального ремонту (термомодернізації) житлових або громадських будівель з застосуванням заходів підвищення енергоефективності.
Відповідно до пункту 7.1.3 Угоди про передачу коштів позики, - кінцевий бенефіціар (університет) зобов’язаний належним чином реалізовувати Субпроект, використовувати Частину коштів Позики згідно зі встановленими строками та відповідно до всіх вимог цієї Угоди, Фінансової угоди, правил та процедур ЄІБ, зокрема таких, які викладені у Посібнику ЄІБ з питань закупівель та Посібнику щодо екологічних та соціальних питань.
Крім того, Відповідно до пункту 11.8. Угоди про передачу коштів позики, - у разі невиконання Кінцевим бенефіціаром будь-якого зобов'язання, покладеного на нього в обмін на надання йому будь-якої частки Частини коштів Позики, Мінфін, у співпраці з МОН, може застосувати до Кінцевого бенефіціара наступні заходи: а) перерозподілити кошти відповідної Частини коштів Позики на інший Субпроект іншого кінцевого бенефіціара за попереднього погодження з ЄІБ; b) призупинити фінансування Субпроекту;
c) скасувати фінансування Субпроекту; d) вимагати повернення наданої йому Частини коштів Позики, визначеної відповідно до пункту 4.5 цієї Угоди, та сплати відсотків, комісійних та Інших нарахувань ЄІБ, сплачених Мінфіном відповідно до Фінансової угоди.
З урахуванням викладеного вище, у замовника відсутня можливість для внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації, оскільки порушення вимог ЄІБ може призвести до втрати фінансування проєкту.
У тендерній документації, відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей, також відображені певні особливості та додаткові обов’язкові умови (наприклад, щодо кваліфікаційних критеріїв та додатків 7 і 8), що передбачені Фінансовою Угодою та що описані у Посібнику із закупівель Проєкту ВОУ, що відповідає Керівництву ЄІБ з питань закупівель.».
Пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» » тендерної документації передбачено, що: «Зміст встановлених у цій тендерній документації кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» визначено відповідно до обов’язкових вимог Посібника закупівель Проєкту ВОУ.».
Водночас, положеннями Посібника закупівель Проєкту ВОУ передбачено наступне: «У цьому Посібнику визначені основні правила та процедури закупівлі робіт та послуг, які проводяться ВНЗ в рамках реалізації Проєкту «Вища Освіта України». Зокрема, у цьому Посібнику передбачені особливості та додаткові обов’язкові умови які можуть відрізнятися від норм Закону України «Про публічні закупівлі» і Особливостей закупівель під час воєнного стану (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 , надалі - Особливості), проте підлягають застосуванню для закупівель згідно положень цього Посібника.
Правомірність застосування цих додаткових вимог базується на частині 2 статті 6 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), яка встановлює пріоритет правил і політики закупівель міжнародних фінансових організацій (зокрема, ЄІБ) над національним законодавством у разі ратифікації парламентом відповідної Угоди щодо певного проєкту/програми фінансування. Зокрема, у випадку Проєкту ВОУ, Фінансова Угода (що була ратифікована Верховною Радою України) посилається на правила закупівель ЄІБ (Керівництва з питань закупівель ЄІБ), але, при цьому, цими ж правилами дозволено, що для контрактів з низькою/середньою вартістю (див. Розділ 3) можуть застосовуватися національні правила закупівель, які, у свою чергу, повинні відповідати принципам і правилам Банку.
Таким чином, згідно положень Фінансової Угоди, до закупівель проєкту ВОУ встановлена первісна вимога застосування правил Банку. При цьому, правила Банку також передбачають можливість здійснюється закупівель через національну систему закупівель в електронній системі закупівель ПРОЗОРРО відповідно до національного законодавства України, проте з обов’язковим урахуванням додаткових вимог і умов, зазначених у цьому Посібнику, що схвалений Банком.
Такий же підхід чітко закріплено в абзаці 10 п.3 Особливостей.».
Серед іншого, Посібник закупівель Проєкту ВОУ містить наступні вимоги: «Для тендерів на виконання будівельних робіт Замовники повинні застосовувати наступні кваліфікаційні критерії у тендерній документації:
1) У якості критерію щодо виконання аналогічних робіт:
Відповідний досвід роботи:
не менше 2 виконаних повністю аналогічних договорів протягом періоду 2018-2023 (тобто виконання договору має бути в період часу від 1.01.2018 до 31.12.2023) із вартістю кожного договору не менше:
-- 30% від очікуваної вартості закупівлі, якщо очікувана вартість закупівлі не перевищує 50 млн. ГРН;
-- 50% від очікуваної вартості закупівлі, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 млн. ГРН;».
Водночас, положеннями примірної тендерної документації на закупівлю робіт (доаток 1 до посібника) передбачено, що під виконаними аналогічними договорами розуміються договори, які були виконані учасником саме на роботи реконструкції (термосанації) та/або капітального ремонту (термомодернізації) житлових або громадських будівель з застосуванням заходів підвищення енергоефективності.
Відповідно до пункту 7.1.3 Угоди про передачу коштів позики, - кінцевий бенефіціар (університет) зобов’язаний належним чином реалізовувати Субпроект, використовувати Частину коштів Позики згідно зі встановленими строками та відповідно до всіх вимог цієї Угоди, Фінансової угоди, правил та процедур ЄІБ, зокрема таких, які викладені у Посібнику ЄІБ з питань закупівель та Посібнику щодо екологічних та соціальних питань.
Крім того, Відповідно до пункту 11.8. Угоди про передачу коштів позики, - у разі невиконання Кінцевим бенефіціаром будь-якого зобов'язання, покладеного на нього в обмін на надання йому будь-якої частки Частини коштів Позики, Мінфін, у співпраці з МОН, може застосувати до Кінцевого бенефіціара наступні заходи: а) перерозподілити кошти відповідної Частини коштів Позики на інший Субпроект іншого кінцевого бенефіціара за попереднього погодження з ЄІБ; b) призупинити фінансування Субпроекту;
c) скасувати фінансування Субпроекту; d) вимагати повернення наданої йому Частини коштів Позики, визначеної відповідно до пункту 4.5 цієї Угоди, та сплати відсотків, комісійних та Інших нарахувань ЄІБ, сплачених Мінфіном відповідно до Фінансової угоди.
З урахуванням викладеного вище, у замовника відсутня можливість для внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації, оскільки порушення вимог ЄІБ може призвести до втрати фінансування проєкту.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" |
109 800 000,00
UAH з ПДВ
|
109 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" #20807041 |
Переможець |
109 800 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2024 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2024 15:42
|
Договір №LV_1_2_W від 04.10.2024р..pdf | укладений |
08 жовтня 2024 15:41
|